Tsja, soms vind ik meisjes ook heel mooi, net zoals ik een schilderij of een muziekstuk mooi kan vinden. Maar daar wil ik dan natuurlijk geen seks mee hebben. Ik begrijp haar wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Dimens het volgende:
Ik had laatst een interessant gesprek met een meisje. Ze vond meisjes veel mooier dan jongens, maar zou het nooit voor elkaar krijgen om een relatie met een meisje te beginnen.
Toen al hosselend door het leven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meisjes waren stom toen ik 7 was maar juffrouwen niet
Dus ik was zo;n opdonder van 7 he en we speelden buiten op het speelpleintje. en de jufrouw en dr stagiere waren er ook. En toen bedacht ik me, als zij nou eens een keer op mijn schoot gingen zitten
ik vraag me nogsteeds af of ze iets hebben gevoeld toen. moet wel
Ja terugkrabbelen he, I got my eye on you!quote:
Ojaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je zegt al genoeg stomme.dingen vandaag weet je nog
Ik weet dat je heet bent maarquote:
Inderdaad, er is een verschil tussen iemand mooi vinden en iemand aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, soms vind ik meisjes ook heel mooi, net zoals ik een schilderij of een muziekstuk mooi kan vinden. Maar daar wil ik dan natuurlijk geen seks mee hebben. Ik begrijp haar wel.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Ouqz het volgende:
De spanning bouwt zich langzaam maar zeker op.
Hihi, ik ging een beetje te ver.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja
[..]
Ik weet dat je heet bent maar
hete worst frikandelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja
[..]
Ik weet dat je heet bent maar
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo heet je, ga nieten. Noob ik zie je altijd online lmfao.
quote:
Hm... niet lang daarna werd ik heel ziek en kon ik me niet meer als hosselaar ontplooien. nu ben ik handicap fo' life. gecastreerdquote:
Rot eens op met die posts omtrent autisme, verzien eens iets anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
... meisjes zijn iets anders dan unicorns hoor
(@autismworld)
Zo zo rezania doet stoer tegen de users met minder dan 500 posts in dit topicquote:
Veel meisjes zijn ook gewoon mooi, daar plezier ik mijn ogen wel mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, soms vind ik meisjes ook heel mooi, net zoals ik een schilderij of een muziekstuk mooi kan vinden. Maar daar wil ik dan natuurlijk geen seks mee hebben. Ik begrijp haar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |