Dat zijn niet de reacties waar ik op doel. Zie mijn OP hiervoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat zou je doen als Geert Wilders je een bedrijfspoedel zou noemen?
Het is voor een aantal uren als fractiemedewerker voor Partij van de Dieren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Goed, voor welke partij?
Kan mij voorstellen dat je een aantal vragen zult krijgen of te zien of jij je kunt aansluiten bij de standpunten van die partij.
Sandalen+sokken. Rooibosthee mee en vooral zeggen dat je vegetarier bent!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Het is voor een aantal uren als fractiemedewerker voor Partij van de Dieren.
Bijbel mee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sandalen+sokken. Rooibosthee mee en vooral zeggen dat je vegetarier bent!
Nee, het worden geen sandalen, dat is zeker. Moet ik gaan liegen over het feit dat ik geen vegetarier ben en geniet van een klein stukje vlees!! Dat ben ik niet van plan te doen. Aangezien het alleen maar verkeerd kan gaan als je gaat liegen tijdens de sollicitatieronde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sandalen+sokken. Rooibosthee mee en vooral zeggen dat je vegetarier bent!
Dan kun je het wel vergeten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, ik eet wel eens vlees.
Dat is serieus!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Serieuze reacties, alstublieft.
Okok, zeg dan maar dat je uitsluitend biologisch vlees eet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, het worden geen sandalen, dat is zeker. Moet ik gaan liegen over het feit dat ik geen vegetarier ben en geniet van een klein stukje vlees!! Dat ben ik niet van plan te doen. Aangezien het alleen maar verkeerd kan gaan als je gaat liegen tijdens de sollicitatieronde.
Nou, eerst de sollicitatieronde ingaan. Het draait om meer dan alleen of je vlees nuttigt of niet!!!quote:
Netjes kleden zeker. Ik zal in het weekend eens een nieuwe pantalon en een paar schoenen aanschaffen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Okok, zeg dan maar dat je uitsluitend biologisch vlees eet.![]()
Gewoon netjes kleden en normaal op de vragen antwoorden. Mochten ze je niet willen, pech gehad en op naar je volgende sollicitatie.
Wilt u serieus reageren op mijn OP. Dank u zeer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon binnen komen lopen met je dubbelloops jachtgeweer en je jagerspetje op.
Whehe en 2 dode hazen om je nek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon binnen komen lopen met je dubbelloops jachtgeweer en je jagerspetje op.
nodig ze uit voor de BBQ die je komend weekeinde geeft omdat je een mooi kg knaller pakket kon kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Serieuze reacties, alstublieft.
Het is u bekendt dat de man van Marianne Thieme een (ex)jager is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Wilt u serieus reageren op mijn OP. Dank u zeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Het staat aardig op je curriculum vitea als je er een jaar aan de slag kunt gaan als fractiemedewerker. Daarna kun je misschien verder kijken. Ik wil later makkelijk aan een fulltime baan komen en daarvoor moet je ergens naar binnen zien te komen!!! Zodat je je later kan profileren van andere kandidaten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Whehe en 2 dode hazen om je nek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |