Ik dacht dat je hem vergeten was, sorryquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuuuuuu ik was helemaal bezig met een mooie OP enzo
Nee ik ga wel stil in een hoekje zittenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem vergeten was, sorry![]()
Anders gooi je hem toch alsnog online, knal ik hem er wel overheen.
Nou ben ik helemaal nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ik ga wel stil in een hoekje zitten
Mijn tijd komt welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ben ik helemaal nieuwsgierig!
Oe, lekker!quote:
prrrrrrrrrrrrrrrquote:
Oh myquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
over die vent die van 350 naar 90 ging en weer terug, die heb ik al in een handvol docu's voorbij zien komen. Volgens mij verdient hij daar zijn brood friet mee
hij heeft zelfs fitnessvideo's gemaakt in zijn slanke intermezzo
Hij zat inderdaad in zo'n video met die fitness-guru uit de jaren 80/90, ben z'n naam kwijt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
over die vent die van 350 naar 90 ging en weer terug, die heb ik al in een handvol docu's voorbij zien komen. Volgens mij verdient hij daar zijn brood friet mee
hij heeft zelfs fitnessvideo's gemaakt in zijn slanke intermezzo
Ja, precies, maar ik ben 's ochtends wel fris en ga over mijn nek als mensen zo vunzig zijn, blerghquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
@bbq kip, die mensen die rond 8 uur 's morgens naar friet en peuken ruiken, ruiken niet 'al zo vroeg' naar friet en peuken, die ruiken altijd zo. Zullen wel weinig douchen of hun kleding wassen, bijna dagelijks frituren in de keuken zonder afzuiging, en roken als een ketter.
Dat heb ik dus niet 1 x meegemaakt he, ik heb het over 90% van de geamputeerden... de mensen uitgezonderd die hun been eraf gechopt is door trams en dergelijken.quote:
hebben jullie ook van die mensen die vrijwillige amputatie hebben gedaan? Met die gekke hersenafwijking?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet 1 x meegemaakt he, ik heb het over 90% van de geamputeerden... de mensen uitgezonderd die hun been eraf gechopt is door trams en dergelijken.
Trieste gedachte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet 1 x meegemaakt he, ik heb het over 90% van de geamputeerden... de mensen uitgezonderd die hun been eraf gechopt is door trams en dergelijken.
wacko'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had gisteren iemand die niet wilde revalideren omdat hij op staande voet ontslagen was en nu dus z.s.m. aan een baan moest komen.
Hij bleek opzichter te zijn bij een flat, heeft hij een relatie gekregen met een flatbewoonster, zij heeft het uitgemaakt en toen is hij haar gaan stalken (in werktijd en met zijn werkmail en werktelefoon) en bedreigen. Nu had hij het plan opgevat om een huurmoordenaar in de huren om van het probleem af te zijn, want zij was de reden dat hij ontslagen was
![]()
Ik moet ook gewoon nooit meer doorvragen als iemand zegt niet te willen revalideren en iemand gewoon zonder te vragen uit de planning gooien...
Ja, die heb ik wel gehad, komt overigens meer bij handen voor. Maar niet met die misvorming in je gedachten ziekte (dat je lichaamsschema in de war is en je denkt dat het er niet bij hoort). Meer bij chronische pijn enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben jullie ook van die mensen die vrijwillige amputatie hebben gedaan? Met die gekke hersenafwijking?
Say whutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had gisteren iemand die niet wilde revalideren omdat hij op staande voet ontslagen was en nu dus z.s.m. aan een baan moest komen.
Hij bleek opzichter te zijn bij een flat, heeft hij een relatie gekregen met een flatbewoonster, zij heeft het uitgemaakt en toen is hij haar gaan stalken (in werktijd en met zijn werkmail en werktelefoon) en bedreigen. Nu had hij het plan opgevat om een huurmoordenaar in de huren om van het probleem af te zijn, want zij was de reden dat hij ontslagen was
![]()
Ik moet ook gewoon nooit meer doorvragen als iemand zegt niet te willen revalideren en iemand gewoon zonder te vragen uit de planning gooien...
ja dat bedoel ik inderdaad ja, die mensen die denken dat hun been er niet aan hoort ofzo...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel gehad, komt overigens meer bij handen voor. Maar niet met die misvorming in je gedachten ziekte (dat je lichaamsschema in de war is en je denkt dat het er niet bij hoort). Meer bij chronische pijn enzo.
Dattumquote:
Nooit in behandeling gehad helaas. Maar wie weet wie er morgen in de wachtkamer zit, ik heb morgen genoeg intakes, dus wie weet, wie weetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik inderdaad ja, die mensen die denken dat hun been er niet aan hoort ofzo...
De overtuiging van die man dat het ook echt de enige oplossing was en dat dan ook aan mij meedelen was nog het meest sneue...quote:
Waat? Dat is toch te erg...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
dan was het een slechte biefstukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
M'n kaken (en kies) doen pijn van het biefstuk-kauwen.
Of ze eet em rauw ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was het een slechte biefstuk
Dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of geheel doorbakken?quote:
Dat is toch lief..?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Oh fuck dit is toch erg?? Ik zit gewoon heel de tijd te kijken hoe laat het is wantis bijna klaar met zijn dienst
Cuteness!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Oh fuck dit is toch erg?? Ik zit gewoon heel de tijd te kijken hoe laat het is wantis bijna klaar met zijn dienst
Heb ook wel beetje zwakke tanden en kiezen, dus dat helpt niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Jij faalt wel als carnivoor zeg![]()
Maar bambi's zijn dan ook planteneters
Dat lag aan de biefstuk dan en niet aan de bereiding want mamsjelief heeft een prachtig medium doorbakken biefstuk afgeleverd wat heus heel lekker was. Maar mijn gebit faalt altijd een beetje bij zulk soort dingen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had hertenbiefstuk vanavond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ook wel beetje zwakke tanden en kiezen, dus dat helpt niet.
[..]
Dat lag aan de biefstuk dan en niet aan de bereiding want mamsjelief heeft een prachtig medium doorbakken biefstuk afgeleverd wat heus heel lekker was. Maar mijn gebit faalt altijd een beetje bij zulk soort dingen.
maak me gekquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah da's jammer. Heerlijk gebakken biefstuk is zoooo lekker!
Anderhalve week geleden de laatste BBQ van het jaar gehad, lekker entrecootjes gemaakt, die op de BBQ, da's het lekkerst wat er is, beetje peper en een beetje zout, knapperig gebakken vetrandje, omnomnom!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, daar hebben we onze topicvreetbeer!![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, daar hebben we onze topicvreetbeer!![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Volgende topictitel: Met topicvreetberen
Ik heb chocola maar daar doet m'n kies pijn van.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar even kruidnoten scoren. Meneer hier zou een bakje yoghurt maken maar ik heb niks gezien![]()
* BBQ-kip zeeeer zielig is
Ik had vanochtend karamelkruidnoten op, heerlijk! Maar was wel misselijk half uur laterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar even kruidnoten scoren. Meneer hier zou een bakje yoghurt maken maar ik heb niks gezien![]()
* BBQ-kip zeeeer zielig is
Lekkahquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb te weinig gedronken vandaag.
Ben benieuwd of ik weer een zweetnacht vol koortsdromen tegemoet ga
ohnee, kotsen doe ik alleen na minimaal 30 bier, of als ik een schelpdier heb gegetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Lekkahhou de kotsemmer en de koude washandjes maar paraat
Euuuuwh. Maar wat kipje zegt: klok ff nog wat water naar binnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, kotsen doe ik alleen na minimaal 30 bier, of als ik een schelpdier heb gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Foei! Water drinken, of groene thee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb te weinig gedronken vandaag.
Ben benieuwd of ik weer een zweetnacht vol koortsdromen tegemoet ga
Ik ben ook altijd geirriteerd alsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
en zo vaak ben ik niet ziek. Een a twee keer per jaar een kort griepje van 3 tot 5 dagen. Maar voor iemand die in 5 jaar tijd 2 dagen ziek is geweest is dat misschien wel bizar veel
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
jullie zijn altijd zo liefJa en als meneer zeker zelf ziek is dan is de wereld te klein ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij bent heul niet vaak ziek.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ja maar mannen hebben de neiging om zichzelf dan opeens suuuuuperzielig te vinden. Terwijl ze tegen de zieke vriendin roepen dat die zich niet zo aan moet stellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd geirriteerd alsziek is.. Maar dat komt omdat ik een verwend nest ben en dan ineens moet koken
jij bent ook gewoon de mannelijke helftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd geirriteerd alsziek is.. Maar dat komt omdat ik een verwend nest ben en dan ineens moet koken
Van dattum!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Foei! Water drinken, of groene thee!
oh ik zou dat ook doen. dan komt alles er uit enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
en ondanks dat ik dat weeeet moet ik toch janken als ie zo doet
quote:
wat ben je toch wijs, gij barbecuekipquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo zijn ze allemaal joh, gewoon accepteren en vooral niet proberen te veranderen.
Zij hebben zich ook allang neergelegd dat wij een gat in ons hand hebben en emo-bitches zijn.
Leven en laten leven
beterschap met de kopfschmerz!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef megamandy het volgende:
![]()
Ik heb hoofdpijn, kan wel janken zo erg opeens. Had al een panadol genomen maar dat wilde niet helpen.
Dus nu pak ik er nog twee bij (normaal pak ik eigenlijk nooit meer dan twee op een dag) en nu blijft de laatste helft hangen en die wil niet door.
Vieze panadol die blijft hangen is viez
Je neemt toch niet structureel 2 panadol per dag toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef megamandy het volgende:
![]()
Ik heb hoofdpijn, kan wel janken zo erg opeens. Had al een panadol genomen maar dat wilde niet helpen.
Dus nu pak ik er nog twee bij (normaal pak ik eigenlijk nooit meer dan twee op een dag) en nu blijft de laatste helft hangen en die wil niet door.
Vieze panadol die blijft hangen is viez
U mag mij opgeven voor een lintje bij Beaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ben je toch wijs, gij barbecuekip
nou, zo lees ik het niet hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je neemt toch niet structureel 2 panadol per dag toch?
Nee, ik neem zelden panadol. Heb juist heel lang mijn hoofdpijn vaak met 1 pil kunnen behelpen en vond het niet fijn toen ik de eerste keer twee moest gebruikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je neemt toch niet structureel 2 panadol per dag toch?
Ik wel, maar het is laat he... en ik ben erg moequote:
Gelukkig, ik ging me alweer zorgen maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik neem zelden panadol. Heb juist heel lang mijn hoofdpijn vaak met 1 pil kunnen behelpen en vond het niet fijn toen ik de eerste keer twee moest gebruiken
Maar nu word ik er gewoon echt gek van.
dan zou er weinig meer te koop zijn in de supermarktenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ging me alweer zorgen maken.
Dat doe ik al snel hoor, maar er zijn gewoon veel mensen die niet doorhebben dat vrij verkrijgbaar niet betekent dat het geen schade aan kan richten
Daar ga ik je morgen wel stom voor vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En toen had ik driemaal woordwaarde.
Who cares, ik ben toch al getrouwd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
* sq plakt nog even wat pondjes aan Kip
Nee zo ben ik totaal niet. Ook met koorts enzo als mensen zeggen neem dan een pilletje. Uhm nee, koorts zorgt er juist voor dat alles uit mijn lijf gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ging me alweer zorgen maken.
Dat doe ik al snel hoor, maar er zijn gewoon veel mensen die niet doorhebben dat vrij verkrijgbaar niet betekent dat het geen schade aan kan richten
true.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Who cares, ik ben toch al getrouwd!
[ afbeelding ]
Mijne was heel lief met glaasjes water en dekentjes enzo toen ik 2 weken geleden ziek was. Maar dat is misschien alleen maar in het beginquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
maar jullie mannen zijn dus ook zo? Ik hoef z'n liefde dus niet in twijfel te trekken? Mannen![]()
Mjaaa, da's waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou er weinig meer te koop zijn in de supermarkten![]()
Datquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou er weinig meer te koop zijn in de supermarkten![]()
Tuurlijk, dan denken ze nog dat ze van alles kunnen krijgen van je...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijne was heel lief met glaasjes water en dekentjes enzo toen ik 2 weken geleden ziek was. Maar dat is misschien alleen maar in het begin
jonge, jij hebt net een maand verkering, dat telt niet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijne was heel lief met glaasjes water en dekentjes enzo toen ik 2 weken geleden ziek was. Maar dat is misschien alleen maar in het begin
En als je het echt uit de hand laat lopen kan je op tv gaan praten over je sekslevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Who cares, ik ben toch al getrouwd!
[ afbeelding ]
Hence dequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, jij hebt net een maand verkering, dat telt niet!
Is dat zo???quote:
Nog een half uurtje LOTR op rtl 7quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit nog steeds turnen te kijken... ben gewoon te lui om het weg te zappen.
En er is zojuist zigeunermuziek gestart om de turnster te begeleiden
Geen idee, ik weet alleen dat ze allemaal ernstig plat zijn van vorenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
driekwart komt toch uit roemenie, bulgarije of belarus?
ja net als dat je tegen een buurtman loopt te bleren dat je je zo ergert aan verkeerd gespelde engelse voornamen en dat ie dan vertelt dat de naam van zijn zoon als y o r d i is geschrevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat zaterdag tegen de kapster te brallen over My Big Fat Gypsy Wedding. Zij helemaal mee praten, begint ze opeens over reizigers enzo en roma. Blijkt ze zelf in een woonwagen te zijn geboren....
Maar haar familie was allemaal eerlijk en werkte enzo![]()
Ik was best ver gegaan in wat ik zei, dus ik zat daar een beetje te falenOEPS
daar krijgen ze medicijnen voor, groeiremmersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat ze allemaal ernstig plat zijn van voren
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja net als dat je tegen een buurtman loopt te bleren dat je je zo ergert aan verkeerd gespelde engelse voornamen en dat ie dan vertelt dat de naam van zijn zoon als y o r d i is geschreven
En terecht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar krijgen ze medicijnen voor, groeiremmers
Ja maar, die doen vaak ook irritant. Dat je gelooft wil niet zeggen dat je niet mag leven ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik heb dat vaak met stagiairs. Dan loop ik te gillen dat ik van die gelovige hypocriete figuren zo irritant vind. En dan zie ik later dan ze elke dag in rok lopen en bedenk ik me dat ze geen enkele film of tv programma kennen waar ik het over heb...
Oeps...
Russische bezighedenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
van toen ze nog op kermissen acrobatiek deden
Net zoals dat meisje waar het Amber Alert voor was. Jenneferquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja net als dat je tegen een buurtman loopt te bleren dat je je zo ergert aan verkeerd gespelde engelse voornamen en dat ie dan vertelt dat de naam van zijn zoon als y o r d i is geschreven
lol ja, zo had ik eens een collega die vond dat ik altijd vette shirts aan had (onder mijn werkoutfit) en dat hij zelf ook van die shirts droeg. Mijn shirts waren van de meest godonterende metalbands. Toen hij zijn shirt liet zien stond jezus er opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik heb dat vaak met stagiairs. Dan loop ik te gillen dat ik van die gelovige hypocriete figuren zo irritant vind. En dan zie ik later dan ze elke dag in rok lopen en bedenk ik me dat ze geen enkele film of tv programma kennen waar ik het over heb...
Oeps...
Die ik nu heb rondwandelen mocht niet naar de disco want "dat was niet wat God voor haar voor ogen had".quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, die doen vaak ook irritant. Dat je gelooft wil niet zeggen dat je niet mag leven ofzo.
met zo'n turnrussin kun je wel de hele kama sutra met gemak afwerkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Russische bezigheden
[ afbeelding ]
[..]
Net zoals dat meisje waar het Amber Alert voor was. Jennefer![]()
Stond in de nrc-next een stukje over wat die zus allemaal op facebook had gezet, ja het is natuurlijk allemaal heel erg wat er gebeurd is, maar die spelfouten
6 piemels tegelijkertijd in je muts. Ja hoor, no problem. Huup huup, barbatruuk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zo'n turnrussin kun je wel de hele kama sutra met gemak afwerken
Ik dacht ik hou het even in de tijdsgeest waar zij in opgegroeid is...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
de disco is ook wel heel 1987, ik snap best dat ze liever naar de kroeg of de coffeeshop gaat
ik lolde en dat deed pijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht ik hou het even in de tijdsgeest waar zij in opgegroeid is...
Dorp in Zeeland met 3 straten, waar iedereen (zowel mens als dier) familie van elkaar is in de eerste- of tweedegraad.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
de disco is ook wel heel 1987, ik snap best dat ze liever naar de kroeg of de coffeeshop gaat
Ze woont in hardcore Biblebelt. Heeft 13 broertjes en zusjes... en moeders is begin 40...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
misschien naar een fuif dan?
In zeeland heb je trouwens zat ranzige feestoorden waar ik mijn dochter ook uit zou trappen
Ik heb niks tegen gelovigen hoor, vind ik wel mooi voor die mensen, geeft rust en houvast in moeilijke tijden. Maar ik hou er niet van als mensen het als excuus gebruiken om niet te hoeven nadenken en om elkaar op te leggen dat je niet mag leven. Erfzonde enzo, wtf...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar BBQ-kip, dat dus. Prima dat je ergens voor staat, maar dan vind ik wel dat je het moet kunnen verantwoorden en niet doen/laten "omdat het zo hoort".
Enneh, ik ga slapen! Hoog tijd, morgen weer stage lopen enzo. En hopleijk met nieuwe lakjes m'n nagels lakken morgen. Anders ben ik boos op PostNL. Truste!
Da's een indonesisch gerechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
ontzettend stuk duivelsgebroed! Vanaf nu noem ik je Duivelse-kip!
en als je naar de disco gaat sta je dus tussen enkel neven/broers/ooms/halfooms etc. Nee, dat heeft god idd niet zo bedoeld!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze woont in hardcore Biblebelt. Heeft 13 broertjes en zusjes... en moeders is begin 40...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze woont in hardcore Biblebelt. Heeft 13 broertjes en zusjes... en moeders is begin 40...
Ik heb geen idee wat God bedoeld heeft, ik was er rond die tijd nog niet...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als je naar de disco gaat sta je dus tussen enkel neven/broers/ooms/halfooms etc. Nee, dat heeft god idd niet zo bedoeld!
Erfzonde vind ik moeilijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen gelovigen hoor, vind ik wel mooi voor die mensen, geeft rust en houvast in moeilijke tijden. Maar ik hou er niet van als mensen het als excuus gebruiken om niet te hoeven nadenken en om elkaar op te leggen dat je niet mag leven. Erfzonde enzo, wtf...
Zij komt dus uit één van die übergereformeerde dorpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Mijn vriend komt uit Zeeuws-Vlaanderen (:')) maar hij komt net uit een katholieke stad, maar daarnaast heb je inderdaad al die griffo-dorpen waar je echt mensen hebt wonen die helemaal doorgeslagen zijn in die leefregels.
Hoewel bij hem in het dorp ook nog hele rare "regels" gelden. Dus het zal ook wel gewoon aan de omgeving liggen. Vorig jaar wilde ik samen met hem, alleen, in Eindhoven oud-op-nieuw vieren. Vonden zijn ouders raar, als het nou bij mijn ouders was ok. Maar helemaal alleen? Waarom dat!
Voor de duidelijkheid, hij was toen 20 en woont gewoon in Eindhoven op kamers.
Ik ben een afvallige Katholiek, dus ik doe niet zo moeilijk daaroverquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Erfzonde vind ik moeilijk.Geloof zelf ook, maar blijf dat een hele lastige vinden, hoe dat dan zou moeten werken enzo. Daar kan ik gewoon niet bij.
Maaaar, slaap! *moet streng zijn voor mezelf* Welterusten!
Hier in de buurt viert iedereen vanaf hun 15e ongeveer al geen oud-op-nieuw bij de ouders meer. Het jaar daarvoor zaten we bij zijn vader. Gezellig tot 1u ons te vervelen en daarna gingen de cafe's ook pas open.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
@ mandy, dat zouden mijn ouders ook raar vinden, maar dat heeft meer met familietraditie dan met religie te maken
Vooral als ik een patiënt heb die zwaar ontremd is in zijn gedrag door zijn hersentumor en continue zit te schelden en het steeds over sex heeft en dat gelovigen idioten zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
overigens zijn er nog maar weinig van die grefo's over, ze zijn een kostelijke bron van vermaak, dus laat gaan, laat gaan
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
tot 1 uur thuis en daarna de kroeg in, hier ook. Kei gezellig, bij mijn ouders zit de kiet vol met mensen, drank en hapjes. Vaak zijn we om 12 uur al katsbezopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier in de buurt viert iedereen vanaf hun 15e ongeveer al geen oud-op-nieuw bij de ouders meer. Het jaar daarvoor zaten we bij zijn vader. Gezellig tot 1u ons te vervelen en daarna gingen de cafe's ook pas open.
Maar wel ieder weekend tot 6u in het cafe hangen
Carnaval?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier in de stad is het alleen hoeren en snoeren natuurlijk. Iedereen blowt, neukt elkaar af, steelt en gaat vreemd.
24/7, 365 days a year baby!quote:
hehehe... Dat soort dingen heb ik nou nooit op m'n werkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vooral als ik een patiÃĢnt heb die zwaar ontremd is in zijn gedrag door zijn hersentumor en continue zit te schelden en het steeds over sex heeft en dat gelovigen idioten zijn![]()
Het is dan echt een bang vogeltje wat voor het eerst uit het nest komt
Mocht je er toch uitgegooid worden, kom bij mij werken! Ik ben toch senior dus i bepaal wie er aangenomen wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe... Dat soort dingen heb ik nou nooit op m'n werk
ik ben ongeschikt, ik ben niet echt empathischquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mocht je er toch uitgegooid worden, kom bij mij werken! Ik ben toch senior dus i bepaal wie er aangenomen wordt
En ik wel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ongeschikt, ik ben niet echt empathisch
Dat moet je juist ook niet zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ongeschikt, ik ben niet echt empathisch
Leerdoel dit jaar: je muiltje open trekken en zeggen dat je het niet lekker vindtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef megamandy het volgende:
Met kerstmis is mijn oma jarig dus dan eten we altijd met de hele familie
Normaal vierde ik ook oud&nieuw met vrienden bij iemand thuis, maar toen ik bij de vader van mijn vriend thuis zat was ik al lang blij dat we naar het cafe gingen
Ik moet die man niet echtHij maakt ook altijd eten wat ik gewoon niet lekker vind en dan ben ik weer te beleeft om dat te zeggen en vreet ik het maar op
Maakt je een perfecte ergotherapeutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we zijn iig qua lompheid en onverantwoorde humor zeer aan elkaar gewaagd
Ooh normaal doe ik echt wel mijn mond open, maar ik heb het idee dat hij mij ook niet echt mag en wil geen ruzie maken voor mijn vriendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leerdoel dit jaar: je muiltje open trekken en zeggen dat je het niet lekker vindt![]()
Of gewoon zelf koken, doe ik ook altijd bij mijn moeder, maar die kan dan ook echt niet koken, vindt zelf van wel en luistert niet als ik zeg het niet te vreten te vinden.
Ja, zit ook wel weer wat in...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh normaal doe ik echt wel mijn mond open, maar ik heb het idee dat hij mij ook niet echt mag en wil geen ruzie maken voor mijn vriend
In het verleden was ik namelijk vaak iets te assertief
Het verdient geen kloot, dan weet je het alvast.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
mocht ik eens om werk verlegen zitten, dan zal ik er aan denken
nu slapies... Truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef megamandy het volgende:
Oja ik ben jarig![]()
Maar ik ga ook slapen want morgen weer werken, blegh deze week iedere dag
Truste en beterschap nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
mocht ik eens om werk verlegen zitten, dan zal ik er aan denken
nu slapies... Truste
Lekkerrrrrr!! Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:58 schreef mirannie het volgende:
Gefeliciteerd megamandy!
populaire dag om jarig te zijn, 2 collega's zijn ook al jarig vandaag
En yeey, vandaag eindelijk op vakantie!!!!
dan moet er lucht uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Al mijn radiatoren tikken, heeft iemand dat hier ook wel eens gehad?
nee er zit geen lucht inquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
dan moet er lucht uit.
@ puckzzz
ik ga naar miami en van daaruit een cruise maken. heb het al meer dan een jaar geboekt, dus heb er inmiddels extreem veel zin in.
Oeh vet ! Welke steden ga je allemaal bezoeken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
dan moet er lucht uit.
@ puckzzz
ik ga naar miami en van daaruit een cruise maken. heb het al meer dan een jaar geboekt, dus heb er inmiddels extreem veel zin in.
verkansiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:58 schreef mirannie het volgende:
Gefeliciteerd megamandy!
populaire dag om jarig te zijn, 2 collega's zijn ook al jarig vandaag
En yeey, vandaag eindelijk op vakantie!!!!
water zit altijd in de radiatorenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli MM !
@Sjaan:Water in de radiatoren (of zoiets) Doen de mijne ook !
En ik ben te lui om verder terug te lezen
le coffee op het werk smaakt vandaag extra smerig(Ja extra; want hij is uberhaupt al smerig).
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
als de progressie zo doorzet kan ik morgen weer werken! Moet alleen ff kijken of het verstandig is om naar de kookavonden te gaan donderdag en vrijdag , ik gok van niet
O. Nou... Dan zijn het de aliensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
water zit altijd in de radiatoren
We gaan naar Nassau, Coco Cay en Key West. Ik ben zelf eerder op een cruise geweest en vind juist dat je op die manier veel kan zien/doen. Mijn ouders zijn afgelopen zomer op een cruise langs de griekse eilanden geweest en dat lijkt me ook wel super leuk. Of zo´n cruise langs grote steden van Europa ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh vet ! Welke steden ga je allemaal bezoeken?Wij zaten ook te kijken voor een cruise voor huwelijksreis; maar we weten niet goed of dat wel iets voor ons is
(Wij zijn meer van het onafhankelijk zijn en veel bekijken/veel zien/veel doen).
Nee, nog niet. Maar gelukkig is de hoofdmeester van de school van mijn dochter zeer schappelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verkansie
is het al herfstverkansie dan?
kun jij geen vrij krijgen in de schoolvakanties dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
We gaan naar Nassau, Coco Cay en Key West. Ik ben zelf eerder op een cruise geweest en vind juist dat je op die manier veel kan zien/doen. Mijn ouders zijn afgelopen zomer op een cruise langs de griekse eilanden geweest en dat lijkt me ook wel super leuk. Of zo´n cruise langs grote steden van Europa ofzo.
[..]
Nee, nog niet. Maar gelukkig is de hoofdmeester van de school van mijn dochter zeer schappelijk.
say whut?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef Loqi het volgende:
Moggel![]()
Slaapkamer verbouwd net (dingen van de poezenkamer naar de slaapkamer toe)... is het al december?
quote:
Jawel, kan wel vrij krijgen, ben tenslotte de herfstvakantie ook vrij. Maar de hoofdmeester vindt dat iedereen gelijk behandeld moet worden ofzo. Dus tot een week per jaar mag ik mijn dochter gewoon meenemen op vakantie buiten de schoolvakanties. Hierdoor kan ik dus nu deze reis maken voor bijna hetzelfde bedrag als ik anders kwijt was geweest aan anderhalve week Spanje ofzo in de zomervakantie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun jij geen vrij krijgen in de schoolvakanties dan?
Klinkt erg tof iig, have heel veel fun!
Mag ik vragen waarom het beest niet in de woonkamer mag?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:08 schreef Loqi het volgende:
[..]wij hebben maar een hele kleine hal, dus savonds en als wij niet thuis zijn gaat poezenbeest op zijn eigen kamer in plaats van in de huiskamer
Maar op die kamer stond tot vanmorgen mijn vanity.. en aangezien poes + makeup = takkezooi.. gaat dat naar de slaapkamer
is dat tegenwoordig een recht ja?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jawel, kan wel vrij krijgen, ben tenslotte de herfstvakantie ook vrij. Maar de hoofdmeester vindt dat iedereen gelijk behandeld moet worden ofzo. Dus tot een week per jaar mag ik mijn dochter gewoon meenemen op vakantie buiten de schoolvakanties. Hierdoor kan ik dus nu deze reis maken voor bijna hetzelfde bedrag als ik anders kwijt was geweest aan anderhalve week Spanje ofzo in de zomervakantie.
Ik mag hopen heeeeeel lang!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha damn, en hoe lang doe je daar mee?
maar de vraag is natuurlijk, werkt het ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:13 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik mag hopen heeeeeel lang!
Veel plezier Mirannie, dan is jullie directeur wel soepel zeg!
het is niet 1 'kleine' kamer waar hij dan in zit.. het is een slaapkamer en de hal/trap die hij dan helemaal heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom het beest niet in de woonkamer mag?
ik zou zelf mijn katten niet snel op 1 kleine kamer opsluiten, al is het maar omdat ze niet willen eten en schijten in dezelfde ruimte, alleen als het echt niet anders kan (ze hebben een maand in quarantaine gezeten tijdens de vlooienplaag)
kun je dan de hamster niet beter in de slaapkamer parkeren?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
het is niet 1 'kleine' kamer waar hij dan in zit.. het is een slaapkamer en de hal/trap die hij dan helemaal heeft
en hij mag niet in de woonkamer als wij er niet bij zijn omdat daar de hamster oa zit
nope, ik ga het arme ding niet naar een kamer verhuizen waar nooit iemand is omdat er toevallig een nieuwe bewoner komtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je dan de hamster niet beter in de slaapkamer parkeren?
Welk serum heb je gekocht?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:26 schreef milka82 het volgende:
Ik heb nu glad haar, mag hopen morgen ook weer, hahah
Ja in 1 klein kamertje zou ik dat nooit zo doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat schijten en eten was gericht op mijn 1 kamer idee he, als ze ook de hallen enzo hebben loopt dat wel los
Iets met diamond bla bla van Goldwellquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh wauw, mijn pakketje uit China is eerder hier dan mijn pakket van cherryculture
Uit china wat haarspullen voor visagie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:27 schreef milka82 het volgende:
wat hebbie besteld dan? *nieuwsgierig is*
Bwhehehehhequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cc heeft sowieso pas laat geshipped, was ook voor gewaarschuwd ivm die actie.
Ik heb de pruiken trouwens binnen!
Tip: als je gaat roken moet je de pruik even afdoen denk iksynthetischer dan dit vind je ze niet
babypoezen zijn sloperiger dan volwassen poezen, en als je 'm laat castreren wordt ie helemaal tamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja in 1 klein kamertje zou ik dat nooit zo doenmaar zo komt dat helemaal goed denk ik. Het is sowieso nog een baby katje.. mocht het met sloopneigingen en hamster eten allemaal meevallen dan kan dat best weer anders
Maar t werkt wel dus? Ben benieuwd, mijn haar pluist ook altijd als een bezetenequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Iets met diamond bla bla van Goldwell
Edit@ SQ, je had gelijk hoor wat die Sleek palette betrefd, hij is opgestuurd!
mijjn sleek is gister geshipped, de jouwe ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:29 schreef milka82 het volgende:
Naaais, ik wacht hier op twee A englandjes (lady of the lake en Perceval) en op mijn Me myself and eye palette.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
babypoezen zijn sloperiger dan volwassen poezen, en als je 'm laat castreren wordt ie helemaal tam
Oeh, nice!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn witte lenzen zijn gisteren afgeleverdBen benieuwd...
Zelfs ik wil daarin gaan kruipenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Loqi het volgende:
uhmmm
[ afbeelding ]
1600 euro.. de neuk
[..]is sowieso een eis van de fokker, castratie, maar dat waren we toch al van plan
mag je er niet mee doorfokken dan? Wazig!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Loqi het volgende:
uhmmm
[ afbeelding ]
1600 euro.. de neuk
[..]is sowieso een eis van de fokker, castratie, maar dat waren we toch al van plan
Ja hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zelfs ik wil daarin gaan kruipen![]()
Nee mag idd niet, het is een huisdierkat, geen fokkater. Dat wordt weer allemaal anders geregeld ivbm foklijnen enzo (niet naar gevraagd verder, we hebben totaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag je er niet mee doorfokken dan? Wazig!
De fokker van Eny was teleurgesteld dat bleiblei 'm heeft laten helpen, schijnt een exceptioneel mooi exemplaar te zijn
en lolwhut @ krab-imperium
Oh dankequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Loqi, als ik je een tip mag geven mbt krabpalen...
http://www.justcats.nl/
verkopen ze bij Dierenwarenhuis op de Leenderweg in Eindhoven. Door de vierkante vorm staat de paal veel steviger dan een rond exemplaar, als je een Coon hebt is dat wel een plus
ja dat kan bij deze toko ook, heel fijn. En die kant-en-klare dierenwinkelmodellen zijn al niet bestand tegen onze 5 kilo-katten, laat staan tegen een Coonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oh dankewe zitten idd naar andere soort palen te kijken omdat coons van die enorme beesten zijn. We zijn erg gecharmeerd van deze site: http://shop.petfun.de/
Palen zijn daar compleet aanpasbaar en speciaal voor grote katten (dikkere palen, massief hout, zware voeten etc)
wat een ongelofelijk lelijke paal welquote:
Nee precies, dus dat moet echt even in het achterhoofd gehouden wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat kan bij deze toko ook, heel fijn. En die kant-en-klare dierenwinkelmodellen zijn al niet bestand tegen onze 5 kilo-katten, laat staan tegen een Coon
Vastquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Krabpalen zijn zo gaafZou ik mijn hond kunnen africhten hiervoor.... ?
Misschien welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
dat beest heeft zoveel hoofd in verhouding tot het lijf, daar moeten toch wel wat hersens in zitten? Ik zou het gewoon proberenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
ah gewoon wat proppen ! Past vastquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
Misschien welals het een klein springend hondje is?
![]()
Kattenbeest hier gaat verwend worden.. er komt een paal in de huiskamer en een op zijn eigen kamer
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef Loqi het volgende:
Die hoge gevallen zijn natuurlijk ook episch, die je zo tussen vloer en plafond kunt klemmen. Dat is bij die van jullie ook toch SQ?
ja als je een hele kudde hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:47 schreef Loqi het volgende:
Ja ik wist het niet meer zekervoor een klein hoekje is dit idd ideaal
Bij de cattery hadden ze 4 plafondhoge palen naast elkaar staanbesloeg een hele wand van de woonkamer, super tof
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:53 schreef Loqi het volgende:
Ja echt hespendeer je 200 euro aan een krabparadijs...prefereren ze de doos waar de paal in kwam
honden willen lege PETflesjes, katten het liefst cellofaantjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Of spelen ze liever met een leeg plastic flesje/lint/papier.............
Dieren zijn eigenlijk maar ondankbare wezens
Jaquote:
Ritsel ritsel! Kat van mijn ouders is gek op rietjes.. die jat ie zo uit je glasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
honden willen lege PETflesjes, katten het liefst cellofaantjes
Truequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
honden willen lege PETflesjes, katten het liefst cellofaantjes
PETflessenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Heb eens al zijn speeltjes op een rij gelegd; met daarnaast ook een doos en stomme niet-speel dingen... Vatte hij het flesje er tussenuit
Lolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
kijk priem, het kan!
[ afbeelding ]
Die rooie katda's gewoon zielig
Ik vind alle drie de beessies er een beetje sneu uitzien, kweet nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
kijk priem, het kan!
[ afbeelding ]
Die rooie katda's gewoon zielig
do it do it do it!!! yes! rawr!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
Stond ik daar te schreeuwen: WEET JE HOE DUUR DIT WAS NONDE !!!!!
Staat ie vrolijk kwispelend voor me 'gooi flesje weg. doe het doe het doe het'
de kwaliteit van de foto is ook erg pet, dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik vind alle drie de beessies er een beetje sneu uitzien, kweet niet
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me wel af hoe die mensen al hun katten zo geposeerd op 1 foto krijgen, dat gebeurt hier dus echt niet
[ afbeelding ]
(die bovenste!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik zou bijna een kat in huis halen
de kat leert 'm dat meestal snel genoeg afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
met t.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Joysa het volgende:
SQ help
Klopt die zin of moet er een t achter vind?
Tarieven hiervan vind u in bijlage A.
Daarom dat ie achter katten gaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kat leert 'm dat meestal snel genoeg af
[ afbeelding ]
cats vs dogs, het blijft mooiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom dat ie achter katten gaatToen ie puppie was, wou ie spelen; maar hij kreeg een klauw in zijn snoet. Sindsdien vindt ie katten maar niks
Geweldigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kat leert 'm dat meestal snel genoeg af
[ afbeelding ]
stelregel 1: de kat wint altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
GeweldigOnze kat ging ook een keer achter een enorme hond aan. Ik zag die hond onze kat benaderen, ik dacht dit is een uitgemaakte zaak, en toen maakte onze kat zich groot en ging ie klauwen en vol in de aanval. Doei hond
briljante site he?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
briljante site he?
De volgende is ook episch...
[ afbeelding ]
en dan het onderschrift:
Connor never fought fair after he learned the secret Vulcan Nerve Bite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |