Ja eigenlijk wel toevallig dat het zo vlak na de dood van Jobs is, een beetje iets té toevallig. Ik denk dat we iets op het spoor zijn!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Oceanview het volgende:
Loeminadie vindt dat je Steve Jobs moet eren
Mijn god. Doe dan in ieder geval je best om het een beetje te onderbouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef new_moon het volgende:
Valt hier nog iets BNW'enerigs uit te slepen? Ik denk van wel,
Maar ik kan het niet erg concreet maken.
Ik vind het wel een beetje suspicious, stiekem
je hebt wel gelijk, anywayquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mijn god. Doe dan in ieder geval je best om het een beetje te onderbouwen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef new_moon het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, anyway
peilen wat er gebeurt bij een internet-crash, weliswaar in gecontroleerde vorm, alleen BB?
Misschien is er wel gewoon iets stuk gegaan en heeft het even geduurd voordat ze het wisten te repareren...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef new_moon het volgende:
geest van steve jobs die de servers van BB aan het haunten is?
Ik vond dat we toch aardig op weg waren...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Gray het volgende:
Kan TS meer inhoud geven aan de OP? Bijvoorbeeld welke crash, hoe zou het zijn ontstaan, waarom is dit BNW-waardig, wie zouden erachter zitten en waarover wil je het hebben?
Vind je het niet heel erg overdreven om overal iets achter te zoeken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef new_moon het volgende:
ja zou ook gewoon kunnen,
maar vind je het niet naief om nóóit ergens wat achter te zoeken,
wakker worden, jongen
oké,
http://www.computable.nl/(...)ackberrystoring.html
koersdaling, overname, ja 't is idd niet zo spannend
Ik vind het nogal naief om achter alles wat proberen te zoeken. Zoals met heel veel dingen is het toch echt zo dat de simpelste verklaring vaak ook de enige juiste verklaring is. Al denk ik niet dat dat tot je zal doordringenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef new_moon het volgende:
ja zou ook gewoon kunnen,
maar vind je het niet naief om nóóit ergens wat achter te zoeken,
wakker worden, jongen
oké,
http://www.computable.nl/(...)ackberrystoring.html
koersdaling, overname, ja 't is idd niet zo spannend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |