Dat zijn niet de reacties waar ik op doel. Zie mijn OP hiervoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat zou je doen als Geert Wilders je een bedrijfspoedel zou noemen?
Het is voor een aantal uren als fractiemedewerker voor Partij van de Dieren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Goed, voor welke partij?
Kan mij voorstellen dat je een aantal vragen zult krijgen of te zien of jij je kunt aansluiten bij de standpunten van die partij.
Sandalen+sokken. Rooibosthee mee en vooral zeggen dat je vegetarier bent!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Het is voor een aantal uren als fractiemedewerker voor Partij van de Dieren.
Bijbel mee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sandalen+sokken. Rooibosthee mee en vooral zeggen dat je vegetarier bent!
Nee, het worden geen sandalen, dat is zeker. Moet ik gaan liegen over het feit dat ik geen vegetarier ben en geniet van een klein stukje vlees!! Dat ben ik niet van plan te doen. Aangezien het alleen maar verkeerd kan gaan als je gaat liegen tijdens de sollicitatieronde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sandalen+sokken. Rooibosthee mee en vooral zeggen dat je vegetarier bent!
Dan kun je het wel vergeten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, ik eet wel eens vlees.
Dat is serieus!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Serieuze reacties, alstublieft.
Okok, zeg dan maar dat je uitsluitend biologisch vlees eet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, het worden geen sandalen, dat is zeker. Moet ik gaan liegen over het feit dat ik geen vegetarier ben en geniet van een klein stukje vlees!! Dat ben ik niet van plan te doen. Aangezien het alleen maar verkeerd kan gaan als je gaat liegen tijdens de sollicitatieronde.
Nou, eerst de sollicitatieronde ingaan. Het draait om meer dan alleen of je vlees nuttigt of niet!!!quote:
Netjes kleden zeker. Ik zal in het weekend eens een nieuwe pantalon en een paar schoenen aanschaffen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Okok, zeg dan maar dat je uitsluitend biologisch vlees eet.![]()
Gewoon netjes kleden en normaal op de vragen antwoorden. Mochten ze je niet willen, pech gehad en op naar je volgende sollicitatie.
Wilt u serieus reageren op mijn OP. Dank u zeer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon binnen komen lopen met je dubbelloops jachtgeweer en je jagerspetje op.
Whehe en 2 dode hazen om je nek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon binnen komen lopen met je dubbelloops jachtgeweer en je jagerspetje op.
nodig ze uit voor de BBQ die je komend weekeinde geeft omdat je een mooi kg knaller pakket kon kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Serieuze reacties, alstublieft.
Het is u bekendt dat de man van Marianne Thieme een (ex)jager is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Wilt u serieus reageren op mijn OP. Dank u zeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Het staat aardig op je curriculum vitea als je er een jaar aan de slag kunt gaan als fractiemedewerker. Daarna kun je misschien verder kijken. Ik wil later makkelijk aan een fulltime baan komen en daarvoor moet je ergens naar binnen zien te komen!!! Zodat je je later kan profileren van andere kandidaten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Whehe en 2 dode hazen om je nek.
mwah, het kan ook wordne gezien als een poging op het pluche te komen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Het staat aardig op je curriculum vitea als je er een jaar aan de slag kunt gaan als fractiemedewerker bij een partij. Daarna kun je misschien verder kijken. Ik wil later makkelijk aan een fulltime baan komen en daarvoor moet je ergens naar binnen zien te komen!!! Zodat je je later kan profileren van andere kandidaten.
Eet je biologisch vlees? Als je dat niet doet en niet van plan bent, kun je je afvragen waarom je bij de PvdD aan de slag wilt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, het worden geen sandalen, dat is zeker. Moet ik gaan liegen over het feit dat ik geen vegetarier ben en geniet van een klein stukje vlees!! Dat ben ik niet van plan te doen.
Als de baan bij je aansluit, hoef je niet te liegen. Dus nogmaals: waarom wil je bij de PvdD aan de slag?quote:Aangezien het alleen maar verkeerd kan gaan als je gaat liegen tijdens de sollicitatieronde.
Ik kan je nu alvast vertellen dat dat een antwoord is dat het niet gaat doen bij de partij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Het staat aardig op je curriculum vitea als je er een jaar aan de slag kunt gaan als fractiemedewerker. Daarna kun je misschien verder kijken. Ik wil later makkelijk aan een fulltime baan komen en daarvoor moet je ergens naar binnen zien te komen!!! Zodat je je later kan profileren van andere kandidaten.
Klopt. Maar dit is ook niet het antwoord dat ik ga geven tijdens het sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kan je nu alvast vertellen dat dat een antwoord is dat het niet gaat doen bij de partij.
V.
HOUD ONS niet langer in spanning, welk antwoord geef je dan wèl?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit is ook niet het antwoord dat ik ga geven tijdens het sollicitatiegesprek.
Dit zijn vragen die ik altijd kreeg tijdens sollicitatiegesprekken. En hier heb ik even tijd voor nodig. Geef mij een paar minuten om over mijn antwoord te denken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef CafeRoker het volgende:
Ja, wat wel dan? En waarom de partij vd dieren?
Ik ga zometeen mijn motivatie naar voren brengen. Willen jullie beoordelen of het in orde is als motivatie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef CafeRoker het volgende:
Ja, wat wel dan? En waarom de partij vd dieren?
Dus je gaat liegen, waarvan je net zei dat je er geen zin in had?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit is ook niet het antwoord dat ik ga geven tijdens het sollicitatiegesprek.
Vlees of geen vlees niet. Maar indien vlees, dan biologisch is gezien van de aard van de boodschap die de partij uitdraagt wel degelijk relevant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
by the way, of je vlees eet of niet is niet relevant voor de functie, dus dat mogen ze niet vragen. als ze het toch doen -> geen antwoord geven!
Liegen. Nee, ik kan mij wel vinden is de standpunten van de partij. Hiervoor moet ik alleen mijn motivatie nog goed kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus je gaat liegen, waarvan je net zei dat je er geen zin in had?
V.
Ik eet niet zo vaak vlees. 1 keer per week en dat nog niet eens elke week. Dus die ene keer per week wil ik ook wel biologisch vlees gaan eten!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef CafeRoker het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom eerdere gesprekken niet zo soepel liepen
Verder: dat vlees eten maakt volgens mij allemaal niet zo heel erg uit. Zolang het maar matig is en je duidelijk laat blijken dat je goed begrijpt dat het dood beest is en dus respectvol behandeld moet worden.
edit: gekruist
Ach, het is wel OK dacht ik zo. Als je er teveel aan sleutelt komt het ook zo ingestudeerd eruit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Ik zou graag als fractiemedewerker voor Partij voor de Dieren aan de slag wil gaan omdat ik mij kan vinden in de standpunten waar de partij voor staat. De standpunten waar ik mij in kan vinden zijn de belangen van dieren, milieu en natuur.
De dierenwelzijn wordt naar mijn smaak teveel aangetast door de grootschaligheid, het zonder verdoving slachten van dieren en de kwaliteit van het leven van de dieren moet beter. Bijvoorbeeld meer ruimte tijdens het grazen.
Ik ben nooit goed geweest in zulke vragen beantwoorden, maar ik hoop dat dit een goed begin is?
Dan moet je keihard liegen, anders is al je moeite voor nietsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, ik eet wel eens vlees.
Leuke vraag!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Hoe diep zit bij jou de liefde voor dieren?
Heb je wel eens seks gehad met een schaap?
Of een paard?
Is dat gefilmd?
Nee, ik vraag naar tips voor de sollicitatie. Dat is het enige wat ik met deze topic wil. Ik ga geen geheime stukken openbaren mocht ik door de sollicitatieronde heenkomen. Dat heb ik bij mijn vorige werkgevers ook nooit gedaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Parzival het volgende:
Volgens mij moet je je als fractiemedewerker een beetje stil kunnen houden.. (aangezien je ook met geheime stukken in aanmerking zou kunnen komen). Het feit dat je op een forum gaat bleeeren dat je daar gaat solliciteren lijkt me voldoende om je bij voorbaat af te wijzen.
Zoals met alles in de politiek gaat het om het wekken van schijn...quote:Nee, ik vraag naar tips voor de sollicitatie. Dat is het enige wat ik met deze topic wil. Ik ga geen geheime stukken openbaren mocht ik door de sollicitatieronde heenkomen. Dat heb ik bij mijn vorige werkgevers ook nooit gedaan.
Er is niks verkeerds met het vragen van tips.
Bedankt voor je goede tip. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ach, het is wel OK dacht ik zo. Als je er teveel aan sleutelt komt het ook zo ingestudeerd eruit.
Wat wel erg belangrijk is, is dat je dit soort punten vooraf helder ziet. Niet perse het antwoord, maar meer dat je voor jezelf een reden of een mening erover hebt. Het antwoord volgt dan vanzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |