Denk 'volgens het boekje' niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goede quizvraag of dat dan een assist is ja of nee.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Happel het volgende:
Biseswar, net zo een prutser als Cabral.
Precies. Dat is alweer 2 stapjes hoger dan een Schaken en een Swerts.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt, al denk ik dat het succes van AZ ook voor een heel groot deel het werk is van Verbeek. Maar een goed team hoeft niet heel veel geld te kosten inderdaad. Zeker niet als je in NL mee wil gaan doen om de bovenste plekken. Ik denk dat Vormer een prima eerste aankoop is om de stijgende lijn in te zetten. En hij is nog gratis ook.
Waarom grijp je elke kans aan om te zeggen hoe slecht onze spelers zijn? Waar slaat dat op? Ga lekker naar PSV, AZ, Twente of Ajax ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Happel het volgende:
Biseswar, net zo een prutser als Cabral.
Hij grijpt niet elke kans aan om te zeggen dat al onze spelers slecht zijn. Hij tempert de lovende woorden over 2 spelers dat nog steeds twee blinde dravers zijn. Meer dan dat zullen ze ook gewoon nooit worden. Het is vaak meer geluk dan wijsheid wat beide spelers doen, je hebt er dus echt geen zak aan in feite. Ze zullen je niet consequent en structureel op een hoger niveau gaan brengen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom grijp je elke kans aan om te zeggen hoe slecht onze spelers zijn? Waar slaat dat op? Ga lekker naar PSV, AZ, Twente of Ajax ofzo.
Amen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij grijpt niet elke kans aan om te zeggen dat al onze spelers slecht zijn. Hij tempert de lovende woorden over 2 spelers dat nog steeds twee blinde dravers zijn. Meer dan dat zullen ze ook gewoon nooit worden. Het is vaak meer geluk dan wijsheid wat beide spelers doen, je hebt er dus echt geen zak aan in feite. Ze zullen je niet consequent en structureel op een hoger niveau gaan brengen.
Pardon? Schaken is een grotere koning dan Willem Alexander ooit gaat zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo dat Schaken geen kutwedstrijden speelt? Mensen doen opeens alsof het een constante kracht is die ze er aan alle kanten er voorbij loopt.
Beetje nuance daar is ook wel op zijn plaats.
Happel heeft al 100x gezegd dat Biseswar een prutser is als er ook maar iemand enigszins positief over hem is. Het heeft geen nut om constant onze spelers hier af te kraken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij grijpt niet elke kans aan om te zeggen dat al onze spelers slecht zijn. Hij tempert de lovende woorden over 2 spelers dat nog steeds twee blinde dravers zijn. Meer dan dat zullen ze ook gewoon nooit worden. Het is vaak meer geluk dan wijsheid wat beide spelers doen, je hebt er dus echt geen zak aan in feite. Ze zullen je niet consequent en structureel op een hoger niveau gaan brengen.
Het heeft evenveel zin als het ophemelen hier. Helemaal niks, maar je móet wat op een forumquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Happel heeft al 100x gezegd dat Biseswar een prutser is als er ook maar iemand enigszins positief over hem is. Het heeft geen nut om constant onze spelers hier af te kraken.
Gelukkig heeft het wel zin om zo'n jongen continue om hoog te praten waardoor hij weer praatjes krijgt en denkt een koning te zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Happel heeft al 100x gezegd dat Biseswar een prutser is als er ook maar iemand enigszins positief over hem is. Het heeft geen nut om constant onze spelers hier af te kraken.
Niet voor het salaris wat hij krijgt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
Qua mentaliteit is Biseswar wel flink vooruit gegaan, zal nooit een weergaloze topper worden maar voor dit Feyenoord is het gewoon een nuttige speler.
Wat is dit nu weer voor schandalige opmerking?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is zijn afkomst het grootste probleem voor Happel & co.
Klopt, daarom ben ik wel benieuwd of hij akkoord gaat met salaris verlaging.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet voor het salaris wat hij krijgt.
Ik vrees van niet. Die gaat gewoon wat oliedollars bij elkaar voetballen in t buitenland.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik wel benieuwd of hij akkoord gaat met salaris verlaging.
Hij komt uit Amsterdam, daar doelde ik op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor schandalige opmerking?
En wat betreft Carbal danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij komt uit Amsterdam, daar doelde ik op.
En van dat rooie haar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:14 schreef FreeAsABird het volgende:
Swerts had echt wel de kans om een wereldvedette te worden op zijn positie, enkel spijtig van die blessures
Een feyenoordsupporter
Dat ie Belg is kan ie niets aan doen, rood haar ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En van dat rooie haar.
En van zijn nationaliteit.
En van zijn voetbalcapaciteiten.
"Happel & co" kraken Cabral ook af. Wat is volgens je broertje daar dan de reden van? Om de oranje wortelen die hij eet?quote:
Jij heb hem ooit wel eens zien spelen vorig seizoen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef FreeAsABird het volgende:
[..]
Dat ie Belg is kan ie niets aan doen, rood haar ook niet.
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met die voetbalcapaciteiten aangezien hij een held was bij AZ
Ik denk dat Leen op de flanken nog beter was geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Caland het volgende:
Hadden we Lee nog maar op de flanken.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, ik ben Feyenoord fan..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij heb hem ooit wel eens zien spelen vorig seizoen?
Die had elke wedstrijd rood gekregen, elleboogstoot.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat Leen op de flanken nog beter was geweest.
Hij zal die stoot ook nooit missen, want hij loopt immers nooit alleen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had elke wedstrijd rood gekregen, elleboogstoot.
Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty (quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb Leen trouwens ook al best een tijdje niet gezien op het veld, met zijn gouden microfoon.
Niet dat daar ook aanleiding toe was, maargoed. Je gaat hem toch een beetje missen.
Biseswar had 12 assists vorig jaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"Happel & co" kraken Cabral ook af. Wat is volgens je broertje daar dan de reden van? Om de oranje wortelen die hij eet?
Die party was dan niet in Endschede, schede schede!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty (). Hij liep alleen.
Ja, heel leuk, scorebordjournalistiek. Ik kan daar zo weinig mee. Wijnaldum had dan ook opeens fantastische cijfers, omdat hij toevallig, met een hoop geluk, 4 keer scoorde in 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar had 12 assists vorig jaar.
Dan was het wel een wok-party geweest. Dat doen ze daar immers niet alleen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die party was dan niet in Endschede, schede schede!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan was het wel een wok-party geweest. Dat doen ze daar immers niet alleen.
Biseswar heeft het vorig seizoen met zijn kwaliteiten prima gedaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, scorebordjournalistiek. Ik kan daar zo weinig mee. Wijnaldum had dan ook opeens fantastische cijfers, omdat hij toevallig, met een hoop geluk, 4 keer scoorde in 1 wedstrijd.
Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen, een haringpartyquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty (). Hij liep alleen.
Gewoon, een leuk uitje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen, een haringparty
Godverdegodverquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gewoon, een leuk uitje.
haha, snap je hem! Haring met uitjes!![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef FreeAsABird het volgende:
Paul, ik merk wel dat je altijd denkt alles beter te weten in de topics over voetbal.
Beetje minder arrogant aub?
De eerste Hollandse nieuwe. Heb je allemaal van die mensen die daar haring gaan eten met hun netwerk, met muziek erbij enzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen, een haringparty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |