Volgens mij gaat het in de Playboy niet zozeer om neuzenquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:45 schreef Id_do_her het volgende:
Mwa, die pronte tetjes zijn het checken wel waard, zegt de man in me.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:21 schreef Copycat het volgende:
Leuk voor haar, maar dit soort 'BN-ers' die hun bekendheid halen uit kandidaat zijn en een marginaal RTL5 programma is toch geen serieus Playboy-materiaal?
Hoe sympathiek Britt me ook lijkt.
Met het excuus van kwalitatief hoge interviews kom je niet meer weg als Britt er in staatquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in de Playboy niet zozeer om neuzen![]()
En wat zyntex zegt: snap ik ook niet inderdaad, maar misschien kopen mensen de Playboy vanwege de interviews.
nee idd je hebt gelijk,quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
Maar dat was 'Vrouw van ...' Amanda Krabbé ook niet bepaald.
Playboy Nederland is wellicht geen Playboymateriaal meer?
Ik kreeg rillingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee idd je hebt gelijk,
maar ik weet niet hoe het werkt zoiets maar ik neem aan dat de vrouwen eerst goed gekeurd moeten worden door de hogere hand??? of hebben ze volledige vrijheid hier in NL??
Want het wordt steeds erger, who's next??? Erica Terpstra??
De Hoge Raad van Vleeskeurders moet wel een stempel ter goedkeuring zetten inderdaad. De eisen zullen wel wat losser zijn tegenwoordig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee idd je hebt gelijk,
maar ik weet niet hoe het werkt zoiets maar ik neem aan dat de vrouwen eerst goed gekeurd moeten worden door de hogere hand??? of hebben ze volledige vrijheid hier in NL??
Want het wordt steeds erger, who's next??? Erica Terpstra??
ja dat moet wel, die uitgave met nicolette was ook een van de slechts verkopende nummers allertijden...en nog hebben ze er niet van geleerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Hoge Raad van Vleeskeurders moet wel een stempel ter goedkeuring zetten inderdaad. De eisen zullen wel wat losser zijn tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat moet wel, die uitgave met nicolette was ook een van de slechts verkopende nummers allertijden...en nog hebben ze er niet van geleerd![]()
Waar zijn de lekker wijven gebleven ????Wat? Nicolette van Dam heeft in de Playboy gestaan? Toen zal de wanhoop ook best goed hebben toegeslagen op de redactie daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, het valt inderdaad wel tegen qua aanbod.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Oh die. Dat had van mij ook niet echt gehoeven nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:27 schreef sherezade het volgende:
nope, die van spuiten en slikken, die smoezelige
Eens. Maar dat geldt voor meer tv-trash.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:21 schreef Copycat het volgende:
Leuk voor haar, maar dit soort 'BN-ers' die hun bekendheid halen uit kandidaat zijn en een marginaal RTL5 programma is toch geen serieus Playboy-materiaal?
Tsja, Britt lijkt me meer een geval van: te dom om gemeen te zijn.quote:Hoe sympathiek Britt me ook lijkt.
Och, in de jaren '80 was het al armoede met Viola Holt...quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
Playboy Nederland is wellicht geen Playboymateriaal meer?
Nog steeds de bestverkopende uitgave, toch? En dat was ook voordat Viola een household name werd met de 5 Uur Show en imo nog wel wat credit had. Men was toentertijd denk ik echt benieuwd naar de naakte Viola. Bij een Britt kan ik me dat amper voorstellen, die appelleert volgens mij meer aan een jongensbladdoelgroep, ipv die van een mannenblad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef Verbal het volgende:
Och, in de jaren '80 was het al armoede met Viola Holt...
V.
Ze kan inderdaad beter in de Seventeen gaan staan in plaats van de Playboy.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds de bestverkopende uitgave, toch? En dat was ook voordat Viola een household name werd met de 5 Uur Show en imo nog wel wat credit had. Men was toentertijd denk ik echt benieuwd naar de naakte Viola. Bij een Britt kan ik me dat amper voorstellen, die appelleert volgens mij meer aan een jongensbladdoelgroep, ipv die van een mannenblad.
De Chick, Foxy, Candy ... allemaal bladen waar ze beter tot haar recht komt. Of anders Panorama en Aktueel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:36 schreef BELASTING het volgende:
Ze kan inderdaad beter in de Seventeen gaan staan in plaats van de Playboy.
Iedereen koopt de Playboy met Britt erin natuurlijk voor het ongetwijfeld hilarische diepte (pun intendedquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
De Chick, Foxy, Candy ... allemaal bladen waar ze beter tot haar recht komt. Of anders Panorama en Aktueel.
Of de Viva, Libelle, Story, Weekend, Privé.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Chick, Foxy, Candy ... allemaal bladen waar ze beter tot haar recht komt. Of anders Panorama en Aktueel.
Ik denk dat ze gewoon aardig kan spelen dat ze dom is. Ze kan nooit zo achterlijk zijn in het echt en soms komt het erg gespeeld over.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Stiekem best een goed lichaam die meid, jammer dat ze zo oliedom is
ja en van echte meisjes in de junglequote:Op maandag 10 oktober 2011 11:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb echt nog nooit van dat hele mens gehoord, Take Me Out dus?
je bent nastyquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou dr best willen zien. De playboy laat haar irritante stem tenminste niet horen
Ok.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat hij geilt op de puni van Britt
Nee, het was Nicolette Kluijver, van BNN!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat? Nicolette van Dam heeft in de Playboy gestaan? Toen zal de wanhoop ook best goed hebben toegeslagen op de redactie daar.![]()
Misschien is het wel een onontdekte plork ofzoquote:
Dat was me inmiddels duidelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, het was Nicolette Kluijver, van BNN!
[ afbeelding ]
nu nog een ander hoofd en misschien dat het dan wat wordtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef snakelady het volgende:
mwa, ik denk dat ze geen verkeerd lijf heeft hoor.
[ afbeelding ]
Misschien moet jij zo onderhand eens op gaan houden met je constante gezeik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:19 schreef sherezade het volgende:
[..]
nu nog een ander hoofd en misschien dat het dan wat wordt
Take Me Out en Echte Meisjes In De Jungle.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef trovey het volgende:
Over wie hebben we het eigenlijkKan iemand mij vertellen waar ik deze dame van zou moeten kennen (niet het hele topic gelezen)?
Maar dat is truequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef snakelady het volgende:
mwa, ik denk dat ze geen verkeerd lijf heeft hoor.
[ afbeelding ]
heb jij geen hol mee te maken faalhaas dit is SHO, als jij zo'n fan bent moet je maar naar het babes & hunks topic gaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:26 schreef static het volgende:
[..]
Misschien moet jij zo onderhand eens op gaan houden met je constante gezeik.
En of ik daar wat mee te maken heb. Je constante geblęr en negativiteit - en dat is een understatement - komt dicht bij de bekende druppel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
heb jij geen hol mee te maken faalhaas dit is SHO, als jij zo'n fan bent moet je maar naar het babes & hunks topic gaan
Ik mag mijn mening hier uiten net zoals iedere andere fokker, als mijn mening niet in jouw straatje past dan is dat toch lekker jouw probleem..want ik zit er totaal niet mee en ik ga me echt niet aan jou aanpassenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:10 schreef static het volgende:
[..]
En of ik daar wat mee te maken heb. Je constante geblęr en negativiteit - en dat is een understatement - komt dicht bij de bekende druppel.
van mij mag jequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
Het is zeker nog te vroeg voor popcorn?
quote:
OK, nu snap ik waarom ik haar niet ken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Take Me Out en Echte Meisjes In De Jungle.
En haar fantastische single:
OT: Slechte keuze -weer- van PB.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
Een ban? Een korte toch wel? Of net zo lang als jouw tenen?
Verschrikkelijk wat een mens... Ik heb dat filmpje niet af kunnen kijken omdat ze me zo irriteerde.quote:
Playboy 2002: transseksueel Kelly van der Veerquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:29 schreef Pakspul het volgende:
Vroeger stonden er altijd lekkere wijven in de playboy.
quote:Junglemeisje Britt uit de kleren met tijger.
Britt Dekker wil naakt poseren met een tijger. De winnares van Echte Meisjes in de Jungle gaat op een geheime locatie uit de kleren voor Playboy. Britt moet nog dit jaar in haar evakostuum te zien zijn.
Maar Britt wil niet uit de kleren met de eerste de beste tijger. "We gaan een witte babytijger regelen voor de shoot, dat wil ik zo graag", twittert Britt donderdagmiddag. De eerste pikante foto's van de 19-jarige blondine zijn donderdag genomen.
De fotoshoot kwam niet zonder slag of stoot tot stand. Britt maakte begin deze week een einde aan maandenlange geruchten. "Misschien moet ik het toch maar doen dan", zei de realityster toen haar weer werd gevraagd uit de kleren te gaan. Vervolgens was Dekker haar paspoort kwijt, waardoor vliegen naar het buitenland moeilijk werd. Woensdag bleek dat Britt toch naar een tropisch oord kon voor haar naaktreportage.
Maar ook donderdag had Britt, die bekend staat om haar niet altijd even snuggere uitspraken, een ongelukje. "Shit, ik heb m'n hele villa laten overstromen", twitterde de blondine. "Maar geen tijd om te dweilen, nu in de make up."
Fijn lichaam wel, maar damm wat een kutkop zit er opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef hexje het volgende:
Er is inmiddels al een teaser....
http://www.playboy.nl/the-girls/britt-dekker.html#
Wat een super sexy foto, dat beloofd wat voor de rest van de Playboy-shootquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef hexje het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Wat een super sexy foto, dat beloofd wat voor de rest van de Playboy-shoot.
Ik denk dat deze uitgave van de Playboy veel verkocht gaat worden.
Persoonlijk ga ik er honderden van kopen, want ik wil mijn hele appartement er mee gaan behangen.
Britt for president!
Waarom weet Playboy echt elke foto compleet te verneuken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef hexje het volgende:
Omdat het altijd zo lekker smaakvol moet zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom weet Playboy echt elke foto compleet te verneuken?
Zelfs George W. was nog slimmer dan dit overbodige mediavulselquote:
Niet dat ik weet, wel wat caps van het filmpje op de site. Dus geen originele foto'squote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zijn er al Playboy foto's uitgelekt?
Vind dit een niet echt charmante foto aangezien haar venusheuvel vrij groot lijkt door de schaduwwerking....quote:
Venusheuvel? Venusheuvel? Potdorie een punanipyramide!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind dit een niet echt charmante foto aangezien haar venusheuvel vrij groot lijkt door de schaduwwerking....
En ze lijkt een cameltoe te hebben....
Ik kom niet meer bijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:05 schreef larry_flynt het volgende:
Steeds als ik die neus zie moet ik hieraan denken:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ik dat ook bij haar foto's ga hebben, of ze moeten die neus ook mee fotoshoppen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |