Gezondheid!quote:
Shirts waren hier nog wel, ook dames jacks, maar geen heren jacks meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gezondheid!
Ik heb op marktplaats al een shirtje gescoord. Stomme Lidl met z'n nep-voorraad.
Vanavond weer lopen, ben benieuwd of ik nu ook in de regen moet rennen. Tot nu toe ben ik steeds tussen de buien doorgerend
volleyball mumsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik doe ook nog aan volleybal, maar ja dat vind ze dan weer wel super leuk.
Hmz, ik ben 87kg dus dan moet ik ze ook in de gaten houden. Hoewel ik pas aan 165KM zitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volleyball mums![]()
oke nu weer on topic...vandaag op mijn nieuwe schoenen gelopen en dan merk je pas dat je oude schoenen op den duur versleten raken.
Al gaat dat bij mij wel snel, mijn oude paar was na 600km gewoon op, zat veel te weinig demping in waardoor ik last kreeg van spieren die ik anders nooit voelde.
Maar ik ben ook niet de lichtste (195m. en 89kg) dus dan zal het misschien sneller slijten.
ik kreeg opeens last van spieren in mijn bil omdat ik het gebrek aan demping onbewust geforceerd ging opvangen met spierkracht waardoor ik geforceerd ging lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, ik ben 87kg dus dan moet ik ze ook in de gaten houden. Hoewel ik pas aan 165KM zit
600km in 4,5 maand?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
die van mij waren 4,5 maand oud dus daar kan het niet aan liggen
Draag je geen jack met zo`n weer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:20 schreef mazaru het volgende:
Net terug van les 9. Wat heb ik heerlijk gelopen! Ik had precies het goede tempo. In de miezerregen van het begin tot het eind, nat top op mijn velletje.
Maar nu lekker gedoucht en trots op mezelf
Ja, ik had een jack aan, maar het was zo'n vieze miezer die overal doorheen kruipt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:25 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Draag je geen jack met zo`n weer?
yes indeed.....als je n echte goede wil hebben wel ja. Ligt er aan wat je cup is,misschien is ene van de HEMA ook een optie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tamashii het volgende:
Even serieus, vandaag hardloopschoenen gekocht en wilde een sportbeha kopen maar kosten die krengen echt 40-50-60 euro? WTF. Dat vind ik echt belachelijk.
Je zou kunnen kijken naar het huismerk van Perry, dat INQ merk. Schijnt ook wel aardig te zijn. Maar zelf heb ik voor deze Nike gekozen, die was ¤ 35,- . Dat gaat nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Tamashii het volgende:
Even serieus, vandaag hardloopschoenen gekocht en wilde een sportbeha kopen maar kosten die krengen echt 40-50-60 euro? WTF. Dat vind ik echt belachelijk.
Jup, vandaag sinds een week weer gelopen en was echt perfect weer. Vrijwel windstil, droog, prima temperatuur.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Lopen jullie eigenlijk nog in een short?
Zowel nog korte mouwen, als korte broek. Eenmaal opgewarmd is het heerlijk hardlopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Nog wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Brrr nee. Minstens 3 kwart tight en korte mouwenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Wiehoe het volgende:
Zowel nog korte mouwen, als korte broek. Eenmaal opgewarmd is het heerlijk hardlopen.
Steeds 2 min er tussen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef GotC het volgende:
Net les 17 gelopen (5-7-7-5). Ging eigenlijk erg lekker, al was het tempo ver te zoeken voor m'n gevoel..maar de km's zeggen wel wat anders
Ook erg stabiel gelopen, eigenlijk bijna constant hetzelfde tempo
Distance: 4.37 km
Duration: 30m:37s
Avg Speed: 7:00 min/km
Oh en het is echt goddelijk hardloopweer!Tikje koud, maar tijdens t lopen echt heerlijk
Truequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:34 schreef Goofy88 het volgende:
Da's 8,5 gem. op de stukken dat je rent (aangenomen dat je 2 min wandelt op 5 km/h) afgerond 9 km/h, ziet er leuker uit dan 7 ;p wat is het doel?
HTC Desire icm Endomondo appquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:45 schreef Goofy88 het volgende:
Wat cool, hoe kom je aan die statistiekjes? Smartphone, garmin dinges oid? je max is 12 km/h, dat is behoorlijk hard, met wat voor tijden wil je die 5 en 10 lopen?
Voor welke Evy? 2011 of die 1e?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:51 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand een pdf met het loopschema van Evy 2011 die klopt?
Dat pdfbestand wat bij de lessen zit, klopt voor geen hout.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens klopt het wel, maar voor de oude Evyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:51 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand een pdf met het loopschema van Evy 2011 die klopt?
Dat pdfbestand wat bij de lessen zit, klopt voor geen hout.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
http://sport.be.msn.com/starttorun/2009/downloads/0to5kmin10w.xls
quote:
Yupquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Met Endomondo kun je dus tracken, bijhouden en Evy horen tegelijkertijd?
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:58 schreef mazaru het volgende:
Ik zat te wachten op die intervaltraining, met iedere keer 2 minuten rennen en dan 1 minuut wandelen. Maar die zit er niet bij in de 2011 versie.
Ok, ook maar eens testen dan. En dan zou m'n vriend me kunnen volgen tijdens het rennen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
[..]
YupTenminste, mij lukt t
. Meestal zet ik eerst Evy aan en dan Endomondo, maar het kan ook gewoon tegelijkertijd door op het muziek icoontje te drukken in Endomondo. Zorg er wel altijd voor dat het GPS signaal is gevonden.
Hij kan je precies volgenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ok, ook maar eens testen dan. En dan zou m'n vriend me kunnen volgen tijdens het rennen?
GPS zit volgens mij wel goed, de iPhone heeft dat geloof ik altijd aan
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, les 16 gedaan!
En idd weet Evy wel wat ze doet, want zeker de 2e keer 5 vond ik stiekem ineens best zwaar.![]()
Heeft er iemand trouwens het schema van Evy2011? Ik hoef haar niet te horen, ik weet inmiddels wel dat ze fier op me is, maar ik ben benieuwd naar de verschillen in de lessen.
Echt gewoon 15 min geledenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
http://sport.be.msn.com/starttorun/2009/downloads/0to5kmin10w.xls
Oké, dat is wat ik zoek. Dan is ie wat geruster als ik in het donker renquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij kan je precies volgenGewoon op je pagina van Endomondo, wordt elke minuut geupdate (erg leuk om te zien trouwens!). Hij kan je zelfs (in het Engels) peptalks sturen, die jij dan hoort als je het aanzet in de instellingen op je mobiel
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oké, dat is wat ik zoek. Dan is ie wat geruster als ik in het donker ren
Gister 4,8 km in 26 min 47, loop je volgende keer mee?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
HTC Desire icm Endomondo appErg fijn! GPS+Endomondo+Evy aan en gaan
. Wordt allemaal automatisch gedaan.
M'n tijden..ideaal zou zijn om 5 km in 30 min te kunnen lopen, 10 zou ik in 5 kwartier willen lopen. Heb de 5 km tijdens een wedstrijd al eens in 31 min gelopen.
Maar het voornaamste voor mij is om wat gewicht kwijt te raken (dan zal het lopen ook sneller gaan) en beetje conditie te hebben.
Ik begon met hardlopen omdat m'n artsen zeiden dat ik nooit zou kunnen hardlopen dankzij m'n knieën. Muwhaha!
Dusssssssssss... *steen zoekt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Echt gewoon 15 min geledenVlak boven je
Hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Gister 4,8 km in 26 min 47, loop je volgende keer mee?10 km in 1:15 moet te doen zijn als je 5 km in 30 kon.
Als ik arts zou zijn zou ik iedereen vertellen dat ze mij geen auto kunnen gevenWaarom doen mensen altijd iets waarvan de arts zegt dat het niet kan? Wat is er aan de hand met de knietjes? wel zuinig op zijn, je hebt maar 1 paar.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dusssssssssss... *steen zoekt...
Loop niet altijd even hardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:15 schreef GotC het volgende:
[..]
HahaDat is nog te snel voor mij
M'n vriend (YUR, post hier ook) zou het wellicht wel redden
Mmm het komt erop neer dat m'n knieën niet sporen. Serieus ja. Patella Femoraal Pijnsyndroom. Ze kunnen er iig niks aan doen..ben er wel zuinig mee
Het is ook een..syndroom waar niemand veel van begrijptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:20 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Loop niet altijd even hardmoest die knie van je even googlen maar begrijp er weinig... oke niets van
maar er zijn dus wel oefeningen voor...? =>http://www.mtchuizen.com/patella.php
iig vet veel namen om die blessure heel indrukwekkend te laten lijken
Oooh als je dat gaat doen fiets ik misschien wel meequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik twijfel of ik vanmiddag gewoon mn lesje ga lopen, of dat ik gewoon eens ga testen hoe ver ik kom
Heb je een voorbeeld?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:55 schreef YUR het volgende:
Oh, en Goofy88, er zijn hartslagmeters die compatibel zijn met endomondo en smartphones
ok, pretty cool, ik denk dat als het zo doorgaat ik volgend jaar een apparaat koopt dat belt, mailt, browsed, fietscomputer, hardloop gps e.d., en alles in 1 doet. Met een beetje mazzel met extra set lichtmetalen velgen zodat ie me naar me werk kan brengenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:11 schreef GotC het volgende:
[..]
http://store.endomondo.com/heart-rate-monitors.html
Goedzo!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:26 schreef YUR het volgende:
Net gelopen. In plaats van les 17 heb ik gekozen voor 5km. Op een minuutje (auw rug) na heb ik m in één keer gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |