Gezondheid!quote:
Shirts waren hier nog wel, ook dames jacks, maar geen heren jacks meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gezondheid!
Ik heb op marktplaats al een shirtje gescoord. Stomme Lidl met z'n nep-voorraad.
Vanavond weer lopen, ben benieuwd of ik nu ook in de regen moet rennen. Tot nu toe ben ik steeds tussen de buien doorgerend
volleyball mumsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik doe ook nog aan volleybal, maar ja dat vind ze dan weer wel super leuk.
Hmz, ik ben 87kg dus dan moet ik ze ook in de gaten houden. Hoewel ik pas aan 165KM zitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volleyball mums![]()
oke nu weer on topic...vandaag op mijn nieuwe schoenen gelopen en dan merk je pas dat je oude schoenen op den duur versleten raken.
Al gaat dat bij mij wel snel, mijn oude paar was na 600km gewoon op, zat veel te weinig demping in waardoor ik last kreeg van spieren die ik anders nooit voelde.
Maar ik ben ook niet de lichtste (195m. en 89kg) dus dan zal het misschien sneller slijten.
ik kreeg opeens last van spieren in mijn bil omdat ik het gebrek aan demping onbewust geforceerd ging opvangen met spierkracht waardoor ik geforceerd ging lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, ik ben 87kg dus dan moet ik ze ook in de gaten houden. Hoewel ik pas aan 165KM zit
600km in 4,5 maand?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
die van mij waren 4,5 maand oud dus daar kan het niet aan liggen
Draag je geen jack met zo`n weer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:20 schreef mazaru het volgende:
Net terug van les 9. Wat heb ik heerlijk gelopen! Ik had precies het goede tempo. In de miezerregen van het begin tot het eind, nat top op mijn velletje.
Maar nu lekker gedoucht en trots op mezelf
Ja, ik had een jack aan, maar het was zo'n vieze miezer die overal doorheen kruipt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:25 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Draag je geen jack met zo`n weer?
yes indeed.....als je n echte goede wil hebben wel ja. Ligt er aan wat je cup is,misschien is ene van de HEMA ook een optie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tamashii het volgende:
Even serieus, vandaag hardloopschoenen gekocht en wilde een sportbeha kopen maar kosten die krengen echt 40-50-60 euro? WTF. Dat vind ik echt belachelijk.
Je zou kunnen kijken naar het huismerk van Perry, dat INQ merk. Schijnt ook wel aardig te zijn. Maar zelf heb ik voor deze Nike gekozen, die was ¤ 35,- . Dat gaat nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tamashii het volgende:
Even serieus, vandaag hardloopschoenen gekocht en wilde een sportbeha kopen maar kosten die krengen echt 40-50-60 euro? WTF. Dat vind ik echt belachelijk.
Jup, vandaag sinds een week weer gelopen en was echt perfect weer. Vrijwel windstil, droog, prima temperatuur.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Lopen jullie eigenlijk nog in een short?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |