quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Bedankt he, mijn moeder liep langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT ZIJN DIT?
There is a time of cumming and going.
3afwan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bedankt he, mijn moeder liep langs.
Ik vond de actie van LompeHork wel rechtvaardig. Als je wil janken doe je dat maar lekker in feedback.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef Ouqz het volgende:
En niemand hier die een neuk geeft om rechtvaardigheid.
En niemand hier geeft een neuk om jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef Ouqz het volgende:
En niemand hier die een neuk geeft om rechtvaardigheid.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Dat zijn nou tieten, MK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT ZIJN DIT?
De es ff normaal man!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Boterbartje het volgende:
Wie heeft er nu weer poepen op brood uit de OP gehaald?dat vond ik juist leuk dat het verplicht was! ik heb hier zo'n hele bak brood en een speciaal poepsmeer mes?
jailbaitgalleryquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, Reddit's gallery was wel beter trouwens
Delen graagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo een dikke wiskunde nerd was ik dus
Ik uit schrik bureablad weergeven drukken, druk er nog een keer op komt weer tevoorschijn.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Delen graag
[..]
Ik uit schrik bureablad weergeven drukken, druk er nog een keer op komt weer tevoorschijn.
sorry ikb en nu ff emotioneel nu poepen weg is uit op sorrg hoor mangquote:
Delen? Wil je niet alles hebben? Dan haal jij 9's, ik gebruik het toch niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Delen graag
[..]
Ik uit schrik bureablad weergeven drukken, druk er nog een keer op komt weer tevoorschijn.
nee maar ik heb tegenover mijn bed wel strijkplank en daar heb ik al me spullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Hebben jullie aan uiteinde van bed ook allemaal spullen liggen die na een tidje een berg zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |