Dat ookquote:
 voor hardloopschoenen vond ik ze niet eens zo afgrijselijk lelijk.
 voor hardloopschoenen vond ik ze niet eens zo afgrijselijk lelijk.  

quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:13 schreef Sts het volgende:
Les 18 vandaag, op my new babies:
[ afbeelding ]
Een halve maat groter dan de vorige, dus hopelijk geen blauwe tenen meer. Leuk om te zien op zo'n filmpje welke schoenen wel en niet goed corrigeren. Het nieuwe model van mijn oude schoenen corrigeerde bv voor geen meter.
Vandaag ga ik mijn collega's aanmoedigen op de halve marathon

You'd better!quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:22 schreef Maraca het volgende:
Mooie schoenen. Waar waren die toen ik mijn schoenen uitkoos?
Vanmiddag maar weer eens rennen. Wel veel naar de sportschool geweest, maar hardlopen is er niet echt van gekomen. Lang leve dit topic want dan heb ik steeds weer zin om te gaan rennen

quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
5km in 32:19. Ik moest vooral inhouden voor de 3-jarige kleuter die er steeds op 50 meter hartstochtelijk huilend met een verhit rood hoofd op d'r hardst achteraan fietste.

't is er niet van gekomenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
You'd better!
Hoewel in de sportschool hangen ook niet verkeerd is, ook daar kan je cardio doen. Maar ben het met je eens, dat is niet hetzelfde als lekker buiten lopen.
Heb maandag nog gelopen en wil morgenavond weer. Tussendoor ook sportschool en squash gedaan, dus zit met bewegen wel goed.
 Ben gaan touren met de Alfa
 Ben gaan touren met de Alfa   

Oh ja een sportbh daar moet ik ook nog eens voor op pad. Heb gelukkig geen grote cup maar het schijnt toch beter te zijn om ze flink in te snoeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
dames, even een vraagjewat voor sportbeha hebben jullie?
Ik heb nogal een grote maat(cup e) en heb een beetje moeite een goed passende te vinden die ook daadwerkelijk stevig is

. Bijzonder snel ging ik niet, maar desondanks tevreden met mijn loopje van vandaag.
. Bijzonder snel ging ik niet, maar desondanks tevreden met mijn loopje van vandaag. 

Blaren, checkquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde schoenen, maar dan geel ipv blauw. Deze heeft versteviging in de zool.
Die versteviging is ook enigszins aan de binnenkant te voelen aan de rand, waardoor ik wel eens blaren krijg. Ik doe nu tape op mijn voet op die plaats.
 Maar dat hoort bij mij een beetje bij nieuwe schoenen, dus ik verwacht dat ik wel wat eelt kweek. En anders idd tape.
 Maar dat hoort bij mij een beetje bij nieuwe schoenen, dus ik verwacht dat ik wel wat eelt kweek. En anders idd tape.
 ook al ligt het nog (zeker) een jaar in de toekomst.
 ook al ligt het nog (zeker) een jaar in de toekomst.

Ik heb net als littledrummergirl ook n cup E en gebruik de shock absorber hoogste klasse, geschikt voor rennen dus. En dat werkt perfect,je zit er volledig ingesnoerd en ik heb nergens last van. Ik heb er 55e voor betaald, dat kost ie overal,totdat ik zag dat ie bij decathlon 30e kostquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja een sportbh daar moet ik ook nog eens voor op pad. Heb gelukkig geen grote cup maar het schijnt toch beter te zijn om ze flink in te snoeren.
 dus als ik n 2e ga halen ga ik mooi daarheen!
  dus als ik n 2e ga halen ga ik mooi daarheen!

Hier ook een shockabsorber met een dcup, je merkt inderdaad wel verschil. En je ziet het ook bij andere vrouwen die hardlopen, of ze wel of geen sportbh dragenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:38 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ik heb net als littledrummergirl ook n cup E en gebruik de shock absorber hoogste klasse, geschikt voor rennen dus. En dat werkt perfect,je zit er volledig ingesnoerd en ik heb nergens last van. Ik heb er 55e voor betaald, dat kost ie overal,totdat ik zag dat ie bij decathlon 30e kostdus als ik n 2e ga halen ga ik mooi daarheen!

Morgen even langs de Lidl, kijken of ze nog hardloopjasjes hebben.
 Morgen even langs de Lidl, kijken of ze nog hardloopjasjes hebben.  

Hier ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
Mooi hardloopshirt gekocht bij de Liddl, voor ¤10,--. Daar hoef ik van de winter geen kou voor te lijden.

Ja, het oog wil ook wat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook echt wel blij met m'n shockabsorber. Als ik m aanheb, is het net alsof ik niks heb, maar boeiend. Ik ga niet sporten om er sexy uit te zien, dat doe ik wel na het sporten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |