Hij is juist net wel. Pakt ongelofelijk veel ballen af op het middenveld en heeft echt zelden balverlies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:20 schreef Ritmo het volgende:
Toch blijf ik bij Leerdam altijd zo'n 'net-niet' gevoel houden. Ontwikkeld zich aardig, maar of het nou echt een topspeler gaat worden..?
Op het niveau subtop eredivisie ja. Wordt het niveau hoger (Ajax, PSV, Twente, EK/WK met jong Oranje) dan kan hij niet echt meer uitblinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is juist net wel. Pakt ongelofelijk veel ballen af op het middenveld en heeft echt zelden balverlies.
Op basis waarvan is dat nou allemaal gebaseerd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op het niveau subtop eredivisie ja. Wordt het niveau hoger (Ajax, PSV, Twente, EK/WK met jong Oranje) dan kan hij niet echt meer uitblinken. Maar goed, hij is nog jong. Toch moet ik het nog zien, net als met Clasie.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Op basis waarvan is dat nou allemaal gebaseerd?
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Het gaat toch maar om één ding, is Feyenoord met Leerdam beter dan Feyenoord zonder Leerdam? Zo ja, Leerdam basis, zo nee, dan niet. Ik snap niet waar je het allemaal over hebt en ik ga er dan ook niet op in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op het niveau subtop eredivisie ja. Wordt het niveau hoger (Ajax, PSV, Twente, EK/WK met jong Oranje) dan kan hij niet echt meer uitblinken.
Maar goed, hij is nog jong. Toch moet ik het nog zien, net als met Clasie.
Op basis van de wedstrijden die ik hem heb zien spelen bij Feyenoord en Jong Oranje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Op basis waarvan is dat nou allemaal gebaseerd?
Dan praten we langs elkaar heen, ik bedoelde meer te zeggen dat ik hem niet de echte top zie bereiken nog. Dat Feyenoord met hem beter is, dat lijkt me duidelijk maar dat kan ook veel over Feyenoord zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Het gaat toch maar om één ding, is Feyenoord met Leerdam beter dan Feyenoord zonder Leerdam? Zo ja, Leerdam basis, zo nee, dan niet. Ik snap niet waar je het allemaal over hebt en ik ga er dan ook niet op in.
Wat is Leerdam nou minder dan zo een Anita.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Ritmo het volgende:
Ik zeg ook niet dat ie niet belangrijk is voor Feyenoord. Denk dat hij dat zeker wel is.
Maar zou hij ook bij Ajax en PSV belangrijk zijn?
Eens, maar Anita vind ik ook niet wat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is Leerdam nou minder dan zo een Anita.
Valt opzich ook wel een leuke parallel te trekken, beiden worden ze verkracht door hun trainer op de backpositie.
Jawel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is Biseswar nou nog steeds niet wedstrijdfit?
Leerdam is heel jong maar echt wel heel talentvol. Samen met de Vrij het meest talentvol als je het mij vraagt. Leerdam is een middenvelder van het type waar er niet veel van zijn. Bovendien is hij fysiek erg sterk. Ik zie die jongen nog ver komen als hij zich blijft ontwikkelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Ritmo het volgende:
Ik zeg ook niet dat ie niet belangrijk is voor Feyenoord. Denk dat hij dat zeker wel is.
Maar zou hij ook bij Ajax en PSV belangrijk zijn?
2 rechtspoten als buitenspelers lijkt me niet ideaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom staat Cabral dan in hemelsnaam in de basis?
Alles beter dan Cabral.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
2 rechtspoten als buitenspelers lijkt me niet ideaal.
Ik heb hetzelfde shirt, volgens mij 2002/2003.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
LOL. Hou oud zouden ze daar zijn, 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |