"Happel & co" kraken Cabral ook af. Wat is volgens je broertje daar dan de reden van? Om de oranje wortelen die hij eet?quote:
Jij heb hem ooit wel eens zien spelen vorig seizoen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef FreeAsABird het volgende:
[..]
Dat ie Belg is kan ie niets aan doen, rood haar ook niet.
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met die voetbalcapaciteiten aangezien hij een held was bij AZ
Ik denk dat Leen op de flanken nog beter was geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Caland het volgende:
Hadden we Lee nog maar op de flanken.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, ik ben Feyenoord fan..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij heb hem ooit wel eens zien spelen vorig seizoen?
Die had elke wedstrijd rood gekregen, elleboogstoot.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat Leen op de flanken nog beter was geweest.
Hij zal die stoot ook nooit missen, want hij loopt immers nooit alleen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had elke wedstrijd rood gekregen, elleboogstoot.
Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty (quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb Leen trouwens ook al best een tijdje niet gezien op het veld, met zijn gouden microfoon.
Niet dat daar ook aanleiding toe was, maargoed. Je gaat hem toch een beetje missen.
Biseswar had 12 assists vorig jaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"Happel & co" kraken Cabral ook af. Wat is volgens je broertje daar dan de reden van? Om de oranje wortelen die hij eet?
Die party was dan niet in Endschede, schede schede!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty (). Hij liep alleen.
Ja, heel leuk, scorebordjournalistiek. Ik kan daar zo weinig mee. Wijnaldum had dan ook opeens fantastische cijfers, omdat hij toevallig, met een hoop geluk, 4 keer scoorde in 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar had 12 assists vorig jaar.
Dan was het wel een wok-party geweest. Dat doen ze daar immers niet alleen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die party was dan niet in Endschede, schede schede!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan was het wel een wok-party geweest. Dat doen ze daar immers niet alleen.
Biseswar heeft het vorig seizoen met zijn kwaliteiten prima gedaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, scorebordjournalistiek. Ik kan daar zo weinig mee. Wijnaldum had dan ook opeens fantastische cijfers, omdat hij toevallig, met een hoop geluk, 4 keer scoorde in 1 wedstrijd.
Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen, een haringpartyquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zag hem een tijd terug nog, toen ik moest werken op een haringparty (). Hij liep alleen.
Gewoon, een leuk uitje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen, een haringparty
Godverdegodverquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gewoon, een leuk uitje.
haha, snap je hem! Haring met uitjes!![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef FreeAsABird het volgende:
Paul, ik merk wel dat je altijd denkt alles beter te weten in de topics over voetbal.
Beetje minder arrogant aub?
De eerste Hollandse nieuwe. Heb je allemaal van die mensen die daar haring gaan eten met hun netwerk, met muziek erbij enzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen, een haringparty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |