ga een leven zoeken manquote:
* Paul-89 Noteertquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga pasta bolognese eten. Dat je het even weet.
twitter:BuijsDanny twitterde op maandag 03-10-2011 om 16:47:57Lunaticnews heeft wederom een fout ontdekt op de site van feyenoord.......hoe is het toch steeds mogelijk?!! reageer retweet
Doet het redelijk bij het klappervolk en gaat meteen naast zijn schoenen lopenquote:'Sinds echec bij Utrecht komt Van Hanegem verbitterd over'
Trainer Gertjan Verbeek heeft hard uitgehaald naar Willem van Hanegem. In Voetbal International kraakt de trainer van AZ het imago van De Kromme, die onlangs als columnist van AD Sportwereld het spel van AZ fel bekritiseerde.
Van Hanegem gaf in zijn column aan 'niet opgewonden' te worden van het spel van koploper AZ. Verbeek kapittelt de aanval in VI. 'Ik mag toch hopen dat zo langzamerhand steeds minder mensen die man serieus nemen. Ik heb veel respect voor de voetballer Van Hanegem. Maar, sorry hoor, de laatste jaren heeft hij niets meer toegevoegd aan het Nederlandse voetbal.'
Volgens Verbeek is Van Hanegem zijn ontslag bij FC Utrecht nooit te boven gekomen. 'Sinds het echec bij FC Utrecht en zijn ruzie met Johan Derksen kom hij erg verbitterd over. Of het nou over AZ of Oranje gaat; niemand kan er in zijn ogen nog wat van. Maar dat zie je vaker bij mensen die ouder worden: het gaat alleen nog over vroeger.' (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)erbitterd-over.dhtml
Suïcidaal waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe zal Gert-Jan zelf op die leeftijd wel niet zijn.
Precies, ik las afgelopen week een interview met Moisander die vond ook dat af en toe wat meer lachen geen kwaad zou kunnen bij hem. Dus die zal van het weekend wel op de tribune zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Suïcidaal waarschijnlijk.
Als er iemand verbitterd is dan is hij het wel...
Haha precies! Als je zelfs ruzie krijgt met Harm van Veldhoven ben je sowieso wel een ontzettende lomperd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, ik las afgelopen week een interview met Moisander die vond ook dat af en toe wat meer lachen geen kwaad zou kunnen bij hem. Dus die zal van het weekend wel op de tribune zitten.
EHEC mag niet, echec als het goed is wel.quote:
quote:Dani Fernandez uit basis Feyenoord
Feyenoord neemt het zondag in eigen huis tegen VVV-Venlo op zonder Dani Fernandez. De rechtsback, die in de laatste wedstrijd tegen ADO Den Haag opzichtig in de fout ging, moet, afgaande op de laatste training, zijn plek afstaan aan de van een schorsing terugkerende Kelvin Leerdam.
Jordy Clasie is fit genoeg om in actie te komen tegen de Venlonaren. De middenvelder viel tegen ADO Den Haag uit met een blessure en zegde daarom de interland van Jong Oranje met Oostenrijk af.
Jeugdspeler Anass Achahbar trainde in aanloop naar het duel met VVV mee met de selectie van Ronald Koeman en zal dus waarschijnlijk ook in de wedstrijdselectie worden opgenomen.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, Bakkal, El Ahmadi; Cabral, Guidetti en Schaken.
Helaas wel.quote:
Ik denk dat Fernandez na al die ellende niet meer zo snel ontevreden is en zelf goed genoeg kan relativeren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Caland het volgende:
Ja, je komt alleen wel in de vreemde situatie dat Leerdam eigenlijk helemaal niet op rechtsback wilt spelen en je enige natuurlijke rechtsback ook ontevreden op de bank zit.
Ja, al heeft hij vaker aangegeven het niet erg te vinden daar in te vallen als het nodig is.quote:Ja, je komt alleen wel in de vreemde situatie dat Leerdam eigenlijk helemaal niet op rechtsback wilt spelen en je enige natuurlijke rechtsback ook ontevreden op de bank zit.
Nu niet nee, maar op den duur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Fernandez na al die ellende niet meer zo snel ontevreden is en zelf goed genoeg kan relativeren.
Klopt, we hebben een luxe probleem. En het zou trouwens ook niet goed zijn als de jongens op de reservebank tevreden zijn. Nu is er tenminste gezonde concurrentie op de meeste plekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar op den duur.
Ik snap de keuze wel hoor, alleen denk ik wel dat je in de toekomst gewoon weer Fernandez op rechtsback moet zetten. Maar aan de andere kant zie ik Leerdam ook erg graag spelen, maar op het middenveld is er momenteel gewoon geen plaats.
Ja, maar er is eigenlijk sprake van valse concurrentie aangezien Leerdam al vaker heeft aangegeven zich te willen richten op een plek op het middenveld om zich zo verder te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, we hebben een luxe probleem. En het zou trouwens ook niet goed zijn als de jongens op de reservebank tevreden zijn. Nu is er tenminste gezonde concurrentie op de meeste plekken.
quote:'Eigenlijk kun je me overal neerzetten: back, centraal achterin en controlerend of aanvallend op het middenveld. Multifunctioneel noemen ze dat, maar op een gegeven moment wil je toch houvast. Neem ik weer Nigel de Jong als voorbeeld. Hij heeft uiteindelijk ook gekozen zich te concentreren op één positie. Zelf heb ik dat dus ook gedaan. Ik ben nu gewoon een controlerende middenvelder bij Feyenoord.'
quote:"Ik vond dat ik me beter kon ontwikkelen op het middenveld", zegt Leerdam uit aan RTV Rijnmond. De jeugdinternational ging met trainer Mario Been in gesprek over zijn voorkeurspositie. "Ik ben daarom naar de trainer gegaan om te vragen of ik op mijn eigen plek mocht gaan spelen."
De hevige concurrentie van onder meer Leroy Fer was voor Leerdam geen bezwaar om zich te richten op een plaats op het middenvelder bij de Rotterdammers. "Ik heb toen gezegd dat ik dan maar harder moest werken, dan komt mijn kans vanzelf wel", vervolgt de jonge Leerdam.
"Dat vond hij (Been, red.) een goed antwoord. Een paar weken later kreeg ik mijn kans en tot nu toe sta ik er in", besluit de Feyenoorder, die met zijn ploeg zondag op bezoek gaat bij sc Heerenveen. Feyenoord is al vier wedstrijden ongeslagen en lijkt de weg naar boven in te slaan.
Ja ik weet dat hij liever op het middenveld staat maar hij doet het op rechtsback prima en op het middenveld is momenteel geen plaats voor hem. Dus hij heeft weinig keus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar er is eigenlijk sprake van valse concurrentie aangezien Leerdam al vaker heeft aangegeven zich te willen richten op een plek op het middenveld om zich zo verder te ontwikkelen.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |