abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103001185
Het lijkt me trouwens sterk dat Biseswar akkoord gaat met een minder contract?
pi_103001241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef Maastoren het volgende:
Ach die gozer hebben we toch niet nodig, voetbalt alleen goed als hij dreigt zijn basisplaats te verliezen.
pi_103001291
Swerts :r goede jongen, maar laten we hopen dat we die jongen nooit meer in Feyenoord-shirt zien. Nog bedankt Leo, voor het lichten van z'n contract voor dit seizoen. :')
-
pi_103001360
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef Ritmo het volgende:
Swerts :r goede jongen, maar laten we hopen dat we die jongen nooit meer in Feyenoord-shirt zien. Nog bedankt Leo, voor het lichten van z'n contract voor dit seizoen. :')
Die gozer :') Hoe hij voetbalt... Tering jantje.
pi_103001397
quote:
Het zou hem wel sieren.
pi_103001441
quote:
Tsja, aan de andere kant waar moet hij dan heen? Lekker in Schotland voetballen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001486
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die gozer :') Hoe hij voetbalt... Tering jantje.
Idd. Echt niveau eerste divisie. Hoe hij AZ en Feyenoord op z'n CV heeft gekregen is een wonder.
-
pi_103001492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, aan de andere kant waar moet hij dan heen? Lekker in Schotland voetballen :')
Rusland of Duitsland? Je kan wel een aardig dvd'tje maken van hem.
pi_103001540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Idd, maak een dvdtje van al die boogballetjes die de kruising zijn ingevlogen en je kunt zo aan de slag in de zandbak voor een duizelingwekkend salaris.
pi_103001543
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd. Echt niveau eerste divisie. Hoe hij AZ en Feyenoord op z'n CV heeft gekregen is een wonder.
Zelfs kampioen geworden als basisspeler :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001573
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar zo erg omlaag hoeft hij denk ik niet te gaan.
Zo'n Vlaar pakt ook gewoon een miljoen ofzo, en Van Geel is helemaal gek van Biseswar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001664
quote:
ADO laat voormalig Liverpool-talent na vier invalbeurten weer gaan

Het gaat niet goed met de loopbaan van Jordy Brouwer. De Nederlandse aanvaller vertrok al op jonge leeftijd naar het Engelse Liverpool, maar wist daar nooit door te breken en tekende vorig jaar een contract bij ADO Den Haag. Ook die samenwerking is op een mislukking uitgelopen.

Brouwer, die eerder door Liverpool al werd verhuurd aan RKC Waalwijk, speelde slechts vier officiële wedstrijden voor ADO. Drie keer viel hij in tijdens een competitiewedstrijd en in augustus mocht de spits nog negentien minuten meedoen tegen het Griekse Omonia Nicosia. Scoren in het shirt van de hofstedelingen deed Brouwer niet.

Coach Maurice Steijn doet ondanks het zomerse vertrek van Dmitri Bulykin geen beroep op Brouwer en woensdag is besloten om het doorlopende contract van de aanvaller te laten ontbinden, zo meldt RTV West. Het is nog niet bekend waar de 23-jarige Brouwer zijn carrière vervolgt.
Het zou leuk zijn als andere talenten hiervan zouden leren, maar iets in mij zegt me dat ze dat niet doen. :P
pi_103001679
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar zo erg omlaag hoeft hij denk ik niet te gaan.
Zo'n Vlaar pakt ook gewoon een miljoen ofzo, en Van Geel is helemaal gek van Biseswar.
Hij moet het eerst maar weer eens laten zien. Nog geen minuut gespeeld dit seizoen als ik me niet vergis?
pi_103001694
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hij moet het eerst maar weer eens laten zien. Nog geen minuut gespeeld dit seizoen als ik me niet vergis?
Jawel minuut of 30 (?) tegen ADO.
pi_103001700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Tegen Den Haag. Maar toen stond 'ie weer op links :'( Mag hopen dat het een foutje was van Koeman.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001714
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs kampioen geworden als basisspeler :')
Ook dat ja. :')
-
pi_103001780
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jawel minuut of 30 (?) tegen ADO.
Ohja helemaal vergeten. Ben benieuwd wie er op het bankie mag gaan zitten als Biseswar weer in de basis kan starten.
Ik hoop Cabral. Die jongen moet weer even normaal gaan doen.En dan bedoel ik in z'n acties, teambelang etc.
pi_103001822
Ik blijf bij Cabral links en Biseswar rechts, ook met het oog op de toekomst.

Al zal Koeman Schaken niet zo snel passeren denk ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103001982
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik blijf bij Cabral links en Biseswar rechts, ook met het oog op de toekomst.

Al zal Koeman Schaken niet zo snel passeren denk ik.
En terecht want die jongen heeft erg goede wedstrijden op de mat gelegd. Zou onterecht zijn om hem er nu uit te halen.
pi_103002011
Ik hoop i.i.g. dat Ronald gaat kappen met de linkspoot op rechts en vice versa, maar volgens mij gaat dat niet gebeuren.
pi_103002049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En terecht want die jongen heeft erg goede wedstrijden op de mat gelegd. Zou onterecht zijn om hem er nu uit te halen.
Ja, maar ook Schaken kwam nog geen pion voorbij tegen Den Haag. Iets waar alleen Cabral de schuld van kreeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, maar ook Schaken kwam nog geen pion voorbij tegen Den Haag. Iets waar alleen Cabral de schuld van kreeg.
Naja heeft er dan ook maar één speler iets goeds gedaan die wedstrijd ? :{
pi_103002162
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Naja heeft er dan ook maar één speler iets goeds gedaan die wedstrijd ? :{
Nee, dat niet. Hooguit El Ahmadi. Daarom vond ik die massale kritiek op Cabral ook zo onterecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Hooguit El Ahmadi. Daarom vond ik die massale kritiek op Cabral ook zo onterecht.
Die deed het daarvoor al vaak heel erg matig.
pi_103002252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gozer bleef maar acties maken. Als het lukt of je staat 2/3-0 voor oke..En er is natuurlijk nog geen nieuwe zondebok.
pi_103002308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop i.i.g. dat Ronald gaat kappen met de linkspoot op rechts en vice versa, maar volgens mij gaat dat niet gebeuren.
De reden waarom hij dit doet is voor mij vrij logisch. Onze spelers kunnen vrijwel allemaal geen normale voorzet geven. Door ze 'verkeerdbenig' aan een kant te zetten worden ze gedwongen naar binnen te trekken (A la Castelen in die tijd).

Geeft dus een mogelijkheid om vanaf het midden van het veld een poging op doel te wagen, zonder voorzet.

Levert dus wel veel individualistische acties op (Cabral). :(
pi_103002363
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die deed het daarvoor al vaak heel erg matig.
Ja, maargoed. Dat hoort er ook een beetje bij op zijn leeftijd.
Ik bedoel zo'n wedstrijd tegen Den Haag kan ook gewoon niet hoor van zijn kant, want dat was weer heel matig. Maar het is wel een speler waar ik voor naar het stadion kom, in tegenstelling tot zo'n Schaken.

Wordt toch veel over gepraat, op SV werd hij zelfs genoemd als één van de smaakmakers. Toekomstig melkkoetje, daarom lekker laten staan met Biseswar.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De reden waarom hij dit doet is voor mij vrij logisch. Onze spelers kunnen vrijwel allemaal geen normale voorzet geven. Door ze 'verkeerdbenig' aan een kant te zetten worden ze gedwongen naar binnen te trekken (A la Castelen in die tijd).

Geeft dus een mogelijkheid om vanaf het midden van het veld een poging op doel te wagen, zonder voorzet.

Levert dus wel veel individualistische acties op (Cabral). :(
Cabral heeft juist een meer dan uitstekende voorzet in z'n linkerbeen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik bedoel zo'n wedstrijd tegen Den Haag kan ook gewoon niet hoor van zijn kant, want dat was weer heel matig. Maar het is wel een speler waar ik voor naar het stadion kom, in tegenstelling tot zo'n Schaken.

[..]

Cabral heeft juist een meer dan uitstekende voorzet in z'n linkerbeen.
Ja en Biseswar in zijn rechter... Het komt er alleen veel te weinig uit.
pi_103002425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tsja, de cijfers bewijzen toch echt het tegendeel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Wordt toch veel over gepraat, op SV werd hij zelfs genoemd als één van de smaakmakers. Toekomstig melkkoetje, daarom lekker laten staan met Biseswar.

[..]
Ben ik het niet mee eens.
pi_103002561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.
Het is toch ook niet zo dat Schaken geen kutwedstrijden speelt? Mensen doen opeens alsof het een constante kracht is die ze er aan alle kanten er voorbij loopt.

Beetje nuance daar is ook wel op zijn plaats.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103002567
Biseswar, net zo een prutser als Cabral.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 16:53:17 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103002572
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat krijg je met dat 'moderne' gedoe van linkspoten op rechts en vice versa.
Hopelijk is die modegrill snel afgelopen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_103002612
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is toch ook niet zo dat Schaken geen kutwedstrijden speelt? Mensen doen opeens alsof het een constante kracht is die ze er aan alle kanten er voorbij loopt.

Vooralsnog vind ik hem nuttiger en degelijker spelen dan Cabral.
pi_103002695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Toch moeten dat soort spelers de komende 2 jaar wel af gaan vallen bij Feyenoord.
-
pi_103002822
quote:

[..]

Als je zo'n bazenclip hebt, dan krijg je wel iets meer krediet ja.
pi_103002879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Toch moeten dat soort spelers de komende 2 jaar wel af gaan vallen bij Feyenoord.
Heeft (hoop ik) natuurlijk alles te maken met het feit dat je niet kunt investeren. Je kan iemand als Schaken dan wel wegsturen, maar wat je ervoor terugkrijgt is waarschijnlijk nog slechter. Dus dat begrijp ik wel.
pi_103002921
Jammer dat Ryo er niet meer is, heeft tot nu toe ook geen flikker aan die werkvergunning.
pi_103002967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:00 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Heeft (hoop ik) natuurlijk alles te maken met het feit dat je niet kunt investeren. Je kan iemand als Schaken dan wel wegsturen, maar wat je ervoor terugkrijgt is waarschijnlijk nog slechter. Dus dat begrijp ik wel.
Klopt, en het was de afgelopen 2 jaar ook wel noodzaak om dergelijke spelers te halen ja. Maar vanaf komende zomer mag het niveau van het spelersmateriaal dat je haalt wel weer iets omhoog. Jaar erop al helemaal...
-
pi_103002971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Opzich wel eens, al ben ik dan wel weer zo'n cijferneuker waar je het tegenovergestelde ziet:

Cabral: 6 assists, 2 goals.
Schaken: 3 assists, 1 goal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103003016
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Opzich wel eens, al ben ik dan wel weer zo'n cijferneuker waar je het tegenovergestelde ziet:

Cabral: 6 assists, 2 goals.
Schaken: 3 assists, 1 goal.
Doet het dan wel goed. :P

Cabral: 3 goals 3 assists
Schaken 1 goal 3 assists
pi_103003418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, en het was de afgelopen 2 jaar ook wel noodzaak om dergelijke spelers te halen ja. Maar vanaf komende zomer mag het niveau van het spelersmateriaal dat je haalt wel weer iets omhoog. Jaar erop al helemaal...
Zou wel mooi zijn maar of het ook realistisch is? Dat ze deze zomer in cat.2 komen wil alleen zeggen dat ze weer spelers mogen kopen, of ze het kunnen is maar de vraag.
Spelers van niveau Schaken zullen waarschijnlijk nog jaren bij de selectie zitten, hopelijk dan wel op de reservebank.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_103003422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Doet het dan wel goed. :P

Cabral: 3 goals 3 assists
Schaken 1 goal 3 assists
Cabral gaf een assist tegen Excelsior, Roda, NAC, De Graafschap en AGOVV en scoorde tegen Roda (2x) en Heerenveen.

Schaken gaf een assist tegen AZ, Heracles en Heerenveen en scoorde tegen De Graafschap.

Niet helemaal goed geteld nee, maar toch een verschil. :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103003850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Is ook wel noodzakelijk als je de weg omhoog wil inslaan. Maar of het verstandig is om van de zomer gelijk veel te gaan investeren...Waarschijnlijk is er nieteens geld. Maargoed eerst maar eens dit seizoen overleven.
pi_103004026
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:23 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Is ook wel noodzakelijk als je de weg omhoog wil inslaan. Maar of het verstandig is om van de zomer gelijk veel te gaan investeren...Waarschijnlijk is er nieteens geld. Maargoed eerst maar eens dit seizoen overleven.
Niet veel, wel gericht. Kijk naar die spelers die AZ gehaald heeft. Staan ze nu eerste mee, en heeft echt geen 20 miljoen ofzo gekost, dat elftal. Maar daar is v. Geel verantwoordelijk voor, hij moet gewoon zorgen dat er goed ingekocht wordt zonder dat er met geld gesmeten gaat worden.
-
pi_103004094
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Cabral gaf een assist tegen Excelsior, Roda, NAC, De Graafschap en AGOVV en scoorde tegen Roda (2x) en Heerenveen.

Schaken gaf een assist tegen AZ, Heracles en Heerenveen en scoorde tegen De Graafschap.

Niet helemaal goed geteld nee, maar toch een verschil. :+
Oh ik heb de beker niet meegeteld. Vi zegt 3 assits 3 goals voor Cabral, ik ga ervan uit dat die het juist hebben.
pi_103004126
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Oh ik heb de beker niet meegeteld. Vi zegt 3 assits 3 goals voor Cabral, ik ga ervan uit dat die het juist hebben.
Ja, die zullen die tegen Excelsior wel niet meetellen (eigen goal). Doe ik wel, goal is geheel op zijn conto te schrijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103004186
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet veel, wel gericht. Kijk naar die spelers die AZ gehaald heeft. Staan ze nu eerste mee, en heeft echt geen 20 miljoen ofzo gekost, dat elftal. Maar daar is v. Geel verantwoordelijk voor, hij moet gewoon zorgen dat er goed ingekocht wordt zonder dat er met geld gesmeten gaat worden.
Klopt, al denk ik dat het succes van AZ ook voor een heel groot deel het werk is van Verbeek. Maar een goed team hoeft niet heel veel geld te kosten inderdaad. Zeker niet als je in NL mee wil gaan doen om de bovenste plekken. Ik denk dat Vormer een prima eerste aankoop is om de stijgende lijn in te zetten. En hij is nog gratis ook.
pi_103004188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, die zullen die tegen Excelsior wel niet meetellen (eigen goal). Doe ik wel, goal is geheel op zijn conto te schrijven.
Goede quizvraag of dat dan een assist is ja of nee. :P
pi_103004470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Goede quizvraag of dat dan een assist is ja of nee. :P
Denk 'volgens het boekje' niet. :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103004901
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk 'volgens het boekje' niet. :+
Ik denk het ook niet, kan alleen nergens iets vinden.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:05:48 #53
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103005305
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Happel het volgende:
Dit dus.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_103005456
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Klopt, al denk ik dat het succes van AZ ook voor een heel groot deel het werk is van Verbeek. Maar een goed team hoeft niet heel veel geld te kosten inderdaad. Zeker niet als je in NL mee wil gaan doen om de bovenste plekken. Ik denk dat Vormer een prima eerste aankoop is om de stijgende lijn in te zetten. En hij is nog gratis ook.
Precies. Dat is alweer 2 stapjes hoger dan een Schaken en een Swerts. ;)
-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:37:33 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_103006312
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Happel het volgende:
Waarom grijp je elke kans aan om te zeggen hoe slecht onze spelers zijn? Waar slaat dat op? Ga lekker naar PSV, AZ, Twente of Ajax ofzo. :Z
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:48:52 #56
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103006752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom grijp je elke kans aan om te zeggen hoe slecht onze spelers zijn? Waar slaat dat op? Ga lekker naar PSV, AZ, Twente of Ajax ofzo. :Z
Hij grijpt niet elke kans aan om te zeggen dat al onze spelers slecht zijn. Hij tempert de lovende woorden over 2 spelers dat nog steeds twee blinde dravers zijn. Meer dan dat zullen ze ook gewoon nooit worden. Het is vaak meer geluk dan wijsheid wat beide spelers doen, je hebt er dus echt geen zak aan in feite. Ze zullen je niet consequent en structureel op een hoger niveau gaan brengen.
pi_103006794
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hij grijpt niet elke kans aan om te zeggen dat al onze spelers slecht zijn. Hij tempert de lovende woorden over 2 spelers dat nog steeds twee blinde dravers zijn. Meer dan dat zullen ze ook gewoon nooit worden. Het is vaak meer geluk dan wijsheid wat beide spelers doen, je hebt er dus echt geen zak aan in feite. Ze zullen je niet consequent en structureel op een hoger niveau gaan brengen.
Amen.
#12 is not for sale!
pi_103006849
quote:

[..]

Pardon? Schaken is een grotere koning dan Willem Alexander ooit gaat zijn.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:51:34 #59
53267 TC03
pi_103006853
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Happel heeft al 100x gezegd dat Biseswar een prutser is als er ook maar iemand enigszins positief over hem is. Het heeft geen nut om constant onze spelers hier af te kraken.
pi_103006900
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Happel heeft al 100x gezegd dat Biseswar een prutser is als er ook maar iemand enigszins positief over hem is. Het heeft geen nut om constant onze spelers hier af te kraken.
Het heeft evenveel zin als het ophemelen hier. Helemaal niks, maar je móet wat op een forum ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:54:28 #61
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103006960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft het wel zin om zo'n jongen continue om hoog te praten waardoor hij weer praatjes krijgt en denkt een koning te zijn.
pi_103007063
Qua mentaliteit is Biseswar wel flink vooruit gegaan, zal nooit een weergaloze topper worden maar voor dit Feyenoord is het gewoon een nuttige speler.
pi_103007170
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
Qua mentaliteit is Biseswar wel flink vooruit gegaan, zal nooit een weergaloze topper worden maar voor dit Feyenoord is het gewoon een nuttige speler.
Niet voor het salaris wat hij krijgt.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:00:27 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103007173
Biseswar is een prima speler voor de Nederlandse subtop, en voor een club zonder ook maar één euro bestedingsduimte een uitermate nuttige speler die bovendien heel veel assists geeft.

Volgens mij is zijn afkomst het grootste probleem voor Happel & co.
2000 light years from home
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:03:32 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103007299
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is zijn afkomst het grootste probleem voor Happel & co.
Wat is dit nu weer voor schandalige opmerking?
pi_103007346
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Niet voor het salaris wat hij krijgt.
Klopt, daarom ben ik wel benieuwd of hij akkoord gaat met salaris verlaging.
pi_103007388
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt, daarom ben ik wel benieuwd of hij akkoord gaat met salaris verlaging.
Ik vrees van niet. Die gaat gewoon wat oliedollars bij elkaar voetballen in t buitenland.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:08:16 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103007490
quote:
15s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor schandalige opmerking?
Hij komt uit Amsterdam, daar doelde ik op.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:09:10 #69
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103007532
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij komt uit Amsterdam, daar doelde ik op.
En wat betreft Carbal dan :')?
pi_103007772
Swerts had echt wel de kans om een wereldvedette te worden op zijn positie, enkel spijtig van die blessures

Een feyenoordsupporter
Never look back
pi_103007789
We hebben weer een speler als Henk Vos nodig.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_103007835
Henkie Vos,

Geweldenaar,

Legende
Never look back
pi_103007839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:14 schreef FreeAsABird het volgende:
Swerts had echt wel de kans om een wereldvedette te worden op zijn positie, enkel spijtig van die blessures

Een feyenoordsupporter
En van dat rooie haar.
En van zijn nationaliteit.
En van zijn voetbalcapaciteiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:17:37 #74
53267 TC03
pi_103007900
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]

En wat betreft Carbal dan :')?
Hij had het niet over Cabral.
pi_103007984
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef Caland het volgende:

[..]

En van dat rooie haar.
En van zijn nationaliteit.
En van zijn voetbalcapaciteiten.
Dat ie Belg is kan ie niets aan doen, rood haar ook niet.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met die voetbalcapaciteiten aangezien hij een held was bij AZ
Never look back
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:20:52 #76
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij had het niet over Cabral.
"Happel & co" kraken Cabral ook af. Wat is volgens je broertje daar dan de reden van? Om de oranje wortelen die hij eet?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:22:24 #77
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_103008091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef FreeAsABird het volgende:

[..]

Dat ie Belg is kan ie niets aan doen, rood haar ook niet.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met die voetbalcapaciteiten aangezien hij een held was bij AZ
Jij heb hem ooit wel eens zien spelen vorig seizoen? :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_103008159
Hadden we Lee nog maar op de flanken. ;(

VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:24:06 #79
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008181
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Caland het volgende:
Hadden we Lee nog maar op de flanken. ;(

[ afbeelding ]
Ik denk dat Leen op de flanken nog beter was geweest.
pi_103008200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Jij heb hem ooit wel eens zien spelen vorig seizoen? :')
Natuurlijk, ik ben Feyenoord fan..

Vind dat jullie zich focussen op zijn negatieve acties.

Hij heeft best veel goeds laten zien
Never look back
pi_103008242
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik denk dat Leen op de flanken nog beter was geweest.
Die had elke wedstrijd rood gekregen, elleboogstoot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:56 #83
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008338
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Die had elke wedstrijd rood gekregen, elleboogstoot.
Hij zal die stoot ook nooit missen, want hij loopt immers nooit alleen.
pi_103008478
Ik heb Leen trouwens ook al best een tijdje niet gezien op het veld, met zijn gouden microfoon.
Niet dat daar ook aanleiding toe was, maargoed. Je gaat hem toch een beetje missen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:35:21 #85
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008792
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb Leen trouwens ook al best een tijdje niet gezien op het veld, met zijn gouden microfoon.
Niet dat daar ook aanleiding toe was, maargoed. Je gaat hem toch een beetje missen.
Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty ( :') ). Hij liep alleen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:35:26 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103008798
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

"Happel & co" kraken Cabral ook af. Wat is volgens je broertje daar dan de reden van? Om de oranje wortelen die hij eet?
Biseswar had 12 assists vorig jaar.
pi_103008883
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty ( :') ). Hij liep alleen.
Die party was dan niet in Endschede, schede schede!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:37:03 #88
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008897
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Biseswar had 12 assists vorig jaar.
Ja, heel leuk, scorebordjournalistiek. Ik kan daar zo weinig mee. Wijnaldum had dan ook opeens fantastische cijfers, omdat hij toevallig, met een hoop geluk, 4 keer scoorde in 1 wedstrijd.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:37:30 #89
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103008925
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Die party was dan niet in Endschede, schede schede!
Dan was het wel een wok-party geweest. Dat doen ze daar immers niet alleen.
pi_103009010
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dan was het wel een wok-party geweest. Dat doen ze daar immers niet alleen.
:')
pi_103009093
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, heel leuk, scorebordjournalistiek. Ik kan daar zo weinig mee. Wijnaldum had dan ook opeens fantastische cijfers, omdat hij toevallig, met een hoop geluk, 4 keer scoorde in 1 wedstrijd.
Biseswar heeft het vorig seizoen met zijn kwaliteiten prima gedaan.
pi_103009165
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen, een haringparty :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103009194
Paul, ik merk wel dat je altijd denkt alles beter te weten in de topics over voetbal.

Beetje minder arrogant aub?
Never look back
pi_103009232
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon, een leuk uitje.

haha, snap je hem! Haring met uitjes! :') :D :'(
pi_103009285
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Gewoon, een leuk uitje.

Godverdegodver :D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103009295
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef FreeAsABird het volgende:
Paul, ik merk wel dat je altijd denkt alles beter te weten in de topics over voetbal.

Beetje minder arrogant aub?
Nee.
pi_103009310
Dat antwoord duldt Pornobob niet
Never look back
pi_103009311
_O-
pi_103009414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef FreeAsABird het volgende:
Dat antwoord duldt Pornobob niet
Pech
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:48:12 #100
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103009472
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:

[..]

De eerste Hollandse nieuwe. Heb je allemaal van die mensen die daar haring gaan eten met hun netwerk, met muziek erbij enzo.
pi_103009478
Swerts is derde keus. Niemand komt aan Leerdam.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:48:22 #102
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103009480
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Gewoon, een leuk uitje.

Godver :')!
pi_103009662
Doen we dit ook voor Swerts?

If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:56:55 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103009992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef Muto het volgende:
Swerts is derde keus. Niemand komt aan Leerdam.
Wel interessant wat Koeman zondag gaat doen nu Leerdam terug is van schorsing.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103010319
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Wel interessant wat Koeman zondag gaat doen nu Leerdam terug is van schorsing.
Leerdam speelt sowieso. Ik denk dat we de opstelling van de eerste wedstrijden gaan zien. Maar Clasie zal wel gewisseld worden voor Dani, ipv Van Haaren. Dan kan Leerdam gewoon op het middenveld.
pi_103010392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Leerdam speelt sowieso. Ik denk dat we de opstelling van de eerste wedstrijden gaan zien. Maar Clasie zal wel gewisseld worden voor Dani, ipv Van Haaren. Dan kan Leerdam gewoon op het middenveld.
Onbegrijpelijk als Clasie er uit gaat. Groot talentje is dat.
pi_103010437
Ik ben akkoord met het feit dat Eljiro Leerdammer de beste is op onze linkerflank maar op de rechter vind ik er niemand echt uitspringen behalve Swerts..
Never look back
pi_103010446
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Die is fysiek nog niet helemaal in orde. Is bovendien geblesseerd geweest
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:04:11 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103010455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik rond de 70e minuut. Clasie kan nog niet echt volle wedstrijden spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103010502
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik rond de 70e minuut. Clasie kan nog niet echt volle wedstrijden spelen.
Ah ja, op die fiets. Dat bedoelde ik, inderdaad.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:05:20 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103010522
Maar op den duur zal Fernandez toch wel weer RB komen te staan. Eigenlijk de enige fitte RB die we hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103010620
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Duidelijk.
pi_103010824
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Caland het volgende:
Maar op den duur zal Fernandez toch wel weer RB komen te staan. Eigenlijk de enige fitte RB die we hebben.
Of we daar nou blij mee moeten zijn....
pi_103010982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Op den duur wel. Tegen ADO was slecht, maar AZ en AGOVV was zeer behoorlijk.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:12:42 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103011035
quote:

[..]

Is nog maar afwachten hoe hij terugkomt van zijn blessure. Blijft een fijne voetballer.

Was wel zielig hoe hij tegen zichzelf aan het spelen was tegen Den Haag na die fout. Probeerde alles op zeker te doen, waardoor je uiteindelijk meer fouten maakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103011086
quote:

[..]

Als die zijn oude niveau zou halen zeker wel.
pi_103011130
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Is nog maar afwachten hoe hij terugkomt van zijn blessure. Blijft een fijne voetballer.

Was wel zielig hoe hij tegen zichzelf aan het spelen was tegen Den Haag na die fout. Probeerde alles op zeker te doen, waardoor je uiteindelijk meer fouten maakt.
Lag niet alleen aan zichzelf. Niemand bood zich aan.
pi_103011323
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarom. Moet maar zien wat er nog van de oude Dani Fernandez over is na 2 van die zware blessures. Maar dat tegen Den Haag was inderdaad zielig.
pi_103011450
Tegen Az en Agovv vond ik hem prima.
pi_103011933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Tegen Az en Agovv vond ik hem prima.
Tegen az speelde hij prima inderdaad. Tegen agovv zou ik ook mee kunnen voetballen denk ik *)
pi_103012059
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Tegen az speelde hij prima inderdaad. Tegen agovv zou ik ook mee kunnen voetballen denk ik *)
Die waren wel echt dramatisch ja. :{
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:41:20 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103012657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Luister naar Tomasso, die snapt mij.

Die laatste zin trouwens. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_103012930
Happel heeft natuurlijk wel gelijk dat spelers als Biseswar, Schaken en eigenlijk ook Cabral eigenlijk nooit echt speelminuten bij Feyenoord zouden mogen maken. Helaas gaat het nog wel een jaartje of 2 duren voordat we dergelijke kneuzen kwijt zijn en kunnen vervangen door fatsoenlijke spelers die Feyenoord-waardig zijn.
-
pi_103013140
Vorig jaar kon je goed het verschil zien tussen een echt groot talent (Ryo) en middelmaat (Cabral, Schaken, Biseswar).
pi_103013972
Ryo speelde aan het einde ook niet zo goed meer natuurlijk.
-
pi_103014429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Ritmo het volgende:
Ryo speelde aan het einde ook niet zo goed meer natuurlijk.
Na al die toestanden in Japan was het inderdaad wat minder maar alleen al dat tegenstanders serieus rekening met hem gingen houden (lees 2 man op gingen zetten) vond ik al mooi.

Lang geleden dat ik zo'n geweldige speler heb gezien in De Kuip. Hopelijk gaat hij nog ver komen.
pi_103016183
Ryo heeft ook maar echt 3 wedstrijden goed gespeeld. Het zag er allemaal wel leuk uit maar rendement was verder ook 0.
pi_103016277
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Maastoren het volgende:
Ryo heeft ook maar echt 3 wedstrijden goed gespeeld. Het zag er allemaal wel leuk uit maar rendement was verder ook 0.
3 goals en 5 assists in 12 wedstrijden en tevens heel wat supporters weer wat hoop en plezier gaf is niet verkeerd voor een speler die zijn eerste profwedstrijden speelde in een voor hem totaal onbekend land.
pi_103017409
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

3 goals en 5 assists in 12 wedstrijden en tevens heel wat supporters weer wat hoop en plezier gaf is niet verkeerd voor een speler die zijn eerste profwedstrijden speelde in een voor hem totaal onbekend land.
Het is niet slecht maar ik heb sowieso liever een Cabral dan Ryo. Ik vind niet dat je zo'n speler moet huren als je voor die plek een talentvolle jongen uit eigen opleiding kan opstellen.
pi_103017774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het is niet slecht maar ik heb sowieso liever een Cabral dan Ryo. Ik vind niet dat je zo'n speler moet huren als je voor die plek een talentvolle jongen uit eigen opleiding kan opstellen.
Als het verschil zo groot is vind ik dat je hem altijd moet proberen te huren.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:15:14 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103018235
Leuk, zo een bekerwedstrijd tegen Go Ahead. Pfffff....

Matthijs12_ twitterde op woensdag 12-10-2011 om 22:00:22 Go Ahead Eagles - Feyenoord. 37 of 40 euro voor Feyenoordsupporters #modernfootball reageer retweet
Elite
Tegen TTIP
pi_103018446
Tering wat duur.
-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:19:50 #133
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_103018564
Is dat incl die combi?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:27:02 #134
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103019051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Dekatria het volgende:
Is dat incl die combi?
si.
Elite
Tegen TTIP
pi_103026688
Biseswar kan op rechts beter uit de voeten dan Cabral.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 03:26:12 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103026710
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 03:17 schreef Stokstaart het volgende:
Biseswar kan op rechts beter uit de voeten dan Cabral.
En Vlaar is beter als verdediger dan Guidetti :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 13 oktober 2011 @ 03:28:06 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103026713
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef Happel het volgende:
Leuk, zo een bekerwedstrijd tegen Go Ahead. Pfffff....

Matthijs12_ twitterde op woensdag 12-10-2011 om 22:00:22 Go Ahead Eagles - Feyenoord. 37 of 40 euro voor Feyenoordsupporters #modernfootball reageer retweet
Money rules! Daarom gewoon een perskaart aanvragen en een week of twee voor aanvang even interessant doen bij thuisspelende partij. Gegarandeerd vrij vervoer, goede plekken en een leuke rondleiding langs de roemruchte geschiedenis van de plaatselijke voetbalvereniging ;)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_103026728
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 03:26 schreef Dven het volgende:

[..]

En Vlaar is beter als verdediger dan Guidetti :?
Keer proberen dan.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:24:50 #139
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103031446
Zes jaar stadionverbod voor aandeel rellen Maasgebouw

De KNVB heeft zeventien betrokkenen bij de rellen van 17 september voor het Maasgebouw in Rotterdam een landelijk stadionverbod opgelegd met een duur van zes jaar. De betrokkenen wordt met onmiddellijke ingang de toegang tot de stadions van de Nederlandse betaald voetbal organisaties ontzegd.

Om de straffen te kunnen opleggen, had de KNVB gegevens nodig van de geweldplegers. Eind vorige week ontving de bond de eerste informatie van het Openbaar Ministerie (OM). Na de bewijslast aan eigen onderzoek onderworpen te hebben, zijn de maximaal mogelijke straffen conform de Richtlijn Stadionverboden van de KNVB opgelegd.

In de richtlijn is opgenomen dat wanneer gedragingen gericht zijn tegen spelers, trainers, coaches, de arbitrage en personen die belast zijn met de ordehandhaving, de standaardtermijn verdubbeld kan worden. Dat is in dit geval gebeurd gezien de ernst van de situatie en het feit dat er geweld is gebruikt tegen stewards en politie.

Strafrechtelijk proces
De door de KNVB opgelegde stadionverboden staan los van het strafrechtelijk proces van het OM dat momenteel nog loopt. Ook kan het zijn dat verdere stadionverboden zullen volgen naar mate het onderzoek naar de rellen vordert.

De gebeurtenissen bij het Maasgebouw onderstrepen de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan - zoals deze geweldplegers - keihard aangepakt en uitgesloten moeten worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_103031650
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef Happel het volgende:

De KNVB heeft zeventien betrokkenen bij de rellen van 17 september voor het Maasgebouw in Rotterdam een landelijk stadionverbod opgelegd met een duur van zes jaar. De betrokkenen wordt met onmiddellijke ingang de toegang tot de stadions van de Nederlandse betaald voetbal organisaties ontzegd.

Om de straffen te kunnen opleggen, had de KNVB gegevens nodig van de geweldplegers. Eind vorige week ontving de bond de eerste informatie van het Openbaar Ministerie (OM). Na de bewijslast aan eigen onderzoek onderworpen te hebben, zijn de maximaal mogelijke straffen conform de Richtlijn Stadionverboden van de KNVB opgelegd.

In de richtlijn is opgenomen dat wanneer gedragingen gericht zijn tegen spelers, trainers, coaches, de arbitrage en personen die belast zijn met de ordehandhaving, de standaardtermijn verdubbeld kan worden. Dat is in dit geval gebeurd gezien de ernst van de situatie en het feit dat er geweld is gebruikt tegen stewards en politie.

Strafrechtelijk proces
De door de KNVB opgelegde stadionverboden staan los van het strafrechtelijk proces van het OM dat momenteel nog loopt. Ook kan het zijn dat verdere stadionverboden zullen volgen naar mate het onderzoek naar de rellen vordert.

De gebeurtenissen bij het Maasgebouw onderstrepen de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan - zoals deze geweldplegers - keihard aangepakt en uitgesloten moeten worden.
nu nog een camera die iedere supporter scant, net als in de Rotterdamse trams.
pi_103031744
6 jaar is nog steeds bijzonder mild :?
Groetjes, Ezio.
pi_103031752
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef Happel het volgende:

Strafrechtelijk proces

Goede zaak. Al denk ik dat meer dan de helft al wel een stadionverbod had en betwijfel ik of het werkt...
Maar toch, Feyenoord moet zich distantieren van dit volk. Dit is wel een goed signaal voor de buitenwereld, al hadden ze er ook wel 10 jaar van mogen maken.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:00:19 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103032499
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Goede zaak. Al denk ik dat meer dan de helft al wel een stadionverbod had en betwijfel ik of het werkt...
Maar toch, Feyenoord moet zich distantieren van dit volk. Dit is wel een goed signaal voor de buitenwereld, al hadden ze er ook wel 10 jaar van mogen maken.
Joh, wat ze ook doen. Helpen doet het nooit. Voor die zeventien staan er zo weer zeventien nieuwe op. Er valt weinig tegen te doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_103032607
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, wat ze ook doen. Helpen doet het nooit. Voor die zeventien staan er zo weer zeventien nieuwe op. Er valt weinig tegen te doen.
Wat zijn dit eigenlijk voor figuren? Ik las ergens dat ze 17 18 19 jaar oud waren, zijn dit nou gewoon jongens die zich willen bewijzen tegenover de SCF of handelen ze op eigen initiatief :?
Die Robbie die doodgeschoten werd in HvH was ook al zo'n jong gassie.

Vroeger wel eens mee geweest naar Europese wedstrijden maar de gasten die daar zogenaamd liepen te rellen waren eerder halverwege de 20 en zeker geen 17 :N
Groetjes, Ezio.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:04:33 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_103032620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

nu nog een camera die iedere supporter scant, net als in de Rotterdamse trams.
Lol :')
pi_103032662
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Klopt idd. Maar naar buiten (voor sponsoren, potentiele nieuwe supporters, toekomstige aankopen, andere gemeentes en de naam van de club in het algemeen) is het wel belangrijk dat je een signaal af geeft dat dit volk niet bij de club hoort en dat je je er vanaf keert.
-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:17:46 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103033050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:34 schreef Stokstaart het volgende:
6 jaar is nog steeds bijzonder mild :?
Zijn dus allemaal first offenders
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:19:28 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103033091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat zijn dit eigenlijk voor figuren? Ik las ergens dat ze 17 18 19 jaar oud waren, zijn dit nou gewoon jongens die zich willen bewijzen tegenover de SCF of handelen ze op eigen initiatief :?
Die Robbie die doodgeschoten werd in HvH was ook al zo'n jong gassie.
Heb geen idee, zit er niet meer zo in tegenwoordig. Ben meer bekend met de oude garde. Denk dat het weer een nieuwe lichting jonge garde is, al zal het grotendeels hebben bestaan uit meelopers. En meen te hebben gelezen dat de politie alleen mensen openbaar maakten die nog niet bekend waren bij politie, first offenders dus.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 12:19:41 #149
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103033098
Ik snap niet waarom ze geen levenslange stadionverboden uitdelen voor dit soort figuren? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:20:32 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103033121
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik snap niet waarom ze geen levenslange stadionverboden uitdelen voor dit soort figuren? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat die niet bestaan en het de vraag is of dit wel juridisch mogelijk is. Vermoed van niet. Nog langere stadionverboden zal alleen kunnen wanneer iemand weer wordt gepakt voor een vergrijp en al een SV heeft.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')