Zit er ook nog iets leuks tussen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is N&G toch een pauperprofiel.
Heel wiskunde B op vwo-niveau in 6 weken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bijleren kan je in 6 weken doen.
www.jbi.uu.nl
Ik heb biologie gestudeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
>Geen E&M kiezenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, biologie en biomedische wetenschappen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zit er ook nog iets leuks tussen.
Nou ja, ik stond ervoor ingeschreven.quote:
Biomedische wetenschappen is leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zit er ook nog iets leuks tussen.
Jepquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heel wiskunde B op vwo-niveau in 6 weken?
Om eerlijk te zijn, ging ik net naar pic zoeken. Maar toen vond ik geen goede om te trollen dus dacht ik laat maar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Post dan eens pics van je ogen, dan kunnen we het zien.
... een jaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik stond ervoor ingeschreven.
dit niet hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde heb ik wel, maar wiskunde B niet.
Ja, maar dan moet ik helemaal naar Utrecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Biomedische wetenschappen is leuk.
[..]
Jep![]()
Ik heb daar mijn natuurkunde ingehaald
(maar dan niet in 6 weken, omdat dat niet kon icm mijn examens)
Altijd maar dat getroll.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ging ik net naar pic zoeken. Maar toen vond ik geen goede om te trollen dus dacht ik laat maar.
Nee ik ben niet zo'n meisje die haar fb profielfoto van 1 oog heeft___!
Wel EM kiezen net als 90 % van de andere scholieren en allemaal proberen directeurtje te worden of op kantoor.. gaat hem niet worden jij toekomstige werklozequote:
over wat dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Ik krijg steeds TR's uit deze hoek. Wat is er nou allemaal aan de hand dan?
Sommige mensen kunnen er niet mee om gaan. Niets nieuws.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die huilenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Welke idioot doet dat dan pffquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb ook geen wiskunde Bquote:
Weer hoi, dalando?quote:
HOI nietbartjequote:
Ja maar het is wel een geniale opleiding. Die docenten daar zijn zoveel beter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik helemaal naar Utrecht.
Cobannnnnnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef coban het volgende:
Mereeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll
@rez haha chill dan kunnen we samen zelfde plek studeren like bosses
wat raar, P_z is er niet eens?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
We krijgen steeds TR's uit deze hoek. Wat is er nou allemaal aan de hand dan?
Wij op een kamer in Utrecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef coban het volgende:
Mereeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll
@rez haha chill dan kunnen we samen zelfde plek studeren like bosses
Ligt er aan van wie je de TR's krijgt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
We krijgen steeds TR's uit deze hoek. Wat is er nou allemaal aan de hand dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |