Eens. Maar dat geldt voor meer tv-trash.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:21 schreef Copycat het volgende:
Leuk voor haar, maar dit soort 'BN-ers' die hun bekendheid halen uit kandidaat zijn en een marginaal RTL5 programma is toch geen serieus Playboy-materiaal?
Tsja, Britt lijkt me meer een geval van: te dom om gemeen te zijn.quote:Hoe sympathiek Britt me ook lijkt.
Och, in de jaren '80 was het al armoede met Viola Holt...quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
Playboy Nederland is wellicht geen Playboymateriaal meer?
Nog steeds de bestverkopende uitgave, toch? En dat was ook voordat Viola een household name werd met de 5 Uur Show en imo nog wel wat credit had. Men was toentertijd denk ik echt benieuwd naar de naakte Viola. Bij een Britt kan ik me dat amper voorstellen, die appelleert volgens mij meer aan een jongensbladdoelgroep, ipv die van een mannenblad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef Verbal het volgende:
Och, in de jaren '80 was het al armoede met Viola Holt...
V.
Ze kan inderdaad beter in de Seventeen gaan staan in plaats van de Playboy.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds de bestverkopende uitgave, toch? En dat was ook voordat Viola een household name werd met de 5 Uur Show en imo nog wel wat credit had. Men was toentertijd denk ik echt benieuwd naar de naakte Viola. Bij een Britt kan ik me dat amper voorstellen, die appelleert volgens mij meer aan een jongensbladdoelgroep, ipv die van een mannenblad.
De Chick, Foxy, Candy ... allemaal bladen waar ze beter tot haar recht komt. Of anders Panorama en Aktueel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:36 schreef BELASTING het volgende:
Ze kan inderdaad beter in de Seventeen gaan staan in plaats van de Playboy.
Iedereen koopt de Playboy met Britt erin natuurlijk voor het ongetwijfeld hilarische diepte (pun intendedquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
De Chick, Foxy, Candy ... allemaal bladen waar ze beter tot haar recht komt. Of anders Panorama en Aktueel.
Of de Viva, Libelle, Story, Weekend, Privé.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Chick, Foxy, Candy ... allemaal bladen waar ze beter tot haar recht komt. Of anders Panorama en Aktueel.
Ik denk dat ze gewoon aardig kan spelen dat ze dom is. Ze kan nooit zo achterlijk zijn in het echt en soms komt het erg gespeeld over.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Stiekem best een goed lichaam die meid, jammer dat ze zo oliedom is
ja en van echte meisjes in de junglequote:Op maandag 10 oktober 2011 11:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb echt nog nooit van dat hele mens gehoord, Take Me Out dus?
je bent nastyquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou dr best willen zien. De playboy laat haar irritante stem tenminste niet horen
Ok.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat hij geilt op de puni van Britt
Nee, het was Nicolette Kluijver, van BNN!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat? Nicolette van Dam heeft in de Playboy gestaan? Toen zal de wanhoop ook best goed hebben toegeslagen op de redactie daar.![]()
Misschien is het wel een onontdekte plork ofzoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |