quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:53 schreef Loqi het volgende:
Ja echt hespendeer je 200 euro aan een krabparadijs...prefereren ze de doos waar de paal in kwam
honden willen lege PETflesjes, katten het liefst cellofaantjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Of spelen ze liever met een leeg plastic flesje/lint/papier.............
Dieren zijn eigenlijk maar ondankbare wezens
Jaquote:
Ritsel ritsel! Kat van mijn ouders is gek op rietjes.. die jat ie zo uit je glasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
honden willen lege PETflesjes, katten het liefst cellofaantjes
Truequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
honden willen lege PETflesjes, katten het liefst cellofaantjes
PETflessenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Heb eens al zijn speeltjes op een rij gelegd; met daarnaast ook een doos en stomme niet-speel dingen... Vatte hij het flesje er tussenuit
Lolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
kijk priem, het kan!
[ afbeelding ]
Die rooie katda's gewoon zielig
Ik vind alle drie de beessies er een beetje sneu uitzien, kweet nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
kijk priem, het kan!
[ afbeelding ]
Die rooie katda's gewoon zielig
do it do it do it!!! yes! rawr!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
Stond ik daar te schreeuwen: WEET JE HOE DUUR DIT WAS NONDE !!!!!
Staat ie vrolijk kwispelend voor me 'gooi flesje weg. doe het doe het doe het'
de kwaliteit van de foto is ook erg pet, dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik vind alle drie de beessies er een beetje sneu uitzien, kweet niet
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me wel af hoe die mensen al hun katten zo geposeerd op 1 foto krijgen, dat gebeurt hier dus echt niet
[ afbeelding ]
(die bovenste!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik zou bijna een kat in huis halen
de kat leert 'm dat meestal snel genoeg afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
met t.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Joysa het volgende:
SQ help
Klopt die zin of moet er een t achter vind?
Tarieven hiervan vind u in bijlage A.
Daarom dat ie achter katten gaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kat leert 'm dat meestal snel genoeg af
[ afbeelding ]
cats vs dogs, het blijft mooiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom dat ie achter katten gaatToen ie puppie was, wou ie spelen; maar hij kreeg een klauw in zijn snoet. Sindsdien vindt ie katten maar niks
Geweldigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kat leert 'm dat meestal snel genoeg af
[ afbeelding ]
stelregel 1: de kat wint altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
GeweldigOnze kat ging ook een keer achter een enorme hond aan. Ik zag die hond onze kat benaderen, ik dacht dit is een uitgemaakte zaak, en toen maakte onze kat zich groot en ging ie klauwen en vol in de aanval. Doei hond
briljante site he?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
briljante site he?
De volgende is ook episch...
[ afbeelding ]
en dan het onderschrift:
Connor never fought fair after he learned the secret Vulcan Nerve Bite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |