Het lijkt hier in ieder geval te werken, de huisgenoot in kwestie loopt minimaal 30 km per week dus op haar advies durf ik wel te vertrouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehe
Tip: Plan je rondje zo dat je op de terugweg wind mee hebtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
damntegen de wind in rennen is toch niet zo relaxed
Of loop rondjes in een park, zoals ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tip: Plan je rondje zo dat je op de terugweg wind mee hebtLiefst ook nog het begin tussen wat gebouwen en terug erbuiten
ik loop meestal langs de havensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tip: Plan je rondje zo dat je op de terugweg wind mee hebtLiefst ook nog het begin tussen wat gebouwen en terug erbuiten
Naar het park lopen gebruik ik juist als verkapte warming up. Goed doorwandelen voor zo'n 1,8kmquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik loop meestal langs de havensdus niet erg veel bebouwing en altijd wel redelijk wat wind
eigk zou ik door het park willen rennen ofzo, maar dan moet ik daar eerst weer heen
We gaan goed samen op he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:20 schreef YUR het volgende:
Zo, net thuis van een turbulente les 16 van Evy 2011. Wat een wind!
Maar het was wel weer lekker![]()
Resultaat (voor zover dat van belang is...) 4,5 km in 30m47s
Idem, en de terugweg loop ik deels als coolingdownquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Naar het park lopen gebruik ik juist als verkapte warming up. Goed doorwandelen voor zo'n 1,8km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |