Dat is Roland van The Opie & Anthony show die gekieteld wordt door een over andere vrouw.quote:
quote:
Post dan eens pics van je ogen, dan kunnen we het zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Hoezo kijk dan hoe onschuldig ik ben
ik. pm effe door dan ben ik up to datequote:
Real name en pic mag je hier posten ik geen toestemming.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Coban. Je begint saai te worden.
NEE GRAPJE COBAN NIET HUILEN JO
IK ZAG JE LAATSTE BIJ DE SPARR SHOPPEEN
DM voor je real name, plus pic die ik gemaakt heb me me mobiel.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik. pm effe door dan ben ik up to date [ afbeelding ]
Ik moest naar het nieuwe topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
De inhoud van het topic is gewijzigd (62 nieuwe posts en 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.
Dat is in ieder geval sarcastisch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als ik een rapper zou zijn zou ik mezelf Mister Sexy noemen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval sarcastisch.
kunde kunde kundequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is N&G toch een pauperprofiel.
Natuurkunde heb ik wel, maar wiskunde B niet.quote:
Bijleren kan je in 6 weken doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde heb ik wel, maar wiskunde B niet.
Zit er ook nog iets leuks tussen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel wiskunde B op vwo-niveau in 6 weken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bijleren kan je in 6 weken doen.
www.jbi.uu.nl
Ik heb biologie gestudeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
>Geen E&M kiezenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, biologie en biomedische wetenschappen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zit er ook nog iets leuks tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |