Volgens mij gaat het in de Playboy niet zozeer om neuzenquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:45 schreef Id_do_her het volgende:
Mwa, die pronte tetjes zijn het checken wel waard, zegt de man in me.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:21 schreef Copycat het volgende:
Leuk voor haar, maar dit soort 'BN-ers' die hun bekendheid halen uit kandidaat zijn en een marginaal RTL5 programma is toch geen serieus Playboy-materiaal?
Hoe sympathiek Britt me ook lijkt.
Met het excuus van kwalitatief hoge interviews kom je niet meer weg als Britt er in staatquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in de Playboy niet zozeer om neuzen![]()
En wat zyntex zegt: snap ik ook niet inderdaad, maar misschien kopen mensen de Playboy vanwege de interviews.
nee idd je hebt gelijk,quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
Maar dat was 'Vrouw van ...' Amanda Krabbé ook niet bepaald.
Playboy Nederland is wellicht geen Playboymateriaal meer?
Ik kreeg rillingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee idd je hebt gelijk,
maar ik weet niet hoe het werkt zoiets maar ik neem aan dat de vrouwen eerst goed gekeurd moeten worden door de hogere hand??? of hebben ze volledige vrijheid hier in NL??
Want het wordt steeds erger, who's next??? Erica Terpstra??
De Hoge Raad van Vleeskeurders moet wel een stempel ter goedkeuring zetten inderdaad. De eisen zullen wel wat losser zijn tegenwoordig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee idd je hebt gelijk,
maar ik weet niet hoe het werkt zoiets maar ik neem aan dat de vrouwen eerst goed gekeurd moeten worden door de hogere hand??? of hebben ze volledige vrijheid hier in NL??
Want het wordt steeds erger, who's next??? Erica Terpstra??
ja dat moet wel, die uitgave met nicolette was ook een van de slechts verkopende nummers allertijden...en nog hebben ze er niet van geleerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Hoge Raad van Vleeskeurders moet wel een stempel ter goedkeuring zetten inderdaad. De eisen zullen wel wat losser zijn tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat moet wel, die uitgave met nicolette was ook een van de slechts verkopende nummers allertijden...en nog hebben ze er niet van geleerd![]()
Waar zijn de lekker wijven gebleven ????Wat? Nicolette van Dam heeft in de Playboy gestaan? Toen zal de wanhoop ook best goed hebben toegeslagen op de redactie daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, het valt inderdaad wel tegen qua aanbod.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Oh die. Dat had van mij ook niet echt gehoeven nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:27 schreef sherezade het volgende:
nope, die van spuiten en slikken, die smoezelige
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |