Het lijkt hier in ieder geval te werken, de huisgenoot in kwestie loopt minimaal 30 km per week dus op haar advies durf ik wel te vertrouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehe
Tip: Plan je rondje zo dat je op de terugweg wind mee hebtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
damntegen de wind in rennen is toch niet zo relaxed
Of loop rondjes in een park, zoals ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tip: Plan je rondje zo dat je op de terugweg wind mee hebtLiefst ook nog het begin tussen wat gebouwen en terug erbuiten
ik loop meestal langs de havensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tip: Plan je rondje zo dat je op de terugweg wind mee hebtLiefst ook nog het begin tussen wat gebouwen en terug erbuiten
Naar het park lopen gebruik ik juist als verkapte warming up. Goed doorwandelen voor zo'n 1,8kmquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik loop meestal langs de havensdus niet erg veel bebouwing en altijd wel redelijk wat wind
eigk zou ik door het park willen rennen ofzo, maar dan moet ik daar eerst weer heen
We gaan goed samen op he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:20 schreef YUR het volgende:
Zo, net thuis van een turbulente les 16 van Evy 2011. Wat een wind!
Maar het was wel weer lekker![]()
Resultaat (voor zover dat van belang is...) 4,5 km in 30m47s
Idem, en de terugweg loop ik deels als coolingdownquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Naar het park lopen gebruik ik juist als verkapte warming up. Goed doorwandelen voor zo'n 1,8km
Dat ookquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:13 schreef Sts het volgende:
Les 18 vandaag, op my new babies:
[ afbeelding ]
Een halve maat groter dan de vorige, dus hopelijk geen blauwe tenen meer. Leuk om te zien op zo'n filmpje welke schoenen wel en niet goed corrigeren. Het nieuwe model van mijn oude schoenen corrigeerde bv voor geen meter.
Vandaag ga ik mijn collega's aanmoedigen op de halve marathon
You'd better!quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:22 schreef Maraca het volgende:
Mooie schoenen. Waar waren die toen ik mijn schoenen uitkoos?![]()
Vanmiddag maar weer eens rennen. Wel veel naar de sportschool geweest, maar hardlopen is er niet echt van gekomen. Lang leve dit topic want dan heb ik steeds weer zin om te gaan rennen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
5km in 32:19. Ik moest vooral inhouden voor de 3-jarige kleuter die er steeds op 50 meter hartstochtelijk huilend met een verhit rood hoofd op d'r hardst achteraan fietste.
't is er niet van gekomenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
You'd better!![]()
Hoewel in de sportschool hangen ook niet verkeerd is, ook daar kan je cardio doen. Maar ben het met je eens, dat is niet hetzelfde als lekker buiten lopen.
Heb maandag nog gelopen en wil morgenavond weer. Tussendoor ook sportschool en squash gedaan, dus zit met bewegen wel goed.
Oh ja een sportbh daar moet ik ook nog eens voor op pad. Heb gelukkig geen grote cup maar het schijnt toch beter te zijn om ze flink in te snoeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
dames, even een vraagjewat voor sportbeha hebben jullie?
Ik heb nogal een grote maat(cup e) en heb een beetje moeite een goed passende te vinden die ook daadwerkelijk stevig is
Blaren, checkquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde schoenen, maar dan geel ipv blauw. Deze heeft versteviging in de zool.
Die versteviging is ook enigszins aan de binnenkant te voelen aan de rand, waardoor ik wel eens blaren krijg. Ik doe nu tape op mijn voet op die plaats.
Ik heb net als littledrummergirl ook n cup E en gebruik de shock absorber hoogste klasse, geschikt voor rennen dus. En dat werkt perfect,je zit er volledig ingesnoerd en ik heb nergens last van. Ik heb er 55e voor betaald, dat kost ie overal,totdat ik zag dat ie bij decathlon 30e kostquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja een sportbh daar moet ik ook nog eens voor op pad. Heb gelukkig geen grote cup maar het schijnt toch beter te zijn om ze flink in te snoeren.
Hier ook een shockabsorber met een dcup, je merkt inderdaad wel verschil. En je ziet het ook bij andere vrouwen die hardlopen, of ze wel of geen sportbh dragenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:38 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ik heb net als littledrummergirl ook n cup E en gebruik de shock absorber hoogste klasse, geschikt voor rennen dus. En dat werkt perfect,je zit er volledig ingesnoerd en ik heb nergens last van. Ik heb er 55e voor betaald, dat kost ie overal,totdat ik zag dat ie bij decathlon 30e kostdus als ik n 2e ga halen ga ik mooi daarheen!
Hier ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
Mooi hardloopshirt gekocht bij de Liddl, voor ¤10,--. Daar hoef ik van de winter geen kou voor te lijden.
Ja, het oog wil ook wat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook echt wel blij met m'n shockabsorber. Als ik m aanheb, is het net alsof ik niks heb, maar boeiend. Ik ga niet sporten om er sexy uit te zien, dat doe ik wel na het sporten![]()
Sure! Nà het rennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |