De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk debiel doet dat er steeds bij danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Dalando het volgende:
LH haal poepen op brood even uit de OP
P_Z ofzo, geen ideequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Welk debiel doet dat er steeds bij dan
Fixed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Dalando het volgende:
LH haal poepen op brood even uit de OP
Eigenlijk best wel een goeie mod.quote:
Dan ben je een redelijke mongool.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Dalando het volgende:
Er was ook een mongool die 2x mijn app uit de OP heeft gehaald
Jawel maar de vraag is formule m gaat door (x,y) en dan moet je daar vanuit rekenenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat kan je niet fixen door y= ax + b ?
Ik heb er zo hard mijn best op gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ben je een redelijke mongool.
Dat heb ik al 4 jaar niet gehad. Weet niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel maar de vraag is formule m gaat door (x,y) en dan moet je daar vanuit rekenen
Niet jij, degene die het verwijderd uit de OP, idioot van mequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb er zo hard mijn best op gedaan
Gewoon in uiteinde van bed neerleggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een coca cola minikoelkast
Bedankt, die gaat m'n favorieten in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Dimens het volgende:
http://imgur.com/r/jailbait
imgur does'nt give a fuck.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Dimens het volgende:
Nice.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Dimens het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT ZIJN DIT?
Gelukkig wist je nog wel iets.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik al 4 jaar niet gehad. Weet niet meer.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]tettten, maar geen tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT ZIJN DIT?Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Al jaren volgens mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef Dalando het volgende:
Sinds wanneer hebben ze een imgur reddit ofzo?
quote:Submitted 1 day ago : 53,976 views
[..]Bedankt he, mijn moeder liep langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT ZIJN DIT?
There is a time of cumming and going.
3afwan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bedankt he, mijn moeder liep langs.
Ik vond de actie van LompeHork wel rechtvaardig. Als je wil janken doe je dat maar lekker in feedback.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef Ouqz het volgende:
En niemand hier die een neuk geeft om rechtvaardigheid.
En niemand hier geeft een neuk om jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef Ouqz het volgende:
En niemand hier die een neuk geeft om rechtvaardigheid.
[..]Dat zijn nou tieten, MK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT ZIJN DIT?
De es ff normaal man!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Boterbartje het volgende:
Wie heeft er nu weer poepen op brood uit de OP gehaald?dat vond ik juist leuk dat het verplicht was! ik heb hier zo'n hele bak brood en een speciaal poepsmeer mes?
jailbaitgalleryquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, Reddit's gallery was wel beter trouwens
Delen graagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo een dikke wiskunde nerd was ik dus
Ik uit schrik bureablad weergeven drukken, druk er nog een keer op komt weer tevoorschijn.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Delen graag
[..]
Ik uit schrik bureablad weergeven drukken, druk er nog een keer op komt weer tevoorschijn.
sorry ikb en nu ff emotioneel nu poepen weg is uit op sorrg hoor mangquote:
Delen? Wil je niet alles hebben? Dan haal jij 9's, ik gebruik het toch niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Delen graag
[..]
Ik uit schrik bureablad weergeven drukken, druk er nog een keer op komt weer tevoorschijn.
nee maar ik heb tegenover mijn bed wel strijkplank en daar heb ik al me spullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Hebben jullie aan uiteinde van bed ook allemaal spullen liggen die na een tidje een berg zijn?
Nee, aan het einde van mijn bed staat een muur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Hebben jullie aan uiteinde van bed ook allemaal spullen liggen die na een tidje een berg zijn?
jailbaitgallerys? jailbaitgalleries bedoel jequote:
Nee maar je link werkte niet dus ik handmatig invoeren en dat plaatje neemt mijn hele scherm in beslag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
Zei ze iets?
Ik deed ook nog speciaal spoiler, voor dit soort situaties.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
En niemand hier geeft een neuk om jou.
Alles mag ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Delen? Wil je niet alles hebben? Dan haal jij 9's, ik gebruik het toch niet meer.
Ah, je hebt gelijk ja! Altijd leuk om te kieken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
jailbaitgallerys? jailbaitgalleries bedoel jeen trouwens de originele werkt ook weer
Ja, doe nou maar weer echt normaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sorry ikb en nu ff emotioneel nu poepen weg is uit op sorrg hoor mang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________________________________________________!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________________________________________________!
Lensflare improves EVERYTHING!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________________________________________________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________________________________________________!
_____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
There is a time of cumming and going.
_!
1 day ago · 21,919 views · 1.45 GB bandwidthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________________________________________________!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Haha, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________________________________________________!
Ik bedoel OP het bed hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, aan het einde van mijn bed staat een muur.
Dat was jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:53 schreef coban het volgende:
Dat meisje van de pic van MK is wel mooi
![]()
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
imgurquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Dimens het volgende:
Anders doe je gewoon een youtube linkje, die kan iedereen bekijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Oceanview het volgende:
http://open.spotify.com/track/6lOL3AhAYMVMcvhkSVMFB1
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon een youtube linkje, die kan iedereen bekijken.
Ik slaap altijd in foetushouding dus ik kom daar nooitquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon een youtube linkje, die kan iedereen bekijken.
Kenikalquote:
Dat nummer is zoveel beter zonder vocalsquote:
Ik kende hem eerst zonder maar beter vind ik toch ietsie mooier omdat helemaal intunen en spacen op vocalsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat nummer is zoveel beter zonder vocals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
Sorry voor mijn afwezigheid, ik moest me gewoon even terugtrekken na die pic met die lensflares.BBQ IK ZEG HET JE NOG EEN KEERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JIJ
MAG
NIET
ZO
VIES
PRATEN
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
Sorry voor mijn afwezigheid, ik moest me gewoon even terugtrekken na die pic met die lensflares.fappen op dat soort picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
coban, noemen ze dat in turkije niet '31'quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
BBQ IK ZEG HET JE NOG EEN KEER
JIJ
MAG
NIET
ZO
VIES
PRATEN
Idd, doe ik ook elke dagquote:
hoiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-AM EVERYDAY PEOPOOOOOOOOOOOOOOOOLLL.. (oh yeah!)
Hey wassup!?
ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Gehypnotiseerd worden door twee bobbels vet, omgeven door huid.
twee wattes?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Gehypnotiseerd worden door twee bobbels vet, omgeven door huid.
Omgggg ik was dat helemaal vergetenn maar jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
coban, noemen ze dat in turkije niet '31'
hahah vertelde een vriendquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
[..]
Omgggg ik was dat helemaal vergetenn maar ja
31 cekmek
HOE WEET JIJ DAT TROUWENS?
Zij studeert arabisch /fyi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
[..]
Omgggg ik was dat helemaal vergetenn maar ja
31 cekmek
HOE WEET JIJ DAT TROUWENS?
Evendenken.quote:
ja die ken ik nie. Ik heb er een keer aan mogen zitten bij een tjechisch meisje.. ik vond het niet super bzijzonder. haar ogen waren mooier.quote:
wauw, wat een manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja die ken ik nie. Ik heb er een keer aan mogen zitten bij een tjechisch meisje.. ik vond het niet super bzijzonder. haar ogen waren mooier.
voor mij maakt het geen verschil /eat that.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
Evendenken.
Turks. Arabisch.
TURKS. arabisch.
Je hebt gelijk, exact hetzelfde ja.
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja die ken ik nie. Ik heb er een keer aan mogen zitten bij een tjechisch meisje.. ik vond het niet super bzijzonder. haar ogen waren mooier.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
voor mij maakt het geen verschil /eat that.
Ik neem aan dat je vrouwen billen bedoelt?quote:
D'r mooi gevromde voeten vond ik ook mooi.. mja ieder zijn ding.quote:
De bips van Flips.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
O nee, wacht. Dat noem je bips.
[ afbeelding ]
Ja schat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vrouwen billen bedoelt?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dusse, je vergelijkt jezelf nu met billen?
Sowieso zien jongens er niet uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als jongens zo'n minibillen hebbenziet echt neit uit joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He jou ken ik nog niet. Ik zal mijn troll-modus even uitzetten goedquote:
Ja man, van die mannen met een negerinnenkont, dat is geil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als jongens zo'n minibillen hebbenziet echt neit uit joh
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso zien jongens er niet uit
Gewaagd grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gelijk heb je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
lesbienne :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja man, van die mannen met een negerinnenkont, dat is geil.
nee da's alleen aantrekkelijk bij negers zelfquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja man, van die mannen met een negerinnenkont, dat is geil.
ohjaaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze is bi, dat had ze al gemeld.
Oh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee da's alleen aantrekkelijk bij negers zelf
[..]
Oké. Doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe geen moeite, mijn getroll overtref je nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
He jou ken ik nog niet. Ik zal mijn troll-modus even uitzetten goed
[..]
Je hebt gelijk. Ik zie afentoe jongens met billen en benen nog kleiner en smaller dan die van meisjes.. das geen gezicht. afzichtelijk noem je dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ze had ook gwn kunnen zeggen ik ben biquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Dimens het volgende:
Ik had laatst een interessant gesprek met een meisje. Ze vond meisjes veel mooier dan jongens, maar zou het nooit voor elkaar krijgen om een relatie met een meisje te beginnen.
jij bent een gingerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben neger, en heb een negerbips.
Klopt. Alle meisjes zijn mooi en alle jongens lelijk. Mja jammer dat we niet allemaal lesbisch zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Dimens het volgende:
Ik had laatst een interessant gesprek met een meisje. Ze vond meisjes veel mooier dan jongens, maar zou het nooit voor elkaar krijgen om een relatie met een meisje te beginnen.
Ja ja, stomme narcist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde weten of het jullie zou opvallen weetje
Het is nationale 'kom uit de kast' dag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
Vandaag hing bij ons op school een blaadje op het prikbord wie homo was en wie bi.
Van zulke mannen word ik bang en ook erg onzekerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zie afentoe jongens met billen en benen nog kleiner en smaller dan die van meisjes.. das geen gezicht. afzichtelijk noem je dat.
quote:
Waar hing jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
Vandaag hing bij ons op school een blaadje op het prikbord wie homo was en wie bi.
Misschien als.je het jezelf blijft vertellen geloof je het ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Alle meisjes zijn mooi en alle jongens lelijk. Mja jammer dat we niet allemaal lesbisch zijn.
ik ook op een broodje met augurkjes, ketchup, sla, tomaat, advocadoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Door de UI van BBQ heb ik nu zin in knakworst.
Gelukkig maar dat jullie niet lesbisch zijn, maken wij tenminste nog een kans.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Alle meisjes zijn mooi en alle jongens lelijk. Mja jammer dat we niet allemaal lesbisch zijn.
omg omg moet ik hier nu iets achterzoekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
Doe geen moeite, mijn getroll overtref je nooit
Trouwens: mij niet kennen___!!
Eet jij die worstjes ook altijd zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef monkyyy het volgende:
nooit echte roomboter gezien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
sinds wanneer is boter zo geel
Iedereen beeldt zich nu in dat jij dat meisje van die UI bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Meisjes zijn stom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je sais
[..]
Nou sommige jongens
[..]
Nietes
[..]
GRAPJE. Kusjekroel alles
Wat joh, smerige dief?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef LompeHork het volgende:
Dit ga je gebruiken als "ik post vaker in dit topic"?
ja manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef coban het volgende:
[..]
Iedereen beeldt zich nu in dat jij dat meisje van die UI bent
Ja zo is het ook gebeurd eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien als.je het jezelf blijft vertellen geloof je het ook.
nee geen zin in doeiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is een anagram. Hussel de letters maar
er stonden maar 2 namen op.quote:
ja :::$:$:$$$quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef FreezePop het volgende:
ov hing zeker weten bij mij op het lijstje :$
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Dimens het volgende:
Je kunt altijd homo worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jullie niet lesbisch zijn, maken wij tenminste nog een kans.
Meisjes waren stom toen ik 7 was maar juffrouwen nietquote:
Klapjosti.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
... meisjes zijn iets anders dan unicorns hoor
(@autismworld)
Hey marokkaansekip voordat jij 11000 posts en famous was in dit topic praatte je tegen mij. Nu negeer je me te hele tijd. Jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja. Ik zat laatst in de trein en tegenover mij een vriendin en zegmaar de bankjes naast ons een jongen van mijn vorige school en ik weet dat hij homo is
dus mijn vriendin helemaal vertellen ditdat en ineens zegt ze 'dat was zo gay' terwijl die jongen dus homo is hihaho
Hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
omg omg moet ik hier nu iets achterzoeken
YVOOONNE! REQUEST CLONESCAN USER COBAN ASAP PLS
Hap maar naar mijn worst.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je speelt vals, straks hap ik nog door te zeggen dat je zelf stom bent
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
(@autismworld)
jaahahahahahahahquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan doe ik het voor jou.
Ginger
Ingerg
Ngergi
Nergig
Nrgige
Ngiger
Nigerg
Nigrge
Nigger
Ik schold vroeger vrij vaak met homo, tot een vriend van mij vertelde dat hij homo was. Nu durf ik niet meer met homo te scheldenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja. Ik zat laatst in de trein en tegenover mij een vriendin en zegmaar de bankjes naast ons een jongen van mijn vorige school en ik weet dat hij homo is
dus mijn vriendin helemaal vertellen ditdat en ineens zegt ze 'dat was zo gay' terwijl die jongen dus homo is hihaho
Je zegt al genoeg stomme.dingen vandaag weet je nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je speelt vals, straks hap ik nog door te zeggen dat je zelf stom bent
Tsja, soms vind ik meisjes ook heel mooi, net zoals ik een schilderij of een muziekstuk mooi kan vinden. Maar daar wil ik dan natuurlijk geen seks mee hebben. Ik begrijp haar wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Dimens het volgende:
Toen al hosselend door het leven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meisjes waren stom toen ik 7 was maar juffrouwen niet
Dus ik was zo;n opdonder van 7 he en we speelden buiten op het speelpleintje. en de jufrouw en dr stagiere waren er ook. En toen bedacht ik me, als zij nou eens een keer op mijn schoot gingen zitten
ik vraag me nogsteeds af of ze iets hebben gevoeld toen. moet wel
Ja terugkrabbelen he, I got my eye on you!quote:
Ojaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je zegt al genoeg stomme.dingen vandaag weet je nog
Ik weet dat je heet bent maarquote:
Inderdaad, er is een verschil tussen iemand mooi vinden en iemand aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, soms vind ik meisjes ook heel mooi, net zoals ik een schilderij of een muziekstuk mooi kan vinden. Maar daar wil ik dan natuurlijk geen seks mee hebben. Ik begrijp haar wel.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Ouqz het volgende:
De spanning bouwt zich langzaam maar zeker op.
Hihi, ik ging een beetje te ver.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja
[..]
Ik weet dat je heet bent maar
hete worst frikandelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja
[..]
Ik weet dat je heet bent maar
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo heet je, ga nieten. Noob ik zie je altijd online lmfao.
quote:
Hm... niet lang daarna werd ik heel ziek en kon ik me niet meer als hosselaar ontplooien. nu ben ik handicap fo' life. gecastreerdquote:
Rot eens op met die posts omtrent autisme, verzien eens iets anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
(@autismworld)
Zo zo rezania doet stoer tegen de users met minder dan 500 posts in dit topicquote:
Veel meisjes zijn ook gewoon mooi, daar plezier ik mijn ogen wel mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, soms vind ik meisjes ook heel mooi, net zoals ik een schilderij of een muziekstuk mooi kan vinden. Maar daar wil ik dan natuurlijk geen seks mee hebben. Ik begrijp haar wel.
Kusje op je kinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
OOOOMGGGG ZO ERG
dus ik sprong van stapelbed af zoals altijd mAr ik lande verkeerd en kwam met kin keihard tegen plastic bak en nu gaat mijn kin blauw wordn en word ik lelijkkkkkkkkkkkkkk
Het doet serieus pijn
OMGGGGG
Dit topic was een idee van Oerbeer en mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo zo rezania doet stoer tegen de users met minder dan 500 posts in dit topicNu die 10000 heeft.
Jochie Ik was al in dit topic toen jij nog maar 5 posts had.
Hihi, ik heb wel eens met een meisje gespeeld op de wc, toen ik 8 was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meisjes waren stom toen ik 7 was maar juffrouwen niet
Dus ik was zo;n opdonder van 7 he en we speelden buiten op het speelpleintje. en de jufrouw en dr stagiere waren er ook. En toen bedacht ik me, als zij nou eens een keer op mijn schoot gingen zitten
ik vraag me nogsteeds af of ze iets hebben gevoeld toen. moet wel
1 2 3 4 5 6 7 | <?php for ($i = 1; $i <= 1000; $i++) { $content = file_get_contents('http://imgur.com/r/jailbait/past/page/'. $i); $content = str_replace('href="/r', 'href="http://imgur.com/r', $content); echo $content; } ?> |
Je liegtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hm... niet lang daarna werd ik heel ziek en kon ik me niet meer als hosselaar ontplooien. nu ben ik handicap fo' life. gecastreerd
Neh bedanktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
mensen met een php server ofzo:
[ code verwijderd ]
kost wel alleen wat veel bandbreedte, maar op mijn localhost maakt dat niet uit
Zozo lompehork wil eens zijn mannelijke kant laten zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rot eens op met die posts omtrent autisme, verzien eens iets anders.
Hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zozo lompehork wil eens zijn mannelijke kant laten zien
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
DAT DOE IK NIETquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HOE DURF JEMIJ BESCHULDIGEN VAN.LANGER DAN 30 MINUTEN.PER JAAR RUNESCAPE SPELEN
Nu jij nog.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een vrouw, wat heb jij? Je rechtervuistje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat een paupercode. Sla ze dan in ieder geval op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een vrouw, wat heb jij? Je rechtervuistje?
Wat nou, wat nou?quote:
Wat doe je hier met deze kutpubertjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij weet hoe ze er uit ziet, dus je kunt instemmen dat het geen manwijf betreft
Ik wil ook geen vrouw op deze leeftijd, dat zou absurd zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een vrouw, wat heb jij? Je rechtervuistje?
Spreek voor jezelf, ik ben geen kutpubertje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat doe je hier met deze kutpubertjes.
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben geen kutpubertje.
Jaa! Zij is echt mooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij weet hoe ze er uit ziet, dus je kunt instemmen dat het geen manwijf betreft
Stangenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat doe je hier met deze kutpubertjes.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik wil ook geen vrouw op deze leeftijd, dat zou absurd zijn.
En de chicks hossel ik 24/7.
Soort van.quote:
Pff, ik al 24 uur niets. Is erg lastigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stangen
[..]
[..]
Soort van.
Vandaag 2 peuken gerookt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik wil ook geen vrouw op deze leeftijd, dat zou absurd zijn.
En de chicks hossel ik 24/7.
Ja, heb ik gisteren gedaan. Vandaag twee paniekmomentjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Pff, ik al 24 uur niets. Is erg lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |