Gast, als ik dingen op jou moet verzinnen dan ben ik binnen 5 minuten klaar. Als inspiratie het woord "kansloos".quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh oh moeten we weer quoten omdat we zelf geen 7o'eights kunnen verzinnen?
Dit ging niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, als ik dingen op jou moet verzinnen dan ben ik binnen 5 minuten klaar. Als inspiratie het woord "kansloos".
Waarom heb ik altijd het gevoel als jullie dat zeggen dat jullie dus totaal niet onder de indruk zijn?quote:
*makes note to self: never date a girl of turkish decendance*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Als iemand mij kietelt blijf ik kijken met pokerface like a baws en dan opeens sla ik hem of haar of het dood like a baws.
Wist ie al grgrquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nu weet ie je naam en waar je woont en heeft ie je naaktfotos. wat nu!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ya know what they say?
Mc Necta is a real thrill Nigga.
Coban. Je begint saai te worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom heb ik altijd het gevoel als jullie dat zeggen dat jullie dus totaal niet onder de indruk zijn?
Juist wel. Slimmerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom heb ik altijd het gevoel als jullie dat zeggen dat jullie dus totaal niet onder de indruk zijn?
Hoezo kijk dan hoe onschuldig ik benquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*makes note to self: never date a girl of turkish decendance*
Dat is Roland van The Opie & Anthony show die gekieteld wordt door een over andere vrouw.quote:
quote:
Post dan eens pics van je ogen, dan kunnen we het zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Hoezo kijk dan hoe onschuldig ik ben
ik. pm effe door dan ben ik up to datequote:
Real name en pic mag je hier posten ik geen toestemming.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Coban. Je begint saai te worden.
NEE GRAPJE COBAN NIET HUILEN JO
IK ZAG JE LAATSTE BIJ DE SPARR SHOPPEEN
DM voor je real name, plus pic die ik gemaakt heb me me mobiel.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik. pm effe door dan ben ik up to date [ afbeelding ]
Ik moest naar het nieuwe topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
De inhoud van het topic is gewijzigd (62 nieuwe posts en 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.
Dat is in ieder geval sarcastisch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als ik een rapper zou zijn zou ik mezelf Mister Sexy noemen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval sarcastisch.
kunde kunde kundequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is N&G toch een pauperprofiel.
Natuurkunde heb ik wel, maar wiskunde B niet.quote:
Bijleren kan je in 6 weken doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde heb ik wel, maar wiskunde B niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |