Kusje op je kinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
OOOOMGGGG ZO ERG
dus ik sprong van stapelbed af zoals altijd mAr ik lande verkeerd en kwam met kin keihard tegen plastic bak en nu gaat mijn kin blauw wordn en word ik lelijkkkkkkkkkkkkkk
Het doet serieus pijn
OMGGGGG
Dit topic was een idee van Oerbeer en mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo zo rezania doet stoer tegen de users met minder dan 500 posts in dit topicNu die 10000 heeft.
Jochie Ik was al in dit topic toen jij nog maar 5 posts had.
Hihi, ik heb wel eens met een meisje gespeeld op de wc, toen ik 8 was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meisjes waren stom toen ik 7 was maar juffrouwen niet
Dus ik was zo;n opdonder van 7 he en we speelden buiten op het speelpleintje. en de jufrouw en dr stagiere waren er ook. En toen bedacht ik me, als zij nou eens een keer op mijn schoot gingen zitten
ik vraag me nogsteeds af of ze iets hebben gevoeld toen. moet wel
1 2 3 4 5 6 7 | <?php for ($i = 1; $i <= 1000; $i++) { $content = file_get_contents('http://imgur.com/r/jailbait/past/page/'. $i); $content = str_replace('href="/r', 'href="http://imgur.com/r', $content); echo $content; } ?> |
Je liegtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hm... niet lang daarna werd ik heel ziek en kon ik me niet meer als hosselaar ontplooien. nu ben ik handicap fo' life. gecastreerd
Neh bedanktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
mensen met een php server ofzo:
[ code verwijderd ]
kost wel alleen wat veel bandbreedte, maar op mijn localhost maakt dat niet uit
Zozo lompehork wil eens zijn mannelijke kant laten zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rot eens op met die posts omtrent autisme, verzien eens iets anders.
Hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zozo lompehork wil eens zijn mannelijke kant laten zien
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
DAT DOE IK NIETquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HOE DURF JEMIJ BESCHULDIGEN VAN.LANGER DAN 30 MINUTEN.PER JAAR RUNESCAPE SPELEN
Nu jij nog.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een vrouw, wat heb jij? Je rechtervuistje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat een paupercode. Sla ze dan in ieder geval op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een vrouw, wat heb jij? Je rechtervuistje?
Wat nou, wat nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |