Vast en zeker Nectar, net zo'n persoon als Plastic_zak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
We krijgen steeds TR's uit deze hoek. Wat is er nou allemaal aan de hand dan?
ik wel en ik was er heel slecht in!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen wiskunde B
[..]
Weer hoi, dalando?
[..]
HOI nietbartje
[..]
Ja maar het is wel een geniale opleiding. Die docenten daar zijn zoveel beter.
[..]
Cobannnnnn
Voor wiskunde B nemen ze gewoon een volledig schooljaar, maar is misschien wel een optie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een geniale opleiding. Die docenten daar zijn zoveel beter.
P_z was niet zo'n ramp, eigenlijk. Als je dan toch vergelijkingen gaat trekken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vast en zeker Nectar, net zo'n persoon als Plastic_zak.
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wel en ik was er heel slecht in!
Is dat boswell ding ofzo? daar doen veel mensen die zich inschrijven voor verkeersvlieger opleiding enzo natuurkunde dan wel wiskunde enzo
Oké.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
Is goed, maar dan moet jij wel koken he?
Thanks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
Oerbeer, ik neem mijn woorden terug. Uiteindelijk vind ik je toch wel een goede mod.
jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
FEEST. AL 24 UUR GESTOPT MET ROKEN.
Nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor wiskunde B nemen ze gewoon een volledig schooljaar, maar is misschien wel een optie.
oja. ik weet niet wat ik wil studeren bleghquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen idee, bij mij was het in eerste instantie voor biomedische wetenschappen/psychobiologie.
quote:
ik vind je ook een goeien mod ok?quote:
Dat is nu zo. Ik had beter 'gekozen' kunnen typen. De mensen die nu met E&M afstuderen, Rezania dus niet, studeren nog 4 jaar Economie en helpen dan mee om de economie op orde te stellen. Daarna zijn exactere profielen pas weer nodig omdat we dan genoeg geld hebben om technische vooruitgang te boeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
Wel EM kiezen net als 90 % van de andere scholieren en allemaal proberen directeurtje te worden of op kantoor.. gaat hem niet worden jij toekomstige werkloze
Je doet ze stiekem gewoon zelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Oerbeer het volgende:
Ze worden vaak anoniem gedaan. Gaarne kappen met zinloze TR's.
Mag ik, met mijn knuppel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb geen zin in de komende 2 weken wie wil me in een 2 week durende coma slaan??
Veel orientatiedingen en meeloopdagen doen, helpt echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja. ik weet niet wat ik wil studeren blegh
zijn er nog van die opendag dingen binnenkort ergens?
Ik doe nooit anonieme topic reports, dan kunnen jullie toch niet zien dat ik goed bezig ben op FOK!?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Oerbeer het volgende:
Ze worden vaak anoniem gedaan. Gaarne kappen met zinloze TR's.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe nooit anonieme topic reports, dan kunnen jullie toch niet zien dat ik goed bezig ben op FOK!?
ja ik had altijd leerwegorientatie ofzo en die meeloopdagen verzon ik gewoon terwijl ik aan het zwembad lag vlak voor de vakantie met iemand die studeerde; ja we deden dit, en toen dit jaja chill ok en dan leverde ik er gewoon 2/3 in voor de vakantie klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Veel orientatiedingen en meeloopdagen doen, helpt echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |