abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103001185
Het lijkt me trouwens sterk dat Biseswar akkoord gaat met een minder contract?
pi_103001241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef Maastoren het volgende:
Ach die gozer hebben we toch niet nodig, voetbalt alleen goed als hij dreigt zijn basisplaats te verliezen.
pi_103001291
Swerts :r goede jongen, maar laten we hopen dat we die jongen nooit meer in Feyenoord-shirt zien. Nog bedankt Leo, voor het lichten van z'n contract voor dit seizoen. :')
-
pi_103001360
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef Ritmo het volgende:
Swerts :r goede jongen, maar laten we hopen dat we die jongen nooit meer in Feyenoord-shirt zien. Nog bedankt Leo, voor het lichten van z'n contract voor dit seizoen. :')
Die gozer :') Hoe hij voetbalt... Tering jantje.
pi_103001397
quote:
Het zou hem wel sieren.
pi_103001441
quote:
Tsja, aan de andere kant waar moet hij dan heen? Lekker in Schotland voetballen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001486
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die gozer :') Hoe hij voetbalt... Tering jantje.
Idd. Echt niveau eerste divisie. Hoe hij AZ en Feyenoord op z'n CV heeft gekregen is een wonder.
-
pi_103001492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, aan de andere kant waar moet hij dan heen? Lekker in Schotland voetballen :')
Rusland of Duitsland? Je kan wel een aardig dvd'tje maken van hem.
pi_103001540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Idd, maak een dvdtje van al die boogballetjes die de kruising zijn ingevlogen en je kunt zo aan de slag in de zandbak voor een duizelingwekkend salaris.
pi_103001543
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd. Echt niveau eerste divisie. Hoe hij AZ en Feyenoord op z'n CV heeft gekregen is een wonder.
Zelfs kampioen geworden als basisspeler :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001573
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar zo erg omlaag hoeft hij denk ik niet te gaan.
Zo'n Vlaar pakt ook gewoon een miljoen ofzo, en Van Geel is helemaal gek van Biseswar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001664
quote:
ADO laat voormalig Liverpool-talent na vier invalbeurten weer gaan

Het gaat niet goed met de loopbaan van Jordy Brouwer. De Nederlandse aanvaller vertrok al op jonge leeftijd naar het Engelse Liverpool, maar wist daar nooit door te breken en tekende vorig jaar een contract bij ADO Den Haag. Ook die samenwerking is op een mislukking uitgelopen.

Brouwer, die eerder door Liverpool al werd verhuurd aan RKC Waalwijk, speelde slechts vier officiële wedstrijden voor ADO. Drie keer viel hij in tijdens een competitiewedstrijd en in augustus mocht de spits nog negentien minuten meedoen tegen het Griekse Omonia Nicosia. Scoren in het shirt van de hofstedelingen deed Brouwer niet.

Coach Maurice Steijn doet ondanks het zomerse vertrek van Dmitri Bulykin geen beroep op Brouwer en woensdag is besloten om het doorlopende contract van de aanvaller te laten ontbinden, zo meldt RTV West. Het is nog niet bekend waar de 23-jarige Brouwer zijn carrière vervolgt.
Het zou leuk zijn als andere talenten hiervan zouden leren, maar iets in mij zegt me dat ze dat niet doen. :P
pi_103001679
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar zo erg omlaag hoeft hij denk ik niet te gaan.
Zo'n Vlaar pakt ook gewoon een miljoen ofzo, en Van Geel is helemaal gek van Biseswar.
Hij moet het eerst maar weer eens laten zien. Nog geen minuut gespeeld dit seizoen als ik me niet vergis?
pi_103001694
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hij moet het eerst maar weer eens laten zien. Nog geen minuut gespeeld dit seizoen als ik me niet vergis?
Jawel minuut of 30 (?) tegen ADO.
pi_103001700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Tegen Den Haag. Maar toen stond 'ie weer op links :'( Mag hopen dat het een foutje was van Koeman.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001714
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs kampioen geworden als basisspeler :')
Ook dat ja. :')
-
pi_103001780
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jawel minuut of 30 (?) tegen ADO.
Ohja helemaal vergeten. Ben benieuwd wie er op het bankie mag gaan zitten als Biseswar weer in de basis kan starten.
Ik hoop Cabral. Die jongen moet weer even normaal gaan doen.En dan bedoel ik in z'n acties, teambelang etc.
pi_103001822
Ik blijf bij Cabral links en Biseswar rechts, ook met het oog op de toekomst.

Al zal Koeman Schaken niet zo snel passeren denk ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001982
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik blijf bij Cabral links en Biseswar rechts, ook met het oog op de toekomst.

Al zal Koeman Schaken niet zo snel passeren denk ik.
En terecht want die jongen heeft erg goede wedstrijden op de mat gelegd. Zou onterecht zijn om hem er nu uit te halen.
pi_103002011
Ik hoop i.i.g. dat Ronald gaat kappen met de linkspoot op rechts en vice versa, maar volgens mij gaat dat niet gebeuren.
pi_103002049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En terecht want die jongen heeft erg goede wedstrijden op de mat gelegd. Zou onterecht zijn om hem er nu uit te halen.
Ja, maar ook Schaken kwam nog geen pion voorbij tegen Den Haag. Iets waar alleen Cabral de schuld van kreeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, maar ook Schaken kwam nog geen pion voorbij tegen Den Haag. Iets waar alleen Cabral de schuld van kreeg.
Naja heeft er dan ook maar één speler iets goeds gedaan die wedstrijd ? :{
pi_103002162
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Naja heeft er dan ook maar één speler iets goeds gedaan die wedstrijd ? :{
Nee, dat niet. Hooguit El Ahmadi. Daarom vond ik die massale kritiek op Cabral ook zo onterecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Hooguit El Ahmadi. Daarom vond ik die massale kritiek op Cabral ook zo onterecht.
Die deed het daarvoor al vaak heel erg matig.
pi_103002252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gozer bleef maar acties maken. Als het lukt of je staat 2/3-0 voor oke..En er is natuurlijk nog geen nieuwe zondebok.
pi_103002308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop i.i.g. dat Ronald gaat kappen met de linkspoot op rechts en vice versa, maar volgens mij gaat dat niet gebeuren.
De reden waarom hij dit doet is voor mij vrij logisch. Onze spelers kunnen vrijwel allemaal geen normale voorzet geven. Door ze 'verkeerdbenig' aan een kant te zetten worden ze gedwongen naar binnen te trekken (A la Castelen in die tijd).

Geeft dus een mogelijkheid om vanaf het midden van het veld een poging op doel te wagen, zonder voorzet.

Levert dus wel veel individualistische acties op (Cabral). :(
pi_103002363
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die deed het daarvoor al vaak heel erg matig.
Ja, maargoed. Dat hoort er ook een beetje bij op zijn leeftijd.
Ik bedoel zo'n wedstrijd tegen Den Haag kan ook gewoon niet hoor van zijn kant, want dat was weer heel matig. Maar het is wel een speler waar ik voor naar het stadion kom, in tegenstelling tot zo'n Schaken.

Wordt toch veel over gepraat, op SV werd hij zelfs genoemd als één van de smaakmakers. Toekomstig melkkoetje, daarom lekker laten staan met Biseswar.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De reden waarom hij dit doet is voor mij vrij logisch. Onze spelers kunnen vrijwel allemaal geen normale voorzet geven. Door ze 'verkeerdbenig' aan een kant te zetten worden ze gedwongen naar binnen te trekken (A la Castelen in die tijd).

Geeft dus een mogelijkheid om vanaf het midden van het veld een poging op doel te wagen, zonder voorzet.

Levert dus wel veel individualistische acties op (Cabral). :(
Cabral heeft juist een meer dan uitstekende voorzet in z'n linkerbeen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik bedoel zo'n wedstrijd tegen Den Haag kan ook gewoon niet hoor van zijn kant, want dat was weer heel matig. Maar het is wel een speler waar ik voor naar het stadion kom, in tegenstelling tot zo'n Schaken.

[..]

Cabral heeft juist een meer dan uitstekende voorzet in z'n linkerbeen.
Ja en Biseswar in zijn rechter... Het komt er alleen veel te weinig uit.
pi_103002425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tsja, de cijfers bewijzen toch echt het tegendeel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Wordt toch veel over gepraat, op SV werd hij zelfs genoemd als één van de smaakmakers. Toekomstig melkkoetje, daarom lekker laten staan met Biseswar.

[..]
Ben ik het niet mee eens.
pi_103002561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.
Het is toch ook niet zo dat Schaken geen kutwedstrijden speelt? Mensen doen opeens alsof het een constante kracht is die ze er aan alle kanten er voorbij loopt.

Beetje nuance daar is ook wel op zijn plaats.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002567
Biseswar, net zo een prutser als Cabral.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 16:53:17 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103002572
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat krijg je met dat 'moderne' gedoe van linkspoten op rechts en vice versa.
Hopelijk is die modegrill snel afgelopen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_103002612
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is toch ook niet zo dat Schaken geen kutwedstrijden speelt? Mensen doen opeens alsof het een constante kracht is die ze er aan alle kanten er voorbij loopt.

Vooralsnog vind ik hem nuttiger en degelijker spelen dan Cabral.
pi_103002695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Toch moeten dat soort spelers de komende 2 jaar wel af gaan vallen bij Feyenoord.
-
pi_103002822
quote:

[..]

Als je zo'n bazenclip hebt, dan krijg je wel iets meer krediet ja.
pi_103002879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Toch moeten dat soort spelers de komende 2 jaar wel af gaan vallen bij Feyenoord.
Heeft (hoop ik) natuurlijk alles te maken met het feit dat je niet kunt investeren. Je kan iemand als Schaken dan wel wegsturen, maar wat je ervoor terugkrijgt is waarschijnlijk nog slechter. Dus dat begrijp ik wel.
pi_103002921
Jammer dat Ryo er niet meer is, heeft tot nu toe ook geen flikker aan die werkvergunning.
pi_103002967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:00 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Heeft (hoop ik) natuurlijk alles te maken met het feit dat je niet kunt investeren. Je kan iemand als Schaken dan wel wegsturen, maar wat je ervoor terugkrijgt is waarschijnlijk nog slechter. Dus dat begrijp ik wel.
Klopt, en het was de afgelopen 2 jaar ook wel noodzaak om dergelijke spelers te halen ja. Maar vanaf komende zomer mag het niveau van het spelersmateriaal dat je haalt wel weer iets omhoog. Jaar erop al helemaal...
-
pi_103002971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Opzich wel eens, al ben ik dan wel weer zo'n cijferneuker waar je het tegenovergestelde ziet:

Cabral: 6 assists, 2 goals.
Schaken: 3 assists, 1 goal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103003016
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Opzich wel eens, al ben ik dan wel weer zo'n cijferneuker waar je het tegenovergestelde ziet:

Cabral: 6 assists, 2 goals.
Schaken: 3 assists, 1 goal.
Doet het dan wel goed. :P

Cabral: 3 goals 3 assists
Schaken 1 goal 3 assists
pi_103003418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, en het was de afgelopen 2 jaar ook wel noodzaak om dergelijke spelers te halen ja. Maar vanaf komende zomer mag het niveau van het spelersmateriaal dat je haalt wel weer iets omhoog. Jaar erop al helemaal...
Zou wel mooi zijn maar of het ook realistisch is? Dat ze deze zomer in cat.2 komen wil alleen zeggen dat ze weer spelers mogen kopen, of ze het kunnen is maar de vraag.
Spelers van niveau Schaken zullen waarschijnlijk nog jaren bij de selectie zitten, hopelijk dan wel op de reservebank.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_103003422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Doet het dan wel goed. :P

Cabral: 3 goals 3 assists
Schaken 1 goal 3 assists
Cabral gaf een assist tegen Excelsior, Roda, NAC, De Graafschap en AGOVV en scoorde tegen Roda (2x) en Heerenveen.

Schaken gaf een assist tegen AZ, Heracles en Heerenveen en scoorde tegen De Graafschap.

Niet helemaal goed geteld nee, maar toch een verschil. :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103003850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Is ook wel noodzakelijk als je de weg omhoog wil inslaan. Maar of het verstandig is om van de zomer gelijk veel te gaan investeren...Waarschijnlijk is er nieteens geld. Maargoed eerst maar eens dit seizoen overleven.
pi_103004026
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:23 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Is ook wel noodzakelijk als je de weg omhoog wil inslaan. Maar of het verstandig is om van de zomer gelijk veel te gaan investeren...Waarschijnlijk is er nieteens geld. Maargoed eerst maar eens dit seizoen overleven.
Niet veel, wel gericht. Kijk naar die spelers die AZ gehaald heeft. Staan ze nu eerste mee, en heeft echt geen 20 miljoen ofzo gekost, dat elftal. Maar daar is v. Geel verantwoordelijk voor, hij moet gewoon zorgen dat er goed ingekocht wordt zonder dat er met geld gesmeten gaat worden.
-
pi_103004094
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Cabral gaf een assist tegen Excelsior, Roda, NAC, De Graafschap en AGOVV en scoorde tegen Roda (2x) en Heerenveen.

Schaken gaf een assist tegen AZ, Heracles en Heerenveen en scoorde tegen De Graafschap.

Niet helemaal goed geteld nee, maar toch een verschil. :+
Oh ik heb de beker niet meegeteld. Vi zegt 3 assits 3 goals voor Cabral, ik ga ervan uit dat die het juist hebben.
pi_103004126
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Oh ik heb de beker niet meegeteld. Vi zegt 3 assits 3 goals voor Cabral, ik ga ervan uit dat die het juist hebben.
Ja, die zullen die tegen Excelsior wel niet meetellen (eigen goal). Doe ik wel, goal is geheel op zijn conto te schrijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103004186
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet veel, wel gericht. Kijk naar die spelers die AZ gehaald heeft. Staan ze nu eerste mee, en heeft echt geen 20 miljoen ofzo gekost, dat elftal. Maar daar is v. Geel verantwoordelijk voor, hij moet gewoon zorgen dat er goed ingekocht wordt zonder dat er met geld gesmeten gaat worden.
Klopt, al denk ik dat het succes van AZ ook voor een heel groot deel het werk is van Verbeek. Maar een goed team hoeft niet heel veel geld te kosten inderdaad. Zeker niet als je in NL mee wil gaan doen om de bovenste plekken. Ik denk dat Vormer een prima eerste aankoop is om de stijgende lijn in te zetten. En hij is nog gratis ook.
pi_103004188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, die zullen die tegen Excelsior wel niet meetellen (eigen goal). Doe ik wel, goal is geheel op zijn conto te schrijven.
Goede quizvraag of dat dan een assist is ja of nee. :P
pi_103004470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Goede quizvraag of dat dan een assist is ja of nee. :P
Denk 'volgens het boekje' niet. :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103004901
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk 'volgens het boekje' niet. :+
Ik denk het ook niet, kan alleen nergens iets vinden.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:05:48 #53
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103005305
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Happel het volgende:
Dit dus.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_103005456
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Klopt, al denk ik dat het succes van AZ ook voor een heel groot deel het werk is van Verbeek. Maar een goed team hoeft niet heel veel geld te kosten inderdaad. Zeker niet als je in NL mee wil gaan doen om de bovenste plekken. Ik denk dat Vormer een prima eerste aankoop is om de stijgende lijn in te zetten. En hij is nog gratis ook.
Precies. Dat is alweer 2 stapjes hoger dan een Schaken en een Swerts. ;)
-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:37:33 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_103006312
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Happel het volgende:
Waarom grijp je elke kans aan om te zeggen hoe slecht onze spelers zijn? Waar slaat dat op? Ga lekker naar PSV, AZ, Twente of Ajax ofzo. :Z
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:48:52 #56
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103006752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom grijp je elke kans aan om te zeggen hoe slecht onze spelers zijn? Waar slaat dat op? Ga lekker naar PSV, AZ, Twente of Ajax ofzo. :Z
Hij grijpt niet elke kans aan om te zeggen dat al onze spelers slecht zijn. Hij tempert de lovende woorden over 2 spelers dat nog steeds twee blinde dravers zijn. Meer dan dat zullen ze ook gewoon nooit worden. Het is vaak meer geluk dan wijsheid wat beide spelers doen, je hebt er dus echt geen zak aan in feite. Ze zullen je niet consequent en structureel op een hoger niveau gaan brengen.
pi_103006794
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hij grijpt niet elke kans aan om te zeggen dat al onze spelers slecht zijn. Hij tempert de lovende woorden over 2 spelers dat nog steeds twee blinde dravers zijn. Meer dan dat zullen ze ook gewoon nooit worden. Het is vaak meer geluk dan wijsheid wat beide spelers doen, je hebt er dus echt geen zak aan in feite. Ze zullen je niet consequent en structureel op een hoger niveau gaan brengen.
Amen.
#12 is not for sale!
pi_103006849
quote:

[..]

Pardon? Schaken is een grotere koning dan Willem Alexander ooit gaat zijn.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:51:34 #59
53267 TC03
pi_103006853
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Happel heeft al 100x gezegd dat Biseswar een prutser is als er ook maar iemand enigszins positief over hem is. Het heeft geen nut om constant onze spelers hier af te kraken.
pi_103006900
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Happel heeft al 100x gezegd dat Biseswar een prutser is als er ook maar iemand enigszins positief over hem is. Het heeft geen nut om constant onze spelers hier af te kraken.
Het heeft evenveel zin als het ophemelen hier. Helemaal niks, maar je móet wat op een forum ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:54:28 #61
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103006960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft het wel zin om zo'n jongen continue om hoog te praten waardoor hij weer praatjes krijgt en denkt een koning te zijn.
pi_103007063
Qua mentaliteit is Biseswar wel flink vooruit gegaan, zal nooit een weergaloze topper worden maar voor dit Feyenoord is het gewoon een nuttige speler.
pi_103007170
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
Qua mentaliteit is Biseswar wel flink vooruit gegaan, zal nooit een weergaloze topper worden maar voor dit Feyenoord is het gewoon een nuttige speler.
Niet voor het salaris wat hij krijgt.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:00:27 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103007173
Biseswar is een prima speler voor de Nederlandse subtop, en voor een club zonder ook maar één euro bestedingsduimte een uitermate nuttige speler die bovendien heel veel assists geeft.

Volgens mij is zijn afkomst het grootste probleem voor Happel & co.
2000 light years from home
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:03:32 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103007299
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is zijn afkomst het grootste probleem voor Happel & co.
Wat is dit nu weer voor schandalige opmerking?
pi_103007346
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Niet voor het salaris wat hij krijgt.
Klopt, daarom ben ik wel benieuwd of hij akkoord gaat met salaris verlaging.
pi_103007388
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt, daarom ben ik wel benieuwd of hij akkoord gaat met salaris verlaging.
Ik vrees van niet. Die gaat gewoon wat oliedollars bij elkaar voetballen in t buitenland.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:08:16 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103007490
quote:
15s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor schandalige opmerking?
Hij komt uit Amsterdam, daar doelde ik op.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:09:10 #69
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103007532
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij komt uit Amsterdam, daar doelde ik op.
En wat betreft Carbal dan :')?
pi_103007772
Swerts had echt wel de kans om een wereldvedette te worden op zijn positie, enkel spijtig van die blessures

Een feyenoordsupporter
Never look back
pi_103007789
We hebben weer een speler als Henk Vos nodig.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_103007835
Henkie Vos,

Geweldenaar,

Legende
Never look back
pi_103007839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:14 schreef FreeAsABird het volgende:
Swerts had echt wel de kans om een wereldvedette te worden op zijn positie, enkel spijtig van die blessures

Een feyenoordsupporter
En van dat rooie haar.
En van zijn nationaliteit.
En van zijn voetbalcapaciteiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:17:37 #74
53267 TC03
pi_103007900
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]

En wat betreft Carbal dan :')?
Hij had het niet over Cabral.
pi_103007984
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef Caland het volgende:

[..]

En van dat rooie haar.
En van zijn nationaliteit.
En van zijn voetbalcapaciteiten.
Dat ie Belg is kan ie niets aan doen, rood haar ook niet.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met die voetbalcapaciteiten aangezien hij een held was bij AZ
Never look back
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:20:52 #76
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij had het niet over Cabral.
"Happel & co" kraken Cabral ook af. Wat is volgens je broertje daar dan de reden van? Om de oranje wortelen die hij eet?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:22:24 #77
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_103008091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef FreeAsABird het volgende:

[..]

Dat ie Belg is kan ie niets aan doen, rood haar ook niet.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met die voetbalcapaciteiten aangezien hij een held was bij AZ
Jij heb hem ooit wel eens zien spelen vorig seizoen? :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_103008159
Hadden we Lee nog maar op de flanken. ;(

VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:24:06 #79
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008181
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Caland het volgende:
Hadden we Lee nog maar op de flanken. ;(

[ afbeelding ]
Ik denk dat Leen op de flanken nog beter was geweest.
pi_103008200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Jij heb hem ooit wel eens zien spelen vorig seizoen? :')
Natuurlijk, ik ben Feyenoord fan..

Vind dat jullie zich focussen op zijn negatieve acties.

Hij heeft best veel goeds laten zien
Never look back
pi_103008242
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik denk dat Leen op de flanken nog beter was geweest.
Die had elke wedstrijd rood gekregen, elleboogstoot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:56 #83
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008338
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Die had elke wedstrijd rood gekregen, elleboogstoot.
Hij zal die stoot ook nooit missen, want hij loopt immers nooit alleen.
pi_103008478
Ik heb Leen trouwens ook al best een tijdje niet gezien op het veld, met zijn gouden microfoon.
Niet dat daar ook aanleiding toe was, maargoed. Je gaat hem toch een beetje missen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:35:21 #85
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008792
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb Leen trouwens ook al best een tijdje niet gezien op het veld, met zijn gouden microfoon.
Niet dat daar ook aanleiding toe was, maargoed. Je gaat hem toch een beetje missen.
Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty ( :') ). Hij liep alleen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:35:26 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103008798
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

"Happel & co" kraken Cabral ook af. Wat is volgens je broertje daar dan de reden van? Om de oranje wortelen die hij eet?
Biseswar had 12 assists vorig jaar.
pi_103008883
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty ( :') ). Hij liep alleen.
Die party was dan niet in Endschede, schede schede!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:37:03 #88
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008897
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Biseswar had 12 assists vorig jaar.
Ja, heel leuk, scorebordjournalistiek. Ik kan daar zo weinig mee. Wijnaldum had dan ook opeens fantastische cijfers, omdat hij toevallig, met een hoop geluk, 4 keer scoorde in 1 wedstrijd.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:37:30 #89
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008925
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Die party was dan niet in Endschede, schede schede!
Dan was het wel een wok-party geweest. Dat doen ze daar immers niet alleen.
pi_103009010
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dan was het wel een wok-party geweest. Dat doen ze daar immers niet alleen.
:')
pi_103009093
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, heel leuk, scorebordjournalistiek. Ik kan daar zo weinig mee. Wijnaldum had dan ook opeens fantastische cijfers, omdat hij toevallig, met een hoop geluk, 4 keer scoorde in 1 wedstrijd.
Biseswar heeft het vorig seizoen met zijn kwaliteiten prima gedaan.
pi_103009165
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen, een haringparty :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103009194
Paul, ik merk wel dat je altijd denkt alles beter te weten in de topics over voetbal.

Beetje minder arrogant aub?
Never look back
pi_103009232
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon, een leuk uitje.

haha, snap je hem! Haring met uitjes! :') :D :'(
pi_103009285
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Gewoon, een leuk uitje.

Godverdegodver :D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103009295
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef FreeAsABird het volgende:
Paul, ik merk wel dat je altijd denkt alles beter te weten in de topics over voetbal.

Beetje minder arrogant aub?
Nee.
pi_103009310
Dat antwoord duldt Pornobob niet
Never look back
pi_103009311
_O-
pi_103009414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef FreeAsABird het volgende:
Dat antwoord duldt Pornobob niet
Pech
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:48:12 #100
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103009472
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:

[..]

De eerste Hollandse nieuwe. Heb je allemaal van die mensen die daar haring gaan eten met hun netwerk, met muziek erbij enzo.
pi_103009478
Swerts is derde keus. Niemand komt aan Leerdam.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:48:22 #102
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103009480
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Gewoon, een leuk uitje.

Godver :')!
pi_103009662
Doen we dit ook voor Swerts?

If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:56:55 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103009992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef Muto het volgende:
Swerts is derde keus. Niemand komt aan Leerdam.
Wel interessant wat Koeman zondag gaat doen nu Leerdam terug is van schorsing.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103010319
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Wel interessant wat Koeman zondag gaat doen nu Leerdam terug is van schorsing.
Leerdam speelt sowieso. Ik denk dat we de opstelling van de eerste wedstrijden gaan zien. Maar Clasie zal wel gewisseld worden voor Dani, ipv Van Haaren. Dan kan Leerdam gewoon op het middenveld.
pi_103010392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Leerdam speelt sowieso. Ik denk dat we de opstelling van de eerste wedstrijden gaan zien. Maar Clasie zal wel gewisseld worden voor Dani, ipv Van Haaren. Dan kan Leerdam gewoon op het middenveld.
Onbegrijpelijk als Clasie er uit gaat. Groot talentje is dat.
pi_103010437
Ik ben akkoord met het feit dat Eljiro Leerdammer de beste is op onze linkerflank maar op de rechter vind ik er niemand echt uitspringen behalve Swerts..
Never look back
pi_103010446
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Die is fysiek nog niet helemaal in orde. Is bovendien geblesseerd geweest
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:04:11 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103010455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik rond de 70e minuut. Clasie kan nog niet echt volle wedstrijden spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103010502
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik rond de 70e minuut. Clasie kan nog niet echt volle wedstrijden spelen.
Ah ja, op die fiets. Dat bedoelde ik, inderdaad.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:05:20 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103010522
Maar op den duur zal Fernandez toch wel weer RB komen te staan. Eigenlijk de enige fitte RB die we hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103010620
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Duidelijk.
pi_103010824
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Caland het volgende:
Maar op den duur zal Fernandez toch wel weer RB komen te staan. Eigenlijk de enige fitte RB die we hebben.
Of we daar nou blij mee moeten zijn....
pi_103010982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Op den duur wel. Tegen ADO was slecht, maar AZ en AGOVV was zeer behoorlijk.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:12:42 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103011035
quote:

[..]

Is nog maar afwachten hoe hij terugkomt van zijn blessure. Blijft een fijne voetballer.

Was wel zielig hoe hij tegen zichzelf aan het spelen was tegen Den Haag na die fout. Probeerde alles op zeker te doen, waardoor je uiteindelijk meer fouten maakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103011086
quote:

[..]

Als die zijn oude niveau zou halen zeker wel.
pi_103011130
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Is nog maar afwachten hoe hij terugkomt van zijn blessure. Blijft een fijne voetballer.

Was wel zielig hoe hij tegen zichzelf aan het spelen was tegen Den Haag na die fout. Probeerde alles op zeker te doen, waardoor je uiteindelijk meer fouten maakt.
Lag niet alleen aan zichzelf. Niemand bood zich aan.
pi_103011323
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarom. Moet maar zien wat er nog van de oude Dani Fernandez over is na 2 van die zware blessures. Maar dat tegen Den Haag was inderdaad zielig.
pi_103011450
Tegen Az en Agovv vond ik hem prima.
pi_103011933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Tegen Az en Agovv vond ik hem prima.
Tegen az speelde hij prima inderdaad. Tegen agovv zou ik ook mee kunnen voetballen denk ik *)
pi_103012059
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Tegen az speelde hij prima inderdaad. Tegen agovv zou ik ook mee kunnen voetballen denk ik *)
Die waren wel echt dramatisch ja. :{
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:41:20 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103012657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Luister naar Tomasso, die snapt mij.

Die laatste zin trouwens. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_103012930
Happel heeft natuurlijk wel gelijk dat spelers als Biseswar, Schaken en eigenlijk ook Cabral eigenlijk nooit echt speelminuten bij Feyenoord zouden mogen maken. Helaas gaat het nog wel een jaartje of 2 duren voordat we dergelijke kneuzen kwijt zijn en kunnen vervangen door fatsoenlijke spelers die Feyenoord-waardig zijn.
-
pi_103013140
Vorig jaar kon je goed het verschil zien tussen een echt groot talent (Ryo) en middelmaat (Cabral, Schaken, Biseswar).
pi_103013972
Ryo speelde aan het einde ook niet zo goed meer natuurlijk.
-
pi_103014429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Ritmo het volgende:
Ryo speelde aan het einde ook niet zo goed meer natuurlijk.
Na al die toestanden in Japan was het inderdaad wat minder maar alleen al dat tegenstanders serieus rekening met hem gingen houden (lees 2 man op gingen zetten) vond ik al mooi.

Lang geleden dat ik zo'n geweldige speler heb gezien in De Kuip. Hopelijk gaat hij nog ver komen.
pi_103016183
Ryo heeft ook maar echt 3 wedstrijden goed gespeeld. Het zag er allemaal wel leuk uit maar rendement was verder ook 0.
pi_103016277
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Maastoren het volgende:
Ryo heeft ook maar echt 3 wedstrijden goed gespeeld. Het zag er allemaal wel leuk uit maar rendement was verder ook 0.
3 goals en 5 assists in 12 wedstrijden en tevens heel wat supporters weer wat hoop en plezier gaf is niet verkeerd voor een speler die zijn eerste profwedstrijden speelde in een voor hem totaal onbekend land.
pi_103017409
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

3 goals en 5 assists in 12 wedstrijden en tevens heel wat supporters weer wat hoop en plezier gaf is niet verkeerd voor een speler die zijn eerste profwedstrijden speelde in een voor hem totaal onbekend land.
Het is niet slecht maar ik heb sowieso liever een Cabral dan Ryo. Ik vind niet dat je zo'n speler moet huren als je voor die plek een talentvolle jongen uit eigen opleiding kan opstellen.
pi_103017774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het is niet slecht maar ik heb sowieso liever een Cabral dan Ryo. Ik vind niet dat je zo'n speler moet huren als je voor die plek een talentvolle jongen uit eigen opleiding kan opstellen.
Als het verschil zo groot is vind ik dat je hem altijd moet proberen te huren.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:15:14 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103018235
Leuk, zo een bekerwedstrijd tegen Go Ahead. Pfffff....

Matthijs12_ twitterde op woensdag 12-10-2011 om 22:00:22 Go Ahead Eagles - Feyenoord. 37 of 40 euro voor Feyenoordsupporters #modernfootball reageer retweet
Elite
Tegen TTIP
pi_103018446
Tering wat duur.
-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:19:50 #133
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_103018564
Is dat incl die combi?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:27:02 #134
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103019051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Dekatria het volgende:
Is dat incl die combi?
si.
Elite
Tegen TTIP
pi_103026688
Biseswar kan op rechts beter uit de voeten dan Cabral.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 03:26:12 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103026710
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 03:17 schreef Stokstaart het volgende:
Biseswar kan op rechts beter uit de voeten dan Cabral.
En Vlaar is beter als verdediger dan Guidetti :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 13 oktober 2011 @ 03:28:06 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103026713
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef Happel het volgende:
Leuk, zo een bekerwedstrijd tegen Go Ahead. Pfffff....

Matthijs12_ twitterde op woensdag 12-10-2011 om 22:00:22 Go Ahead Eagles - Feyenoord. 37 of 40 euro voor Feyenoordsupporters #modernfootball reageer retweet
Money rules! Daarom gewoon een perskaart aanvragen en een week of twee voor aanvang even interessant doen bij thuisspelende partij. Gegarandeerd vrij vervoer, goede plekken en een leuke rondleiding langs de roemruchte geschiedenis van de plaatselijke voetbalvereniging ;)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_103026728
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 03:26 schreef Dven het volgende:

[..]

En Vlaar is beter als verdediger dan Guidetti :?
Keer proberen dan.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:24:50 #139
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103031446
Zes jaar stadionverbod voor aandeel rellen Maasgebouw

De KNVB heeft zeventien betrokkenen bij de rellen van 17 september voor het Maasgebouw in Rotterdam een landelijk stadionverbod opgelegd met een duur van zes jaar. De betrokkenen wordt met onmiddellijke ingang de toegang tot de stadions van de Nederlandse betaald voetbal organisaties ontzegd.

Om de straffen te kunnen opleggen, had de KNVB gegevens nodig van de geweldplegers. Eind vorige week ontving de bond de eerste informatie van het Openbaar Ministerie (OM). Na de bewijslast aan eigen onderzoek onderworpen te hebben, zijn de maximaal mogelijke straffen conform de Richtlijn Stadionverboden van de KNVB opgelegd.

In de richtlijn is opgenomen dat wanneer gedragingen gericht zijn tegen spelers, trainers, coaches, de arbitrage en personen die belast zijn met de ordehandhaving, de standaardtermijn verdubbeld kan worden. Dat is in dit geval gebeurd gezien de ernst van de situatie en het feit dat er geweld is gebruikt tegen stewards en politie.

Strafrechtelijk proces
De door de KNVB opgelegde stadionverboden staan los van het strafrechtelijk proces van het OM dat momenteel nog loopt. Ook kan het zijn dat verdere stadionverboden zullen volgen naar mate het onderzoek naar de rellen vordert.

De gebeurtenissen bij het Maasgebouw onderstrepen de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan - zoals deze geweldplegers - keihard aangepakt en uitgesloten moeten worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_103031650
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef Happel het volgende:

De KNVB heeft zeventien betrokkenen bij de rellen van 17 september voor het Maasgebouw in Rotterdam een landelijk stadionverbod opgelegd met een duur van zes jaar. De betrokkenen wordt met onmiddellijke ingang de toegang tot de stadions van de Nederlandse betaald voetbal organisaties ontzegd.

Om de straffen te kunnen opleggen, had de KNVB gegevens nodig van de geweldplegers. Eind vorige week ontving de bond de eerste informatie van het Openbaar Ministerie (OM). Na de bewijslast aan eigen onderzoek onderworpen te hebben, zijn de maximaal mogelijke straffen conform de Richtlijn Stadionverboden van de KNVB opgelegd.

In de richtlijn is opgenomen dat wanneer gedragingen gericht zijn tegen spelers, trainers, coaches, de arbitrage en personen die belast zijn met de ordehandhaving, de standaardtermijn verdubbeld kan worden. Dat is in dit geval gebeurd gezien de ernst van de situatie en het feit dat er geweld is gebruikt tegen stewards en politie.

Strafrechtelijk proces
De door de KNVB opgelegde stadionverboden staan los van het strafrechtelijk proces van het OM dat momenteel nog loopt. Ook kan het zijn dat verdere stadionverboden zullen volgen naar mate het onderzoek naar de rellen vordert.

De gebeurtenissen bij het Maasgebouw onderstrepen de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan - zoals deze geweldplegers - keihard aangepakt en uitgesloten moeten worden.
nu nog een camera die iedere supporter scant, net als in de Rotterdamse trams.
pi_103031744
6 jaar is nog steeds bijzonder mild :?
Groetjes, Ezio.
pi_103031752
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef Happel het volgende:

Strafrechtelijk proces

Goede zaak. Al denk ik dat meer dan de helft al wel een stadionverbod had en betwijfel ik of het werkt...
Maar toch, Feyenoord moet zich distantieren van dit volk. Dit is wel een goed signaal voor de buitenwereld, al hadden ze er ook wel 10 jaar van mogen maken.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:00:19 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103032499
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Goede zaak. Al denk ik dat meer dan de helft al wel een stadionverbod had en betwijfel ik of het werkt...
Maar toch, Feyenoord moet zich distantieren van dit volk. Dit is wel een goed signaal voor de buitenwereld, al hadden ze er ook wel 10 jaar van mogen maken.
Joh, wat ze ook doen. Helpen doet het nooit. Voor die zeventien staan er zo weer zeventien nieuwe op. Er valt weinig tegen te doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_103032607
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, wat ze ook doen. Helpen doet het nooit. Voor die zeventien staan er zo weer zeventien nieuwe op. Er valt weinig tegen te doen.
Wat zijn dit eigenlijk voor figuren? Ik las ergens dat ze 17 18 19 jaar oud waren, zijn dit nou gewoon jongens die zich willen bewijzen tegenover de SCF of handelen ze op eigen initiatief :?
Die Robbie die doodgeschoten werd in HvH was ook al zo'n jong gassie.

Vroeger wel eens mee geweest naar Europese wedstrijden maar de gasten die daar zogenaamd liepen te rellen waren eerder halverwege de 20 en zeker geen 17 :N
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:04:33 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_103032620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

nu nog een camera die iedere supporter scant, net als in de Rotterdamse trams.
Lol :')
pi_103032662
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Klopt idd. Maar naar buiten (voor sponsoren, potentiele nieuwe supporters, toekomstige aankopen, andere gemeentes en de naam van de club in het algemeen) is het wel belangrijk dat je een signaal af geeft dat dit volk niet bij de club hoort en dat je je er vanaf keert.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:17:46 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103033050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:34 schreef Stokstaart het volgende:
6 jaar is nog steeds bijzonder mild :?
Zijn dus allemaal first offenders
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:19:28 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103033091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat zijn dit eigenlijk voor figuren? Ik las ergens dat ze 17 18 19 jaar oud waren, zijn dit nou gewoon jongens die zich willen bewijzen tegenover de SCF of handelen ze op eigen initiatief :?
Die Robbie die doodgeschoten werd in HvH was ook al zo'n jong gassie.
Heb geen idee, zit er niet meer zo in tegenwoordig. Ben meer bekend met de oude garde. Denk dat het weer een nieuwe lichting jonge garde is, al zal het grotendeels hebben bestaan uit meelopers. En meen te hebben gelezen dat de politie alleen mensen openbaar maakten die nog niet bekend waren bij politie, first offenders dus.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 12:19:41 #149
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103033098
Ik snap niet waarom ze geen levenslange stadionverboden uitdelen voor dit soort figuren? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:20:32 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103033121
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik snap niet waarom ze geen levenslange stadionverboden uitdelen voor dit soort figuren? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat die niet bestaan en het de vraag is of dit wel juridisch mogelijk is. Vermoed van niet. Nog langere stadionverboden zal alleen kunnen wanneer iemand weer wordt gepakt voor een vergrijp en al een SV heeft.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:20:47 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103033127
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef onlogisch het volgende:

SPOILER
Kan simpelweg niet volgens de regels.

Je gaat een winkeldief toch oon geen levenslang geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 12:21:05 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103033138
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Omdat die niet bestaan en het de vraag is of dit wel juridisch mogelijk is. Vermoed van niet.
Dat zal het zijn, tijd om de wet aan te passen *O*
4045
onlogisch
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:22:17 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103033177
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat zal het zijn, tijd om de wet aan te passen *O*
Zoals ik zeg, helpen doet het toch niet. Daarbij vind ik het ook veel te zware straffen voor een in mijn ogen licht vergrijp, openlijke geweldpleging/vandalisme.
Elite
Tegen TTIP
pi_103033180
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Omdat die niet bestaan en het de vraag is of dit wel juridisch mogelijk is. Vermoed van niet. Nog langere stadionverboden zal alleen kunnen wanneer iemand weer wordt gepakt voor een vergrijp en al een SV heeft.
Is er juridisch gezien een maximum aantal jaar voor een stadionverbod dan? Mag de club dat niet zelf bepalen?
-
pi_103033199
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan simpelweg niet volgens de regels.

Je gaat een winkeldief toch oon geen levenslang geven.
Gevangenis is weer een anders verhaal, maar je ken ze toch tenminste gewoon een levenslang stadionverbod geven?
Celstraf zal ook wel weer een paar maanden maximaal zijn. Als ze al niet weer vrij zijn :')
Groetjes, Ezio.
pi_103033222
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Zoals ik zeg, helpen doet het toch niet. Daarbij vind ik het ook veel te zware straffen voor een in mijn ogen licht vergrijp, openlijke geweldpleging/vandalisme.
Het vergrijp is 'licht' (in verhouding tot moord of verkrachting) maar de naamschade die Feyenoord er door heeft geleden komt er ook nog bij. We zijn 3 dagen lang in het nieuws geweest hierdoor, dat is echt niet goed voor de club.
-
pi_103033234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Is er juridisch gezien een maximum aantal jaar voor een stadionverbod dan? Mag de club dat niet zelf bepalen?
Clubs bepalen dat zelf.
Bij Groningen is bijvoorbeeld vorig jaar een supporter het veld opgekomen en die heeft wel degelijk een levenslang SV gekregen.
Groetjes, Ezio.
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 12:24:33 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103033240
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik ben daar een stuk makkelijker in. Je moet het gewoon niet doen. Doe je het wel loop je een risico op een levenslange uitsluiting van je favoriete club.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 12:25:06 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103033251
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Clubs bepalen dat zelf.
Bij Groningen is bijvoorbeeld vorig jaar een supporter het veld opgekomen en die heeft wel degelijk een levenslang SV gekregen.
Maar die supporter kan wel naar de kuip?
4045
onlogisch
pi_103033252
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Clubs bepalen dat zelf.
Dat vind ik dan wel weer heel erg overdreven.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:25:23 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103033259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Club bepaalt niks alleen. KNVB doet dat.

Levenslang kan alleen bij recidive en als de daad de maatschappij/voetbal ernstige schade heeft aangebracht volgens mij. Heb die regels ooit een keer doorgelezen.

Zal het straks nog eens opzoeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103033267
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben daar een stuk makkelijker in. Je moet het gewoon niet doen. Doe je het wel loop je een risico op een levenslange uitsluiting van je favoriete club.
Nja die gasten een SV geven is leuk, maar de rellen vinden sowieso niet plaats in het stadion maar daarvoor. Of in de omgeving.
Dus wat je wel ken doen is er meteen een meldingsplicht aan koppelen voor wedstrijddagen.
Groetjes, Ezio.
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 12:25:48 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103033270
Die gast die vorig jaar, of dat jaar ervoor, bij de Graafschap die grens omver beukte... Die kreeg toch ook iets van 15 jaar ofzo? :')
4045
onlogisch
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:27:27 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103033311
Zo'n stadionverbod is leuk maar zit daar dan ook een meldingsplicht bij?
pi_103033323
quote:
5s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Levenslang kan alleen bij recidive en als de daad de maatschappij/voetbal ernstige schade heeft aangebracht volgens mij. Heb die regels ooit een keer doorgelezen.

http://www.soccernews.nl/(...)nslang_stadionverbod

http://www.depers.nl/sport/269370/Levenslang-stadionverbod.html

Club kan toch bepaalde mensen gewoon weigeren als ze willen?
Begin tenminste met stelling te nemen tegen dergelijke figuren als Feyenoord zijnde :X
Groetjes, Ezio.
pi_103033360
quote:
5s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Belachelijk. De KNVB zelf deelt de club allemaal straffen uit voor b.v. spreekkoren, maar houdt de club dan wel tegen bij het treffen van maatregelen.
quote:

In dat geval vind ik de schade ernstig genoeg eigenlijk. Doorgesnoven kut-volk, dat Feyenoord al eerder schade heeft toegebracht (in HvH werd ook vaak over Feyenoord-hooligans gesproken).
-
pi_103033363
Volgens mij kan een club zelf bepalen hoelang ze iemand niet binnenlaten maar bepaalt de KNVB hoelang je een landelijk stadionverbod krijgt.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:30:25 #168
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_103033374
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het vergrijp is 'licht' (in verhouding tot moord of verkrachting) maar de naamschade die Feyenoord er door heeft geleden komt er ook nog bij. We zijn 3 dagen lang in het nieuws geweest hierdoor, dat is echt niet goed voor de club.
Nee, al die nieuwsberichten over schuld en wanbeleid.. Dat trekt potentiële sponsoren aan :')
Directie ook maar een SV van 6 jaar geven?
pi_103033375
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Die gast die vorig jaar, of dat jaar ervoor, bij de Graafschap die grens omver beukte... Die kreeg toch ook iets van 15 jaar ofzo? :')
Klopt ja, al was dat later iets verminderd geloof ik nadat ie in DWDD ofzo in het openbaar door het stof ging.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:30:30 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103033381
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

http://www.soccernews.nl/(...)nslang_stadionverbod

http://www.depers.nl/sport/269370/Levenslang-stadionverbod.html

Club kan toch bepaalde mensen gewoon weigeren als ze willen?
Begin tenminste met stelling te nemen tegen dergelijke figuren als Feyenoord zijnde :X
Kan wel. Maar 9 van de 10 keer dragen ze he over aan de KNVB. Alleen zij kunnen een landelijk SV opleggen met meldingsplicht.

Clubs zelf alleen voor thuiswedstrijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103033394
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, al die nieuwsberichten over schuld en wanbeleid.. Dat trekt potentiële sponsoren aan :')
Directie ook maar een SV van 6 jaar geven?
Als dat eens kon, prima! :D
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:31:18 #172
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_103033405
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:27 schreef Tarado het volgende:
Zo'n stadionverbod is leuk maar zit daar dan ook een meldingsplicht bij?
Ligt eraan of de rechter die oplegt, meen ik.
Daarna ligt het eraan of je bij een politiebureau moet melden waar ze ook echt de bemanning hebben om de meldingsplicht te handhaven :')
pi_103033408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Belachelijk. De KNVB zelf deelt de club allemaal straffen uit voor b.v. spreekkoren, maar houdt de club dan wel tegen bij het treffen van maatregelen.

[..]

In dat geval vind ik de schade ernstig genoeg eigenlijk. Doorgesnoven kut-volk, dat Feyenoord al eerder schade heeft toegebracht (in HvH werd ook vaak over Feyenoord-hooligans gesproken).
Precies.
Ze worden wel degelijk opgelegd (ook door de KNVB). Alleen weet je niet om welke figuren dit precies gaat he.
Kan ook zijn dat het meelopers waren. De gasten die daadwerkelijk met geweld het Maasgebouw probeerden binnen te stormen krijgen wel een levenslang SV lijkt me?
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:32:30 #174
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_103033435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

Tijdens de rellen in Culemborg (molukkers vs marokkaantjes) werd dat ook gezegd..
Liep er iemand met een Feijenoordpetje ofzo rond te stappen :')

:W media.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:33:04 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103033451
En om het maar even in perspectief te trekken. De meeste Beverwijk veroordeelden lopen ook weer in de Kuip rond.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:33:58 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103033467
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Precies.
Ze worden wel degelijk opgelegd (ook door de KNVB). Alleen weet je niet om welke figuren dit precies gaat he.
Kan ook zijn dat het meelopers waren. De gasten die daadwerkelijk met geweld het Maasgebouw probeerden binnen te stormen krijgen wel een levenslang SV lijkt me?
Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103033498
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan wel. Maar 9 van de 10 keer dragen ze he over aan de KNVB. Alleen zij kunnen een landelijk SV opleggen met meldingsplicht.

Clubs zelf alleen voor thuiswedstrijden.
Dus die Cambuur-tjappies die een beetje hebben lopen rellen krijgen wel levenslang maar deze gasten niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:32 schreef Keltie het volgende:

[..]

Tijdens de rellen in Culemborg (molukkers vs marokkaantjes) werd dat ook gezegd..
Liep er iemand met een Feijenoordpetje ofzo rond te stappen :')

:W media.
Idd die hoerenmedia zet de club steeds weer in een negatief daglicht en straft onze club onterecht.
Alsof Feyenoord er iets aan kan doen dat mongooltjes in Nancy of HvH 'Rotterdam Hooligans' zingen terwijl ze met de ME knokken. Nee dan komen er weer lekker sancties tegen de club :r
Groetjes, Ezio.
pi_103033532
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee.
Nou ben benieuwd dan wat Feyenoord verder aan sancties gaat opleggen. De gasten die beetje liepen te kloten bij Deportivo kregen namelijk wel een levenslange SV en dan lijkt dit me toch een stukkie erger allemaal :X
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:37:46 #179
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_103033566
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dus die Cambuur-tjappies die een beetje hebben lopen rellen krijgen wel levenslang maar deze gasten niet.

[..]

Idd die hoerenmedia zet de club steeds weer in een negatief daglicht en straft onze club onterecht.
Alsof Feyenoord er iets aan kan doen dat mongooltjes in Nancy of HvH 'Rotterdam Hooligans' zingen terwijl ze met de ME knokken. Nee dan komen er weer lekker sancties tegen de club :r
Idem met Utrecht (in mijn voorbeeld). Tjah.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:41:14 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103033642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nou ben benieuwd dan wat Feyenoord verder aan sancties gaat opleggen. De gasten die beetje liepen te kloten bij Deportivo kregen namelijk wel een levenslange SV en dan lijkt dit me toch een stukkie erger allemaal :X
Bron?

Verder vond ik dat veel en veel erger. Helemaal omdat we toen vlak daarvoor nog uitgesloten waren door de UEFA.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103033664
quote:

[..]

Nooit gehoord dat die een levenslange sv hebben.
pi_103033941
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Bron?

Verder vond ik dat veel en veel erger. Helemaal omdat we toen vlak daarvoor nog uitgesloten waren door de UEFA.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)erbod-uitdelen-.html
Groetjes, Ezio.
pi_103033974
quote:
Is er ook een definitieve uitspraak geweest ?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:55:02 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103034003
quote:
Lees alleen een hoop stoere praat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103034054
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Is er ook een definitieve uitspraak geweest ?
Geen idee.
Groetjes, Ezio.
pi_103034434
quote:

[..]

Bij Deportivo stond ik er met m'n neus( _O- ) op. Werden een paar Feyenoorders naast het uitvak(waaronder enkele vrouwen) compleet verrot geslagen door een paar ME-ers. Toen ging een groot deel van het uitvak uit z'n plaat. WIl het niet goedpraten maar het is nooit uit het niets dat het los gaat. En dat in Deportivo viel echt reuze mee.
En de meldingsplicht kan alleen worden ingezet als er van de desbetreffende persoon een dossier bestaat. Vandaar dat er dus bij elke wedstrijd vanuit elke hoek een foto van je wordt gemaakt. Als je wordt opgepakt en je stond een keer in de buurt van wat ongeregeldheden dan pakken ze je daar ook nog eens op.
Ik vind als je dingen doet die niet door de beugel kunnen, dat je daarvoor moet boeten. Ik zie/hoor/lees echter ook van dat onschuldige mensen of waar de straf totaal niet in verhouding staat met hetgeen wat die persoon heeft gedaan. De overheid/politie wil gewoon scoren. Zeer triest dat er altijd, dus nu ook, een aantal onschuldige personen 6 jaar de Kuip niet in mogen.
pi_103035428
pi_103035508
Opvallend hoe buiten Rotterdam nog niemand hem opgevallen is.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:47:54 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103035559
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103040171
Zondag :

Cabral - Guidetti - Schaken

El Ahmadi - Bakkal - Clasie

Indi - Vlaar - De Vrij - Leerdam

Mulder

?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:57:27 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103041970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:10 schreef Paul-89 het volgende:
Zondag :

Cabral - Guidetti - Schaken

El Ahmadi - Bakkal - Clasie

Indi - Vlaar - De Vrij - Leerdam

Mulder

?
Ja, alleen Leerdam of Fernandez is nog de vraag.

Vorig jaar toch wel een hele speciale wedstrijd. O+ Stormloop op kaarten nadat we met 10-0 verloren wat resulteerde in een uitverkochte Kuip. Denk nog nooit eerder ergens vertoond. Prachtige herdenkingsactie (is dat dit jaar niet meer?).

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103042292
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, alleen Leerdam of Fernandez is nog de vraag.

Vorig jaar toch wel een hele speciale wedstrijd. O+ Stormloop op kaarten nadat we met 10-0 verloren wat resulteerde in een uitverkochte Kuip. Denk nog nooit eerder ergens vertoond. Prachtige herdenkingsactie (is dat dit jaar niet meer?).

Was tevens ook de best bekeken wedstrijd ooit op Eredivisie Live zelfs volgens mij. :o
-
pi_103042411
Overigens moet je gewoon winnen tegen VVV, zonder excuses. Wil Koeman niet achteraf horen zeggen: "jaa eeh gezien de wedstrijd ben ik toch blij met dat punt". Tegen Ajax win je ook sowieso niet, en anders haal je uit 4 wedstrijden maar 1 of zelfs 0 punten. Winnen dus, zonder gelul.
-
pi_103042412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Was tevens ook de best bekeken wedstrijd ooit op Eredivisie Live zelfs volgens mij. :o
Tot Ajax - Twente van vorig jaar wel zie ik. Inderdaad wel opvallend :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:10:10 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103042490
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:08 schreef Ritmo het volgende:
Overigens moet je gewoon winnen tegen VVV, zonder excuses. Wil Koeman niet achteraf horen zeggen: "jaa eeh gezien de wedstrijd ben ik toch blij met dat punt". Tegen Ajax win je ook sowieso niet, en anders haal je uit 4 wedstrijden maar 1 of zelfs 0 punten. Winnen dus, zonder gelul.
Daarna moet je ook nog eens naar Groningen. Dus inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103042643
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:08 schreef Ritmo het volgende:
Heb er absoluut geen vertrouwen in dat we deze periode goed doorkomen. Eerste crisis hadden we hier ingezet op oktober/november dus dat zou alsnog kunnen...
Groetjes, Ezio.
pi_103042667
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarna moet je ook nog eens naar Groningen. Dus inderdaad.
Ben echt benieuwd hoe we er met kerst voorstaan. Misschien wordt dan wel massaal het vertrek van de (nu nog) redelijk populaire Koeman ge-eist. Of hij herpakt zich met z'n elftal en staat er met kerst juist gewoon prima voor.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:16:48 #198
53267 TC03
pi_103042712
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ben echt benieuwd hoe we er met kerst voorstaan. Misschien wordt dan wel massaal het vertrek van de (nu nog) redelijk populaire Koeman ge-eist. Of hij herpakt zich met z'n elftal en staat er met kerst gewoon prima voor.
Zolang we niet onderaan het rechterrijtje staan zal het wel meevallen allemaal.
pi_103042784
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zolang we niet onderaan het rechterrijtje staan zal het wel meevallen allemaal.
Mwoah, 10e met 8 punten achterstand op de 7e plek is gewoon niet voldoende hoor. Zeker niet als het spel daarbij met de week slechter zou worden. Maar goed, dat is het negatiefste scenario.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:19:09 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103042785
Tsja, als je het gewoon rationeel bekijkt ga je de komende periode niet veel punten pakken.
Als er maar op dezelfde voet wordt verdergegaan qua veldspel en strijd (excl. Den Haag).

Het grote verschil met vorig seizoen is dat het los zand was en bleef. Daar lijkt toch enige verandering in te zijn gekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103042915
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef Caland het volgende:Tsja, als je het gewoon rationeel bekijkt ga je de komende periode niet veel punten pakken.Als er maar op dezelfde voet wordt verdergegaan qua veldspel en strijd (excl. Den Haag).Het grote verschil met vorig seizoen is dat het los zand was en bleef. Daar lijkt toch enige verandering in te zijn gekomen.
Klopt idd. Maar goed, het kan ook weer zo uit elkaar vallen.
-
pi_103042926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, 10e met 8 punten achterstand op de 7e plek is gewoon niet voldoende hoor. Zeker niet als het spel daarbij met de week slechter zou worden. Maar goed, dat is het negatiefste scenario.
Ligt helemaal aan het spel. Spel tegen Ado was weer ouderwets om van te janken.
Die nederlaag van Az konden de meeste mensen op zich nog wel mee leven had ik het idee.

Begrijp ook niet waarom het niveau elk seizoen weer zo enorm kan wisselen. Maar misschien is dat wel het lot van een middenmoter.
Clubs als Groningen en Heerenveen hebben ook af en toe dergelijke complete offdays. Mja, Ado won vorig jaar toch ook in de arena?
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:26:16 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103043006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt idd. Maar goed, het kan ook weer zo uit elkaar vallen.
We zullen zien. In een week tijd speel je uit tegen Ajax, de Eagles en Groningen.
Behoorlijk goede testcase lijkt me zo. Kan je zomaar alle 3 verliezen [/cliché]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103043186
Nou Eagles mag je niet verliezen hoor. Niet dat het makkelijk zou worden, maar verliezen zou gezien je kwaliteiten niet mogen.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:33:20 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103043237
Je mag hem zeker niet verliezen, maar ik verwacht ook niet dat het een simpel potje gaat worden.
Kan aardig spoken daar, om er nog maar eens een cliché tegenaan te gooien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103043337
En mocht je wel al die wedstrijden verliezen dan wordt het toch tijd om eens te kijken of je nog wel verder moet met Koeman of dat je alvast een voorschot neemt op een trainersschap van v. Gastel. Maar goed, dat is wel heel voorbarig nu. Laten we ze eerst maar eens spelen. ;)
-
pi_103043355
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Caland het volgende:
Je mag hem zeker niet verliezen, maar ik verwacht ook niet dat het een simpel potje gaat worden.
Kan aardig spoken daar, om er nog maar eens een cliché tegenaan te gooien.
Klopt idd. Ik denk wel de moeilijkste eerste divisionist om uit te te moeten spelen.
-
pi_103043380
VVV thuis moet je winnen, Eagles uit moet je winnen, Ajax en Grunn uit kun je gewoon verliezen.
pi_103043400
Groetjes, Ezio.
pi_103043455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Paul-89 het volgende:
VVV thuis moet je winnen, Eagles uit moet je winnen, Ajax en Grunn uit kun je gewoon verliezen.
Idd. Niet dat je mag verwachten dat het allemaal even een makkie wordt, maar als de spelers zich een beetje inzetten moet dat (samen met de kwaliteit) gewonnen worden. Als dat niet gedaan wordt, dan hebben de spelers dus niet voldoende hun best gedaan.
-
pi_103043769
quote:
Ik zag hem bij Pownews paar dagen terug idd. Alleen niet echt reclame voor Rotterdam :')
-
pi_103044019
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zag hem bij Pownews paar dagen terug idd. Alleen niet echt reclame voor Rotterdam :')
Juist wel man :{w
Groetjes, Ezio.
pi_103044146
Die van powned zoeken altijd dat 'soort' mensen op.
pi_103044578
Klopt idd ja. Beetje jammer soms, maar meestal wel vermakelijk.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:19:23 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103044619
Als kanker televisie was, dan heette het powned.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103044682
Ach zo erg als Studio Voetbal is het niet.
Groetjes, Ezio.
pi_103044950
quote:
13s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef Caland het volgende:
Als kanker televisie was, dan heette het powned.
Je moet het gewoon niet als serieus programma kijken maar heerlijk als satire, dan is het geweldig soms.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:42:53 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103045362
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je moet het gewoon niet als serieus programma kijken maar heerlijk als satire, dan is het geweldig soms.
Laat ze dan lekker op de commerciële omroep gaan zitten met dergelijke paupertelevisie. Beetje recalcitrant zijn en schoppen om het schoppen kan inderdaad wel vermakelijk zijn, zie het als de pestkop vroeger in je klas waar je om kon lachen, maar niet van belastinggeld.

Maar we gaan wederom aardig offtopic. Tijd dat er weer tegen een bal wordt getrapt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:43:23 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103045382
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Laat ze dan lekker op de commerciële omroep gaan zitten met dergelijke paupertelevisie. Beetje recalcitrant zijn en schoppen om het schoppen kan inderdaad wel vermakelijk zijn, zie het als de pestkop vroeger in je klas waar je om kon lachen, maar niet van belastinggeld.

Maar we gaan wederom aardig offtopic. Tijd dat er weer tegen een bal wordt getrapt.
Niet de schuld van Powned dat ze tot de PO behoren.
pi_103045394
Ik mis Guidetti's avondmaal tweets. :@
pi_103045443
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef Paul-89 het volgende:
moet je naar hem twitteren. Of zelf gaan leven, de man is over 8 maanden weg, wat moet je dan beginnen ?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:46:20 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103045482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet de schuld van Powned dat ze tot de PO behoren.
Klopt, wat mij betreft mag dat hele systeem trouwens wel op de schop.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

moet je naar hem twitteren. Of zelf gaan leven, de man is over 8 maanden weg, wat moet je dan beginnen ?
Een zwart gat zal het gevolg zijn. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:46:36 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103045491
quote:
Ik ga pasta bolognese eten. Dat je het even weet. :Y)
Elite
Tegen TTIP
pi_103045503
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik heb er alle vertrouwen in dat hij ook na die periode zijn avondmaal blijft tweeten.
pi_103045521
quote:
ga een leven zoeken man :')
Groetjes, Ezio.
pi_103045524
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik ga pasta bolognese eten. Dat je het even weet. :Y)
* Paul-89 Noteert
pi_103045546
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

ga een leven zoeken man :')
:*
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:48:24 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103045550
Danny Buijs is trouwens ook redelijk actief op twitter.

BuijsDanny twitterde op maandag 03-10-2011 om 16:47:57 Lunaticnews heeft wederom een fout ontdekt op de site van feyenoord.......hoe is het toch steeds mogelijk?!! reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103045589
quote:
'Sinds echec bij Utrecht komt Van Hanegem verbitterd over'

Trainer Gertjan Verbeek heeft hard uitgehaald naar Willem van Hanegem. In Voetbal International kraakt de trainer van AZ het imago van De Kromme, die onlangs als columnist van AD Sportwereld het spel van AZ fel bekritiseerde.

Van Hanegem gaf in zijn column aan 'niet opgewonden' te worden van het spel van koploper AZ. Verbeek kapittelt de aanval in VI. 'Ik mag toch hopen dat zo langzamerhand steeds minder mensen die man serieus nemen. Ik heb veel respect voor de voetballer Van Hanegem. Maar, sorry hoor, de laatste jaren heeft hij niets meer toegevoegd aan het Nederlandse voetbal.'

Volgens Verbeek is Van Hanegem zijn ontslag bij FC Utrecht nooit te boven gekomen. 'Sinds het echec bij FC Utrecht en zijn ruzie met Johan Derksen kom hij erg verbitterd over. Of het nou over AZ of Oranje gaat; niemand kan er in zijn ogen nog wat van. Maar dat zie je vaker bij mensen die ouder worden: het gaat alleen nog over vroeger.' (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)erbitterd-over.dhtml
Doet het redelijk bij het klappervolk en gaat meteen naast zijn schoenen lopen :')
Groetjes, Ezio.
pi_103045730
Hoe zal Gert-Jan zelf op die leeftijd wel niet zijn. :o
pi_103045759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe zal Gert-Jan zelf op die leeftijd wel niet zijn. :o
Suïcidaal waarschijnlijk.
Als er iemand verbitterd is dan is hij het wel...
Groetjes, Ezio.
pi_103045797
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Suïcidaal waarschijnlijk.
Als er iemand verbitterd is dan is hij het wel...
Precies, ik las afgelopen week een interview met Moisander die vond ook dat af en toe wat meer lachen geen kwaad zou kunnen bij hem. Dus die zal van het weekend wel op de tribune zitten. :P
pi_103045970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Precies, ik las afgelopen week een interview met Moisander die vond ook dat af en toe wat meer lachen geen kwaad zou kunnen bij hem. Dus die zal van het weekend wel op de tribune zitten. :P
Haha precies! Als je zelfs ruzie krijgt met Harm van Veldhoven ben je sowieso wel een ontzettende lomperd.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:24:49 #235
53267 TC03
pi_103059734
Echec, die onthoud ik voor Wordfeud.
pi_103064650
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef TC03 het volgende:
Echec, die onthoud ik voor Wordfeud.
EHEC mag niet, echec als het goed is wel.

G-J Verbeek heeft gewoon gelijk over Van Hanegem trouwens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_103064816
Ach flikker toch op, Willem is baas _O_
Groetjes, Ezio.
pi_103069573
quote:
Dani Fernandez uit basis Feyenoord

Feyenoord neemt het zondag in eigen huis tegen VVV-Venlo op zonder Dani Fernandez. De rechtsback, die in de laatste wedstrijd tegen ADO Den Haag opzichtig in de fout ging, moet, afgaande op de laatste training, zijn plek afstaan aan de van een schorsing terugkerende Kelvin Leerdam.

Jordy Clasie is fit genoeg om in actie te komen tegen de Venlonaren. De middenvelder viel tegen ADO Den Haag uit met een blessure en zegde daarom de interland van Jong Oranje met Oostenrijk af.

Jeugdspeler Anass Achahbar trainde in aanloop naar het duel met VVV mee met de selectie van Ronald Koeman en zal dus waarschijnlijk ook in de wedstrijdselectie worden opgenomen.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, Bakkal, El Ahmadi; Cabral, Guidetti en Schaken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:42:37 #239
53267 TC03
pi_103069685
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Terecht.
pi_103069738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Terecht.
Helaas wel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_103069763
Toch mooi man luxe problemen. :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:47:19 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103069803
Ja, je komt alleen wel in de vreemde situatie dat Leerdam eigenlijk helemaal niet op rechtsback wilt spelen en je enige natuurlijke rechtsback ook ontevreden op de bank zit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:47:28 #243
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103069805
Leerdam is gewoon een baas, ontwikkelt zich goed.
Elite
Tegen TTIP
pi_103069851
Edit:Realiseer me net dat dit nooit gaat lukken. Ons middenveld is daar echt niet sterk genoeg voor. :')

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2011 11:54:05 ]
pi_103069877
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Caland het volgende:
Ja, je komt alleen wel in de vreemde situatie dat Leerdam eigenlijk helemaal niet op rechtsback wilt spelen en je enige natuurlijke rechtsback ook ontevreden op de bank zit.
Ik denk dat Fernandez na al die ellende niet meer zo snel ontevreden is en zelf goed genoeg kan relativeren.
pi_103069921
quote:
Ja, al heeft hij vaker aangegeven het niet erg te vinden daar in te vallen als het nodig is.

ik vind het jammer want deze jongen op het middenveld is echt ontzettend sterk.

Het is hetzelfde als Gio: enorm goed op het middenveld links maar vaak verkracht door hem 1 linie naar achter te schuiven (denk terug aan Barcelona toentertijd). Ook al kon Gio dat 'ook wel' was dat niet zijn exceptionele talent.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:52:36 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103069957
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik denk dat Fernandez na al die ellende niet meer zo snel ontevreden is en zelf goed genoeg kan relativeren.
Nu niet nee, maar op den duur.

Ik snap de keuze wel hoor, alleen denk ik wel dat je in de toekomst gewoon weer Fernandez op rechtsback moet zetten. Maar aan de andere kant zie ik Leerdam ook erg graag spelen, maar op het middenveld is er momenteel gewoon geen plaats.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103070017
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Nu niet nee, maar op den duur.

Ik snap de keuze wel hoor, alleen denk ik wel dat je in de toekomst gewoon weer Fernandez op rechtsback moet zetten. Maar aan de andere kant zie ik Leerdam ook erg graag spelen, maar op het middenveld is er momenteel gewoon geen plaats.
Klopt, we hebben een luxe probleem. En het zou trouwens ook niet goed zijn als de jongens op de reservebank tevreden zijn. Nu is er tenminste gezonde concurrentie op de meeste plekken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:58:18 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103070157
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt, we hebben een luxe probleem. En het zou trouwens ook niet goed zijn als de jongens op de reservebank tevreden zijn. Nu is er tenminste gezonde concurrentie op de meeste plekken.
Ja, maar er is eigenlijk sprake van valse concurrentie aangezien Leerdam al vaker heeft aangegeven zich te willen richten op een plek op het middenveld om zich zo verder te ontwikkelen.

quote:
'Eigenlijk kun je me overal neerzetten: back, centraal achterin en controlerend of aanvallend op het middenveld. Multifunctioneel noemen ze dat, maar op een gegeven moment wil je toch houvast. Neem ik weer Nigel de Jong als voorbeeld. Hij heeft uiteindelijk ook gekozen zich te concentreren op één positie. Zelf heb ik dat dus ook gedaan. Ik ben nu gewoon een controlerende middenvelder bij Feyenoord.'
quote:
"Ik vond dat ik me beter kon ontwikkelen op het middenveld", zegt Leerdam uit aan RTV Rijnmond. De jeugdinternational ging met trainer Mario Been in gesprek over zijn voorkeurspositie. "Ik ben daarom naar de trainer gegaan om te vragen of ik op mijn eigen plek mocht gaan spelen."

De hevige concurrentie van onder meer Leroy Fer was voor Leerdam geen bezwaar om zich te richten op een plaats op het middenvelder bij de Rotterdammers. "Ik heb toen gezegd dat ik dan maar harder moest werken, dan komt mijn kans vanzelf wel", vervolgt de jonge Leerdam.

"Dat vond hij (Been, red.) een goed antwoord. Een paar weken later kreeg ik mijn kans en tot nu toe sta ik er in", besluit de Feyenoorder, die met zijn ploeg zondag op bezoek gaat bij sc Heerenveen. Feyenoord is al vier wedstrijden ongeslagen en lijkt de weg naar boven in te slaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103070345
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, maar er is eigenlijk sprake van valse concurrentie aangezien Leerdam al vaker heeft aangegeven zich te willen richten op een plek op het middenveld om zich zo verder te ontwikkelen.

[..]

[..]

Ja ik weet dat hij liever op het middenveld staat maar hij doet het op rechtsback prima en op het middenveld is momenteel geen plaats voor hem. Dus hij heeft weinig keus.
pi_103070968
Toch blijf ik bij Leerdam altijd zo'n 'net-niet' gevoel houden. Ontwikkeld zich aardig, maar of het nou echt een topspeler gaat worden..?
-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:22:20 #252
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103071009
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:20 schreef Ritmo het volgende:
Toch blijf ik bij Leerdam altijd zo'n 'net-niet' gevoel houden. Ontwikkeld zich aardig, maar of het nou echt een topspeler gaat worden..?
Hij is juist net wel. Pakt ongelofelijk veel ballen af op het middenveld en heeft echt zelden balverlies.
pi_103071073
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij is juist net wel. Pakt ongelofelijk veel ballen af op het middenveld en heeft echt zelden balverlies.
Op het niveau subtop eredivisie ja. Wordt het niveau hoger (Ajax, PSV, Twente, EK/WK met jong Oranje) dan kan hij niet echt meer uitblinken.
Maar goed, hij is nog jong. Toch moet ik het nog zien, net als met Clasie.
-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:25:37 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103071104
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Op het niveau subtop eredivisie ja. Wordt het niveau hoger (Ajax, PSV, Twente, EK/WK met jong Oranje) dan kan hij niet echt meer uitblinken. Maar goed, hij is nog jong. Toch moet ik het nog zien, net als met Clasie.
Op basis waarvan is dat nou allemaal gebaseerd?
Elite
Tegen TTIP
pi_103071136
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:35:45 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103071392
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Op het niveau subtop eredivisie ja. Wordt het niveau hoger (Ajax, PSV, Twente, EK/WK met jong Oranje) dan kan hij niet echt meer uitblinken.
Maar goed, hij is nog jong. Toch moet ik het nog zien, net als met Clasie.
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Het gaat toch maar om één ding, is Feyenoord met Leerdam beter dan Feyenoord zonder Leerdam? Zo ja, Leerdam basis, zo nee, dan niet. Ik snap niet waar je het allemaal over hebt en ik ga er dan ook niet op in.
pi_103071608
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Op basis van de wedstrijden die ik hem heb zien spelen bij Feyenoord en Jong Oranje?
Denk jij dat hij over 2 jaar bij Arsenal of Bayern kan spelen?
-
pi_103071644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt. Het gaat toch maar om één ding, is Feyenoord met Leerdam beter dan Feyenoord zonder Leerdam? Zo ja, Leerdam basis, zo nee, dan niet. Ik snap niet waar je het allemaal over hebt en ik ga er dan ook niet op in.
Dan praten we langs elkaar heen, ik bedoelde meer te zeggen dat ik hem niet de echte top zie bereiken nog. Dat Feyenoord met hem beter is, dat lijkt me duidelijk maar dat kan ook veel over Feyenoord zeggen. ;)
-
pi_103071669
Vaak zijn de wat minder opvallende spelers veel belangrijk dan menig supporter denkt.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:47:18 #260
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103071723
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Is Biseswar nou nog steeds niet wedstrijdfit?
pi_103071732
Ik zeg ook niet dat ie niet belangrijk is voor Feyenoord. Denk dat hij dat zeker wel is.
Maar zou hij ook bij Ajax en PSV belangrijk zijn?
-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:48:11 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103071756
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Ritmo het volgende:
Ik zeg ook niet dat ie niet belangrijk is voor Feyenoord. Denk dat hij dat zeker wel is.
Wat is Leerdam nou minder dan zo een Anita.
Valt opzich ook wel een leuke parallel te trekken, beiden worden ze verkracht door hun trainer op de backpositie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103071780
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat is Leerdam nou minder dan zo een Anita.
Valt opzich ook wel een leuke parallel te trekken, beiden worden ze verkracht door hun trainer op de backpositie.
Eens, maar Anita vind ik ook niet wat.
-
pi_103071803
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Is Biseswar nou nog steeds niet wedstrijdfit?
Jawel.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:51:50 #265
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103071862
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Ritmo het volgende:
Leerdam is heel jong maar echt wel heel talentvol. Samen met de Vrij het meest talentvol als je het mij vraagt. Leerdam is een middenvelder van het type waar er niet veel van zijn. Bovendien is hij fysiek erg sterk. Ik zie die jongen nog ver komen als hij zich blijft ontwikkelen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:56:42 #266
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103072018
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jawel.
Waarom staat Cabral dan in hemelsnaam in de basis?
pi_103072051
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

Waarom staat Cabral dan in hemelsnaam in de basis?
2 rechtspoten als buitenspelers lijkt me niet ideaal.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:58:55 #268
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103072064
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

2 rechtspoten als buitenspelers lijkt me niet ideaal.
Alles beter dan Cabral. ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:09:08 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103072350

_O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103072384
:D
pi_103072406
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Hahaha, ze zijn ook totaal niet veranderd.
pi_103072455
quote:
[ afbeelding ]

_O_
LOL. Hou oud zouden ze daar zijn, 10?
-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:12:35 #273
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103072468
quote:
[ afbeelding ]

_O_
_O-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:13:33 #274
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103072489
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

LOL. Hou oud zouden ze daar zijn, 10?
Ik heb hetzelfde shirt, volgens mij 2002/2003.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:15:15 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103072543
Foto uit de D-tjes. Dus dan ben je inderdaad 10 of 11 ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103072558
Dan zou het idd kloppen gezien ze beide rond de 20 zijn. Na 2003 is het ook Fortis geworden geloof ik.
-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:06:21 #277
53267 TC03
pi_103074252
quote:
[ afbeelding ]

_O_
:D

Alleen wie is die linker, Cabral?
pi_103074320
Ja, dat lijkt me redelijk duidelijk toch? ;)
-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:09:46 #279
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103074345
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef Ritmo het volgende:
Ja, dat lijkt me redelijk duidelijk toch? ;)
Alle negers lijken toch op elkaar?
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:12:33 #280
53267 TC03
pi_103074433
Die gekke kapsels maken het verwarrend, had ook nog De Guzman of Fer kunnen zjin.
pi_103074655
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Alle negers lijken toch op elkaar?
Vaak wel :+ Maar Cabral heeft wel apartere gelaatstrekken dan de 'gemiddelde neger'. Een beetje Hindoestaans ofzo.

edit

Kaapverdische vader dus, volgens Wiki.
-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:56:29 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103076019
quote:
'Politie Rotterdam is een onmachtige organisatie'

De KNVB heeft een aantal supporters van Feyenoord een stadionverbod opgelegd van zes jaar. De publieke opinie smult ervan, de politiek leunt weer achterover en we gaan over tot de orde van de dag. Stoer, maar nietszeggend. Naar aanleiding van één of twee filmpjes of foto’s worden deze supporters veroordeeld. Men plakt ze op een groot billboard en roept mensen op om deze jongens vooral te traceren.

Voor de duidelijkheid: het geweld in Rotterdam keur ik ten stelligste af. Maar wat er daarna is gebeurd keur ik ook niet goed. De ene waanzin volgt de andere waanzin op. Het is scoren op een goedkope manier, stoerdoenerij naar andere supportersgroepen en de angst om afgerekend te worden in een slechte organisatie. We praten over de politie Rotterdam en de volledige driehoek daar. En de KNVB deelt mee in de malaise. De KNVB veroordeelt deze supporters zonder dat er een normale rechtspraak is geweest. Natuurlijk, het kan zijn dat het gros schuldig is, maar dat moet eerst nog wel blijken. Zoals dat voor iedere burger geldt: iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maar niet bij de KNVB.

Ik ken bij FC Groningen een supporter, die een keer een stadionverbod heeft gekregen, bij voorbaat al. Na een gerechtelijke procedure van bijna anderhalf jaar werd die persoon uiteindelijk vrijgesproken. Maar hij was in die tijd wel zijn seizoenkaart kwijt, en had dus al anderhalf jaar een stadionverbod achter de kiezen. Hij kon nergens op terugvallen en was gestraft, terwijl hij onschuldig was. Je zult in Rotterdam maar diegene zijn die niets heeft gedaan, je naam is vervuild, je seizoenkaart ben je kwijt en je hebt een stadionverbod van zes jaar achter je naam. Kom daar dan maar weer eens vanaf.

Naar aanleiding van de uitwedstrijd naar Excelsior vorig seizoen heb ik geen hoge pet meer op van de politie van Rotterdam. Het is in mijn ogen een onmachtige organisatie, die er kennelijk niet in slaagt om echte daders tijdig uit de groep te pakken en uiteindelijk de hulp van billboards en You Tube filmpjes nodig heeft. Nee, Rotterdam moet nog veel leren, men is daar vaker de mist ingegaan met calamiteiten. De publieke opinie richt zich nu op de daders, maar ik denk dat men ook wel eens kritisch naar het functioneren van de Rotterdamse politie zou mogen kijken.

John Schurer
Voorzitter Supportersvereniging FC Groningen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103076123
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:20 schreef Ritmo het volgende:
Op het middenveld niet hoor.
DF hoort gewoon op de rb-positie te spelen. Niet die jongen gaan afrekenen op een slechte wedstrijd zeg, come on.
We hebben jaren op zijn rentree moeten wachten ;(
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:06:31 #284
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103076325
quote:
Koeman: 'Leerdam verdient het om te spelen'

Bron: Feyenoord.nl

Kelvin Leerdam keert aanstaande zondag tegen VVV-Venlo terug in de basisopstelling van Feyenoord. De jeugdinternational neemt nu zijn schorsing erop zit zijn plek als rechtsback weer in. De rentree van Leerdam gaat ten koste van Dani Fernández, die uit het elftal verdwijnt. ‘Ik wil duidelijkheid creëren’, verklaarde trainer Ronald Koeman vrijdagmiddag zijn keuze. ‘Ik heb vanaf het begin voor Kelvin gekozen en hij heeft het goed gedaan. Hij verdient het om te spelen.’

Koeman liet weten dat het niet opstellen van Fernández geen signaal in de richting van de Spaanse verdediger is. ‘Dani wordt niet geslachtofferd, zoals ik her en der al gelezen heb’, zei de oefenmeester. ‘Hij heeft het tegen AZ goed gedaan en tegen ADO duidelijk iets minder. Maar gelukkig geeft hij zelf ook aan dat hij nog een aantal procent meer kan geven. Daarvoor heeft hij trainingen en wedstrijden nodig. Ik weet zeker dat we de echte Dani Fernández nog gaan zien.’
Elite
Tegen TTIP
pi_103076753
Ik vind Koeman toch best prima overkomen in de media. Heb eigenlijk nooit gesnapt waarom ie zo enorm onsympathiek wordt gevonden in Nederland.

Het enige waar ik me wel eens wat aan stoor bij hem, is dat ie teveel naar de vorm van z'n elftal kijkt op die dag, in plaats van naar hoe het elftal eigenlijk zou moeten presteren. "Gezien de wedstrijd vandaag, waarin we matig speelden, ben ik blij met een punt" probeert ie het iets te positief te maken. Dit elftal moet scherp gehouden worden (niet té negatief worden), dat is nu wel duidelijk. We hebben gezien wat er met ze gebeurt als ze met compimenten overladen worden, zoals na AZ-uit.
-
pi_103076882
Haha geen signaal maar hij pleurt hem wel op de bank :') Die gast moet gewoon spelen.
Leerdam in de verdediging werkt niet. Kelvin wil daar zelf ook liever niet spelen.
Groetjes, Ezio.
pi_103077035
Ik vind het ook niet direct slachtofferen hoor. Leerdam was toch geschorst tegen ADO? Anders was Fernandez waarschijnlijk ook tegen ADO op de bank begonnen. Omdat ie nu toevallig vorige week in de basis stond en bij de terugkeer van Leerdam weer wisselspeler is geworden, is het nog niet zo dat ie nu opeens geslachtofferd wordt. Koeman heeft wellicht al in z'n 'planning' staan dat Fernandez eerst nog wat tijd nodig heeft om terug te komen. Dat Leerdam het prima doet, is alleen maar meer reden om hem die tijd te geven.
-
pi_103077142
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
Haha geen signaal maar hij pleurt hem wel op de bank :') Die gast moet gewoon spelen.
Leerdam in de verdediging werkt niet. Kelvin wil daar zelf ook liever niet spelen.
Kelvin heeft zelf niks te willen. Muil houden en voetballen. Anders terug naar Eritrea.
pi_103077197
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Kelvin heeft zelf niks te willen. Muil houden en voetballen. Anders terug naar Eritrea.
o maar hij zal er ook heus wel gaan spelen hoor :7
Maar zie jij in hem een potentiële rechtsback dan?
Groetjes, Ezio.
pi_103077266
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

o maar hij zal er ook heus wel gaan spelen hoor :7
Maar zie jij in hem een potentiële rechtsback dan?
Dit seizoen staat het middenveld gewoon goed en dat is zijn plek. Aangezien de rechtsback positie een zwakke plek is, snap ik heel goed dat hij daar moet spelen. Maar om om antwoord te geven op je vraag: nee. Aan de andere kant zie ik een middenveld met Clasie en Leerdam nou ook niet echt zitten. Iets teveel van het goede. Maarja Leerdam doet het prima als rechtsback. Voorlopig dus lekker laten staan toch?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:36:12 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103077305
Ik zie Leerdam best wel een basisplek veroveren als El Ahmadi straks 4 weken in de Afrika cup gaat spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103077371
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
Ik denk dat hij liever rechtsback staat (wat hij prima doet) dan dat hij op de bank zit.
pi_103077409
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik zie Leerdam best wel een basisplek veroveren als El Ahmadi straks 4 weken in de Afrika cup gaat spelen.
Vind het vreemd dat Feyenoord dat zo makkelijk laat gebeuren. Zelfs al is het kansloos, als je niet even flink protesteert dan zal je helemaal nooit van dit probleem af zijn. Als alle Europese clubs nou even hun bek open gingen trekken dan had je tenminste nog kans dat ze er eens over na gingen denken die Afrika Cup te verplaatsen voor de volgende edities.
-
pi_103077485
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij liever rechtsback staat (wat hij prima doet) dan dat hij op de bank zit.
Op het middenveld kan hij veel beter uit de voeten.
En DF is een prima rechtsback dus waarom zou je Leerdam niet op het middenveld laten spelen als je die mogelijkheid hebt?
Groetjes, Ezio.
pi_103077501
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Op het middenveld kan hij veel beter uit de voeten.
En DF is een prima rechtsback dus waarom zou je Leerdam niet op het middenveld laten spelen als je die mogelijkheid hebt?
Omdat het middenveld het prima doet.
pi_103077627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Omdat het middenveld het prima doet.
Nou dat hebben we gezien. Allemaal kortetermijnvisie.
Groetjes, Ezio.
pi_103077655
Ten koste van wie zou Leerdam op het middenveld moeten dan? Straks als El Ahmadi eventueel weg zou zijn, dan kan het ja. Nu is dit gewoon de beste oplossing. En we raken straks vanzelf wel een middenvelder (een tijd) kwijt waardoor Leerdam daar kan spelen en Fernandez ook weer van de bank af kan.
-
pi_103077671
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nou dat hebben we gezien. Allemaal kortetermijnvisie.
Dus je wilt mensen slachtofferen voor die wedstrijd tegen Ado ?
Dan kun je dus 11 nieuwe opstellen en dus ook geen D. Fernandez.
pi_103077728
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dus je wilt mensen slachtofferen voor die wedstrijd tegen Ado ?
Dan kun je dus 11 nieuwe opstellen en dus ook geen D. Fernandez.
Luxeproblemen. _O_ Vorig jaar waren we soms al blij als we uberhaupt een speler voor een positie beschikbaar hadden.
-
pi_103077737
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef Ritmo het volgende:
Ten koste van wie zou Leerdam op het middenveld moeten dan? Straks als El Ahmadi eventueel weg zou zijn, dan kan het ja. Nu is dit gewoon de beste oplossing. En we raken straks vanzelf wel een middenvelder (een tijd) kwijt waardoor Leerdam daar kan spelen en Fernandez ook weer van de bank af kan.
Clasie?
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')