quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie ginds komt de stoomboot
Hoor wie klopt daar kinderen
Sinterklaas kapoentje, gooi wat in m'n schoentje
Deeee zak van sinterklaas![]()
Het was geen hunt, verworpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef LompeHork het volgende:
Ik met Oerbeer. Je lapohunts zijn kansloos trouwens.
bad chillquote:
Ik ga van boek 1 beginnrn denk ik. Heb alles kriskras gekekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort die serie maar weer eens kijken.
3-2quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
Best leuke wedstrijd, alleen vd Wiel echt de slechtste voetballer die we hebben
Chicks die op tranen kickenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh gellukig want ik ben best wel kleinzerig..
Chicks vallen daar op
1 keer had ik een splinter en toen kreeg ik van die tranen in me gezicht en er waren 2 chicks bij en die zeiden zo van ''ooooooh gaat het wel schatje''
En ik zo van:@:@:@ nou ja nu wel weer een beetje
:@:@:@
Galactic Football, met de flux.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef coban het volgende:
Ik keek ook galactic football ofzoo
Ikweetniet meer hoe dat heet
En ohjaaa sonixxx
Het is Sonic X.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Ja het is sonic maar sonixx zei ik altijd ja raar ikweet
ME ARM IS UIT DE KOM HAHA FUCK, coban vind je me nu leuk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Chicks die op tranen kicken
Pijn, haat, leed![]()
Nuttigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
anders moest ik er heen en het was zo'n lekker weer vorige zomer
dit jaar moet ik nog een keer ergens heen.. misschien kan ik wel met de huidige 6v lichting doen en dan beetje chillen en na de tijd bij de 7V lichting bier drinken want die zitten allemaal op kamers overal
Hoeft niet heel fok te wetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi.Waar volg je die opleiding eigenlijk?
Flipppppquote:
Ja maar Nederland voetbalt wel best goed, op vd Wiel naquote:
Hey man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je wil er na mij in? Okay, als je dat fijn vindt.quote:
Ja maar ik huil nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Chicks die op tranen kicken
Pijn, haat, leed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |