Dan ziet het oog een bezwete dame die haar best doet om haar lijf nog mooier te krijgen dan het al is, ongeacht ingesnoerde tieten of niet.quote:
Precies, dat oog kijkt later maar weer, als ik fris gedoucht benquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan ziet het oog een bezwete dame die haar best doet om haar lijf nog mooier te krijgen dan het al is, ongeacht ingesnoerde tieten of niet.
Maar nu, heb je nu dan gewoon gerend met de verzwikte enkel? Heb je daar geen last van gehad dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Seven. het volgende:
Ik ben weer gaan rennen met mijn superdeluxe sportsok op verzwikte enkel. Kreeg wéér kramp, de helft van 2,5 km afgemaakt zonder dat ding, ging véél beter.
was een leuke titel geweest, met ingesnoerde tieten door weer en wind.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan ziet het oog een bezwete dame die haar best doet om haar lijf nog mooier te krijgen dan het al is, ongeacht ingesnoerde tieten of niet.
Zooo idd..dat is écht niet goed. Voor een vrouw is de sportbh even belangrijk als de schoenenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
was een leuke titel geweest, met ingesnoerde tieten door weer en wind.
Maar jullie hebben gelijk hoor, ik kom ze ook wel eens tegen,dat bij elke stap d`r tiet tegen d`r kin slaat. Ik denk dan wel eens oei oei, dat moet slecht zijn.
Serieus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Zooo idd..dat is écht niet goed. Voor een vrouw is de sportbh even belangrijk als de schoenenZelfs bij cup a oid..
quote:
quote:Denk nooit dat je te kleine borsten hebt voor het dragen van een sport-bh. Zelfs kleine borsten zijn gevoelig voor schokken die je lichaam ondergaat tijdens het sporten en op den duur dreigen die trillingen de vezels van het bindweefsel te beschadigen. Ook al heb je cup A, een sport-bh is altijd nodig om je te beschermen tegen het sneller uitzakken van de borsten etc.. Je kan niet je borsten trainen; hoeveel je ook sport. Er zitten geen spieren in, alleen de spieren erachter, je borstspieren, kun je trainen om je borsten in vorm te houden. Houding en een goede sport-bh zijn daarbij onmisbare aanvulling.
Het is ook absoluut niet mijn ding..maar het zijn flinke schokken die je borsten krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
Moehaha, ik heb aadus ik hoef niet
![]()
Ik heb gewoon een gewone BH, heb er sowieso maar 4 ofzo, en die zitten prima, lingerieshizzle is zo niet mijn ding.. 't gaat toch uit op 't moment dat een ander het ziet..
Bij mij blijft er juist nog meer dan genoeg overquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef Sarabi het volgende:
Shockabsorbers zijn inderdaad niet erg mooibij mij blijft er ook niets van over
Maar dat is wel fijn met lopen![]()
Morgen zo vroeg mogelijk proberen te lopen
Meestal in dit topic, kom ze alleen nooit tegen tijdens het hardlopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoog oestrogeengehalte de laatste dagen, dit topic
Je staat erbij!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef scrub_nurse het volgende:
hej ik sta niet in de OP,hoe regel ik dat?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoog oestrogeengehalte de laatste dagen, dit topic
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:55 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil rechtsedirecte wel tegenkomen tijdens het lopen...
* douche-eendje rent naar schiphol
Hahaha xDquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:23 schreef Sinji het volgende:
Was aan het joggen en zag vandaag een meid rennen/lopen in Lekkum Leeuwarden. Iemand van hier? Dat handjeklap was een aanmoediging, geen sneer!
Pics!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond maar eens 5KM lopen in m'n nieuwe lidl tight
Dan woon je vast niet ver van me vandaan...ik loop vooralsnog ook in het Zuiderparkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:19 schreef trekeennummertje het volgende:
Vroeger liep ik altijd een paar rondjes rondom het Zuiderpark, maar vanaf nu loop ik liever naar scheveningen toe (circa. 6km), naar de Jumbo voor een flesje water. Nou dan haal je de finish wel hoor. en daarna uiteindelijk ook nog terug, kom ik toch nog op een mooie afstand uit.
Vast, woon ongeveer 10 minuten ervandaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan woon je vast niet ver van me vandaan...ik loop vooralsnog ook in het Zuiderpark
Ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:23 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Vast, woon ongeveer 10 minuten ervandaan.Hoelang loop je al?
Goed bezig met die 10 km's, kan je dat weer? Of is het even opbouwen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben in de herfst van vorig jaar begonnen, begin dit jaar liep ik 10 km's...daarna een paar maanden helemaal nix gedaan, en nu min of meer weer opnieuw begonnen. Jij?
Ik kan die 10km's nog niet, maar dat is wel weer mijn eerstvolgende doelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Goed bezig met die 10 km's, kan je dat weer? Of is het even opbouwen?
Uhmm even denken... anderhalf jaar geleden was ik begonnen, maar toen is het abrupt gestopt - doordat ik mijn benen "kapot" liep, zegmaar en de motivatie kelderde daardoor een beetje.
En nu wil ik het weer oppakken (heb nu 3 keer gelopen) en doe het rustiger aan.
Succes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan die 10km's nog niet, maar dat is wel weer mijn eerstvolgende doel
10km!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan die 10km's nog niet, maar dat is wel weer mijn eerstvolgende doel
Tempo omlaag = afstand omhoogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
10km!!
Pffff mijn doel is 10 minuten achter elkaar volhouden
Ja, daar ben ik nu mee bezig. Het gaat ook een stuk makkelijker nu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tempo omlaag = afstand omhoog
Zo ben ik ook begonnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu mee bezig. Het gaat ook een stuk makkelijker nu.
Eerst stortte ik haast in na 4 minuten, nu kan ik nog gewoon praten. Dat schijnt een goed teken te zijn.
...Heb ik die digitale horloge met hartslagmeter van de Lidl gekocht.quote:Train je op je ideale hartslag, dan is de vetverbranding al na drie minuten optimaal. De vaak aangenomen stelling dat je pas na een half uur vet verbrandt, is dus helemaal niet van toepassing. Wel is het zo dat je het beste resultaat bereikt na een training van twintig tot dertig minuten.
quote:Formule van Karvonen
220 - leeftijd = maximale hartslag.
60 tot 70 % van maximale hartslag is ideale hartslag (voor vetverbranding).
Mooie tijd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:48 schreef Swetsenegger het volgende:
5km in 29:43. En gewoon in korte broek ipv tight
Ga interval trainingen doen als het puur om vetverbranden gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef trekeennummertje het volgende:
Aan de hand van dit stukje tekst...
[..]
...Heb ik die digitale horloge met hartslagmeter van de Lidl gekocht.
Samen met de formule van Karvonen eventjes wat vet verbranden.
[..]
Vetverbranding is gewoon mooi meegenomen; Ik hou het wel bij hardlopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga interval trainingen doen als het puur om vetverbranden gaat.
quote:
gewoon zeggen...en ook nog even op haar overtollige kilo's wijzen!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Net les 3 gelopen. Ja in een korte broek, heerlijk met een beetje regen.
.
Naja zeg denk ik dan, je kan zelf nog geen minuut lopen
Nou ja zeg, ze zou blij moeten zijn dat je niet een of andere dure sport doet. Hardlopen is prijzig. Of dat ze je niet elke zaterdag naar het voetbalveld moet brengenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Net les 3 gelopen. Ja in een korte broek, heerlijk met een beetje regen.
Maar wat een stimulans krijg ik van mijn ouders zeg![]()
Ik: Ik ga even hardlopen hé
Mam: Je bent gek
Ik: Hoezo?
Mam: Wie gaat er nou hardlopen met dit weer.
Ik: Ik, het regent maar zachtjes.
Mam: Je bent knetter gek, ga een fatsoenlijke sport doen ofzo.
Naja zeg denk ik dan, je kan zelf nog geen minuut lopen
Ik doe ook nog aan volleybal, maar ja dat vind ze dan weer wel super leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ze zou blij moeten zijn dat je niet een of andere dure sport doet. Hardlopen is prijzig. Of dat ze je niet elke zaterdag naar het voetbalveld moet brengen![]()
Time to rebel against your parents!!
En inderdaad, wijs haar ook eens op de rolletjes
Gewoon niks van aantrekken. Lekker gaan lopen, het is niet dat ze er last van heeft, tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik doe ook nog aan volleybal, maar ja dat vind ze dan weer wel super leuk.
Daar hebben we in Nederland toch een mooie gezegde voor?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Mam: Wie gaat er nou hardlopen met dit weer.
Ik: Ik, het regent maar zachtjes.
Mam: Je bent knetter gek, ga een fatsoenlijke sport doen ofzo.
Gezondheid!quote:
Shirts waren hier nog wel, ook dames jacks, maar geen heren jacks meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gezondheid!
Ik heb op marktplaats al een shirtje gescoord. Stomme Lidl met z'n nep-voorraad.
Vanavond weer lopen, ben benieuwd of ik nu ook in de regen moet rennen. Tot nu toe ben ik steeds tussen de buien doorgerend
volleyball mumsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik doe ook nog aan volleybal, maar ja dat vind ze dan weer wel super leuk.
Hmz, ik ben 87kg dus dan moet ik ze ook in de gaten houden. Hoewel ik pas aan 165KM zitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volleyball mums![]()
oke nu weer on topic...vandaag op mijn nieuwe schoenen gelopen en dan merk je pas dat je oude schoenen op den duur versleten raken.
Al gaat dat bij mij wel snel, mijn oude paar was na 600km gewoon op, zat veel te weinig demping in waardoor ik last kreeg van spieren die ik anders nooit voelde.
Maar ik ben ook niet de lichtste (195m. en 89kg) dus dan zal het misschien sneller slijten.
ik kreeg opeens last van spieren in mijn bil omdat ik het gebrek aan demping onbewust geforceerd ging opvangen met spierkracht waardoor ik geforceerd ging lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, ik ben 87kg dus dan moet ik ze ook in de gaten houden. Hoewel ik pas aan 165KM zit
600km in 4,5 maand?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
die van mij waren 4,5 maand oud dus daar kan het niet aan liggen
Draag je geen jack met zo`n weer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:20 schreef mazaru het volgende:
Net terug van les 9. Wat heb ik heerlijk gelopen! Ik had precies het goede tempo. In de miezerregen van het begin tot het eind, nat top op mijn velletje.
Maar nu lekker gedoucht en trots op mezelf
Ja, ik had een jack aan, maar het was zo'n vieze miezer die overal doorheen kruipt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:25 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Draag je geen jack met zo`n weer?
yes indeed.....als je n echte goede wil hebben wel ja. Ligt er aan wat je cup is,misschien is ene van de HEMA ook een optie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tamashii het volgende:
Even serieus, vandaag hardloopschoenen gekocht en wilde een sportbeha kopen maar kosten die krengen echt 40-50-60 euro? WTF. Dat vind ik echt belachelijk.
Je zou kunnen kijken naar het huismerk van Perry, dat INQ merk. Schijnt ook wel aardig te zijn. Maar zelf heb ik voor deze Nike gekozen, die was ¤ 35,- . Dat gaat nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tamashii het volgende:
Even serieus, vandaag hardloopschoenen gekocht en wilde een sportbeha kopen maar kosten die krengen echt 40-50-60 euro? WTF. Dat vind ik echt belachelijk.
Jup, vandaag sinds een week weer gelopen en was echt perfect weer. Vrijwel windstil, droog, prima temperatuur.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Lopen jullie eigenlijk nog in een short?
Zowel nog korte mouwen, als korte broek. Eenmaal opgewarmd is het heerlijk hardlopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Nog wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Brrr nee. Minstens 3 kwart tight en korte mouwenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Wiehoe het volgende:
Zowel nog korte mouwen, als korte broek. Eenmaal opgewarmd is het heerlijk hardlopen.
Steeds 2 min er tussen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef GotC het volgende:
Net les 17 gelopen (5-7-7-5). Ging eigenlijk erg lekker, al was het tempo ver te zoeken voor m'n gevoel..maar de km's zeggen wel wat anders
Ook erg stabiel gelopen, eigenlijk bijna constant hetzelfde tempo
Distance: 4.37 km
Duration: 30m:37s
Avg Speed: 7:00 min/km
Oh en het is echt goddelijk hardloopweer!Tikje koud, maar tijdens t lopen echt heerlijk
Truequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:34 schreef Goofy88 het volgende:
Da's 8,5 gem. op de stukken dat je rent (aangenomen dat je 2 min wandelt op 5 km/h) afgerond 9 km/h, ziet er leuker uit dan 7 ;p wat is het doel?
HTC Desire icm Endomondo appquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:45 schreef Goofy88 het volgende:
Wat cool, hoe kom je aan die statistiekjes? Smartphone, garmin dinges oid? je max is 12 km/h, dat is behoorlijk hard, met wat voor tijden wil je die 5 en 10 lopen?
Voor welke Evy? 2011 of die 1e?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:51 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand een pdf met het loopschema van Evy 2011 die klopt?
Dat pdfbestand wat bij de lessen zit, klopt voor geen hout.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens klopt het wel, maar voor de oude Evyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:51 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand een pdf met het loopschema van Evy 2011 die klopt?
Dat pdfbestand wat bij de lessen zit, klopt voor geen hout.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
http://sport.be.msn.com/starttorun/2009/downloads/0to5kmin10w.xls
quote:
Yupquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Met Endomondo kun je dus tracken, bijhouden en Evy horen tegelijkertijd?
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:58 schreef mazaru het volgende:
Ik zat te wachten op die intervaltraining, met iedere keer 2 minuten rennen en dan 1 minuut wandelen. Maar die zit er niet bij in de 2011 versie.
Ok, ook maar eens testen dan. En dan zou m'n vriend me kunnen volgen tijdens het rennen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
[..]
YupTenminste, mij lukt t
. Meestal zet ik eerst Evy aan en dan Endomondo, maar het kan ook gewoon tegelijkertijd door op het muziek icoontje te drukken in Endomondo. Zorg er wel altijd voor dat het GPS signaal is gevonden.
Hij kan je precies volgenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ok, ook maar eens testen dan. En dan zou m'n vriend me kunnen volgen tijdens het rennen?
GPS zit volgens mij wel goed, de iPhone heeft dat geloof ik altijd aan
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, les 16 gedaan!
En idd weet Evy wel wat ze doet, want zeker de 2e keer 5 vond ik stiekem ineens best zwaar.![]()
Heeft er iemand trouwens het schema van Evy2011? Ik hoef haar niet te horen, ik weet inmiddels wel dat ze fier op me is, maar ik ben benieuwd naar de verschillen in de lessen.
Echt gewoon 15 min geledenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
http://sport.be.msn.com/starttorun/2009/downloads/0to5kmin10w.xls
Oké, dat is wat ik zoek. Dan is ie wat geruster als ik in het donker renquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij kan je precies volgenGewoon op je pagina van Endomondo, wordt elke minuut geupdate (erg leuk om te zien trouwens!). Hij kan je zelfs (in het Engels) peptalks sturen, die jij dan hoort als je het aanzet in de instellingen op je mobiel
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oké, dat is wat ik zoek. Dan is ie wat geruster als ik in het donker ren
Gister 4,8 km in 26 min 47, loop je volgende keer mee?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
HTC Desire icm Endomondo appErg fijn! GPS+Endomondo+Evy aan en gaan
. Wordt allemaal automatisch gedaan.
M'n tijden..ideaal zou zijn om 5 km in 30 min te kunnen lopen, 10 zou ik in 5 kwartier willen lopen. Heb de 5 km tijdens een wedstrijd al eens in 31 min gelopen.
Maar het voornaamste voor mij is om wat gewicht kwijt te raken (dan zal het lopen ook sneller gaan) en beetje conditie te hebben.
Ik begon met hardlopen omdat m'n artsen zeiden dat ik nooit zou kunnen hardlopen dankzij m'n knieën. Muwhaha!
Dusssssssssss... *steen zoekt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Echt gewoon 15 min geledenVlak boven je
Hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Gister 4,8 km in 26 min 47, loop je volgende keer mee?10 km in 1:15 moet te doen zijn als je 5 km in 30 kon.
Als ik arts zou zijn zou ik iedereen vertellen dat ze mij geen auto kunnen gevenWaarom doen mensen altijd iets waarvan de arts zegt dat het niet kan? Wat is er aan de hand met de knietjes? wel zuinig op zijn, je hebt maar 1 paar.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dusssssssssss... *steen zoekt...
Loop niet altijd even hardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:15 schreef GotC het volgende:
[..]
HahaDat is nog te snel voor mij
M'n vriend (YUR, post hier ook) zou het wellicht wel redden
Mmm het komt erop neer dat m'n knieën niet sporen. Serieus ja. Patella Femoraal Pijnsyndroom. Ze kunnen er iig niks aan doen..ben er wel zuinig mee
Het is ook een..syndroom waar niemand veel van begrijptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:20 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Loop niet altijd even hardmoest die knie van je even googlen maar begrijp er weinig... oke niets van
maar er zijn dus wel oefeningen voor...? =>http://www.mtchuizen.com/patella.php
iig vet veel namen om die blessure heel indrukwekkend te laten lijken
Oooh als je dat gaat doen fiets ik misschien wel meequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik twijfel of ik vanmiddag gewoon mn lesje ga lopen, of dat ik gewoon eens ga testen hoe ver ik kom
Heb je een voorbeeld?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:55 schreef YUR het volgende:
Oh, en Goofy88, er zijn hartslagmeters die compatibel zijn met endomondo en smartphones
ok, pretty cool, ik denk dat als het zo doorgaat ik volgend jaar een apparaat koopt dat belt, mailt, browsed, fietscomputer, hardloop gps e.d., en alles in 1 doet. Met een beetje mazzel met extra set lichtmetalen velgen zodat ie me naar me werk kan brengenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:11 schreef GotC het volgende:
[..]
http://store.endomondo.com/heart-rate-monitors.html
Goedzo!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:26 schreef YUR het volgende:
Net gelopen. In plaats van les 17 heb ik gekozen voor 5km. Op een minuutje (auw rug) na heb ik m in één keer gelopen
Ja dat gaat best snel hoor! Maar pas wel op dat je niet te hard van stapel loop.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef YUR het volgende:
[..]
31.30 ... geef me nog 2 a 3 5km's en ik zit ook onder het half uur
Komt goed! Zaterdag ga ik weer een stukje lopen, zo ontspannen mogelijk. Eens kijken hoe dat uit gaat pakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat gaat best snel hoor! Maar pas wel op dat je niet te hard van stapel loop.
Blessure of gewoon een tijd geluierd?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef LeNeHe het volgende:
Was lekker weer om te lopen vandaag! Ben weer voorzichtig begonnen, wel een eind teruggegaan in conditie zeg...
Ik geloof het niet...heb je misschien dat schema op papier?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef Clayton1 het volgende:
Post 129.
Loopt er niemand van hier met Renate Wennemars?
Volgensmij lopen hier de meeste met Evyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef Clayton1 het volgende:
Post 129.
Loopt er niemand van hier met Renate Wennemars?
Blessure aan knie :-(quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Blessure of gewoon een tijd geluierd?
Ik ga zondag voor les 11. Gelukkig wordt die les niet zwaarder. Maar ik zou heel trots op mezelf zijn als ik dit 3 keer achter elkaar zou doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook een beetje na les 10 morgen of zondag les 11 voor mij.
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Laat maar wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik morgen. Les 7, en met Endomondo erbij. Kijken of dat een beetje werkt
Ik denk dat ook af en toe..maar gek genoeg denk ik dan aan t programma Obese? Als die mensen kunnen doorzetten tijdens t sporten, moet ik het al helemaal kunnen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga zondag voor les 11. Gelukkig wordt die les niet zwaarder. Maar ik zou heel trots op mezelf zijn als ik dit 3 keer achter elkaar zou doen.
Ik heb nu ook een paar keer met de gedachte gespeeld om te gaan wandelen terwijl ik nog moest rennen.
We gaan het zien, eigenlijk moet het wel kunnen natuurlijk. Als het 1 keer lukt, dan lukt het ook 3 keer.
Ja, daar zat ik van de week ook met verwondering naar te kijken. Die mensen zijn tonnetje rond en die rennen zo een paar kilometer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Laat maar weten
[..]
Ik denk dat ook af en toe..maar gek genoeg denk ik dan aan t programma Obese? Als die mensen kunnen doorzetten tijdens t sporten, moet ik het al helemaal kunnen!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik woog een jaar geleden ook nog 50KG meer dan dan ik nu weeg
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Knap gedaan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Geen aandacht voor, je rot voelen en het weg eten (dus gewoon verslaafd) het uitstellen om er iets aan te doen, denken nu toch al koekje gehad die maakt die 2e ook niet meer uit, niet anders gewend zijn uit de opvoeding, werkelijk niet weten wat gezond eten is... Denk dat je bij de zorgverzekering nog wel 10.000 redenen kunt achterhalenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knap gedaan!![]()
En dit is niet lullig bedoeld hoor, maar ik heb dat nooit kunnen begrijpen. Ik ben nu een kilo of 2, 3 boven mijn ideale gewicht. En ik zal echt niet rusten voor die eraf zijn.
Hoe kan het toch dat mensen hun gewicht zo ver laten oplopen dat er ineens 50 kilo af moet?
Dat zie je toch gebeuren?
Oké, ik ben niet te dik maar heb een buikje, niet erg, maar goed, het moet er toch vanaf. Bij mij was het meer: Oké, vanaf nu ga ik op mijn eten letten. Er is niks te drinken in huis, dan maar cola. 1 koekje gehad, schuldig voelen, de rest van de dag niks ongezonds meer. Volgende dagen gaat het goed. Dan heb je weer behoefte naar suiker, dan ineens veel te veel koekjes, chips etc. eten, en zo maar door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knap gedaan!![]()
En dit is niet lullig bedoeld hoor, maar ik heb dat nooit kunnen begrijpen. Ik ben nu een kilo of 2, 3 boven mijn ideale gewicht. En ik zal echt niet rusten voor die eraf zijn.
Hoe kan het toch dat mensen hun gewicht zo ver laten oplopen dat er ineens 50 kilo af moet?
Bij een eetverslaving kan ik me nog wel iets voorstellen. Iedere verslaving is moeilijk te doorbreken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Geen aandacht voor, je rot voelen en het weg eten (dus gewoon verslaafd) het uitstellen om er iets aan te doen, denken nu toch al koekje gehad die maakt die 2e ook niet meer uit, niet anders gewend zijn uit de opvoeding, werkelijk niet weten wat gezond eten is... Denk dat je bij de zorgverzekering nog wel 10.000 redenen kunt achterhalen(nee ik heb geen overgewicht en ja toch maar er wel wat van af voor betere sportprestaties)
nou ik draag dus echt geen sportbh tijdens het hardlopen en ik heb nergens last van hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Zooo idd..dat is écht niet goed. Voor een vrouw is de sportbh even belangrijk als de schoenenZelfs bij cup a oid..
Dat merk je ook niet gelijk, maar het weefsel wordt opgerekt en..nja..iedereen weet wat daar de gevolgen van zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:04 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
nou ik draag dus echt geen sportbh tijdens het hardlopen en ik heb nergens last van hoor.
Nou vertel maar wat de gevolgen er dan van zijn?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat merk je ook niet gelijk, maar het weefsel wordt opgerekt en..nja..iedereen weet wat daar de gevolgen van zijn
Nog nooit een fatsoenlijke sportbh voor 75B gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nou vertel maar wat de gevolgen er dan van zijn?
Plus ik heb nog nooit een fatsoenlijke sportbh gezien voor maat 75B.
quote:Hardlopen is voor de borsten van de vrouw de meest belastende sport die er bestaat. Bij iedere landing tijdens het hardlopen vangst het lichaam 2 a 3 keer het lichaamsgewicht op. Dat betekent dat de borsten diezelfde krachten ondergaan.
quote:Een sportbh is voor veel sporten echt aan te raden. Voor hardlopers is een sportbh een must. Sterker: een goede sportbh is voor een hardlopende vrouw net zo belangrijk als een paar goede sportschoenen.
quote:Het is echt een misverstand om te denken dat kleine borsten geen bh nodig hebben. Grote of kleine borsten zegt niets over het belang van een goede sportbh.
Bron: http://sport.infonu.nl/di(...)s-het-hardlopen.htmlquote:Sportbh´s zijn er in de maten 60 tot 105, van A naar G. Niet iedere sportzaak zullen alle maten op voorraad hebben, ze zijn echter wel leverbaar.
Ja ben wel wat winkels ingeweest, behalve die jij opnoemt, ga ik daar nog eens kijken ;-) Want bij de hm, bijv. zat hij echt niet fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog nooit een fatsoenlijke sportbh voor 75B gezienDan heb je ook niet goed gekeken meid!
1e de beste: http://www.shockabsorber.nl/run.html
Maten: 70-80 A / 70-85 B C D DD E F
Dus
Kwestie van hardloopwinkel of zelfs een Perry Sport inlopen.
Ik had ook nergens last van met m'n 75F, maar ik wil geen hangende borsten over 10 jaar.
[..]
[..]
[..]
[..]
Bron: http://sport.infonu.nl/di(...)s-het-hardlopen.html
En voor wat interessante weetjes: http://www.pkrun.nl/cms/m(...)ction=showitem&id=86
Brr, die van de H&M zijn ook echt niks waard. Kijk, zo'n Shockabsorber is het beste van het beste, en ze hebben een specifieke lijn voor hardlopers (Shockabsorber Run). Het is niet goedkoop, maar ik heb er bv nu al anderhalf jaar plezier vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:15 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja ben wel wat winkels ingeweest, behalve die jij opnoemt, ga ik daar nog eens kijken ;-) Want bij de hm, bijv. zat hij echt niet fijn.
Dankje!
Zo zie je maar, dat ik er (nog) niet echt verstand van heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Brr, die van de H&M zijn ook echt niks waard. Kijk, zo'n Shockabsorber is het beste van het beste, en ze hebben een specifieke lijn voor hardlopers (Shockabsorber Run). Het is niet goedkoop, maar ik heb er bv nu al anderhalf jaar plezier van
Ik heb m in de Hardloopwinkel gehaald (Den Haag), voor volgens mij 50 euro. Het is wel erg belangrijk om te passen en des noods ff advies te vragenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:22 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat ik er (nog) niet echt verstand van heb.
Had je hem online gehaald of in de winkel?
hoe duur was hij ?
Maar dan loop ik de perry enzo eens in kijken wat ze daar hebben en hoe het zit.
Valt opzich nog wel mee, als hij toch lang mee gaat. En gewone bh's zitten soms ook gewoon niet fijn, en als je daar dan mee hardloopt is het niet fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb m in de Hardloopwinkel gehaald (Den Haag), voor volgens mij 50 euro. Het is wel erg belangrijk om te passen en des noods ff advies te vragen
Perry Sport heeft m ook
No problemoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:36 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Valt opzich nog wel mee, als hij toch lang mee gaat. En gewone bh's zitten soms ook gewoon niet fijn, en als je daar dan mee hardloopt is het niet fijn.
Ik ga morgen eens in de stad kijken ! Dankje voor je advies. Ja passen doe ik zeker, ik wil wel zeker zijn en het laten checken desnoods of hij echt goed is.
en bij decathlon kost ie 30e, voor t geval je daar dichtbij woontquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:36 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Valt opzich nog wel mee, als hij toch lang mee gaat. En gewone bh's zitten soms ook gewoon niet fijn, en als je daar dan mee hardloopt is het niet fijn.
Ik ga morgen eens in de stad kijken ! Dankje voor je advies. Ja passen doe ik zeker, ik wil wel zeker zijn en het laten checken desnoods of hij echt goed is.
Ik heb er 1quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Vincent17 het volgende:
Loopt er hier ook iemand met zo'n reflectie armband of zo'n armband met lichtjes? Die ga ik wss voor me verjaardag vragen, maar ik weet niet welke van goede kwaliteit zijn.
Nou ja, ik zit nu al maanden op 1500 Kcal terwijl ik VEEL sport en ik val niet af. Ik heb gewoon extreem weinig calorieen nodig, en dat is heel moeilijk vol te houden op langere termijn. Zaak is dus inderdaad om het niet verder dan 3 kilootjes op te laten lopen. Maar stress (scheidingen, sterfgevallen, IVF behandelingen) en 3 zwangerschappen meevreten en stoppen met roken heeft zo zijn tol geeist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knap gedaan!![]()
Als je 50 kilo af kunt vallen en kan stoppen met roken, dan kun je dit ook volhouden!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit nu al maanden op 1500 Kcal terwijl ik VEEL sport en ik val niet af. Ik heb gewoon extreem weinig calorieen nodig, en dat is heel moeilijk vol te houden op langere termijn. Zaak is dus inderdaad om het niet verder dan 3 kilootjes op te laten lopen. Maar stress (scheidingen, sterfgevallen, IVF behandelingen) en 3 zwangerschappen meevreten en stoppen met roken heeft zo zijn tol geeist.
Nu had ik diabetes en dat was de trigger om er (wederom) wat aan te doen. Het is nu ook de motivator om het zo te houden. Dus veel sporten. Dan kan ik dus 1500Kcal eten ipv 1000.
Ik heb wel de 'mazzel' dat het lijntje tussen extreem aankomen of afvallen erg dun is. Wanneer ik dus onder dat kritische lijntje kom vliegen de kilo's er redelijk makkelijk af. Dus afvallen gaat me vrij 'makkelijk' af. Maar ik heb wel moeite met op gewicht blijven. De verleiding blijftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je 50 kilo af kunt vallen en kan stoppen met roken, dan kun je dit ook volhouden!
Je gezondheid is een hele sterke motivator!
Wauw! Geweldig! Wat een verschil!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wel de 'mazzel' dat het lijntje tussen extreem aankomen of afvallen erg dun is. Wanneer ik dus onder dat kritische lijntje kom vliegen de kilo's er redelijk makkelijk af. Dus afvallen gaat me vrij 'makkelijk' af. Maar ik heb wel moeite met op gewicht blijven. De verleiding blijft
Ik maak dus af en toe maar dit soort 'voor-na' collages als prikkeling
[ afbeelding ]
(dit was -43.5KG)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |