Laat me maar eens voelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was ook onder de indrukStond te kijken bij de sportbh's, komt hij naar me toe: 'Ja kan je het een beetje vinden? Lukt het? Deze en deze maat moet je denk ik hebben, toch?'

fijn personeel in die winkel
 fijn personeel in die winkel  ze hebben mn maat voor me besteld
 ze hebben mn maat voor me besteld  

Idd erg fijn personeelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik werd geholpen door een vrouw netfijn personeel in die winkel
ze hebben mn maat voor me besteld
 En erg goede service
 En erg goede service  

nee inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb daar ook wel eens last van, weet nog niet precies waardoor het komt.
 Heb ook al geprobeerd anders te 'ademen,' maar dat was het ook niet geloof ik..
 Heb ook al geprobeerd anders te 'ademen,' maar dat was het ook niet geloof ik..

Thnx! Ik ga het morgen eens proberen, mocht ik er weer last van krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef GotC het volgende:
Ah, de beroemde steken in de zij? Stond op de FB pagina van Runner's World iets over ('Wat doe jij als je #steken in je zij krijgt tijdens het #hardlopen?')
Veel mensen antwoordden dat ze een vuist maken, duim in de vuist en echt stevig knijpen. Vervolgens diep ademhalen. Of je pas veranderen. Bij steek rechterkant je linkerbeen naar voren en links precies andersom.
Ook meer rechtop lopen hielp bij een aantal

Sowieso, eet/drink je vlak voordat je gaat lopen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Thnx! Ik ga het morgen eens proberen, mocht ik er weer last van krijgen.

Meestal niet, heel soms neem ik een paar slokjes water (niet zoveel dat mijn buik gaat klotsen) of een half glas sinaasappelsap met vruchtvlees, dat vond ik (bij mijn vorige hardlooppogingen een half jaar geledenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Sowieso, eet/drink je vlak voordat je gaat lopen?
 ) wel prettig
 ) wel prettig

Ah okquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Meestal niet, heel soms neem ik een paar slokjes water (niet zoveel dat mijn buik gaat klotsen) of een half glas sinaasappelsap met vruchtvlees, dat vond ik (bij mijn vorige hardlooppogingen een half jaar geleden) wel prettig
 Ik heb namelijk altijd als ik ga lopen net na t eten..tsja, steken
 Ik heb namelijk altijd als ik ga lopen net na t eten..tsja, steken  .
. 

Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Stekenzijtip van mijn huisgenote was om je buik goed bol te zetten (dus heel goed inademen). Dan zou het al minder moeten worden, en natuurlijk niet teveel eten voor het lopen.

Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je ze niet nodig zou hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehe

Gewoon lekker proberenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehe
 En idd, niet heel voorzichtig ademen, je lichaam wil lucht!
 En idd, niet heel voorzichtig ademen, je lichaam wil lucht! 

Ik ga eerst preventief te werkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je ze niet nodig zou hebben
 Weet nu wat me te doen staat als ik steken krijg!
 Weet nu wat me te doen staat als ik steken krijg!

Ben nu nog wat aan het aanrommelen hoor..Heb in een ver verleden Start To Run gedaan, maar dat vond ik op een gegeven moment niet zo leuk meer. Ben in de tussentijd ook verhuisd, en had dus mijn favoriete hardloop plantsoen niet meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon lekker proberenEn idd, niet heel voorzichtig ademen, je lichaam wil lucht!
Maarre, wat loop je zoal?
 . Ik heb een applicatie op mijn telefoon waarbij je zelf d.m.v. intervallen je eigen hardloopschema kan samenstellen met je eigen muziek. Ik wil nog even uitvogelen hoe ik dat kan doen
 . Ik heb een applicatie op mijn telefoon waarbij je zelf d.m.v. intervallen je eigen hardloopschema kan samenstellen met je eigen muziek. Ik wil nog even uitvogelen hoe ik dat kan doen  . Sowieso zal ik op zoek gaan naar een goed hardloopschema. Mijn stiekeme doel is volgend jaar de Dam tot Dam loop (redelijk) te lopen, alleen al omdat iedereen me om dat idee uitlacht
 . Sowieso zal ik op zoek gaan naar een goed hardloopschema. Mijn stiekeme doel is volgend jaar de Dam tot Dam loop (redelijk) te lopen, alleen al omdat iedereen me om dat idee uitlacht  

Heb 'm helemaal volgens plan uit weten te lopen, toch viel de afstand me een klein beetje tegen. Maar goed, het gaat om uithoudingsvermogen, niet om snelheid! Sowieso al knap dat ik 'm heb uitgelopen omdat ik twee dagen geleden aan de tweede ronde van een Very Low Calorie dieet ben begonnen (500 cal per dag)
 Heb 'm helemaal volgens plan uit weten te lopen, toch viel de afstand me een klein beetje tegen. Maar goed, het gaat om uithoudingsvermogen, niet om snelheid! Sowieso al knap dat ik 'm heb uitgelopen omdat ik twee dagen geleden aan de tweede ronde van een Very Low Calorie dieet ben begonnen (500 cal per dag) 

quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Kwam daar van de week toevallig iets over tegen maar kan het nu niet meer vinden. Kwam neer bukken en op de plek duwen waar het pijn deed. Voor paar seconden en weer los en dat herhalen. De theorie erachter stond er niet bij (of heb niet verder gekekenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Tamashii het volgende:
 )
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |