abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102769887
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik was ook onder de indruk _O- Stond te kijken bij de sportbh's, komt hij naar me toe: 'Ja kan je het een beetje vinden? Lukt het? Deze en deze maat moet je denk ik hebben, toch?' :o
Laat me maar eens voelen. :@
#35.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:55:53 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102769941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Laat me maar eens voelen. :@
Nou gelukkig deed hij dat niet zeg :').
pi_102770336
Nee, je zou wel heel raar staan te kijken
#35.
pi_102771162
ik werd geholpen door een vrouw net :Y fijn personeel in die winkel O+ ze hebben mn maat voor me besteld *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:47:32 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102771750
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik werd geholpen door een vrouw net :Y fijn personeel in die winkel O+ ze hebben mn maat voor me besteld *O*
Idd erg fijn personeel O+ En erg goede service :Y
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:07:31 #231
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_102778525
Ook mijn rondes weer gelopen. Gelukkig is het niet meer zo warm (beetje veel wind misschien). Hardlopen gaat me veel beter of met deze temperaturen, dus ik ben 'blij' dat het mooie weer voorbij is :@
pi_102781079
Volgende week toch maar even bij de lidl kijken :)

Ik begin de laatste week toch te merken dat de spierpijn op de rustdag minder wordt. Een goed teken. :)

Het blijft me verbazen hoe goed je de progressie merkt bij hardlopen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:40:32 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102782011
Ik ga idd ook even kijken. Wil de lange, wijde(re) damesbroek hebben.
pi_102786333
Hoihoi,

Sinds kort heb ik het hardlopen weer eens opgepakt, gezien mijn lousy conditie. Nu heb ik echter al redelijk kort na het lopen last van steken in mijn milt (?). Dit terwijl mijn lichaam schreeuwt om lekker te bewegen. Heel irritant dus..Heeft iemand tips om dit te voorkomen? Even ter informatie: ik loop om een uur of 8 's ochtends, ik start rustig en loop een beetje in intervallen. Ik ontbijt daarvoor niet, mede omdat ik eerst dacht dat de pijn daardoor kwam.
Sorrie als dit onderwerp net is aangesneden, ik zal nu even rustig door het topic bladeren;)
pi_102786461
Ik heb daar ook wel eens last van, weet nog niet precies waardoor het komt. :(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_102786534
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Tamashii het volgende:
nee inderdaad :N Heb ook al geprobeerd anders te 'ademen,' maar dat was het ook niet geloof ik..
pi_102787201
hmm..heb even gegoogled, en het lijkt toch veelal te maken te hebben met de ademhaling/zuurstoftekort. Ik zal kijken of ik toch wat beter op mijn ademhaling kan letten, meestal corrigeer ik mijzelf daar pas halverwege het lopen in. Zal het morgen eens uitproberen!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:20:14 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102787216
Ah, de beroemde steken in de zij? Stond op de FB pagina van Runner's World iets over ('Wat doe jij als je #steken in je zij krijgt tijdens het #hardlopen?')

Veel mensen antwoordden dat ze een vuist maken, duim in de vuist en echt stevig knijpen. Vervolgens diep ademhalen. Of je pas veranderen. Bij steek rechterkant je linkerbeen naar voren en links precies andersom.
Ook meer rechtop lopen hielp bij een aantal :)
pi_102787297
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef GotC het volgende:
Ah, de beroemde steken in de zij? Stond op de FB pagina van Runner's World iets over ('Wat doe jij als je #steken in je zij krijgt tijdens het #hardlopen?')

Veel mensen antwoordden dat ze een vuist maken, duim in de vuist en echt stevig knijpen. Vervolgens diep ademhalen. Of je pas veranderen. Bij steek rechterkant je linkerbeen naar voren en links precies andersom.
Ook meer rechtop lopen hielp bij een aantal :)
Thnx! Ik ga het morgen eens proberen, mocht ik er weer last van krijgen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:23:29 #240
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102787372
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Dreamyheadz het volgende:

[..]

Thnx! Ik ga het morgen eens proberen, mocht ik er weer last van krijgen.
Sowieso, eet/drink je vlak voordat je gaat lopen?
pi_102787697
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Sowieso, eet/drink je vlak voordat je gaat lopen?
Meestal niet, heel soms neem ik een paar slokjes water (niet zoveel dat mijn buik gaat klotsen) of een half glas sinaasappelsap met vruchtvlees, dat vond ik (bij mijn vorige hardlooppogingen een half jaar geleden :') ) wel prettig
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:32:55 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102787837
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef Dreamyheadz het volgende:

[..]

Meestal niet, heel soms neem ik een paar slokjes water (niet zoveel dat mijn buik gaat klotsen) of een half glas sinaasappelsap met vruchtvlees, dat vond ik (bij mijn vorige hardlooppogingen een half jaar geleden :') ) wel prettig
Ah ok :) Ik heb namelijk altijd als ik ga lopen net na t eten..tsja, steken :P.
Eigenlijk heb ik nooit last van steken, gewoon ervoor zorgen dat je goed blijft ademen+goede houding hebt.
pi_102787962
Stekenzijtip van mijn huisgenote was om je buik goed bol te zetten (dus heel goed inademen). Dan zou het al minder moeten worden, en natuurlijk niet teveel eten voor het lopen.
pi_102788237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Stekenzijtip van mijn huisgenote was om je buik goed bol te zetten (dus heel goed inademen). Dan zou het al minder moeten worden, en natuurlijk niet teveel eten voor het lopen.
Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehe
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:42:40 #245
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_102788316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Dreamyheadz het volgende:

[..]

Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehe
Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je ze niet nodig zou hebben ;)
F means you're fucked
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:42:47 #246
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102788325
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Dreamyheadz het volgende:

[..]

Gewoon lekker proberen :Y En idd, niet heel voorzichtig ademen, je lichaam wil lucht! :P

Maarre, wat loop je zoal?
pi_102788392
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je ze niet nodig zou hebben ;)
Ik ga eerst preventief te werk ;) Weet nu wat me te doen staat als ik steken krijg!
pi_102788618
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Gewoon lekker proberen :Y En idd, niet heel voorzichtig ademen, je lichaam wil lucht! :P

Maarre, wat loop je zoal?
Ben nu nog wat aan het aanrommelen hoor..Heb in een ver verleden Start To Run gedaan, maar dat vond ik op een gegeven moment niet zo leuk meer. Ben in de tussentijd ook verhuisd, en had dus mijn favoriete hardloop plantsoen niet meer ;) . Ik heb een applicatie op mijn telefoon waarbij je zelf d.m.v. intervallen je eigen hardloopschema kan samenstellen met je eigen muziek. Ik wil nog even uitvogelen hoe ik dat kan doen :) . Sowieso zal ik op zoek gaan naar een goed hardloopschema. Mijn stiekeme doel is volgend jaar de Dam tot Dam loop (redelijk) te lopen, alleen al omdat iedereen me om dat idee uitlacht :6
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:27:40 #249
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_102798309
De resultaten van gisteren: Start to Run 2011, run 16. Route lekker omgegooid en door het centrum geweest, leuk om tussen winkelende mensen door te rennen voor de verandering ;) Heb 'm helemaal volgens plan uit weten te lopen, toch viel de afstand me een klein beetje tegen. Maar goed, het gaat om uithoudingsvermogen, niet om snelheid! Sowieso al knap dat ik 'm heb uitgelopen omdat ik twee dagen geleden aan de tweede ronde van een Very Low Calorie dieet ben begonnen (500 cal per dag)

Ook nog even gek gedaan en gisteren op iBood de YouW8 weegschaal besteld, die ook vet en vocht voor je bijhoudt en die je resultaten upload naar een beveiligde pagina op het internet. Nog meer getalletjes en steun bij het lijnen/sporten/conditie verbeteren. Nog 5 kilo er af en ik trakteer mezelf op een gloednieuwe fiets :)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_102798383
quote:
quote:
Kwam daar van de week toevallig iets over tegen maar kan het nu niet meer vinden. Kwam neer bukken en op de plek duwen waar het pijn deed. Voor paar seconden en weer los en dat herhalen. De theorie erachter stond er niet bij (of heb niet verder gekeken :P)

Met de voetbaltraining vroegen werd altijd gezegd dat je dan je handen achter je hoofd moest doen, wandelen, door je neus in- en je mond uitademen.

Volgens mij komt het omdat een orgaan de afvalstoffen niet meer kan verwerken ofzo en daardoor samenkrampt... je conditie rustig opbouwen lijkt me dan de meest duurzame oplossing maar ik weet niet zeker of het orgaan en de afvalstoffen ook werkelijk de oorzaak zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')