abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102952845
Beste mensen,

Ik kan bij een partij voor een aantal uren per week aan de slag als fractiemedewerker. Hiervoor moet ik wel goed door het sollicitatiegesprek heenkomen. Nou heb ik al veel sollicitatiegesprekken gehad in mijn jonge leven en de meeste zijn niet al te best verlopen.

Mijn vraag aan jullie wat kan ik voor vragen verwachten tijdens het sollicitatiegesprek en hoe kan ik het best antwoorden. Wat voor kleding kan ik het best aantrekken en alle andere tips zijn zeer welkom.
pi_102952941
Wat zou je doen als Geert Wilders je een bedrijfspoedel zou noemen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_102952962
Hou zou jij reageren als Geert Wilders tegen jou zou zeggen dat je eens normaal moest doen?
pi_102953010
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat zou je doen als Geert Wilders je een bedrijfspoedel zou noemen?
Dat zijn niet de reacties waar ik op doel. Zie mijn OP hiervoor.
pi_102953168
Goed, voor welke partij?
Kan mij voorstellen dat je een aantal vragen zult krijgen of te zien of jij je kunt aansluiten bij de standpunten van die partij.
pi_102953205
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Goed, voor welke partij?
Kan mij voorstellen dat je een aantal vragen zult krijgen of te zien of jij je kunt aansluiten bij de standpunten van die partij.
Het is voor een aantal uren als fractiemedewerker voor Partij van de Dieren.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:14:07 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102953223
Eet je wel eens vlees?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_102953246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Het is voor een aantal uren als fractiemedewerker voor Partij van de Dieren.
Sandalen+sokken. Rooibosthee mee en vooral zeggen dat je vegetarier bent!
pi_102953262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef mstx het volgende:
Eet je wel eens vlees?
Ja, ik eet wel eens vlees.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:15:32 #10
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_102953278
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bijbel mee!
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_102953332
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, het worden geen sandalen, dat is zeker. Moet ik gaan liegen over het feit dat ik geen vegetarier ben en geniet van een klein stukje vlees!! Dat ben ik niet van plan te doen. Aangezien het alleen maar verkeerd kan gaan als je gaat liegen tijdens de sollicitatieronde.
pi_102953354
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Bijbel mee!
Serieuze reacties, alstublieft.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:17:38 #13
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102953355
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Dan kun je het wel vergeten.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:18:17 #14
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_102953379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Dat is serieus!
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_102953383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Nee, het worden geen sandalen, dat is zeker. Moet ik gaan liegen over het feit dat ik geen vegetarier ben en geniet van een klein stukje vlees!! Dat ben ik niet van plan te doen. Aangezien het alleen maar verkeerd kan gaan als je gaat liegen tijdens de sollicitatieronde.
Okok, zeg dan maar dat je uitsluitend biologisch vlees eet. :Y)

Gewoon netjes kleden en normaal op de vragen antwoorden. Mochten ze je niet willen, pech gehad en op naar je volgende sollicitatie.
pi_102953410
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef mstx het volgende:

[..]

Dan kun je het wel vergeten.
Nou, eerst de sollicitatieronde ingaan. Het draait om meer dan alleen of je vlees nuttigt of niet!!!
pi_102953488
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Okok, zeg dan maar dat je uitsluitend biologisch vlees eet. :Y)

Gewoon netjes kleden en normaal op de vragen antwoorden. Mochten ze je niet willen, pech gehad en op naar je volgende sollicitatie.
Netjes kleden zeker. Ik zal in het weekend eens een nieuwe pantalon en een paar schoenen aanschaffen.

En natuurlijk mij eens verdiepen in de standpunten van de partij!!! Ik zal het partijprogramma morgen eens goed doornemen.
pi_102953595
Gewoon binnen komen lopen met je dubbelloops jachtgeweer en je jagerspetje op.
pi_102953620
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wilt u serieus reageren op mijn OP. Dank u zeer.
pi_102953627
quote:
Whehe en 2 dode hazen om je nek. :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:26:16 #21
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_102953702
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

nodig ze uit voor de BBQ die je komend weekeinde geeft omdat je een mooi kg knaller pakket kon kopen

:)

vraag anders gelijk ff wanneer mevrouw Thieme in het maandblad komt..
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_102953718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Wilt u serieus reageren op mijn OP. Dank u zeer.
Het is u bekendt dat de man van Marianne Thieme een (ex)jager is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102953748
Ik heb je eigenlijk nog niet zien vertellen waarom je het zou willen doen.
pi_102953767
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Whehe en 2 dode hazen om je nek. :P
Het staat aardig op je curriculum vitea als je er een jaar aan de slag kunt gaan als fractiemedewerker. Daarna kun je misschien verder kijken. Ik wil later makkelijk aan een fulltime baan komen en daarvoor moet je ergens naar binnen zien te komen!!! Zodat je je later kan profileren van andere kandidaten.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:28:07 #25
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_102953771
ja, idd , motiveer je keuze eens, waarom wil jij dit ???

das overigens een vraag die je kunt verwachten hoor.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:29:11 #26
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_102953815
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Het staat aardig op je curriculum vitea als je er een jaar aan de slag kunt gaan als fractiemedewerker bij een partij. Daarna kun je misschien verder kijken. Ik wil later makkelijk aan een fulltime baan komen en daarvoor moet je ergens naar binnen zien te komen!!! Zodat je je later kan profileren van andere kandidaten.
mwah, het kan ook wordne gezien als een poging op het pluche te komen...
eenmaal erop, gaan de meesten er maar moeilijk weer af.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:30:52 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_102953887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Nee, het worden geen sandalen, dat is zeker. Moet ik gaan liegen over het feit dat ik geen vegetarier ben en geniet van een klein stukje vlees!! Dat ben ik niet van plan te doen.
Eet je biologisch vlees? Als je dat niet doet en niet van plan bent, kun je je afvragen waarom je bij de PvdD aan de slag wilt.
quote:
Aangezien het alleen maar verkeerd kan gaan als je gaat liegen tijdens de sollicitatieronde.
Als de baan bij je aansluit, hoef je niet te liegen. Dus nogmaals: waarom wil je bij de PvdD aan de slag?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:31:47 #28
136 V.
pi_102953928
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Het staat aardig op je curriculum vitea als je er een jaar aan de slag kunt gaan als fractiemedewerker. Daarna kun je misschien verder kijken. Ik wil later makkelijk aan een fulltime baan komen en daarvoor moet je ergens naar binnen zien te komen!!! Zodat je je later kan profileren van andere kandidaten.
Ik kan je nu alvast vertellen dat dat een antwoord is dat het niet gaat doen bij de partij.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102953965
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik kan je nu alvast vertellen dat dat een antwoord is dat het niet gaat doen bij de partij.

V.
Klopt. Maar dit is ook niet het antwoord dat ik ga geven tijdens het sollicitatiegesprek.
pi_102953987
Ja, wat wel dan? En waarom de partij vd dieren?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:33:58 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954005
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Klopt. Maar dit is ook niet het antwoord dat ik ga geven tijdens het sollicitatiegesprek.
HOUD ONS niet langer in spanning, welk antwoord geef je dan wèl?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:34:35 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954036
by the way, of je vlees eet of niet is niet relevant voor de functie, dus dat mogen ze niet vragen. als ze het toch doen -> geen antwoord geven!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102954065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef CafeRoker het volgende:
Dit zijn vragen die ik altijd kreeg tijdens sollicitatiegesprekken. En hier heb ik even tijd voor nodig. Geef mij een paar minuten om over mijn antwoord te denken.
pi_102954145
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef CafeRoker het volgende:
Ik ga zometeen mijn motivatie naar voren brengen. Willen jullie beoordelen of het in orde is als motivatie?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:42:15 #35
136 V.
pi_102954317
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Dus je gaat liegen, waarvan je net zei dat je er geen zin in had?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102954368
Ik zou graag als fractiemedewerker voor Partij voor de Dieren aan de slag wil gaan omdat ik mij kan vinden in de standpunten waar de partij voor staat. De standpunten waar ik mij in kan vinden zijn de belangen van dieren, milieu en natuur.

De dierenwelzijn wordt naar mijn smaak teveel aangetast door de grootschaligheid, het zonder verdoving slachten van dieren en de kwaliteit van het leven van de dieren moet beter. Bijvoorbeeld meer ruimte tijdens het grazen.

Ik ben nooit goed geweest in zulke vragen beantwoorden, maar ik hoop dat dit een goed begin is?
pi_102954374
Ik begin te begrijpen waarom eerdere gesprekken niet zo soepel liepen :{

Verder: dat vlees eten maakt volgens mij allemaal niet zo heel erg uit. Zolang het maar matig is en je duidelijk laat blijken dat je goed begrijpt dat het dood beest is en dus respectvol behandeld moet worden.

edit: gekruist
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:43:55 #38
136 V.
pi_102954376
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
by the way, of je vlees eet of niet is niet relevant voor de functie, dus dat mogen ze niet vragen. als ze het toch doen -> geen antwoord geven!
Vlees of geen vlees niet. Maar indien vlees, dan biologisch is gezien van de aard van de boodschap die de partij uitdraagt wel degelijk relevant.

Ik sta niet achter de manier waarop Powned in het leven staat, vandaar dat ik daar als radiomaker niet solliciteer.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102954419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dus je gaat liegen, waarvan je net zei dat je er geen zin in had?

V.
Liegen. Nee, ik kan mij wel vinden is de standpunten van de partij. Hiervoor moet ik alleen mijn motivatie nog goed kunnen verwoorden.
pi_102954453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef CafeRoker het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom eerdere gesprekken niet zo soepel liepen :{

Verder: dat vlees eten maakt volgens mij allemaal niet zo heel erg uit. Zolang het maar matig is en je duidelijk laat blijken dat je goed begrijpt dat het dood beest is en dus respectvol behandeld moet worden.

edit: gekruist
Ik eet niet zo vaak vlees. 1 keer per week en dat nog niet eens elke week. Dus die ene keer per week wil ik ook wel biologisch vlees gaan eten!!
pi_102954457
Hoe diep zit bij jou de liefde voor dieren?
Heb je wel eens seks gehad met een schaap?
Of een paard?
Is dat gefilmd?
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_102954475
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Ik zou graag als fractiemedewerker voor Partij voor de Dieren aan de slag wil gaan omdat ik mij kan vinden in de standpunten waar de partij voor staat. De standpunten waar ik mij in kan vinden zijn de belangen van dieren, milieu en natuur.

De dierenwelzijn wordt naar mijn smaak teveel aangetast door de grootschaligheid, het zonder verdoving slachten van dieren en de kwaliteit van het leven van de dieren moet beter. Bijvoorbeeld meer ruimte tijdens het grazen.

Ik ben nooit goed geweest in zulke vragen beantwoorden, maar ik hoop dat dit een goed begin is?
Ach, het is wel OK dacht ik zo. Als je er teveel aan sleutelt komt het ook zo ingestudeerd eruit.

Wat wel erg belangrijk is, is dat je dit soort punten vooraf helder ziet. Niet perse het antwoord, maar meer dat je voor jezelf een reden of een mening erover hebt. Het antwoord volgt dan vanzelf.
pi_102954538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Dan moet je keihard liegen, anders is al je moeite voor niets
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_102954550
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Hoe diep zit bij jou de liefde voor dieren?
Heb je wel eens seks gehad met een schaap?
Of een paard?
Is dat gefilmd?
Leuke vraag!!

Ben nooit bezig geweest met dieren!! Maar heb wel genegenheid voor dieren maar waar dat uit moet resulteren? Ben nog nergens mee bezig geweest voor dieren. Vandaar dat ik mij wel wil aansluiten bij deze partij. Dan kan ik toch wat voor ze betekenen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:48:47 #45
54408 Parzival
Where it happens
pi_102954552
Volgens mij moet je je als fractiemedewerker een beetje stil kunnen houden.. (aangezien je ook met geheime stukken in aanmerking zou kunnen komen). Het feit dat je op een forum gaat bleeeren dat je daar gaat solliciteren lijkt me voldoende om je bij voorbaat af te wijzen.
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_102954639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Parzival het volgende:
Volgens mij moet je je als fractiemedewerker een beetje stil kunnen houden.. (aangezien je ook met geheime stukken in aanmerking zou kunnen komen). Het feit dat je op een forum gaat bleeeren dat je daar gaat solliciteren lijkt me voldoende om je bij voorbaat af te wijzen.
Nee, ik vraag naar tips voor de sollicitatie. Dat is het enige wat ik met deze topic wil. Ik ga geen geheime stukken openbaren mocht ik door de sollicitatieronde heenkomen. Dat heb ik bij mijn vorige werkgevers ook nooit gedaan.

Er is niks verkeerds met het vragen van tips.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:54:25 #47
54408 Parzival
Where it happens
pi_102954753
quote:
Nee, ik vraag naar tips voor de sollicitatie. Dat is het enige wat ik met deze topic wil. Ik ga geen geheime stukken openbaren mocht ik door de sollicitatieronde heenkomen. Dat heb ik bij mijn vorige werkgevers ook nooit gedaan.

Er is niks verkeerds met het vragen van tips.
Zoals met alles in de politiek gaat het om het wekken van schijn...

maar om dan toch tips te geven, zorg dat je integer (ja ook in de politiek) overkomt, wees eerlijk over je gemaakte fouten en hoe je daarvan hebt geleerd.
Zorg dat je jezelf bent.. en probeer de vraag: Zoals je weet zijn ambtenaren een ander soort mensen, kun je met ambtenaren samen werken? op een ludieke manier te beantwoorden...

(serieuze vraag geweest)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_102954771
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Ach, het is wel OK dacht ik zo. Als je er teveel aan sleutelt komt het ook zo ingestudeerd eruit.

Wat wel erg belangrijk is, is dat je dit soort punten vooraf helder ziet. Niet perse het antwoord, maar meer dat je voor jezelf een reden of een mening erover hebt. Het antwoord volgt dan vanzelf.
Bedankt voor je goede tip. Zo had ik het nog niet bekeken.
pi_102954822
Ik denk dat je de volgende vragen ook wel kunt verwachten:
- Wat verwacht jij van deze functie? Wat denk je dat je bezigheden zullen zijn?
- Stel, ik heb wat achtergrond informatie nodig bij een bepaald stuk. Hoe pak je dat aan? Op welke manier kom je aan de benodigde informatie?
- Ben je flexibe/vind je het erg om de ene week wat extra te doen en het de andere week juist wat rustiger te hebben(l? (je zult als fractiemedewerker sommige weken enorm druk zijn, ruim over je uren, en andere weken en juist weer onder zitten)

Dit werd mij iig gesteld toen ik bij een andere partij als fractiemedewerker solliciteerde.

Verder zal het een beetje afhangen van de aard van je functie. Ga je je vooral bezig houden met het inhoudelijke deel (stukken voorbereiden, dossieronderzoek) of ook/meer met het communicatieve deel (persberichten, communicatie naar leden, website), of vooral organisatorisch (mails beantwoorden, bijeenkomsten plannen, uitnodigingen van derden voor werkbezoeken e.d.)?

En is het eigenlijk voor de gemeente, de provincie of landelijk?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_102954824
Als er een schaal met bitterballen, frikandellen en kipnuggets staat; trap er niet in, níet opeten!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:58:23 #51
54408 Parzival
Where it happens
pi_102954893
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als er een schaal met bitterballen, frikandellen en kipnuggets staat; trap er niet in, níet opeten!
ook sterke drank om half 9 gewoon laten staan!
pi_102954928
Oh en uiteraard: naast waarom de PvdD, waarom ambieer je uberhaupt een functie als fractiemedewerker? Ben je al eens actief geweest voor de partij?

PS je schrijfvaardigheid is niet optimaal, zou wel eens belangrijk kunnen zijn in deze functie echter..
// wandelende paradox //
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:02:40 #53
54408 Parzival
Where it happens
pi_102955056
is het voor de PvdD??? ik dacht dat die al genoeg vragen stelden....
pi_102955127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:56 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik denk dat je de volgende vragen ook wel kunt verwachten:
- Wat verwacht jij van deze functie? Wat denk je dat je bezigheden zullen zijn?
- Stel, ik heb wat achtergrond informatie nodig bij een bepaald stuk. Hoe pak je dat aan? Op welke manier kom je aan de benodigde informatie?
- Ben je flexibe/vind je het erg om de ene week wat extra te doen en het de andere week juist wat rustiger te hebben(l? (je zult als fractiemedewerker sommige weken enorm druk zijn, ruim over je uren, en andere weken en juist weer onder zitten)

Dit werd mij iig gesteld toen ik bij een andere partij als fractiemedewerker solliciteerde.

Verder zal het een beetje afhangen van de aard van je functie. Ga je je vooral bezig houden met het inhoudelijke deel (stukken voorbereiden, dossieronderzoek) of ook/meer met het communicatieve deel (persberichten, communicatie naar leden, website), of vooral organisatorisch (mails beantwoorden, bijeenkomsten plannen, uitnodigingen van derden voor werkbezoeken e.d.)?

En is het eigenlijk voor de gemeente, de provincie of landelijk?
Bedankt dat je een aantal vragen die ik kan verwachten hier neerzet.

De functie is voor een aantal uren per week. Het betreft het uitzoeken van zaken aan de hand van een computer. Daarnaast komt er ook een beetje organisatorische werkzaamheden bij kijken zoals het beantwoorden van e-mails, uitnodigingen versturen en alle andere randzaken die daarmee te maken hebben.
pi_102955221
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Bedankt dat je een aantal vragen die ik kan verwachten hier neerzet.

De functie is voor een aantal uren per week. Het betreft het uitzoeken van zaken aan de hand van een computer. Daarnaast komt er ook een beetje organisatorische werkzaamheden bij kijken zoals het beantwoorden van e-mails, uitnodigingen versturen en alle andere randzaken die daarmee te maken hebben.
Ok. Dan denk ik dat je ook wel een vraag kan verwachten over je organisatorische/administratieve kwaliteiten: ben je goed in het regelen van zaken? Werk je secuur? Hoe is je schrijfvaardigheid?
// wandelende paradox //
pi_102955457
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ok. Dan denk ik dat je ook wel een vraag kan verwachten over je organisatorische/administratieve kwaliteiten: ben je goed in het regelen van zaken? Werk je secuur? Hoe is je schrijfvaardigheid?
Heb een aantal administratieve banen/stages gehad waar je altijd secuur de gegevens in moest voeren. Dus heb zeker ervaring met werkzaamheden waarbij je heel secuur moet zijn. Ik kijk altijd 2 keer of ik het goed heb ingevoerd voordat ik het verwerk.

Mijn schrijfvaardigheid bevindt zich op een redelijke niveau. Alleen de samenhang tussen de zinnen kan beter. Daar werk ik in de avonden thuis aan, door middel van het boek Vlekkeloos Nederlands.

Is dit een goed antwoord?
pi_102955630
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef cinnamon_M het volgende:
Oh en uiteraard: naast waarom de PvdD, waarom ambieer je uberhaupt een functie als fractiemedewerker? Ben je al eens actief geweest voor de partij?

PS je schrijfvaardigheid is niet optimaal, zou wel eens belangrijk kunnen zijn in deze functie echter..
Ik zoek graag dingen uit en zet dat gedetailleerd op papier. Daarnaast ben ik wel iemand die graag dingen wil organiseren en op poten wil zetten. Bijvoorbeeld het afhuren van ruimtes voor vergaderingen. Waarbij je rekening moet houden met het aantal mensen, de bestellingen en dat alles goed verloopt.

pi_102955923
Er is niet zoiets als een goed of fout antwoord.

Even los van dat gesprek. Als je ons nu gewoon eens in een paar zinnen moest uitleggen wat een hoe een goede fractiemedewerker te werk gaat en waarin hij of zij sterk is, wat zou je dan zeggen?

Je mag best iemand in gedachten voor de geest halen ofzo. Nogmaals, het gaat niet om het gesprek, maar ik ben er niet zo bekend mee. Probeer het me eens kort uit te leggen.
pi_102956202
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:25 schreef CafeRoker het volgende:
Er is niet zoiets als een goed of fout antwoord.

Even los van dat gesprek. Als je ons nu gewoon eens in een paar zinnen moest uitleggen wat een hoe een goede fractiemedewerker te werk gaat en waarin hij of zij sterk is, wat zou je dan zeggen?

Je mag best iemand in gedachten voor de geest halen ofzo. Nogmaals, het gaat niet om het gesprek, maar ik ben er niet zo bekend mee. Probeer het me eens kort uit te leggen.
Ik zou zeggen dat een goede fractiemedewerker eerst alles van de dag goed doorneemt en dat op papier zet. Hierna leest hij dat document goed door. Hij markeert alle belangrijke punten. Vanuit daar gaat hij aan de slag en zoekt hij stap voor stap op wat hij moet weten. Hij zet dit op kladpapier. En hier haalt hij alle belangrijke punten uit en werkt dit netjes uit.

Daarnaast moet hij goed zijn in het communiceren met ambtenaren en mensen.
pi_102956338
Hoeveel fractiemedewerkers denk je trouwens dat de PvdD heeft? 1x googlen en ze weten dat de (wss enige) sollicitant voor een paar uurtjes per week een onzeker stuk vreten is die op een openbaar forum toegeeft, en laat zien, dat haar schrijfvaardigheid nogal beneden de maat is.

Goede beurt! Ik denk dat je de baan wel krijgt...
pi_102956339
Nou, en voldoe je aan bovengenoemde punten?
pi_102956480
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Hoeveel fractiemedewerkers denk je trouwens dat de PvdD heeft? 1x googlen en ze weten dat de (wss enige) sollicitant voor een paar uurtjes per week een onzeker stuk vreten is die op een openbaar forum toegeeft, en laat zien, dat haar schrijfvaardigheid nogal beneden de maat is.

Ik ga er gewoon 100% voor. En na het gesprek zie ik wel wat er uitkomt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Serieuzeonderwerpen op 11-10-2011 15:45:33 ]
pi_102956497
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef CafeRoker het volgende:
Nou, en voldoe je aan bovengenoemde punten?
Jazeker, anders zou ik het niet zo op papier zetten.
pi_102956520
Wat zou jij willen veranderen om het leven van dieren in Nederland beter te maken?
pi_102956536
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef Dieter_Dengler het volgende:

Ik ben niet de enige sollicitant. Er zijn er veel meer. Het wordt een sollicitatieronde om te bepalen wie ze aannemen.
pi_102956722
De grootschaligheid van de dierenindustrie wil ik aanpakken.

Ik heb een aantal weken gewerkt in een slachtfabriek en dat was niet om aan te zien. Al die dieren bij elkaar, ze hadden gewoon helemaal geen bewegingsruimte. Ik wil de dieren meer ruimte geven tijdens hun leven.

Onverdoofd slachten daar ben ik ook tegen. Een dier hoort zo pijnloos mogelijk geslacht te worden. Dus elke dier hoort een verdoving te krijgen.

En misschien een leeftijdsgrens instellen waarop dieren pas geslacht mogen worden. Dat ze toch nog wat van het leven zien. Maar ik ga voor de kwaliteit van een dierenleven. Kwantiteit komt bij mij op de tweede plaats.
pi_102956783
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Heb een aantal administratieve banen/stages gehad waar je altijd secuur de gegevens in moest voeren. Dus heb zeker ervaring met werkzaamheden waarbij je heel secuur moet zijn. Ik kijk altijd 2 keer of ik het goed heb ingevoerd voordat ik het verwerk.

Mijn schrijfvaardigheid bevindt zich op een redelijke niveau. Alleen de samenhang tussen de zinnen kan beter. Daar werk ik in de avonden thuis aan, door middel van het boek Vlekkeloos Nederlands.

Ja niet verkeerd. Al zou je hem nog positiever kunnen maken door te zeggen dat je schrijfvaardigheid in orde is, maar altijd voor verbetering vatbaar; en dat je het waardevol acht om jezelf altijd verder te ontwikkelen en daarom dus thuis regelmatig werkt aan het verder verbeteren van je schrijfvaardigheid, oid. Dat je dus een positieve eigenschap koppelt aan het feit dat je nog eea kan leren mbt schrijfvaardigheid: dat je leergierig bent/altijd naar verbetering op zoek/gedreven oid.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat een goede fractiemedewerker eerst alles van de dag goed doorneemt en dat op papier zet. Hierna leest hij dat document goed door. Hij markeert alle belangrijke punten. Vanuit daar gaat hij aan de slag en zoekt hij stap voor stap op wat hij moet weten. Hij zet dit op kladpapier. En hier haalt hij alle belangrijke punten uit en werkt dit netjes uit.

Daarnaast moet hij goed zijn in het communiceren met ambtenaren en mensen.
Je beschrijft nu heel specifiek een werkdag van een fractiemedewerker. Denk dat je beter antwoord kan geven in termen van kwaliteiten: een goede fractiemedewerker is proactief, analytisch sterk, goed in het zich een onderwerp snel eigen maken, flexibel, secuur en kan goed zelfstandig werken, bijvoorbeeld.
// wandelende paradox //
pi_102956854
quote:
En misschien een leeftijdsgrens instellen waarop dieren pas geslacht mogen worden. Dat ze toch nog wat van het leven zien. Maar ik ga voor de kwaliteit van een dierenleven. Kwantiteit komt bij mij op de tweede plaats.
Waarom wil jij het leed van de dieren verlengen?
En even offtopic; Waarom probeer je het niet bij een echte partij die wat nog iets kan betekenen voor dit land.
pi_102957102
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:47 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Waarom wil jij het leed van de dieren verlengen?
En even offtopic; Waarom probeer je het niet bij een echte partij die wat nog iets kan betekenen voor dit land.
Ik wil een minimumleeftijd voor de dieren instellen en de kwaliteit van hun leven verbeteren. Meer ruimte, beter voedsel en andere zaken die daarom heen zitten.

Ik wil dit naast mijn studie gaan doen. Bij een andere partij is het niet te combineren naast mijn studie (meer uren). Heeft te maken met de langstudeerboete. Als je er langer dan vijf jaar over doet krijg je ¤ 3.000 boete.

En de Partij voor de Dieren kan zeker wel wat voor de dieren betekenen. Hun levenskwaliteit bijvoorbeeld verbeteren ten opzichte van nu.
pi_102957140
quote:
En met het dode hert nog op je schouder _O- "Ja ik was toevallig in de buurt, dus ach ik kom even langs voor dat praatje"
pi_102957202
quote:
Ik wil dit naast mijn studie rechten gaan doen, waarmee ik in februari start. Bij een andere partij is het niet te combineren naast mijn studie (meer uren). Heeft te maken met de langstudeerboete. Als je er langer dan vijf jaar over doet krijg je ¤ 3.000 boete.
Dus je motivatie om bij de PvdD aan de slag te gaan is eigenlijk omdat je bij andere partijen te veel moet doen? Dit gaat helemaal goed komen!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:55:37 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102957215
hebben ze bij de SP geen plekje voor je dan? Die zijn ook niet echt van het 'iets doen'
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102957276
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dus je motivatie om bij de PvdD aan de slag te gaan is eigenlijk omdat je bij andere partijen te veel moet doen? Dit gaat helemaal goed komen!
Nee, omdat het anders niet te combineren is. Daarnaast wil ik harstikke graag voor ze aan de slag gaan. Zie mijn bovenstaande posts voor verdere toelichting.
pi_102957398
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dat is niet mijn motivatie. Mijn motivatie is veel uitgebreider. Zie deze topic voor mijn motivatie.
pi_102957534
hoe oud ben je eigenlijk?
pi_102957575
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:46 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja niet verkeerd. Al zou je hem nog positiever kunnen maken door te zeggen dat je schrijfvaardigheid in orde is, maar altijd voor verbetering vatbaar; en dat je het waardevol acht om jezelf altijd verder te ontwikkelen en daarom dus thuis regelmatig werkt aan het verder verbeteren van je schrijfvaardigheid, oid. Dat je dus een positieve eigenschap koppelt aan het feit dat je nog eea kan leren mbt schrijfvaardigheid: dat je leergierig bent/altijd naar verbetering op zoek/gedreven oid.

[..]

Je beschrijft nu heel specifiek een werkdag van een fractiemedewerker. Denk dat je beter antwoord kan geven in termen van kwaliteiten: een goede fractiemedewerker is proactief, analytisch sterk, goed in het zich een onderwerp snel eigen maken, flexibel, secuur en kan goed zelfstandig werken, bijvoorbeeld.
Oké, duidelijk. Dus als er aan mij wordt gevraagd wat een goede fractiemedewerker moet kunnen, kan ik beter algemene kwaliteiten opnoemen.
pi_102957612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:02 schreef CafeRoker het volgende:
hoe oud ben je eigenlijk?
Laten we het erop houden dat ik begin twintig ben. Anders geef ik teveel informatie weg.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:08:32 #78
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102957781
ts is psychotisch
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:59 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Dat is niet mijn motivatie. Mijn motivatie is veel uitgebreider. Zie deze topic voor mijn motivatie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Nee, omdat het anders niet te combineren is. Daarnaast wil ik harstikke graag voor ze aan de slag gaan. Zie mijn bovenstaande posts voor verdere toelichting.
2x op dezelfde reactie reageren...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102957845
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Catch22- het volgende:
ts is psychotisch

[..]

[..]

2x op dezelfde reactie reageren...
Het wordt mij gevraagd en ik antwoord netjes.
pi_102957880
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige sollicitant. Er zijn er veel meer. Het wordt een sollicitatieronde om te bepalen wie ze aannemen.
Heb je ook ingangen binnen de fractie toevallig? Dat is vaak wel een meerwaarde.
Je bent in ieder geval gemotiveerd zo te lezen ^O^
pi_102957961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Heb je ook ingangen binnen de fractie toevallig? Dat is vaak wel een meerwaarde.
Ik heb helemaal geen contacten in de politiek. Het zou zeker een meerwaarde zijn.

Ik ga er helemaal voor. Tijdens de sollicitatieronde en als ik aangenomen word zal ik ook mijn uiterste best doen. En anders is het sollicitatiegesprek weer een mooie ervaring geweest voor een volgende.
pi_102958043
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Ja, ook een goed punt. Het helpt als je bijv. eens langs bent gekomen om een fractievergadering bij te wonen. Maar in deze fase is het denk ik te laat om die contacten nog even te leggen, al zou je wel kunnen vragen of je eens een fractievergadering mag bijwonen voor je sollicitatiegesprek, omdat je graag wil zien hoe dat er in de praktijk aan toegaat. Komt wel positief over denk ik, al vraag ik me af of ze het nu nog doen ivm oneerlijk tov andere sollicitanten. Ligt een beetje aan de instelling van de partij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:04 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Oké, duidelijk. Dus als er aan mij wordt gevraagd wat een goede fractiemedewerker moet kunnen, kan ik beter algemene kwaliteiten opnoemen.
Idd :) (zolang je niet vervalt in totale vaagtaal)
// wandelende paradox //
pi_102958096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:11 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen contacten in de politiek. Het zou zeker een meerwaarde zijn.

Ik ga er helemaal voor. Tijdens de sollicitatieronde en als ik aangenomen word zal ik ook mijn uiterste best doen. En anders is het sollicitatiegesprek weer een mooie ervaring geweest voor een volgende.
Goede instelling!

Oh, je zou ook eens kunnen kijken of ze nog voor je sollicitatie een ledenvergadering hebben. Zal je zeker geen kwaad doen als je daar even langskomt, is voor jezelf ook wel handig om een beetje de sfeer te proeven (ben je eigenlijk lid?)
// wandelende paradox //
pi_102958101
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja, ook een goed punt. Het helpt als je bijv. eens langs bent gekomen om een fractievergadering bij te wonen. Maar in deze fase is het denk ik te laat om die contacten nog even te leggen, al zou je wel kunnen vragen of je eens een fractievergadering mag bijwonen voor je sollicitatiegesprek, omdat je graag wil zien hoe dat er in de praktijk aan toegaat. Komt wel positief over denk ik, al vraag ik me af of ze het nu nog doen ivm oneerlijk tov andere sollicitanten. Ligt een beetje aan de instelling van de partij.

[..]

Idd :) (zolang je niet vervalt in totale vaagtaal)
Bedankt. Zal morgen even contact opnemen om er naar te vragen!! Zal zeker een mooie ervaring zijn om een fractievergadering bij te wonen.
pi_102958227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Goede instelling!

Oh, je zou ook eens kunnen kijken of ze nog voor je sollicitatie een ledenvergadering hebben. Zal je zeker geen kwaad doen als je daar even langskomt, is voor jezelf ook wel handig om een beetje de sfeer te proeven (ben je eigenlijk lid?)
Morgen zal ik vragen naar de mogelijkheden om een vergadering bij te wonen. Ik ben geen lid. Ik volg de politiek wel, maar dat heeft nog niet geresulteerd in het lid worden van een partij, of het bezoeken van een vergadering.
pi_102958292
hmm, da's wel een goede eigenlijk. Wat ga je antwoorden als ze vragen waarom niet?
pi_102958402
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Morgen zal ik vragen naar de mogelijkheden om een vergadering bij te wonen. Ik ben geen lid. Ik volg de politiek wel, maar dat heeft nog niet geresulteerd in het lid worden van een partij, of het bezoeken van een vergadering.
Ah, ok. Is op zich niet erg hoor, ik was bij mijn sollicitatie wel lid maar verder ook nog niet actief, en de collega die samen met mij was aangenomen was nog geen lid (al had die wel een connectie binnen de partij). Als ze ernaar vragen kun je altijd aangeven dat de PvdD al langer je voorkeur heeft, maar dat je de stap tot lid worden gewoon nog niet gezet had. Ik heb bij mijn solli aangegeven dat ik graag wat actiever wilde worden, daarnaast werk zocht wat meer aansloot bij mijn passies en met deze vacature eigenlijk 2 in 1 had.
// wandelende paradox //
pi_102958524
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ah, ok. Is op zich niet erg hoor, ik was bij mijn sollicitatie wel lid maar verder ook nog niet actief, en de collega die samen met mij was aangenomen was nog geen lid (al had die wel een connectie binnen de partij). Als ze ernaar vragen kun je altijd aangeven dat de PvdD al langer je voorkeur heeft, maar dat je de stap tot lid worden gewoon nog niet gezet had. Ik heb bij mijn solli aangegeven dat ik graag wat actiever wilde worden, daarnaast werk zocht wat meer aansloot bij mijn passies en met deze vacature eigenlijk 2 in 1 had.
Ja, een goede antwoord die precies op mij aansluit.

Ik wil ook actiever worden in de politiek maar heb nooit nagedacht om lid te worden van een partij. En aangezien mijn studie rechten wordt past een parttime baan als fractiemedewerker daar mooi op aan. Dan kan ik het geleerde 'waarschijnlijk' gelijk in praktijk brengen.
pi_102958672
Is trouwens wel handig als je je even een beetje verdiept in politiek en de partij (hoeveel zetels hebben ze in de gemeente/provincie/landelijk, wie zijn die mensen, wat zijn hun concrete lokale doelstellingen als het lokaal is; hoe werkt de politiek aldaar mbt raadsvergaderingen/statenvergaderingen/TK vergaderingen, wat is het verschil tussen motie en amendement, etc. Je hoeft dit echt nog niet allemaal tot in het detail te weten, maar het is handig als je wat voorkennis hebt en iets daarvan in het gesprek kunt laten vallen... bijv. 'ik zag dat pvdd gemeente X/fractievoorzitter Y zich specifiek wil inzetten op X, en dat vind ik een erg mooi punt'; 'ik verwacht dat ik mij bezig zal houden met (X, Y, Z), en wellicht ook een bijdrage kan leveren in het opstellen van moties en amendementen, of vooronderzoek doen voor een initiatiefvoorstel' oid. Zo toon je tussen de regels door dat je weet waar je over praat/je je in de materie hebt verdiept,)
// wandelende paradox //
pi_102958699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ja, een goede antwoord die precies op mij aansluit.

Ik wil ook actiever worden in de politiek maar heb nooit nagedacht om lid te worden van een partij. En aangezien mijn studie rechten wordt past een parttime baan als fractiemedewerker daar mooi op aan. Dan kan ik het geleerde 'waarschijnlijk' gelijk in praktijk brengen.
Dat is al een mooi antwoord!
// wandelende paradox //
pi_102958826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef cinnamon_M het volgende:
Is trouwens wel handig als je je even een beetje verdiept in politiek en de partij (hoeveel zetels hebben ze in de gemeente/provincie/landelijk, wie zijn die mensen, wat zijn hun concrete lokale doelstellingen als het lokaal is; hoe werkt de politiek aldaar mbt raadsvergaderingen/statenvergaderingen/TK vergaderingen, wat is het verschil tussen motie en amendement, etc. Je hoeft dit echt nog niet allemaal tot in het detail te weten, maar het is handig als je wat voorkennis hebt en iets daarvan in het gesprek kunt laten vallen... bijv. 'ik zag dat pvdd gemeente X/fractievoorzitter Y zich specifiek wil inzetten op X, en dat vind ik een erg mooi punt'; 'ik verwacht dat ik mij bezig zal houden met (X, Y, Z), en wellicht ook een bijdrage kan leveren in het opstellen van moties en amendementen, of vooronderzoek doen voor een initiatiefvoorstel' oid. Zo toon je tussen de regels door dat je weet waar je over praat/je je in de materie hebt verdiept,)
Ja, daar wil ik vanavond al een begin mee maken. Moet vanavond aan de slag bij mijn 'bijbaan'. Om een uur of 23.00 ga ik mij even een uur erin verdiepen. En morgen ga ik daarmee verder.

Ik ga het verwerken in een verslag. En daarna lees ik deze even goed door.
pi_102958895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ja, daar wil vanavond al een begin mee maken. Moet vanavond aan de slag bij mijn 'bijbaan'. Om een uur of 23.00 ga ik mij even een uur erin verdiepen. En morgen ga ik daarmee verder.
Mooi zo. Succes! Wel even laten weten of je het geworden bent hè ;)
// wandelende paradox //
pi_102958938
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Mooi zo. Succes! Wel even laten weten of je het geworden bent hè ;)
Zeker laat ik het jullie weten!! Bedankt voor je uitmuntende hulp.
pi_102958984
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:33 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Zeker laat ik het jullie weten!! Bedankt voor je uitmuntende hulp.
Graag gedaan, hoop dat je aangenomen wordt!
// wandelende paradox //
pi_102959004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Graag gedaan, hoop dat je aangenomen wordt!
Ik ga er helemaal voor!
pi_102985223
Hoe zie je jezelf over 10 jaar, TS?
pi_102985855
quote:
5s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:45 schreef thabit het volgende:
Hoe zie je jezelf over 10 jaar, TS?
Ik wil over 4,5 jaar mijn bachelor rechten op HBO niveau hebben behaald. Met deze studie begin ik in februari.

Daarnaast wil ik gedurende deze 4 jaar aan de slag gaan voor een aantal uren per week bij een baan die gerelateerd is aan mijn studie. Hiervoor ben ik aan het solliciteren.

Na deze 4,5 jaar wil ik voor een traineeship gaan. Het liefst bij de overheid om te bepalen wat het best bij mij past binnen de overheid. Na deze traineeship wil ik dan graag aan de slag bij de overheid als bijvoorbeeld 'beleidsmedewerker'.

En op mijzelf wonen en wie weet een gezin starten als alles financieel op zijn poten staat.

Dat is mijn toekomstdoel!!! Vind je het een goede beschrijving?
pi_102986027
Weet ik veel; ik heb geen verstand van solliciteren.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:44:16 #99
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_102987939
Ik ben benieuwd hoe dit verloopt! :Y
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_103047364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ik wil over 4,5 jaar mijn bachelor rechten op HBO niveau hebben behaald. Met deze studie begin ik in februari.

Daarnaast wil ik gedurende deze 4 jaar aan de slag gaan voor een aantal uren per week bij een baan die gerelateerd is aan mijn studie. Hiervoor ben ik aan het solliciteren.

Na deze 4,5 jaar wil ik voor een traineeship gaan. Het liefst bij de overheid om te bepalen wat het best bij mij past binnen de overheid. Na deze traineeship wil ik dan graag aan de slag bij de overheid als bijvoorbeeld 'beleidsmedewerker'.

En op mijzelf wonen en wie weet een gezin starten als alles financieel op zijn poten staat.

Dat is mijn toekomstdoel!!! Vind je het een goede beschrijving?
Ja, vind ik wel :)
// wandelende paradox //
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')