Moet wel hé, het is zijn werk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
snap het niet dat hij voetbal niet leuk schijn te vinden, had ooit in een interview gelezen dat hij 10 voetbalwedstrijden in een weekend keek
tja hij heeft die sul ook niet expres geblesseerd..quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
The chanant voor woorden deze jeugdzonde van Johan.
'Rennen voor je leven' etc. etc.quote:
Mij ook. Maar de titel is nogal.....aanstootgevend.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description
Lijkt me best een leuk boek
Waar slaat dat nou weer op. Blues is van alle tijden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pff blues is zo'n ouwe lullen muziek
Hij schijnt wel regelmatig te drummen op een drumstel in de kelder van het VI-gebouw.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn passie is muziek, zijn droom drummer worden, maar hij heeft in geen 45 jaar niet gedrumt
Dat is precies het punt hèquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mij ook. Maar de titel is nogal.....aanstootgevend.
ik associeer het met ouwe lullenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Blues is van alle tijden.
Hij deed het voor sjonniequote:Op zondag 9 oktober 2011 23:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat zetten van die tatoeage is zoooo on-Derksen...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat zetten van die tatoeage is zoooo on-Derksen...
Dan heb jij vast een relatief beperkte muzieksmaak, anders zou je dat niet zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik associeer het met ouwe lullen
Dit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Blues is van alle tijden.
ik heb een zeer uitgebreide muzieksmaakquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een relatief beperkte muzieksmaak, anders zou je dat niet zeggen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Nu zie ik pas het verdriet in Johan zijn ogen, toen keek ik maar met een half oog dankzij Van Duren en Barbara.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Nu zie ik pas het verdriet in Johan zijn ogen, toen keek ik maar met een half oog dankzij Van Duren en Barbara.
Dan moet je niet zo'n generaliserende tekst neer plempen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb een zeer uitgebreide muzieksmaak
en mijn associatie is iets persoonlijks
Welk verdrietquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:08 schreef ZuidGrens het volgende:
hoezo, dit is mijn mening, als ik een bluesband in de stad zie optreden zie ik voornamelijk mensen type Johan Derksen. Ook ken ik vrijwel niemand van mijn leeftijd die iets aan de muziek vind. Zelf vind ik de muziek maar slappe hap. Wat heeft dat met de breedte van mijn muzieksmaak te makenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo'n generaliserende tekst neer plempen.
Tranen in zijn ogen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NouIk skip VI met babs en heb dit uitgezet na 10 min.
Overlijden van Harry Muskee bij VI...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NouIk skip VI met babs en heb dit uitgezet na 10 min.
Maar het zou ook nep zijn als Johan opeens naar rap gaat luisteren ofzo, de blues past bij hem.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoezo, dit is mijn mening, als ik een bluesband in de stad zie optreden zie ik voornamelijk mensen type Johan Derksen. Ook ken ik vrijwel niemand van mijn leeftijd die iets aan de muziek vind. Zelf vind ik de muziek maar slappe hap. Wat heeft dat met de breedte van mijn muzieksmaak te maken
Ja, in Gouda. Kutventjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Hij is toch naar smalltown verhuisd wegens overlast van kutmarokkanen?
Vrouw durft huis niet meer in.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Hij is toch naar smalltown verhuisd wegens overlast van kutmarokkanen?
Met de boodschappentasquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrouw durft huis niet meer in.
Beginnen ze nu over
Als je een brede muzieksmaak zou hebben zou je weten dat het onzin is en dat bijv. een band als de White Stripes gigantische blues-invloeden heeft. Je kunt toch niet zeggen dat daar oude lullen staan. Neem bijvoorbeeld ook een Seasick Steve die nu (hoewel hij wel gehyped wordt) toch in 2 dagen z'n Nederlandse tour uitverkoopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoezo, dit is mijn mening, als ik een bluesband in de stad zie optreden zie ik voornamelijk mensen type Johan Derksen. Ook ken ik vrijwel niemand van mijn leeftijd die iets aan de muziek vind. Zelf vind ik de muziek maar slappe hap. Wat heeft dat met de breedte van mijn muzieksmaak te maken
Nee hoor, was PvdA, Sjenee kwam uit bij de CUquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kwam Johan met die stemwijzer toen op D66 uit.
Hebben ze ooit een stemwijzer ingevuld dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kwam Johan met die stemwijzer toen op D66 uit.
Rickie kan ook Googelen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
RickieRickie heeft wel alle quotes van Johan in de media opgezocht hé. Genee is er niks bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |