De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat staat er nu niet meer.quote:
Lompehork,quote:
Rezania,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat er nu niet meer.Ik snap het niet meer.
Ik heb geen copycats, nog kloontjes, in tegenstelling van jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lompehork,
Ze noemen jouw toch een baas?
Maar eerder met al die copycats like je op sinterklaas!
Kabam.
Het boeit niet zo zeer maar afpakken is zo kansloos.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Snel, post in FB, dan bevestig ik je klacht. Eind goed, al goed.
Lapo hunterquote:
Mag ik de kloontjes weten in DM.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen copycats, nog kloontjes, in tegenstelling van jou.
We <3 coban?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
Poepen op brood komt niet in de OP, klaar.
raywilliamjohnson debuutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey kennen jullie Gabriel Iglesias " with an i" ?
Ik lach me echt de pl...is om die sh.t
Die gozer is zo baas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey kennen jullie Gabriel Iglesias " with an i" ?
Ik lach me echt de pl...is om die sh.t
i'm fluffy!quote:
Nee, zelf-adoratie doe je maar thuis voor de spiegel.quote:
Het gaat om het principe. Als je dit van je laat afnemen, pakken ze straks alles van je af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
Het boeit niet zo zeer maar afpakken is zo kansloos.
Reported.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Intronic het volgende:
Mensen die niet weten dat P_z mijn kloon is.
Hehe, dat is utter bullshit. Hoewel hij wel een kloon is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Intronic het volgende:
Jeetje. Ik dacht dat je mijn soulmate was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef coban het volgende:
Jongens ik moet jullie vertellen dat ik IRL helemaal niet zo'n zelfgeiler als intronic ben en ook geen snor heb helaas.
Kusjrs.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Intronic het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, dat is utter bullshit. Hoewel hij wel een kloon is.
HAHAHHAAH HET WAS OOK EEN TROLL DUHHHHHHHquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jeetje. Ik dacht dat je mijn soulmate was.
Als je koude voeten hebt, why not?quote:
JIJ EBNT ZO RAAR AFETNEO SNAP ER NIX VAN KUSJEquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHHAAH HET WAS OOK EEN TROLL DUHHHHHHH
GMTA.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe wel aan zelfverheerlijking IRL.
Met buitenschoenen in bed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je koude voeten hebt, why not?
Mensen die binnenschoenen hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
Met buitenschoenen in bed?
Nee beter sloffen dan
Kap eens met die caps lock.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
JIJ EBNT ZO RAAR AFETNEO SNAP ER NIX VAN KUSJE
HAHHA nja ik moest even aandacht hebben want ik had al exact 13 seconden geen aandChtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
JIJ EBNT ZO RAAR AFETNEO SNAP ER NIX VAN KUSJE
Bestaan er binnenschoenen danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die binnenschoenen hebben
KAP EENS GEWOON MET REAGEREN EN ALLES TSS ALSOF WE CARE-REN OMGquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die binnenschoenen hebben
Wie doet er nou biggie, 12 jarigequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Niet zo biggie doen, zonder mij was je moeder nu nog 18 jaar.
Ik ook, maar dan op een andere manier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe wel aan zelfverheerlijking IRL.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahah ja nee heb ik niet
Ik moest echt lachen
Klopt.quote:
Gast, niet zo biggie doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wie doet er nou biggie, 12 jarige.
Dus ik liep steeds met jou te DMenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Intronic het volgende:
Dat is een voordelige manier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan op een andere manier.
Ga met je beertje spelen, ik ben je opa.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast, niet zo biggie doen.
Zonder mij was je baan bij de macdonalds nu een baan bij de Zac Jonalds.
wat. was. datquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Is het erg dat ik ongeveer hetzelfde geluid maak als iemand mij kietelt?
Bij jou schattigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Is het erg dat ik ongeveer hetzelfde geluid maak als iemand mij kietelt?
Dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ga met je beertje spelen, ik ben je opa.
Hoe maak je een geschoren radijs?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef coban het volgende:
Zonder mij hadden jullie geen levensdoel HAHAHA
Nu weet ie je naam en waar je woont en heeft ie je naaktfotos. wat nu!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus ik liep steeds met jou te DMen
Oh oh moeten we weer quoten omdat we zelf geen 7o'eights kunnen verzinnen?quote:
Zonder mijn opa was jou opa nu een oma.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ga met je beertje spelen, ik ben je opa.
Zo droog ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoe maak je een geschoren radijs?
1. Scheer de radijs
Tutorial made by Nectar
(C) 2011
Jeetje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Als iemand mij kietelt blijf ik kijken met pokerface like a baws en dan opeens sla ik hem of haar of het dood like a baws.
Gast, als ik dingen op jou moet verzinnen dan ben ik binnen 5 minuten klaar. Als inspiratie het woord "kansloos".quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh oh moeten we weer quoten omdat we zelf geen 7o'eights kunnen verzinnen?
Dit ging niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, als ik dingen op jou moet verzinnen dan ben ik binnen 5 minuten klaar. Als inspiratie het woord "kansloos".
Waarom heb ik altijd het gevoel als jullie dat zeggen dat jullie dus totaal niet onder de indruk zijn?quote:
*makes note to self: never date a girl of turkish decendance*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Als iemand mij kietelt blijf ik kijken met pokerface like a baws en dan opeens sla ik hem of haar of het dood like a baws.
Wist ie al grgrquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nu weet ie je naam en waar je woont en heeft ie je naaktfotos. wat nu!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ya know what they say?
Mc Necta is a real thrill Nigga.
Coban. Je begint saai te worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom heb ik altijd het gevoel als jullie dat zeggen dat jullie dus totaal niet onder de indruk zijn?
Juist wel. Slimmerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom heb ik altijd het gevoel als jullie dat zeggen dat jullie dus totaal niet onder de indruk zijn?
Hoezo kijk dan hoe onschuldig ik benquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*makes note to self: never date a girl of turkish decendance*
Dat is Roland van The Opie & Anthony show die gekieteld wordt door een over andere vrouw.quote:
quote:
Post dan eens pics van je ogen, dan kunnen we het zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Hoezo kijk dan hoe onschuldig ik ben
ik. pm effe door dan ben ik up to datequote:
Real name en pic mag je hier posten ik geen toestemming.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Coban. Je begint saai te worden.
NEE GRAPJE COBAN NIET HUILEN JO
IK ZAG JE LAATSTE BIJ DE SPARR SHOPPEEN
DM voor je real name, plus pic die ik gemaakt heb me me mobiel.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik. pm effe door dan ben ik up to date [ afbeelding ]
Ik moest naar het nieuwe topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
De inhoud van het topic is gewijzigd (62 nieuwe posts en 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.
Dat is in ieder geval sarcastisch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als ik een rapper zou zijn zou ik mezelf Mister Sexy noemen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval sarcastisch.
kunde kunde kundequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is N&G toch een pauperprofiel.
Natuurkunde heb ik wel, maar wiskunde B niet.quote:
Bijleren kan je in 6 weken doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde heb ik wel, maar wiskunde B niet.
Zit er ook nog iets leuks tussen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel wiskunde B op vwo-niveau in 6 weken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bijleren kan je in 6 weken doen.
www.jbi.uu.nl
Ik heb biologie gestudeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
>Geen E&M kiezenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, biologie en biomedische wetenschappen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zit er ook nog iets leuks tussen.
Nou ja, ik stond ervoor ingeschreven.quote:
Biomedische wetenschappen is leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zit er ook nog iets leuks tussen.
Jepquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heel wiskunde B op vwo-niveau in 6 weken?
Om eerlijk te zijn, ging ik net naar pic zoeken. Maar toen vond ik geen goede om te trollen dus dacht ik laat maar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Post dan eens pics van je ogen, dan kunnen we het zien.
... een jaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik stond ervoor ingeschreven.
dit niet hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde heb ik wel, maar wiskunde B niet.
Ja, maar dan moet ik helemaal naar Utrecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Biomedische wetenschappen is leuk.
[..]
Jep![]()
Ik heb daar mijn natuurkunde ingehaald
(maar dan niet in 6 weken, omdat dat niet kon icm mijn examens)
Altijd maar dat getroll.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ging ik net naar pic zoeken. Maar toen vond ik geen goede om te trollen dus dacht ik laat maar.
Nee ik ben niet zo'n meisje die haar fb profielfoto van 1 oog heeft___!
Wel EM kiezen net als 90 % van de andere scholieren en allemaal proberen directeurtje te worden of op kantoor.. gaat hem niet worden jij toekomstige werklozequote:
over wat dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Ik krijg steeds TR's uit deze hoek. Wat is er nou allemaal aan de hand dan?
Sommige mensen kunnen er niet mee om gaan. Niets nieuws.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die huilenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Welke idioot doet dat dan pffquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb ook geen wiskunde Bquote:
Weer hoi, dalando?quote:
HOI nietbartjequote:
Ja maar het is wel een geniale opleiding. Die docenten daar zijn zoveel beter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik helemaal naar Utrecht.
Cobannnnnnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef coban het volgende:
Mereeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll
@rez haha chill dan kunnen we samen zelfde plek studeren like bosses
wat raar, P_z is er niet eens?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
We krijgen steeds TR's uit deze hoek. Wat is er nou allemaal aan de hand dan?
Wij op een kamer in Utrecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef coban het volgende:
Mereeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll
@rez haha chill dan kunnen we samen zelfde plek studeren like bosses
Ligt er aan van wie je de TR's krijgt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Vast en zeker Nectar, net zo'n persoon als Plastic_zak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
ik wel en ik was er heel slecht in!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen wiskunde B
[..]
Weer hoi, dalando?
[..]
HOI nietbartje
[..]
Ja maar het is wel een geniale opleiding. Die docenten daar zijn zoveel beter.
[..]
Cobannnnnn
Voor wiskunde B nemen ze gewoon een volledig schooljaar, maar is misschien wel een optie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een geniale opleiding. Die docenten daar zijn zoveel beter.
P_z was niet zo'n ramp, eigenlijk. Als je dan toch vergelijkingen gaat trekken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vast en zeker Nectar, net zo'n persoon als Plastic_zak.
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wel en ik was er heel slecht in!
Is dat boswell ding ofzo? daar doen veel mensen die zich inschrijven voor verkeersvlieger opleiding enzo natuurkunde dan wel wiskunde enzo
Oké.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
Is goed, maar dan moet jij wel koken he?
Thanks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
Oerbeer, ik neem mijn woorden terug. Uiteindelijk vind ik je toch wel een goede mod.
jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
FEEST. AL 24 UUR GESTOPT MET ROKEN.
Nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor wiskunde B nemen ze gewoon een volledig schooljaar, maar is misschien wel een optie.
oja. ik weet niet wat ik wil studeren bleghquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen idee, bij mij was het in eerste instantie voor biomedische wetenschappen/psychobiologie.
quote:
ik vind je ook een goeien mod ok?quote:
Dat is nu zo. Ik had beter 'gekozen' kunnen typen. De mensen die nu met E&M afstuderen, Rezania dus niet, studeren nog 4 jaar Economie en helpen dan mee om de economie op orde te stellen. Daarna zijn exactere profielen pas weer nodig omdat we dan genoeg geld hebben om technische vooruitgang te boeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
Wel EM kiezen net als 90 % van de andere scholieren en allemaal proberen directeurtje te worden of op kantoor.. gaat hem niet worden jij toekomstige werkloze
Je doet ze stiekem gewoon zelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Oerbeer het volgende:
Ze worden vaak anoniem gedaan. Gaarne kappen met zinloze TR's.
Mag ik, met mijn knuppel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb geen zin in de komende 2 weken wie wil me in een 2 week durende coma slaan??
Veel orientatiedingen en meeloopdagen doen, helpt echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja. ik weet niet wat ik wil studeren blegh
zijn er nog van die opendag dingen binnenkort ergens?
Ik doe nooit anonieme topic reports, dan kunnen jullie toch niet zien dat ik goed bezig ben op FOK!?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Oerbeer het volgende:
Ze worden vaak anoniem gedaan. Gaarne kappen met zinloze TR's.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe nooit anonieme topic reports, dan kunnen jullie toch niet zien dat ik goed bezig ben op FOK!?
ja ik had altijd leerwegorientatie ofzo en die meeloopdagen verzon ik gewoon terwijl ik aan het zwembad lag vlak voor de vakantie met iemand die studeerde; ja we deden dit, en toen dit jaja chill ok en dan leverde ik er gewoon 2/3 in voor de vakantie klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Veel orientatiedingen en meeloopdagen doen, helpt echt
Oh, die had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet
http://www.jbi.uu.nl/nl/course/WISK8510
Ja, feest joh!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
[..]dan hebben we deal.
ELKE AVOND UDOWU MEET BIJ ONS THUIIIS
Nee ik ga voor je onderrug en knieeenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Alleen kijk uit voor mij gezicht
Pas maar op, zometeen doet hij nog een TR op je post.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef Intronic het volgende:
Toevallig is Nectar ook ineens weg. Pauper.
En dit doe je, omdat je een studie wilt vinden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik had altijd leerwegorientatie ofzo en die meeloopdagen verzon ik gewoon terwijl ik aan het zwembad lag vlak voor de vakantie met iemand die studeerde; ja we deden dit, en toen dit jaja chill ok en dan leverde ik er gewoon 2/3 in voor de vakantie klaar
Zeker interessant jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, die had ik nog niet gezien.Maar is wel een optie als ik een opleiding wil doen die wiskunde B vereist. Misschien nanobiologie, dat is wel interessant.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik had altijd leerwegorientatie ofzo en die meeloopdagen verzon ik gewoon terwijl ik aan het zwembad lag vlak voor de vakantie met iemand die studeerde; ja we deden dit, en toen dit jaja chill ok en dan leverde ik er gewoon 2/3 in voor de vakantie klaar
Smooth, smoothquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe nooit anonieme topic reports, dan kunnen jullie toch niet zien dat ik goed bezig ben op FOK!?
Krijg ik dan ook een coma?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik ga voor je onderrug en knieeen
geloof dit zelf maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat is nu zo. Ik had beter 'gekozen' kunnen typen. De mensen die nu met E&M afstuderen, Rezania dus niet, studeren nog 4 jaar Economie en helpen dan mee om de economie op orde te stellen. Daarna zijn exactere profielen pas weer nodig omdat we dan genoeg geld hebben om technische vooruitgang te boeken.
Ik heb zelfs een positieve note gekregen omdat ik ooit ergens een TR maakte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar met wiskunde B, natuurkunde en N&G zijn er sowieso veel keuzes, je kan dan bijna iedere bèta-opleiding kiezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dit doe je, omdat je een studie wilt vinden?
[..]
Zeker interessant ja
Klopt, je hebt dan een combi van NG en NTquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar met wiskunde B, natuurkunde en N&G zijn er sowieso veel keuzes, je kan dan bijna iedere bèta-opleiding kiezen.
ja maar ik had hem niet gevondenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dit doe je, omdat je een studie wilt vinden?
[..]
Zeker interessant ja
ik weet sorry groetjesquote:
Maar hoe gaat het eigenlijk met jouw pilotenopleiding?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt, je hebt dan een combi van NG en NT
Ik met Oerbeer. Je lapohunts zijn kansloos trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Ouqz het volgende:
Ik whatsapp altijd met Danny via het TR systeem. True story.
Avatar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja duhhen pokemon ook
En nu kijk ik veel avatarrr
Ik bedoel meer dat als je niet weet wat je wilt gaan doen, dat dan open dagen verzinnen niet handig is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar ik had hem niet gevonden
ik wou eerst zegmaar nog naar opendag KLS maar later ook maar niet gedaan i.v.m. ook aanname stop en economie dit dat
Oh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
Gatverdamme, ben er net achter gekomen dat vrijwel alle sinterklaasliedjes een smerige bijsmaak hebben.
klopt dit enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar met wiskunde B, natuurkunde en N&G zijn er sowieso veel keuzes, je kan dan bijna iedere bèta-opleiding kiezen.
Doet me trouwens denken aan die gasten die altijd boekverslagen verzonnen, en dan eind klas 6 plotseling 10 boeken moeten lezen voor hun mondeling bespreking.quote:
Ik heb sinds vandaag een kamer en verder begin ik 31 oktober pasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het eigenlijk met jouw pilotenopleiding?
anders moest ik er heen en het was zo'n lekker weer vorige zomerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat als je niet weet wat je wilt gaan doen, dat dan open dagen verzinnen niet handig is.
100% van de notes die ik heb, zijn negatief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een positieve note gekregen omdat ik ooit ergens een TR maakte.
Jij hebt zeker een sociale studie gevolgt en trekt nu een uitkering omdat er geen werk is. Je snapt echt niks van de relatie tussen studie kiezers en de economie? Ik hoop dat je weet hoe de financiële crisis is ontstaan...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef Boterbartje het volgende:
geloof dit zelf maargod wat lopen er toch geestelijk beperkte mensen rond op deze aarde..
"neejoh in de toekomst komt dat wel goed, ja dan trekt de economie aan omdat iedereen bestuurskunde of bedrijfseconomie gaat doen"
ik heb nooit een boek gelezen voor duits of nederlands of engels (1x wel gelezen was interessant). Wij moesten altijd samenvatten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan die gasten die altijd boekverslagen verzonnen, en dan eind klas 6 plotseling 10 boeken moeten lezen voor hun mondeling bespreking.
Mooi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag een kamer en verder begin ik 31 oktober pas
Oh gellukig want ik ben best wel kleinzerig..quote:
Zie ginds komt de stoombootquote:
Als je ouder bent niet hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh gellukig want ik ben best wel kleinzerig..
Chicks vallen daar op
1 keer had ik een splinter en toen kreeg ik van die tranen in me gezicht en er waren 2 chicks bij en die zeiden zo van ''ooooooh gaat het wel schatje''
En ik zo van:@:@:@ nou ja nu wel weer een beetje
:@:@:@
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie ginds komt de stoomboot
Hoor wie klopt daar kinderen
Sinterklaas kapoentje, gooi wat in m'n schoentje
Deeee zak van sinterklaas![]()
Het was geen hunt, verworpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef LompeHork het volgende:
Ik met Oerbeer. Je lapohunts zijn kansloos trouwens.
bad chillquote:
Ik ga van boek 1 beginnrn denk ik. Heb alles kriskras gekekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort die serie maar weer eens kijken.
3-2quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
Best leuke wedstrijd, alleen vd Wiel echt de slechtste voetballer die we hebben
Chicks die op tranen kickenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh gellukig want ik ben best wel kleinzerig..
Chicks vallen daar op
1 keer had ik een splinter en toen kreeg ik van die tranen in me gezicht en er waren 2 chicks bij en die zeiden zo van ''ooooooh gaat het wel schatje''
En ik zo van:@:@:@ nou ja nu wel weer een beetje
:@:@:@
Galactic Football, met de flux.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef coban het volgende:
Ik keek ook galactic football ofzoo
Ikweetniet meer hoe dat heet
En ohjaaa sonixxx
Het is Sonic X.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Ja het is sonic maar sonixx zei ik altijd ja raar ikweet
ME ARM IS UIT DE KOM HAHA FUCK, coban vind je me nu leuk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Chicks die op tranen kicken
Pijn, haat, leed![]()
Nuttigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
anders moest ik er heen en het was zo'n lekker weer vorige zomer
dit jaar moet ik nog een keer ergens heen.. misschien kan ik wel met de huidige 6v lichting doen en dan beetje chillen en na de tijd bij de 7V lichting bier drinken want die zitten allemaal op kamers overal
Hoeft niet heel fok te wetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi.Waar volg je die opleiding eigenlijk?
Flipppppquote:
Ja maar Nederland voetbalt wel best goed, op vd Wiel naquote:
Hey man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je wil er na mij in? Okay, als je dat fijn vindt.quote:
Ja maar ik huil nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Chicks die op tranen kicken
Pijn, haat, leed![]()
Je kan het ook gewoon online kijken, er zijn verschillende sites waar je dat gratis kan doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga van boek 1 beginnrn denk ik. Heb alles kriskras gekeken
Welke stad?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nuttig
[..]
Hoeft niet heel fok te weten
En hoi Patje nog
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar ik huil nooit
En als ze dat dan zien dan worden ze gelijk verlieft
VERLIEFT????????quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar ik huil nooit
Ohjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Galactic Football, met de flux.
[..]
Het is Sonic X.
Tegen wie?quote:
Dan weet je het ook al gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon online kijken, er zijn verschillende sites waar je dat gratis kan doen.
[..]
Welke stad?
Ik heb de ringen al klaar staan, de pastoor (of wie dat ook doetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
ME ARM IS UIT DE KOM HAHA FUCK, coban vind je me nu leuk?
DM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tegen wie?
[..]
Dan weet je het ook al gelijk
Jij moet wel veel chicks om je heen hebben hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar ik huil nooit
Zwedenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tegen wie?
[..]
Dan weet je het ook al gelijk
Ik weet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon online kijken, er zijn verschillende sites waar je dat gratis kan doen.
[..]
Welke stad?
Ja, de eerste keer vind het een beetje eng samen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh je wil er na mij in? Okay, als je dat fijn vindt.
Was dat maar waar vroeger was ik populair bij de chicks toen ik een jongentje van 5 was met bloempot kapselquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Jij moet wel veel chicks om je heen hebben he
Dit noemen ze een dis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Patje heeft een druk schema. Als jullie nu ook iets te doen zochten, een hobby bijvoorbeeld dan zou je je misschien niet zo druk maken.
Mijn hobby (en die van Dalando ook) is websites maken, developen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Patje heeft een druk schema. Als jullie nu ook iets te doen zochten, een hobby bijvoorbeeld dan zou je je misschien niet zo druk maken.
Bloempotquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was dat maar waar vroeger was ik populair bij de chicks toen ik een jongentje van 5 was met bloempot kapsel
Nu zit ik hier alleen
[ afbeelding ]
mijn hobby is webdevven, wat nu?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |