abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:15:17 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102878057

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 10-10-2011 11:03:36 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_102878661
Hee, ik post hier nu een week *O*
en wanneer is die vakantie over?
Twiddel
pi_102878713
Ik kwam dit topic toevallig tegen en heb geen enkele ervaring om bij de winkels in de openingspost te kopen. Zijn ze allemaal betrouwbaar of blijft het altijd een gok?
Waar kan ik het best voor het eerst wat bestellen?

Alvast bedankt.
pi_102878747
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef 22 het volgende:
Ik kwam dit topic toevallig tegen en heb geen enkele ervaring om bij de winkels in de openingspost te kopen. Zijn ze allemaal betrouwbaar of blijft het altijd een gok?

Alvast bedankt.
Allemaal betrouwbaar.
En ligt eraan wat je wil kopen, vaak BIC.
En lees de OP eens door.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:33:54 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102878749
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef 22 het volgende:

Alvast bedankt.
De winkels hierboven zijn allemaal Fok Chinashopping addict aproved!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_102878780
Ik zit nu ook erg te twijfelen of ik wel iets bij DealExtreme zou gaan kopen, ik wou namelijk oortjes kopen, die ik bij andere sites zoals BIC niet kan kopen.

Maar om nou ruim een maand te wachten (wat ik ergens las)

Of zal het alleen bij "grotere" bestellingen/pakketten lang(er) duren

ik weet het ik zal wel verwend zijn geworden door BIC
:')
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:34:38 #7
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102878784
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

Allemaal betrouwbaar.
En ligt eraan wat je wil kopen, vaak BIC.
En lees de OP eens door.
ninja
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:35:19 #8
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102878800
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef snellehenk het volgende:
Ik zit nu ook erg te twijfelen of ik wel iets bij DealExtreme zou gaan kopen, ik wou namelijk oortjes kopen, die ik bij andere sites zoals BIC niet kan kopen.

Gaat best snel hoor, 2 weekjes. Zoiets... anders moet je lekker naar de kijkshop gaan, kun je het direct meekrijgen.
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_102879009
quote:
99s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Gaat best snel hoor, 2 weekjes. Zoiets... anders moet je lekker naar de kijkshop gaan, kun je het direct meekrijgen.
okeoke, zal ik vanavond maar eens bestelling plaatsen ;)
pi_102879211
Kom er net pas achter dat er ook een heleboel shops zijn met foto meuk :D
Twiddel
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:47:44 #11
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102879215
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef snellehenk het volgende:

Het is nu dat élke shop langzamer wordt >.< ivm holiday, christmas etc...
Maar DX is gewoon überhaupt langzaam.
Wat voor oortjes wil je kopen? Want als je iets kwalitatiefs goeds wil.. MP4Nation!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_102879271
Als je niet die gift van 0,01 cent bij dx hebt toegevoegd,
en het totaalbedrag zit onder de 5 euro,
kan het toch niet gepakt worden door de douane?
Twiddel
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:53:02 #13
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102879374
quote:
6s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:49 schreef summer2bird het volgende:
Als je niet die gift van 0,01 cent bij dx hebt toegevoegd,
en het totaalbedrag zit onder de 5 euro,
kan het toch niet gepakt worden door de douane?
Zeker niet ;) Al die pakketjes van dealextreme worden haast doorgelaten tot minimaal 50 euro..
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:53:14 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102879381
www.douane.nl :7
En bovendien, er staat bij dat item zelf dat je die niet meer toe hoeft te voegen, omdat het nu standaard is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102879416
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef Sloeber94 het volgende:

[..]

Zeker niet ;) Al die pakketjes van dealextreme worden haast doorgelaten tot minimaal 50 euro..
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef shiznuts het volgende:
www.douane.nl :7
En bovendien, er staat bij dat item zelf dat je die niet meer toe hoeft te voegen, omdat het nu standaard is.
Gelukkig, bedankt :)
Twiddel
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:04:07 #16
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102879782
quote:
6s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig, bedankt :)
En stel dat het wel door de douane gecontroleerd werd, moest je 20 cent ofzo betalen? :')

Ik heb wel eens een koptelefoon van een aanschafwaarde gekocht van 80 dollar. De waarde op het pakket was dan 15 dollar ofzo :') Dus als jij iets koopt voor 5 euro, is het op die envelop maar 2 euro waard waarschijnlijk :P
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:13:02 #17
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102880049
Onder de 22 euro is sowieso vrij :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_102880953
quote:
16s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Het is nu dat élke shop langzamer wordt >.< ivm holiday, christmas etc...
Maar DX is gewoon überhaupt langzaam.
Wat voor oortjes wil je kopen? Want als je iets kwalitatiefs goeds wil.. MP4Nation!
ik heb al op die site gekeken, maar ik kon de oortjes niet vinden bij MP4Nation.
Over de oortjes die ik heb besteld, zal ik het maar niet over hebben ;)
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:40:44 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102880971
- nee, het FOK! logo is beschermd als merk, dit is strafbaar jongens... -

[ Bericht 79% gewijzigd door Danny op 11-10-2011 07:54:22 ]
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:02:40 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102881596
quote:
99s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:58 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Waar bij BIC heb je die aanvraag gedaan? Want ik heb ook nog het een en ander waar ik wel een logo op zou willen :)
Niet bij bic, maar bij Dealextreme (allbuy.com)
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:15:34 #21
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102883675
http://www.dealextreme.co(...)oad-bb-gun-toy-27319

Als ik die bestel en hij wordt gepakt door duane. Wordt ik dan vervolgd? :@ En gaat sowieso alles onder de scanner door en wordt die gegarandeerd gepakt?
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:16:22 #22
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102883709
Hahah:

They see me rollin', they hatin'

http://www.dealextreme.co(...)r-random-color-94102

zondag 9 oktober 2011 @ 19:24:52 #23
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102884073
quote:
99s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Skippy_ball het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)oad-bb-gun-toy-27319

Als ik die bestel en hij wordt gepakt door duane. Wordt ik dan vervolgd? :@ En gaat sowieso alles onder de scanner door en wordt die gegarandeerd gepakt?
Krijg je mooi een bezoekje van de politie 's ochtends vroeg.
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:25:36 #24
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102884104
:(
Jij bent heel geen China shopping addict!

Oh, is dat slecht nieuws? O-)

Wat is de volgende actie, stressballen met de ' :') '?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:28:12 #25
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102884225
quote:
14s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Krijg je mooi een bezoekje van de politie 's ochtends vroeg.
Ook bij een nep geweertje?
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:29:21 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102884279
quote:
99s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ook bij een nep geweertje?
Natuurlijk want:
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. }:|
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek op Google voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:30:24 #27
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102884318
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Natuurlijk want:

[..]

Maar in feite is dit toch geen wapen? :@ En onder nep producten versta ik nep ipod's en dergelijke..
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:32:28 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102884428
quote:
99s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Maar in feite is dit toch geen wapen? :@ En onder nep producten versta ik nep ipod's en dergelijke..
Alles wat (teveel) op een wapen lijkt is verboden :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:32:50 #29
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102884444
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oke duidelijk :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:44:37 #30
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102884939
Rustig hier :O
pi_102885473
M'n ouders willen een gsm uit China halen, maar de vraag is of deze de app's van de iPhone ondersteunen. Hebben ze een app winkel?
pi_102885540
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
M'n ouders willen een gsm uit China halen, maar de vraag is of deze de app's van de iPhone ondersteunen. Hebben ze een app winkel?
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik gok nee
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:59:52 #33
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102885661
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is wel legaal als het in een felle kleur is gespoten. Zoals groen of rood. Die kan je namelijk hier in NL gewoon krijgen.
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:00:38 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102885716
quote:
1. Niet doen. ;( Problemen met netwerk/bouwkwaliteit enz etc.
2. Nee natuurlijk heb je geen iOS op iets behalve een iPhone en dat dan goed werkt

3. Neem gewoon een Androidtoestel
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:00:47 #35
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102885728
quote:
Dat soort dingen zou ik er niet weg halen..
pi_102885740
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:59 schreef Repeating het volgende:

[..]

Het is wel legaal als het in een felle kleur is gespoten. Zoals groen of rood. Die kan je namelijk hier in NL gewoon krijgen.
Dat is sindskort ook niet meer legaal. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:01:16 #37
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102885762
quote:
Een replica iPhone is geen iPhone. De apps van de iTunes zullen dus niet werken. Of die telefoon ene eigen App store heeft weten wij ook niet hè.
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:01:42 #38
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102885781
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dat is sindskort ook niet meer. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.
8)7 Daar had ik nog niet eens aan gedacht,

Maar zoeken ze je daarna op als blijkt dat je een waterpistooltje hebt besteld?
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:01:52 #39
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102885793
quote:

[..]

Dat is sindskort ook niet meer legaal. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.
Serieus?
Paar topics geleden was het nog legaal. Weer wat bijgeleerd..
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:02:55 #40
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102885864
Btw heb wat bestellingen staan bij Geminideal.com. Een webshop die hier nog niet in de OP staat. Ben benieuwd of ik krijg wat heb besteld en wanneer ik het krijg. :)
pi_102885891
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Repeating het volgende:

[..]

Serieus?
Paar topics geleden was het nog legaal. Weer wat bijgeleerd..
quote:
Maakt de kleur van het nepvuurwapen wat uit? Nee. Als een nepwapen op een echt vuurwapen lijkt, dan maakt de kleur helemaal niets uit. De kleur is achteraf gemakkelijk aan te passen.
Bron:
http://www.politie.nl/goo(...)kantieenneemtmee.asp

quote:
Kleur maakt niet uit
Een knalrood neppistool dat qua vorm sprekend lijkt op een echt pistool is verboden. De kleur van een nepwapen telt niet mee om te bepalen of het sprekend lijkt op een echt (vuur)wapen. Het enige dat meetelt zijn de vorm en de afmeting van het nepwapen.
http://www.rijksoverheid.(...)n-verboden/nepwapens
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:05:19 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102886028
quote:
99s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

8)7 Daar had ik nog niet eens aan gedacht,

Maar zoeken ze je daarna op als blijkt dat je een waterpistooltje hebt besteld?
Kans is klein dat ze het pakje controleren maar is het het risico op een strafblad waard?
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:06:50 #43
314372 Goddelijker
pi_102886129
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kans is klein dat ze het pakje controleren maar is het het risico op een strafblad waard?
Je bent wel dom als je dat wel vindt.
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:09:27 #44
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102886323
Oke, kans op een strafblad. Dan is het absoluut niet de moeite waard!
pi_102887209
http://www.focalprice.com(...)unglasses_Black.html

Is deze nou voor vrouwen of niet?:p zo ja weet er iemand die er op lijkt maar dan voor mannen
pi_102887243
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:

Is deze nou voor vrouwen of niet?:p zo ja weet er iemand die er op lijkt maar dan voor mannen
carrera
pi_102888079
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef thethoryd het volgende:

[..]

carrera
Zat net ff op hans anders te kijken kwam ook een carrera tegen, thnx igg!
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:37:30 #48
314372 Goddelijker
pi_102888263
quote:

"Women's"
pi_102888604
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:37 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

"Women's"
Daarom vroeg ik het ook, lijkt me meer een unisex model
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:45:57 #50
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102888803
quote:

Alleen als je hem bij een rondborstig persoon opzet. Ik vind hem niet per se voor vrouwen iig, alleen de kleur van de glazen misschien.
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:22:34 #51
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102891574
quote:

[..]

haha, die worden uitgelachen als ze daarmee een bank overvallen. Felgroene pistolen _O-
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:29:19 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102892079
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef witbiertje het volgende:

[..]

haha, die worden uitgelachen als ze daarmee een bank overvallen. Felgroene pistolen _O-
:X Dat is zo rechtgezet.
pi_102894865
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Had er ooit een besteld op dx, gewoon binnengekomen, maar sta er nu pas bij stil dat het me mijn lege strafblad had kunnen kosten.
Wat een kuttopic :')
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:44:16 #54
319025 some1_eddy
&#9581;&#8745;&#95
pi_102898026
Koop zo'n balletjespistool oid dan toch gewoon in Duitsland / België.
Loop er geen risico mee, ga naar een wapenwinkel en haal er persoonlijk 1.
Daar mogen ze (tenminste in 2009 nog wel, nu weet ik niet) vrij verkocht worden.
2 jaar terug heb ik ook zo'n ding met gaspatronen gekocht, paar keer gebruikt en ligt nu te verrotten in de kast.
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:07:24 #55
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102899614
Leuk om op naam te bestellen van iemand die je niet mag :')
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:42:43 #56
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_102901090
Zo.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 10 oktober 2011 @ 06:08:39 #57
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_102904680
leuk zo'n email van mistertao dat me bestelling verzonden is..

Dear info,

We have purchased order B111007107***** which you make.
Now it is on the way to us from the seller of Taobao.com.
Your order will be send out to you in the first time when it is delivered to us from Taobao.com.
Please kindly wait for some more time.
Thanks for your patience.

Shipping Address
-------------------------------------------
Pavel Makarov
ul. lyzhnaja, d. 30, kv. 22
Petrozavodsk
Russian Federation
Thomas van ******
Wilgenstraat**
Spijkenisse
Netherlands
Raymond *******
Ple******* 2
Wateringen
Netherlands
Yeoh Kee Hock
160 Haig Road #03-01
SINGAPORE
Singapore

Vooral mensen der adres er neerzetten..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:51:36 #58
314372 Goddelijker
pi_102905548
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Waar wil je ze eigenlijk laten drukken? lightake?

Anders is het misschien net zo voordelig om voor een paar dollar een stempel op ebay te laten maken met het logo en zelf erop stempelen oO<
Voor paar dollar een stempel laten maken? Waar?
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:29:13 #59
48067 neo2000
pi_102906081
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:51 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Voor paar dollar een stempel laten maken? Waar?
Gewoon een herintreder met parkinson een aardappelschilmesje + zak aardappels geven en het uit laten snijden en stempelen maar!
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:41:12 #60
314372 Goddelijker
pi_102906298
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2011 09:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Gewoon een herintreder met parkinson een aardappelschilmesje + zak aardappels geven en het uit laten snijden en stempelen maar!
_O-
Maar het lijkt me wel handig voor een paar euro. :Y
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:11:25 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102906982
Trouwens voor de mensen die geen zin hebben om 0900 0990 te gaan bellen.. het nummer van Post NL voor pakkettracking.. á 10ct per minuut.
Gewoon het alternatieve nummer bellen in de spoiler :) Net gedaan Bzzbzz "U wordt doorverbonden" bzzz, Hallo PostNL hoe kan ik U van dienst zijn?
Pakketje was helaas nog niet binnen.. maar :) volgene keer beter :P

SPOILER
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:59:35 #62
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102908354
quote:
16s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:11 schreef tokko1 het volgende:
Trouwens voor de mensen die geen zin hebben om 0900 0990 te gaan bellen.. het nummer van Post NL voor pakkettracking.. á 10ct per minuut.
Gewoon het alternatieve nummer bellen in de spoiler :) Net gedaan Bzzbzz "U wordt doorverbonden" bzzz, Hallo PostNL hoe kan ik U van dienst zijn?

SPOILER
Die mag wat mij betreft in de OP. c_/
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:04:00 #63
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102908471
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:59 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Die mag wat mij betreft in de OP. c_/
Zie "Waarom kan ik mijn pakketje niet tracen" ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:19:23 #64
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:49:51 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102913172
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2011 09:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Maar dan een Chinees oud vrouwtje. :P
Je kunt ook een kleuterklas aan het werk zetten natuurlijk... ~O>

Maar eh, zulke dingen moet je natuurlijk niet 'bestempelen' maar 'beprinten'. Zo'n ding komt aan je sleutelbos/rugtas/whatever te hangen en dan slijt zo'n logo er zo af, moet er dan wel een beetje professioneel op zijn gekwakt.
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Waar wil je ze eigenlijk laten drukken? lightake?
[..]
Hey! Wel mee blijven lezen. hè! :P
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:50 schreef tokko1 het volgende:

[..]

VR?
Volume rate? :) Lijkt me dat je gewoon quote moet doen :P en dan gaan we wel kijken wat het kost en hoeveel mensen er willen? ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef RobertNL het volgende:
VR heet nu Allbuy, maar is nog steeds van DX, vorige keer heb ik daar sleutelhanger led lampjes besteld. Die waren binnen 2 weken binnen (via DHL) :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:58:41 #66
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102913473
Chinese inkt vreet nog eerder je broekzak op dan dat het afslijt :9

En ik had inderdaad niet alles meer teruggelezen :@
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 09:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

_O-
Maar het lijkt me wel handig voor een paar euro. :Y
ebay custom stamp, rubber stamp, logo stamp, self inking stamp. Krijg je gewoon zo'n rubberplaatje op maat, de stalen zijn (veel) duurder. Of etsy.com

[ Bericht 0% gewijzigd door 08gnoT. op 10-10-2011 14:04:09 ]
pi_102913745
Dit T-shirt. :D
5 dollar, doen of niet? :P

maandag 10 oktober 2011 @ 14:08:11 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102913770
;( Niet doen...
pi_102913803
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:08 schreef shiznuts het volgende:
;( Niet doen...
_O- :+
pi_102913841
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:07 schreef Miniem het volgende:
Dit T-shirt. :D
5 dollar, doen of niet? :P

[ afbeelding ]

Nee, té erg :P
Twiddel
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:14:42 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102913953
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

_O- :+
Nou ja... misschien een goeie poetsdoek voor je auto. :D
Misschien is het ook wel gewoon dat die kerel met z'n broek á la hoog-water-in-'t-dorp, shirt onder gesp en wollen muts het gewoon extreem gay maakt. ;( Maar probeer daar dan als manly man nog eens iets van te maken... :N
pi_102914110
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou ja... misschien een goeie poetsdoek voor je auto. :D
Misschien is het ook wel gewoon dat die kerel met z'n broek á la hoog-water-in-'t-dorp, shirt onder gesp en wollen muts het gewoon extreem gay maakt. ;( Maar probeer daar dan als manly man nog eens iets van te maken... :N
Ik vind het wel een leuk shirt..
voor vrouwen :P
Twiddel
pi_102915375
quote:
Dear ...........,

Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.

If this is a partial shipment, you will be able to track what is shipped and unshipped using the Invoice page from order tracking, after 24 hours of receiving this e-mail.

When the order delivers, please keep the original packaging of the entire order for one month. Should you need to request for return or replacement, customer care staffs may ask for a picture of the packaging.
*O*
Twiddel
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:01:13 #74
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_102915434
quote:
16s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:11 schreef tokko1 het volgende:

SPOILER
Dat nummer is OP waardig!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_102915487
Nu moet ik nog even een adapter hebben voor mijn Ipod. Kabeltje is al onderweg, ik heb alleen nog een adapter nodig.
Iemand een goeie tip? :D
Twiddel
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:05:10 #76
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102915572
Jawel hoor: www.chinaprices.us :P
pi_102915660
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:05 schreef shiznuts het volgende:
Jawel hoor: www.chinaprices.us :P
Danku :)
Twiddel
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:29:46 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102916371
Oh, ik dacht dat 08gnoT al besteld had voor me. :P

Hier trouwens nog nooit zo weinig besteld. Ik wacht alleen nog op eh... een telefoonhoesje en een eh USB-stroomstekker (26/9 Ebay) voor m'n HTC Desire Z. De HM3 komt verder pas in november en verder eigenlijk nul komma nul.

Ik ga maar ff klagen weer bij die lui die mij m'n horloge-pintool zouden opsturen en vervolgens nogmaals hebben opgestuurd. Fishy business! Klopt geen zak van natuurlijk! :( Bij Lightake maar eens kijken hoe het zat met dat LED-varkentje die ik zou krijgen en nooit kreeg (al is dat een paar maanden geleden, but it never hurts to try, I guess, misschien staat 'ie altijd nog in de orderstatus als onverzonden ook).

Trouwens, ik was bang dat ik een Pandawillitem niet zou krijgen, omdat ik zomaar uit het niets een onbestelde grote zwarte Pluche Bird kreeg, die maar 1 getal verschilde met mijn order. Maar alles is gewoon binnen, dus graties maar dan zeker. :7
pi_102917995
Hey, ik heb dan PostNL mijn trace code gekregen (pakketje was zaterdag binnengekomen).
Alleen bij de trackandtrace site krijg ik zending niet gevonden?
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:21:09 #80
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102918270
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef shadow-star het volgende:
Hey, ik heb dan PostNL mijn trace code gekregen (pakketje was zaterdag binnengekomen).
Alleen bij de trackandtrace site krijg ik zending niet gevonden?
Vandaar die trace code, kunnen ze 'm terugvinden. :')
pi_102918363
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:21 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Vandaar die trace code, kunnen ze 'm terugvinden. :')
Ja maar ik neem aan dat ik het dan ook moet kunnen zien }:|
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:29:44 #82
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102918569
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef shadow-star het volgende:

[..]

Ja maar ik neem aan dat ik het dan ook moet kunnen zien }:|
http://www.postnl.nl/voor(...)r=HPCM-QL4TrackTrace
Daar áls hij trackable is... ;)
Hij ligt nu nog bij de inklaring, mijn pakketje van zaterdag ook.
pi_102918766
quote:
16s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://www.postnl.nl/voor(...)r=HPCM-QL4TrackTrace
Daar áls hij trackable is... ;)
Hij ligt nu nog bij de inklaring, mijn pakketje van zaterdag ook.
Oh oke bedankt, en onder inklaring versta ik dus douane controle etc? Want in OP vond ik daar niks over terug.
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:44:16 #84
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102919110
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:35 schreef shadow-star het volgende:

[..]

Oh oke bedankt, en onder inklaring versta ik dus douane controle etc? Want in OP vond ik daar niks over terug.
Ja
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:00:55 #85
48067 neo2000
pi_102919829
Vind het wel lang duren voordat de logo bedrukte varkens besteld worden.. :+
pi_102920403
quote:
Shipping Address
-------------------------------------------
Pavel Makarov
ul. lyzhnaja, d. 30, kv. 22
Petrozavodsk
Russian Federation
Thomas van ******
Wilgenstraat**
Spijkenisse
Netherlands
Raymond *******
Ple******* 2
Wateringen
Netherlands
Yeoh Kee Hock
160 Haig Road #03-01
SINGAPORE
Singapore
Hihi, Raymond van de PLEinwand 2 in Wateringen :')
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:14:29 #87
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:24:04 #88
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102923160
Wat een pleurisbende. Probeer nog een Shark watch te kopen via bieding. Is dit shipping via bidding 34x (!) zo hoog als dat ik hem via Buy now koop.
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:30:46 #89
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102923419
Kunnen ze het startbod lager zetten. Daarom sorteer ik altijd op price+shipping: lowest first.
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:30:50 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102923422
Ja, goh, oudste truc in het boekje. Daarom ook selecteren op 'item + shipping lowest first'...
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:31:14 #91
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102923434
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, goh, oudste truc in het boekje. Daarom ook selecteren op 'item + shipping lowest first'...
Te laat :7
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:31:54 #92
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102923461
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Kunnen ze het startbod lager zetten. Daarom sorteer ik altijd op price+shipping: lowest first.
Thanks.
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef shiznuts het volgende:
I'm new to this! :7
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:32:08 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102923472
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:31 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Te laat :7
Nee, jij kwam gewoon te vroeg. :D
Met je antwoord dan hè... ;(
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:32:50 #94
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102923500
Uiteraard, waarmee anders? O-)

Priceangels :') Omdat alle webshops van paypal de lasers offline moesten halen, mailde ik hen of ze niet ergens in een stoffig hoekje nog een laserpen hadden liggen om een sneaky dealtje te maken. Sturen ze dit terug:

quote:
"For product miss, wrong and damage issue, you can issue a RMA request via our web.
The process is as follows:
Log in "My Account" on www.priceangels.com 'Orders'"More Order Actions" "RMA Request" "My RMA" "Send For Approval" "
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:36:03 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102923618
Nou ja, we willen dat mensen natuurlijk niet naar eigen gelieven dingen gaan interpreteren... ughm.
Ik was gewoon fashionably aan het doen. :7
Nee, ik bedoelde daar niet mee user 'fashionably'... zucht... :N
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:50:42 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102924117
quote:
12s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:00 schreef neo2000 het volgende:
Vind het wel lang duren voordat de logo bedrukte varkens besteld worden.. :+
Nog geen reactie van Allbuy, denk vanacht aangezien de ticket eerst niet onder mijn account stond daar, dus maar een nieuwe aangemaakt. En verder schiet het met 1 varkentje per order ook niet echt op... :)

quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Uiteraard, waarmee anders? O-)

Priceangels :') Omdat alle webshops van paypal de lasers offline moesten halen, mailde ik hen of ze niet ergens in een stoffig hoekje nog een laserpen hadden liggen om een sneaky dealtje te maken. Sturen ze dit terug:

[..]

Heb ik ook wel eens met dingen gedacht, bij BIC ook een product wat waarschijnlijk weg is wegens Paypal alsnog kopen via een message ofzo :) hun er vanaf en ik blij..

Pakketje van DX:
quote:
Shipment Date Tracking Number
9/25/2011 11:12:40 PM RT100658***5HK = 17 dollar producten
10/6/2011 10:03:38 PM RT10092***9HK = 2.30 dollar product.
Raar dit, ik snap dat ze deelzendingen doen maar een item van $2.30 met tracking sturen is niet gewoon...

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 10-10-2011 18:55:43 ]
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:10:51 #97
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102924936
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
En verder schiet het met 1 varkentje per order ook niet echt op... :)

Misschien bestel ik er nog wel 1 of 2, maar pas als ik weet wat ze gaan kosten. Dus dat wacht ik eerst af.

Ik bestel niet alleen uit Hong Kong vanwege de spanning van gele enveloppen, maar gewoon puur uit gierigheid. :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:11:32 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102924971
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]

Pakketje van DX:

[..]

Raar dit, ik snap dat ze deelzendingen doen maar een item van $2.30 met tracking sturen is niet gewoon...
De vraag is, kun je het ook daadwerkelijk tracken?
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:19:39 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102925339
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De vraag is, kun je het ook daadwerkelijk tracken?
Dat zullen we over een dag of 5 wel zien ;)
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Misschien bestel ik er nog wel 1 of 2, maar pas als ik weet wat ze gaan kosten. Dus dat wacht ik eerst af.

Ik bestel niet alleen uit Hong Kong vanwege de spanning van gele enveloppen, maar gewoon puur uit gierigheid. :')
Zoals net vermeld verwacht ik dat ik morgen meer weet, reken daar 45 cent bij en :D
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:35:09 #100
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102926041
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:16 schreef RobertNL het volgende:
Shiz waar blijft je varkens order?

Totaal schiet al mooi op, nu al 28 stuks.

Ik heb 10 ingevoerd :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:35:57 #101
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102926067
quote:
16s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:12 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee, je kan een SUGGESTIE doen voor een ander logo ;)
Alle varkentjes die uitgeleverd gaan worden zijn dus met één en hetzelfde logo. Maar dat logo wordt uiteindelijk met een Poll bepaald ^O^ (Onder de mee dingende mensen ofcourse)
Ik zal maar geen ideeën vertellen :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:36:51 #102
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102926116
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat zullen we over een dag of 5 wel zien ;)

[..]

Zoals net vermeld verwacht ik dat ik morgen meer weet, reken daar 45 cent bij en :D
Owja, TNT nog :P Guldenpostzegels scheelt 30%
pi_102926397

Kanen KM780 Gaming Headset besteld :)

Hieronder een review van Downstar
SPOILER
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:48:31 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102926674
:@ Nu wel oppassen lui, als het nu echt een FOK!wide merchandisehandel wordt, moet dat eerst langs Danny gaan PR-technisch hè... :X
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Daar had ik mijn oog ook op laten vallen inderdaad. Ziet er top uit! :Y
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:29:43 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102928862
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Miniem het volgende:

[..]

Tof, ook maar eens bestellen. *O*
Gelijk mijn oude te koop gezet :P

[TK] Trust in ear headset Indy Lime
Trust. :') I just don't trust it!
Dat merk dan
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:32:52 #106
356637 Miniem
pi_102929061
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Trust. :') I just don't trust it!
Dat merk dan
Ja, ik moest toen wat hebben :') Was het goedkoopste.
Uiteindelijk geen eens gebruikt :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:39:37 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102929464
Ja, (web)camera's en muizen van gehad, wat een prut. :X
Is dat Chinese spul van nog betere kwaliteit haast. :P
Vroeger gebruikte ik altijd oordopjes als microfoon, het is en blijft een analoog-digitaal-omzetter.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:00:09 #108
309599 Tjado
pi_102930823
Heeft iemand hier toevallig een linkje van die groupbuy van een mini toiletontstopper die een standaard is voor je telefoon? :@ kan hem niet meer terugvinden
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:00:30 #109
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102930843
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef Tjado het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een linkje van die groupbuy van een mini toiletontstopper die een standaard is voor je telefoon? :$
2 topics terug ergens.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:00:51 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102930867
quote:
Die schoudertas is toch niet voor jezelf, is het wel? :P
Voordelig uit? Ticketveiling.nlBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:02:34 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102930992
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef Tjado het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een linkje van die groupbuy van een mini toiletontstopper die een standaard is voor je telefoon? :@ kan hem niet meer terugvinden
Kom op... zoeken kan je toch wel? :P
http://chinaprices.us/?q=toilet+phone
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:03:11 #112
356637 Miniem
pi_102931037
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die schoudertas is toch niet voor jezelf, is het wel? :P
Wel :Y
Fotografie O+
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:07:43 #113
309599 Tjado
pi_102931386
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kom op... zoeken kan je toch wel? :P
http://chinaprices.us/?q=toilet+phone
Haha zoeken gaat idd wel, maar dit was een specifieke shop waar hij schijnbaar richting de $0.01 ging. Heb hem ondertussen gevonden maar die group deal is al voorbij :p

Dat was hier dus..nu is hij daar ook gewoon weer $1.25 :(
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:10:41 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102931567
Ach so, ja. :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:13:11 #115
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102931712
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Tjado het volgende:

[..]

Haha zoeken gaat idd wel, maar dit was een specifieke shop waar hij schijnbaar richting de $0.01 ging. Heb hem ondertussen gevonden maar die group deal is al voorbij :p

Dat was hier dus..nu is hij daar ook gewoon weer $1.25 :(
Don't feel sorry, hij is nooit 0.01 geweest. }:|
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:16:06 #116
309599 Tjado
pi_102931913
Bummer. Nu eentje zoeken die mijn 1 dollar wel waard is ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:21:38 #117
226677 revpolen
pi_102936163
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Hihi, Raymond van de PLEinwand 2 in Wateringen :')
:'( mensen die er ook echt een "speurwerk" van maken..
Toch beter zoeken en je had me achternaam ook gevonden ;)
En is me adres toch niet :P Enkel kantooradres van me bedrijf :P
woon zelf op
Borancana 8D
Noord, Aruba
Zoek dat ook maar op :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:35:03 #118
-1 #ANONIEM
pi_102936952
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:

Er is niks mannelijks aan mijn tetten :{w
we want proof :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:36:57 #119
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102937052
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:

Er is niks mannelijks aan mijn tetten :{w
:|W verkeerd niet gekeken, excuus
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:36:58 #120
48067 neo2000
pi_102937053
Het testosteron gehalte is weer hoog in het topic. :') gaat het es 5 minuten niet over eitjes of fleshlights, krijgen we dat weer. :D
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingAliExpress - die hebben ALLES!Big Fish Games
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:37:44 #121
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102937093
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:35 schreef redboyke het volgende:

[..]

we want proof :P

Aparte smaak, maar ieder zijn keuze :+
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:52:43 #122
309599 Tjado
pi_102937975
Haha die kerels hier zien een oO< en iedereen springt erop.

edit: ik bestel er wel een uit china ~O>
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:03:31 #123
209721 Downstar
Moeimaker
pi_102941684
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
review heb je niet helemaal overgenomen van de Kanen KM 780

Hier staat hij volledig:
[hoofdtelefoon] Kanen KM-780

Ik heb de headset dus nu een paar maand in bezit, werkt nog prima..
al zijn de oordoppen niet echt verbeterd qua inspelen etc..

Verder vind ik het nog een prima en robuust ding voor die 6 euro!

nog even een fotootje van gemaakt:

dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:37:20 #124
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_102942786
toch een rare business die 18650 batterijen.. dr is geen fatsoenlijke lader voor te krijgen alleen die cheap ass chinese dingen die je er al bij krijgt..
geen lader die laat zien hoe vol/leeg een batterij is ofzo..
gemiste kans? of zijn die dingen echt verzonnen door de chinezen, en bestaan ze officieel niet?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:47:11 #125
174940 W00fer
Maar echt
pi_102942997
Panasonic maakt toch officiële via hun zustercompany Sanyo?
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:55:54 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102943103
Gewoon goed zoeken op eBay, mogelijk misschien zelfs high - low rangschikken. Zo kom je bijvoorbeeld al snel achter de: http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item415de48852
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:57:44 #127
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102943130
Kun je het niet met zo'n ding testen? http://www.ebay.com/itm/2(...)437cf1#ht_1539wt_936

Of zo'n universele van BIC. Ik weet het verder ook niet, ik lik altijd aan batterijen om te kijken of ze nog vol zijn :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:02:23 #128
131319 mickeyD
pi_102943186
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:55 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon goed zoeken op eBay, mogelijk misschien zelfs high - low rangschikken. Zo kom je bijvoorbeeld al snel achter de: http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item415de48852
heb me eigen de klere gezocht pas geleden, van alles ingetikt, minder, meer, alleen 18650 what ever.. honderden laders gezien behalve deze!
hulde!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:02:41 #129
174940 W00fer
Maar echt
pi_102943189
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef some1_eddy het volgende:
Koop zo'n balletjespistool oid dan toch gewoon in Duitsland / België.
Loop er geen risico mee, ga naar een wapenwinkel en haal er persoonlijk 1.
Daar mogen ze (tenminste in 2009 nog wel, nu weet ik niet) vrij verkocht worden.
2 jaar terug heb ik ook zo'n ding met gaspatronen gekocht, paar keer gebruikt en ligt nu te verrotten in de kast.
Komt morgen ff het AT binnenvallen als jij nog lekker ligt te ronken ;)
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:06:27 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102943228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:02 schreef mickeyD het volgende:

[..]

heb me eigen de klere gezocht pas geleden, van alles ingetikt, minder, meer, alleen 18650 what ever.. honderden laders gezien behalve deze!
hulde!
Ik ben erg skilled in zoeken. :P Ditmaal was het '18650 charger -t6 -cree -led -flashlight' en dan sorteren op duur naar goedkoop. Krijg je natuurlijk eerst een boel normale chargers met veel batterijen, kun je misschien nog '-pcs' aan de search toevoegen, maar dit was verder de enige op de eerste pagina's met een statusweergave van de batterijen. Verder zijn er een boel andere onder de noemer 'XTAR' en 'Soshine' bijvoorbeeld (en natuurlijk Ultra- en Trustfire, maar die zijn allemaal niet zo 'geavanceerd'. Da's gewoon met rode led aan/uit of rood->groen led chargeweergave.
Hoesjes? Casetify!Zoek je mobiel op gsmwebDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:12:59 #131
131319 mickeyD
pi_102943269
ja mijne wordt dus niet groen, die blijft rood helaas.. vandaar dat ik ff aan t zoeken ben naar een andere die t beter doet/laat zien hoe ver die is..
wil die batterijen nou niet echt graag opblazen in mn huis..

*edit: besteld

[ Bericht 6% gewijzigd door mickeyD op 11-10-2011 01:29:00 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:45:17 #132
226677 revpolen
pi_102943443
iemand die een webshop weet met zo'n namaak led vuurwerk ding ( geen idee hoe die heet :P )

dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:49:29 #133
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102943471
Zoiets had ik vorig jaar bij BIC aangevraagd, toen zeiden ze dat ze het hadden maar ik heb het nooit kunnen vinden.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:50:59 #134
226677 revpolen
pi_102943480
daarom nu zoeken, en dan 3 dagem voor de kerst binnen! :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:55:11 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102943502
Ff inquiren bij Mr.Cool Zhu van de Zhongshan Changmei Lighting Factory. :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:58:04 #136
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102943517
http://www.made-in-china.(...)work-Table-Lamp.html

Deze is gepatenteerd. Gelukkig luisteren chinezen daar nooit naar :P

http://www.aliexpress.com(...)GS--wholesalers.html
Niet meer verkrijgbaar
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 02:00:02 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102943525
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 02:03:14 #138
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102943530
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:18:41 #139
328704 Snoepje5
pi_102946575
.. waar de chinese zo goed engels praten!

quote:
hi ,my friend, this item ,we have no picture without logos ,,,,so sorry ,,

the picture lady was not in our company ,we need ask for a new lady ,hehe
quote:
so sorry sir ,,, some picture was missing ,,, and we have a new picture lady , but she can not find the original picture to move logos ,,
Lachwekkend haha.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:25:47 #140
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_102946708
He, de titel is leeg :o
Twiddel
Knab - Jouw online bankHoesjes? Casetify!Bunq - bank of the free
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:26:32 #141
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_102946716
Gaan de FOK!ledpigs nou niet door?
Twiddel
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:32:14 #142
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102946862
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:26 schreef summer2bird het volgende:
Gaan de FOK!ledpigs nou niet door?
Voor iedereen die dit nog niet gelezen/gezien had.

quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:40 schreef RobertNL het volgende:
- nee, het FOK! logo is beschermd als merk, dit is strafbaar jongens... -
Dus, Nee dit gaat niet door. En dit is dan ook het laatste wat er over gezegd wordt in dit topic.
(Ook geen comments dus, a.u.b.)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:36:51 #143
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102946961
Ok, jongens/meisjes, omschakelen maar weer.

Iemand babi pangang? :7
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:37:55 #144
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_102946991
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef witbiertje het volgende:
Ok, jongens/meisjes, omschakelen maar weer.

Iemand babi pangang? :7
Heb je er wel sambal bij? :7
Twiddel
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:42:46 #145
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102947096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:37 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Heb je er wel sambal bij? :7
hmm.. varken(tje)svlees met sambal.. c_/
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:43:57 #146
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_102947128
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:42 schreef witbiertje het volgende:

[..]

hmm.. varken(tje)svlees met sambal.. c_/
En gebakken banaan!
Twiddel
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:14:05 #147
356637 Miniem
pi_102947778
Mijn Lightake order van gisteravond is al verzonden :o
Normaal duurt het daar een paar dagen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:42:40 #148
64925 kikoooooo
pi_102948561

http://www.tinydeal.com/h(...)a-39949-p-31855.html

Zojuist deze binnengekregen 15$, en EXACT gelijk aan het origineel die 39 euro kost _O_

Gelijk deze ook maar besteld toen, en deze is ook geweldig voor $4.

Evenals dit dock welke ook echt perfect werkt voor $15.

Ben weer extreem tevreden met Tinydeal. Binnen anderhalve week had ik de boel ook in huis :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:46:46 #149
64925 kikoooooo
pi_102948665
Nu alleen nog op zoek naar een goede backcover. Iemand ervaring? :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:24:06 #150
48067 neo2000
pi_102949726
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef kikoooooo het volgende:
Nu alleen nog op zoek naar een goede backcover. Iemand ervaring? :)
Ik heb even geelden deze gekocht:
http://www.dealextreme.co(...)r-ipad-2-white-71243

..en ben er ook lange tijd vrij tevreden over geweest.. Alleen valt mij nu op dat plastic in de hoekjes af begint te brokkelen. (jawel.. Brokkelen. :') ) Dus ik zou die niet aanschaffen. (alhoewel, als de hoekjes van dat ding afbrokkene houdt dat ook in dat het iig niet bij m'n Ipad 2 zelf gebeurt..)

Mocht je een Ipad 2 hebben, let er wel op dat je back cover, net als bovenstaande, iig smart cover proof is.
BonprixVoordelig uit? Ticketveiling.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:56:15 #151
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102950738
Hij is terug!

Kleine toiletontstopper als houder voor je telefoon nu richting de $ 0.01 !

http://www.**********.com/GroupDeals.html

http://goo.gl/NK6dv

Kopen die hap ^O^

voor degene die 't nog niet begrijpt, gewoon 2 bestellen en in je winkelwagen laten staan. op het moment dat de groupdeal afgelopen is, staat ie nog in je winkelwagen voor de laagst gehaalde prijs. Dan kun je afrekenen. c_/
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:11:02 #152
214293 Jetfly
pi_102951156
Verkopen ze op tinydeal ook toetsenborden voor de Asus EEE Tablets?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:17:34 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102951340
Ik zou zeggen, ga naar Tinydeal en zoek zelf eens. Zul je erachter komen dat ze dat niet hebben.
Geen docks i.i.g. voor de Transformer, dat is een officieel gepatenteerd product van Asus.

Je kunt natuurlijk een bluetooth keyboardje nemen (of mogelijk zelfs een USB), die hebben ze overal wel.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:26:33 #154
97351 UncleSam
pi_102951660
Ik heb ook eens gezocht naar het importeren van het Eeepad dock, op eBay, Amazon, TaoBao etc etc. Blijkt dat gewoon kopen in Nederland t goedkoopste is.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:38:02 #155
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_102952028
Iemand ervaring met die electronische sigaretten uit China? Zelf heb ik er 4 en ik vind het echt topdingen. Nicotine olie is ook verkrijgbaar en in verhouding tot echt roken kost het geen drol.
wat is dit
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:07:55 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102952977
!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:12:01 #157
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102953152
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
Iemand ervaring met die electronische sigaretten uit China? Zelf heb ik er 4 en ik vind het echt topdingen. Nicotine olie is ook verkrijgbaar en in verhouding tot echt roken kost het geen drol.
Degene die er de meeste ervaring mee had is niet meer... :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:13:10 #158
131319 mickeyD
pi_102953196
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
ja, tientallen van verkocht, goeie winst (5 euro inkoop, 20 euro verkoop), maar ze gaan te snel kapot, men denkt dat het sterker is dan het uiteindelijk in werkelijkheid is, en draait het kompleet naar de klote..
gedoe allemaal, en men stopt met filters bestellen..
doodlopende weg dus, alleen voor eigen gebruik als je door die ranzige smaak kunt heen komen..
(dat lukt denk ik het best als je bijvoorbeeld al "but-shag" rookt..)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:24:40 #159
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_102953635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ja, tientallen van verkocht, goeie winst (5 euro inkoop, 20 euro verkoop), maar ze gaan te snel kapot, men denkt dat het sterker is dan het uiteindelijk in werkelijkheid is, en draait het kompleet naar de klote..
doodlopende weg dus, alleen voor eigen gebruik als je door die ranzige smaak kunt heen komen..
Ik heb er 5 besteld voor doorverkoop en heel veel navullingen met verschillende smaakjes (redbull, aardbei, chocola/tabak) (redbull vind ik zelfs lekker). Heb jij ze via marktplaats verkocht of gewoon aan mensen die je kent?

voor 45 euro aan investeringen zijn nu 5 e sigaretten, 6 doosjes navullingen en 6 flesjes nicotine olie onderweg... hopelijk wordt het wat
wat is dit
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:29:49 #160
131319 mickeyD
pi_102953839
marktplaats verwijderd meteen je advertentie, speurders doet niet moeilijk, maar dr is geen advertentie rubriek voor..
BonprixBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:31:27 #161
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_102953914
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:29 schreef mickeyD het volgende:
marktplaats verwijderd meteen je advertentie, speurders doet niet moeilijk, maar dr is geen advertentie rubriek voor..
wtf? :')
die dingen zijn toch niet illegaal? ik zie er ook een aantal op staan.
wat is dit
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:32:30 #162
131319 mickeyD
pi_102953951
ligt er aan hoe je het noemt denk ik, je mag geen reclame maken voor sigaretten he ;)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:07:05 #163
214739 FL_Freak
pi_102955220
Is er ook een manier om vanuit deze chinese landen etc vuurwerk te bestellen?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:14:53 #164
56945 Ace1
pi_102955511
22 september verzonden.. nog steeds niet binnen.. arrghhh!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:22:33 #165
177156 rene90
René
pi_102955815
Vandaag weer een mailtje gestuurd naar DX, en nu staat alles op shipped. 6 oktober besteld, en nu alles shipped, ook de producten die niet in stock waren.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:44:34 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102956716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef mickeyD het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Ik heb er 5 besteld voor doorverkoop en heel veel navullingen met verschillende smaakjes (redbull, aardbei, chocola/tabak) (redbull vind ik zelfs lekker). Heb jij ze via marktplaats verkocht of gewoon aan mensen die je kent?

voor 45 euro aan investeringen zijn nu 5 e sigaretten, 6 doosjes navullingen en 6 flesjes nicotine olie onderweg... hopelijk wordt het wat
quote:
Hou verder de volgende regels in de gaten:
[..]
- Geen handeltjes
[..]
:{ Ughm.
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
Why do I get the feeling you're trolling? ;( Denk je dat explosief/brandbaar materiaal zomaar door een handelaar verscheept kan worden? Dat zijn dangerous goods, daar komt een hoop papierwerk bij kijken om dat te vervoeren. Sowieso is dat dan eerder per containerschip. Geen enkele shop die (dat heeft en) jou dat toestuurt tenzij je een pyrotechneut bent en vuurwerkshows regelt en een groot budget hebt gekregen van de opdrachtgever en direct zakendoet met de fabrikant van het vuurwerk. Nee, wacht tot de laatste dagen van december met het kopen van vuurwerk. De buurlanden willen af en toe wel wat 'sterretjes' verkopen al.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef Ace1 het volgende:
22 september verzonden.. nog steeds niet binnen.. arrghhh!
Oh jee! Bel opsporing verzocht! :o
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:47:36 #167
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_102956842
hoe staat het met de varkens??
BAM dit is 3KB
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:47:54 #168
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102956856
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:47 schreef Loll het volgende:
hoe staat het met de varkens??
Faalt.

Shh.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:49:27 #169
214739 FL_Freak
pi_102956937
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Why do I get the feeling you're trolling? ;( Denk je dat explosief/brandbaar materiaal zomaar door een handelaar verscheept kan worden? Dat zijn dangerous goods, daar komt een hoop papierwerk bij kijken om dat te vervoeren. Sowieso is dat dan eerder per containerschip. Geen enkele shop die (dat heeft en) jou dat toestuurt tenzij je een pyrotechneut bent en vuurwerkshows regelt en een groot budget hebt gekregen van de opdrachtgever en direct zakendoet met de fabrikant van het vuurwerk. Nee, wacht tot de laatste dagen van december met het kopen van vuurwerk. De buurlanden willen af en toe wel wat 'sterretjes' verkopen al.

[..]

Oh jee! Bel opsporing verzocht! :o
Het was geen troll. Ik was em er even niet van be wsut dat die regels zo streng waren. Bedankt voor je antwoord :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:50:36 #170
356637 Miniem
pi_102956992
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Het was geen troll. Ik was em er even niet van be wsut dat die regels zo streng waren. Bedankt voor je antwoord :)
Je kan zelf ook wel nadenken...
Vuurwerk / explosieven verzenden is strafbaar.
Zavvi - Fandom en GeekgearDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:06:39 #171
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_102957686
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

[..]

oh sorry ;(
wat is dit
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:14:36 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102958074
Vandaag weer een pakketje van Bic binnen :) zal zo even een kleine review schrijven over de inhoud...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:19:39 #173
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_102958321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:14 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag weer een pakketje van Bic binnen :) zal zo even een kleine review schrijven over de inhoud...
^O^
wat is dit
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:35:03 #174
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102959006
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:14 schreef RobertNL het volgende:
Wat heb je gekooocht? :)
Interrested, mijn pakketjes zouden ook wel bijna binnen zijn.. 28e geshipped :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:58:33 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102959954
''Review' 'Presenter PP-1000

De rare batterijen

Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje

Gekocht bij BuyInCoins

SPOILER: Foto's

[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 11-10-2011 17:05:36 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:01:43 #176
241816 NextTVH
pi_102960104
Volgens mij is er iemand fan van The Big Bang Theory bij Dealextreme :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:02:02 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102960120
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef NextTVH het volgende:
En terecht :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:05:18 #178
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102960260
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef RobertNL het volgende:
Presenter PP-1000

De rare batterijen

Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje

Gekocht bij BuyInCoins

Leuk idee z'n videotje ;) haha
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:07:16 #179
350080 AlphaBravoCharlie
pi_102960347
wat heb ik eigenlijk gemist over de fok varkens?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:08:51 #180
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102960415
Danny zei Dannie
Knab - Jouw online bankBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:09:38 #181
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_102960442
quote:

De rare batterijen

Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje

Gekocht bij BuyInCoins

Leuk filmpje :D
Twiddel
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:10:50 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102960487
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:05 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Leuk idee z'n videotje ;) haha
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Leuk filmpje :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:12:11 #183
226677 revpolen
pi_102960535
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
Heb zelf eens Skysong fireworks fabrieken bezocht in Liuyang ( puur omdat ik een freak ben :P )
Hun verzenden wel naar je.. PER CONTAINER! prijslijst kan je vragen aan hun...
Enkel kan je dit op (bijna) geen enkele manier in NL krijgen, want... JIJ heb de juiste papieren niet!
Dus vrij wel elke haven in Europa zal hier om vragen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:13:50 #184
308813 McManu
whoohoo
pi_102960598
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef thethoryd het volgende:

[..]

carrera
dit is geen Carrera maar een Ray Ban 4125 Cats
http://www.raybanspecialist.nl/ray-ban-cats.html
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:14:52 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102960638
quote:

De rare batterijen

Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje

Gekocht bij BuyInCoins

Waar we webh soppen? :P Nice though. ^O^

Verder niet als muis te gebruiken? Gewoon een voorwaarts/rugwaarts en een laser?
quote:
Wat hebben we gemist?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:26:58 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102961136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Waar we webh soppen? :P Nice though. ^O^

Verder niet als muis te gebruiken? Gewoon een voorwaarts/rugwaarts en een laser?
Ah ja typo :').
Alleen voor presentaties goed toepasbaar, het heeft verder geen muis opties.
quote:
[..]

Wat hebben we gemist?
Die 20k shirts bij DX denk ik ;)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:57:55 #187
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_102962416
quote:
Ik word wel 'n beetje simpel van elke week door die 3 pagina's shirts klikken bij new items inderdaad. Bestelt iemand hier dat soort meuk? Ik vind ze niet eens grappig eigenlijk.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:06:07 #188
249057 zlakto
pi_102962764
Mijn LK colouring horloge is na 2,5 kapot, automaat werkt niet meer. Ondanks dat ik heel veel horloges heb moet er toch een vervanger komen. Iemand een suggestie?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:40:08 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102964056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik word wel 'n beetje simpel van elke week door die 3 pagina's shirts klikken bij new items inderdaad. Bestelt iemand hier dat soort meuk? Ik vind ze niet eens grappig eigenlijk.
:@ Bij PW Schrödingers Cat gehaald.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:56:08 #190
350080 AlphaBravoCharlie
pi_102964736
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Die hebben ze daar een paar duizend liggen, en ze moeten er toch vanaf.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesANWB VerzekeringenSpeel mee met Lucky Day en win!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:25:43 #191
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102966194
Pakje van BIC eindelijk binnen. Morgen op kantoor weer uitdelen geblazen. c_/
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:30:29 #192
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102966451
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef witbiertje het volgende:
Pakje van BIC eindelijk binnen. Morgen op kantoor weer uitdelen geblazen. c_/
Pics! :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:31:22 #193
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102966513
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:30 schreef JortK het volgende:

[..]

Pics! :P
Pics van blije collega's? of van de inhoud van het pakketje... :9
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:36:51 #194
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102966837
Iedereen klaar voor een centdeal?
http://www.sevenchannel.c(...)2%BC%C2%89_p948.html

Weet iemand waar ze deze verkopen trouwens? :D

[ Bericht 25% gewijzigd door 08gnoT. op 11-10-2011 20:02:42 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:57:25 #195
48067 neo2000
pi_102968023
Big Bang theory.. ;(
Ongrappig. :X :O
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:02:18 #196
310701 Iemand91
pi_102968316
Ben tijdens het (bijna fatale) rooten van m'n HTC Desire er achter gekomen dat die spycam (808 ding) nog een zeer handige functie heeft: cardreader! ^O^

Laptop heeft een cardreader maar die laptop kan ik van 't dak gooien en de vaste pc heeft er geen een. Ik was even bezig met dat ding en ineens...héééé... :')

Oh, en ik wil m'n ebay pakketjes }:| Zou toch wel deze week moeten komen...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:14:12 #197
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102969088
quote:

_O-
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:19:38 #198
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_102969416
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef neo2000 het volgende:
Big Bang theory.. ;(
Ongrappig. :X :O
Ik vind het simply briljant.
(verkapte tvp aangezien dit topic door de opruimactie uit mijn AT verdwenen is)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:22:07 #199
309599 Tjado
pi_102969569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef witbiertje het volgende:
Hij is terug!

Kleine toiletontstopper als houder voor je telefoon nu richting de $ 0.01 !

http://www.**********.com/GroupDeals.html

http://goo.gl/NK6dv

Kopen die hap ^O^

voor degene die 't nog niet begrijpt, gewoon 2 bestellen en in je winkelwagen laten staan. op het moment dat de groupdeal afgelopen is, staat ie nog in je winkelwagen voor de laagst gehaalde prijs. Dan kun je afrekenen. c_/
Done, zit in mn winkelwagentje :D

Beetje promoten hier, gaat de prijs omlaag :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:27:26 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102969879
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef Tjado het volgende:

[..]

Done, zit in mn winkelwagentje :D

[ afbeelding ]

Beetje promoten hier, gaat de prijs omlaag :P
Ik help je ook een beetje mee ;)
ANWB VerzekeringenZavvi - Fandom en GeekgearZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:35:02 #201
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_102970307
Ik heb die ontstoppers ook in m'n wagentje geplaatst, gewoon omdat 't kan.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:41:13 #202
309599 Tjado
pi_102970714
$1.14 en dalende :9 gaat de goeie kant op
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:44:48 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102970969
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef Tjado het volgende:
$1.14 en dalende :9 gaat de goeie kant op
Oi... nou, ik dacht dat ik nog aardig wat kreeg voor een euro... ;(
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:46:21 #204
309599 Tjado
pi_102971071
Gelukkig hebben we het niet over de dollar koers maar over de prijs van een mini wc-ontstopper telefoon stand _O-
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:53:14 #205
251939 Marco001
pi_102971575
staan 2van in mijn winkelmandje... :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:55:45 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102971766
http://www.dealextreme.co(...)-gas-10-30-12v-52013

Die review:
quote:
Cons:
The increase in hose power doesnt work for me.
SPOILER
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:04:43 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102972364
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Tjado het volgende:
Gelukkig hebben we het niet over de dollar koers maar over de prijs van een mini wc-ontstopper telefoon stand _O-
:P Ik zou er niet van staan te kijken... :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-gas-10-30-12v-52013

Die review:

[..]

SPOILER
En ook daar sta ik niet echt van te kijken. :+

Ik mot geen wc-houders en heb geen Nintendo-zooi (zou wel weer eens een ouderwetse SNES willen alleen).
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:15:09 #208
319025 some1_eddy
&#9581;&#8745;&#95
pi_102973034
Is http://www. ever buying .com ook goed betrouwbaar?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:19:18 #209
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102973316
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef some1_eddy het volgende:
Is http://www. ever buying .com ook goed betrouwbaar?
Redelijk, alle bedrijven die in de OP vermeld staan zijn "Fok! approved" :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:57:55 #210
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102980262
DX zuigt zwaar met die *^#$ chat van ze... -O-
Zoek je mobiel op gsmwebVoordelig uit? Ticketveiling.nlBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:06:09 #211
309599 Tjado
pi_102980774
Hmm, gaat die ever buying shopping cart weg als je je browser sluit? :(
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:07:48 #212
350080 AlphaBravoCharlie
pi_102980862
Over 16 dagen mn shark watch ongeveer binnen. Jeeuuujjj

[ Bericht 12% gewijzigd door AlphaBravoCharlie op 11-10-2011 23:16:31 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:22:23 #213
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_102981755
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef witbiertje het volgende:
DX zuigt zwaar met die *^#$ chat van ze... -O-
die live chat bedoel je? is meer een slowchat
wat is dit
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:03:50 #214
342070 DarkNoize
pi_102983854
Heeft er hier iemand ervaring met de horloge's op DealExtreme?
Sommige zien er wel leuk uit, en voor die 40 euro wil ik er best een paar laten bezorgen.
Maar als ze na 3 dagen kapot zijn is het ook zuur geld, iemand ervaring?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:09:53 #215
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102984108
Een tijd terug was de group deal van neverbuy zo'n creditcardformaatzaklampding voor een cent, heeft iemand die wel eens ontvangen?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:11:26 #216
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_102984159
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Een tijd terug was de group deal van neverbuy zo'n creditcardformaatzaklampding voor een cent, heeft iemand die wel eens ontvangen?
haha jij hebt hem ook gewoon niet gehad? _O-
dacht dat ik de enige was :')
wat is dit
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:14:47 #217
356637 Miniem
pi_102984253
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, ik wel.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:29:06 #218
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_102984754
Net voor 6,75 euri dit maar besteld.

Ik moet zeggen, veel producten die ik op de sites vind uit de topictitel ik over het algemeen goedkoper terug vind op DHgate. 9 van de 10 bestellingen doe ik dus ook op DHgate. Ze bemiddelen ook nog met je betaling als iets niet goed is btw. Ze geven de betaling pas vrij als jij je producten hebt ontvangen en content bent.

Nadeel is natuurlijk dat er ook oplichters tussen kunnen zitten omdat het een soort ebay is.

Heb er iig nog telefoons die onderweg zijn, mp3 speler waar ik al goede ervaringen mee heb.

Tablets heb ik ook al besteld en waren ook prima. 47 euro was ik op zijn goedkoopst voor de standaard tab.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 01:03:30 #219
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102985675
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:11 schreef Dhaha het volgende:

[..]

haha jij hebt hem ook gewoon niet gehad? _O-
dacht dat ik de enige was :')
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja, ik wel.
Ik wilde al gaan mailen maar hij staat niet eens tussen m'n orders :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 01:18:22 #220
131319 mickeyD
pi_102985971
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Iedereen klaar voor een centdeal?
http://www.sevenchannel.c(...)2%BC%C2%89_p948.html

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wahahahaha die mutsen zijn echt TE hilarisch!
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlSpeel mee met Lucky Day en win!Boek je safari bij Beekse Bergen
  woensdag 12 oktober 2011 @ 01:30:17 #221
131319 mickeyD
pi_102986186
ibood maakt er ook weer es een zooitje van.. zo verkoop je toch geen spullen met zo'n text?

Sony 16,2 Megapixel Digitale Camera met Full-HD film, 3D-opnamen en DSLR-achtige kwaliteit

DSLR-achtige kwaliteit????

heeft een opel Audi achtige kwaliteit?
omdat het duits is?

heeft een pc Imac achtige kwaliteit?
omdat het een scherm heeft?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 01:51:14 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102986490
Ik quote je comment even hiernaartoe als je het niet erg vindt... ;)
[iBood #109] Soms leuke aanbiedingen,maar altijd kut verzending en ks.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:50:52 #223
353022 Façade
Niets
pi_102989125
Iemand een idee waar ik deze zou kunnen bestellen:
SPOILER: Product
Zover ik weet hebben alleen Amerikaanse webshops hem, met 50 dollar verzendkosten. :{
Nooit.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:01:33 #224
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102989355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef Façade het volgende:
Zover ik weet hebben alleen Amerikaanse webshops hem, met 50 dollar verzendkosten. :{
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55 c_/

35 euro incl shipping
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:07:37 #225
314372 Goddelijker
pi_102989497
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek op Google voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:09:28 #226
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102989540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

:? Het gaat over een paraplu...
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:15:42 #227
314372 Goddelijker
pi_102989684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:09 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Het is nog vroeg, ik legde de link met een zwaard vermomd als paraplu. :P
Maar zelf zoeken kan ie best denk ik. O-)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:15:49 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102989686
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:09 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Het gaat over de laatste regel van de topicpointer, wat mij betreft.
Als mensen zich nou eerst eens inlezen en zelf een kleine beetje moeite zouden doen en initiatief zouden tonen, dan hoefden wij die moeite niet steeds voor hen te doen. Luie mensen help ik eigenlijk niet graag en het is zo simpel als even de OP lezen, erachter komen dat je het best kunt zoeken via chinaprices.us (of desnoods chinacheep.com) en voilá, je gezochte item(s) vinden.
http://chinaprices.us/?q=sword+umbrella
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:28:17 #229
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102989969
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Het gaat over de laatste regel van de topicpointer, wat mij betreft.
Als mensen zich nou eerst eens inlezen en zelf een kleine beetje moeite zouden doen en initiatief zouden tonen, dan hoefden wij die moeite niet steeds voor hen te doen. Luie mensen help ik eigenlijk niet graag en het is zo simpel als even de OP lezen, erachter komen dat je het best kunt zoeken via chinaprices.us (of desnoods chinacheep.com) en voilá, je gezochte item(s) vinden.
http://chinaprices.us/?q=sword+umbrella
Hear Hear.. ik was in een vrolijk bui deze woensdagmorgen dus hielp ik deze jongeman. Kan vanavond weer heel anders zijn. :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:30:40 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102990019
Daar is niks op tegen verder hoor. :P Maar beter toch even laten afleren dan het stimuleren ervan. :+
Vodafone aanbiedingenZavvi - Fandom en GeekgearVodafone aanbiedingen
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:32:36 #231
353022 Façade
Niets
pi_102990075
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

:D Verwachte reactie.

quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:30 schreef shiznuts het volgende:
Daar is niks op tegen verder hoor. :P Maar beter toch even laten afleren dan het stimuleren ervan. :+
Maar ik ben zo onervaren met dit soort (veelal chaotische) webshops. :'(

Veel dank in ieder geval. :D
Nooit.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:34:39 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102990119
:P No problemo, maar juist wanneer de buitenwereld zo bar, boos en chaotisch is, neem je natuurlijk de leidraad aan de bijbel (de OP) om je te laten leiden door de wereld die chinashopping heet. :+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:47:39 #233
353022 Façade
Niets
pi_102990398
SPOILER

Becky

Debbie

Jenney
lolwat.
Nooit.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:49:22 #234
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102990445
Whoej :) Ban weer weg :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 11:22:39 #235
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102991323
quote:
15s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:47 schreef Façade het volgende:
SPOILER
lolwat.
Helloo Beky
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:08:11 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102992760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:22 schreef Repeating het volgende:

[..]

Helloo Beky
I call dibs. :7
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:14:12 #237
314372 Goddelijker
pi_102992957
Becky, als ik dan toch moet kiezen. :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:26:41 #238
333098 alxzhu
pi_102993375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef Façade het volgende:
Danwel geen chinashop maar eentje van eigen bodem.
http://www.megagadgets.nl/catalogsearch/result/?q=Paraplu
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:27:49 #239
333098 alxzhu
pi_102993424
Iemands pik er al afgevallen na gebruik van pinkcoon fleshlight? Review?
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:28:40 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102993449
ANWB VerzekeringenZoek je mobiel op gsmwebAliExpress - die hebben ALLES!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:43:08 #241
191669 Hojdhopper
R34 GTR
pi_102993918
quote:
Ik moet zeggen dat ik die Nederlandse sites wel duur vind (relatief dan).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:50:31 #242
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_102994119
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef Tjado het volgende:
Hmm, gaat die ever buying shopping cart weg als je je browser sluit? :(
Hier niet, net ingelogd na de laptop gisteren uitgedaan te hebben en ze staan er gewoon in á $1,04 p/s.

Te hard geroepen, hij lijkt 't hier ook niet te doen :{
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:51:53 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102994153
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:43 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik die Nederlandse sites wel duur vind (relatief dan).
Officiële import, boekhouding, sitehosting, opslag, verzenden, winst... alles is duurder wanneer je minder 'direct' koopt. Des te verder van de bron, des te duurder het wordt door de tussenpartijen die er geld aan moeten verdienen (zeker ook omdat het ons niet om 1ct winst te doen is (is de moeite niet waard, vinden we) en in Azië wel). Daarom is dit topic er, om mensen bekend te maken met het fenomeen Chinese webshops en ze op weg helpen daar te bestellen, want het is natuurlijk onzinnig om meer te betalen dan nodig en we zijn en blijven gierige Nederlanders, zeker in zulke tijden als deze. :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:53:16 #244
191669 Hojdhopper
R34 GTR
pi_102994189
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Officiële import, boekhouding, sitehosting, opslag, verzenden, winst... alles is duurder wanneer je minder 'direct' koopt. Des te verder van de bron, des te duurder het wordt door de tussenpartijen die er geld aan moeten verdienen. Daarom is dit topic er, om mensen bekend te maken met het fenomeen Chinese webshops en ze op weg helpen daar te bestellen, want het is natuurlijk onzinnig om meer te betalen dan nodig en we zijn en blijven gierige Nederlanders, zeker in zulke tijden als deze. :P
Ja dat is ook zo. Daarom koop ik nu al een paar jaar bij DX. Maar ik zie het nut er dus niet van in om die websites hier te noemen. Tenminste, ik kreeg het idee dat het bedoeld was om ze op te nemen in de 'Chinese webshops rij'.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:55:20 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102994249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:53 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Daarom koop ik nu al een paar jaar bij DX. Maar ik zie het nut er dus niet van in om die websites hier te noemen. Tenminste, ik kreeg het idee dat het bedoeld was om ze op te nemen in de 'Chinese webshops rij'.
Nou ja, als iemand naar een product zoekt... soms raden we bijvoorbeeld qua HDMI-kabels e.d. ook spul van de Action aan. Soms is het niet echt logisch om producten altijd maar uit China (of Amerika) te halen als je ze hier ook hebt en er dan niet op hoeft te wachten.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:59:01 #246
191669 Hojdhopper
R34 GTR
pi_102994346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou ja, als iemand naar een product zoekt... soms raden we bijvoorbeeld qua HDMI-kabels e.d. ook spul van de Action aan. Soms is het niet echt logisch om producten altijd maar uit China (of Amerika) te halen als je ze hier ook hebt en er dan niet op hoeft te wachten.
Ja goed, zeker koop ik ook niet alles in het Oosten. Vooral als het om kwaliteit gaat. ( :') )
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:31:25 #247
353022 Façade
Niets
pi_102995259
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Danwel geen chinashop maar eentje van eigen bodem.
http://www.megagadgets.nl/catalogsearch/result/?q=Paraplu
quote:
Dank voor beide links, ik heb hem uiteindelijk voor 24 euro van Ebay gekocht. :') Die Chinese webshop (dinodirect) hanteerde ook een hogere prijs qua verzending.
Nooit.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:39:07 #248
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102995512
Focalprice offline.

quote:
Server Maintenance Notice

Dear Valued Customers,
We are performing important upgrades currently. During the maintenance, the website will not be available,Please try again later. Thank you for your patience & understanding
Focalprice Team
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:39:41 #249
342070 DarkNoize
pi_102995525
Vanavond (als ik beschikking heb over een Visa card) dit horloge bestellen bij TinyDeal:
http://www.tinydeal.com/a(...)4-3424a-p-42133.html

Wat moet ik verwachten qua levertijd bij deze site? 2/3 weken?
EDIT: Op de site vind ik nu 7 tot 25 dagen, achja we zien het wel :+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:47:55 #250
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102995820
http://www.tinydeal.com/3(...)7-b1000-p-41884.html

Ik blijf maar naar Chinese telefoons kijken, terwijl ik weet dat het wrs tegen gaat vallen :')

Las net wel dat de HTC Desire voor 119 te koop is bij de KPN winkel (hint :P )
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlHoesjes? Casetify!Vattenfall cadeau
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:54:42 #251
-1 #ANONIEM
pi_102996049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
Vanavond (als ik beschikking heb over een Visa card) dit horloge bestellen bij TinyDeal:

ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaar
mss dat dat iets voor jou is.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:59:43 #252
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102996213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

Wat is het voordeel tov paypal?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:00:09 #253
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102996224
quote:

Ik heb die voor je met metalen band. Mag je wel van me hebben want draag hem niet.

Deze:
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:06:10 #254
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_102996434
quote:

Op DX is 't wat goedkoper: Klik En waarschijnlijk dezelfde levertijd.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:06:48 #255
-1 #ANONIEM
pi_102996453
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:59 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Wat is het voordeel tov paypal?
in belgie is er geen ideal dus dan zou ik 3 dagen moeten wachten voor dat geld op paypal sta.
nu kan ik direct geld op die kaart zetten via online banking.+ dat je met die kaart overal kan betalen in het buitenland.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:09:44 #256
-1 #ANONIEM
pi_102996560
Godver, alweer mijn alphas stuk, vorige keer omdat ie in mijn rits kwam en nu viel die onderweg in ijn fietswiel :( Gelukkig had al betas besteld :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:13:46 #257
314372 Goddelijker
pi_102996686
Vandaag al 5 pakketjes binnen kregen. O+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:14:33 #258
342070 DarkNoize
pi_102996708
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Op DX is 't wat goedkoper: Klik En waarschijnlijk dezelfde levertijd.
Dat is niet dezelfde ;)
Dit is 'm wel: http://www.dealextreme.co(...)istwatch-black-41230
Maar op TinyDeal is de 'binnenkant' goud en hier lijkt hij zilver... Ik heb liever Goud.
En voor die ene dollar maakt het natuurlijk ook niet uit.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

Mijn vader heeft een Visa card en daar kan je toch ook gewoon mee betalen? Daarom moet ik tot vanavond wachten.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Repeating het volgende:

[..]

Ik heb die voor je met metalen band. Mag je wel van me hebben want draag hem niet.

Deze:
[ afbeelding ]
Ik wil juist géén stalen band. Op die sites staan echt mooie klokken, maar de meeste met stalen band, en heb geen zin om die weer te verwisselen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:14:41 #259
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102996711
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:13 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag al 5 pakketjes binnen kregen. O+
Ooh wat een goddelijke dag voor jou :o
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:16:17 #260
356637 Miniem
pi_102996770
Net besteld :P

Omdat Nintendo en special offer O+
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBig Fish GamesBonprix
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:17:02 #261
-1 #ANONIEM
pi_102996796
ik heb zo'n usb wifi antenne gekocht op 22/09 maar is nog altijd niet binnen
ik haat wachten :(
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:17:11 #262
342070 DarkNoize
pi_102996801
Op Tinydeals staat trouwens: $22,05 = ¤15,99
Op DealExtreme staat: $21,32 = ¤17,22

? :?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:18:30 #263
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102996852
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef DarkNoize het volgende:
Op Tinydeals staat trouwens: $22,05 = ¤15,99
Op DealExtreme staat: $21,32 = ¤17,22

? :?
Gewoon een andere koers,, enige die van belang is die van paypal ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:20:43 #264
356637 Miniem
pi_102996925
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef redboyke het volgende:
ik heb zo'n usb wifi antenne gekocht op 22/09 maar is nog altijd niet binnen
ik haat wachten :(
Dan moet je niet aan china shopping doen :')
Ik vind het leuk om te wachten, je weet immers nooit wanneer het binnen komt.
Meestal komen de enveloppen en pakketjes in 1x tegelijk bij mij :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:23:33 #265
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102997031
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja, en dan zie je zo'n gele envelop in de brievenbus liggen. O+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:28:52 #266
310701 Iemand91
pi_102997241
Pakketje binnen! *O*
En zo te merken/wegen de zaklamp :9
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:30:12 #267
-1 #ANONIEM
pi_102997287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Miniem het volgende:

[..]

oh nu werkt die tracking wel. werkte precies niet in firefox.

Destination - Belgium

The item ********** left Hong Kong for its destination on 10-Oct-2011

hoelang duurt dat van hong kong naar hier?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:31:02 #268
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102997317
quote:
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:33:25 #269
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102997403
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

oh nu werkt die tracking wel. werkte precies niet in firefox.

Destination - Belgium

The item ********** left Hong Kong for its destination on 10-Oct-2011

Ik zou maar vast voor de postbus gaan zitten! Je kan 'm over enkele weken wel verwachten... :)
In deze periode 3+ weken.... ;) (Maar valt niets écht over te zeggen)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:37:31 #270
-1 #ANONIEM
pi_102997519
ik ga doodgaan van hartaanval van de stress voor ik dat pakketje heb.
zal de eerste doodkist zijn met een wifi antenne haha :D
Boek goedkoper bij booking.comBoek je safari bij Beekse BergenBoek goedkoper bij booking.com
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:00:29 #271
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102998254
Vorige week kapotte zaklamp ontvangen. FP sluit de RMA met het bericht "stuur maar terug".
Nu moet ik hun kont gaan trappen, stelletje idioten.

Net een zaklamp ontvangen, helemaal verrot. Nu gaan vechten met een Ebay gast.

Tinydeals, sturen weer een foute aansteker op.

Foute maat nato banden ontvangen uit Singapore, zijn net zo dom als Chinezen en ben nu met mailtje 6 bezig. Foto's zijn waarschijnlijk niet duidelijk genoeg voor die rijst hersenen.

Ik lijk wel vervloekt. De zaklampen shit daar ben ik nu wel van genezen. Snel mijn geld grijpen (hopelijk) en vluchten :r
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:02:21 #272
310701 Iemand91
pi_102998323
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
Vorige week kapotte zaklamp ontvangen. FP sluit de RMA met het bericht "stuur maar terug".
Nu moet ik hun kont gaan trappen, stelletje idioten.

Net een zaklamp ontvangen, helemaal verrot. Nu gaan vechten met een Ebay gast.

Tinydeals, sturen weer een foute aansteker op.

Foute maat nato banden ontvangen uit Singapore, zijn net zo dom als Chinezen en ben nu met mailtje 6 bezig. Foto's zijn waarschijnlijk niet duidelijk genoeg voor die rijst hersenen.

Ik lijk wel vervloekt. De zaklampen shit daar ben ik nu wel van genezen. Snel mijn geld grijpen (hopelijk) en vluchten :r
Niet die van mij. Doet het gewoon. Helaas kun je niet focussen, dat is wel minder...

Vanavond even wat pics voor de lurkers hier? :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:16:29 #273
356637 Miniem
pi_102998795
Pakketje van TD binnen.
De aansteker en Toyota sleutelhanger.
Sleutelhanger zit heel netjes in een soort sieradendoosje.
Alleen werkt de aansteker niet, gevuld met gas en met een schroevendraaier de vlamhoogte geregeld maar het mocht niet baten.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:21:51 #274
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102998952
Zo. Net met DX chat met Rian gesproken. Paar van mijn orders zijn omgezet naar Express order recieved. Kijken of dit helpt. Stond namelijk al meer dan 8 dagen op Order Recieved.

Mag je trouwens legaal aanstekers of Elektronische sigaretten importeren?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:25:56 #275
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102999078
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Niet die van mij. Doet het gewoon. Helaas kun je niet focussen, dat is wel minder...

Vanavond even wat pics voor de lurkers hier? :P
Deze is wel in goede staat ontvangen :D
Dat deed mijn piemel ook een keertje, maar dat heeft de GGD opgelost _O-

woensdag 12 oktober 2011 @ 15:26:07 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102999088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:21 schreef Repeating het volgende:
Zo. Net met DX chat met Rian gesproken. Paar van mijn orders zijn omgezet naar Express order recieved. Kijken of dit helpt. Stond namelijk al meer dan 8 dagen op Order Recieved.

Mag je trouwens legaal aanstekers of Elektronische sigaretten importeren?
Ja. Alleen mogen brandbare gassen en vloeistoffen niet zonder (duur) papierwerk worden opgestuurd. Dus eigenlijk zouden alle aanstekers leeg moeten aankomen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Deze is wel in goede staat ontvangen :D
Dat deed mijn piemel ook een keertje, maar dat heeft de GGD opgelost _O-

[ afbeelding ]
Manneke pis "Dokter, het brandt zo bij het plassen..."
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:28:57 #277
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102999199
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja. Alleen mogen brandbare gassen en vloeistoffen niet zonder (duur) papierwerk worden opgestuurd. Dus eigenlijk zouden alle aanstekers leeg moeten aankomen.

[..]

Manneke pis "Dokter, het brandt zo bij het plassen..."
Maar elektronische sigaretten ook?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:42:44 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102999702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef Repeating het volgende:

[..]

Maar elektronische sigaretten ook?
Daar is wat precies mis mee? Neem aan dat ze die niet in werkende staat opsturen, maar in onderdelen. De ampullen zelf is ook niks mis mee, tenzij je het in kwantiteiten gaat bestellen dat je die officieel moet gaan inklaren.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:43:56 #279
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102999751
Wil je nu serieus die rommel uit china bestellen? :@

Week niet, maar als je nog meer kanker wil dan dat je al van een sigaret krijgt moet je dat doen denk ik...
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:45:16 #280
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102999807
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Wil je nu serieus die rommel uit china bestellen? :@

Week niet, maar als je nog meer kanker wil dan dat je al van een sigaret krijgt moet je dat doen denk ik...
Ik rook sowieso niet. Gewoon uit nieuwsgierigheid een keer bestellen kan geen kwaad..
Voordelig uit? Ticketveiling.nlVodafone aanbiedingenVodafone aanbiedingen
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:46:11 #281
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102999841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Repeating het volgende:

[..]

Ik rook sowieso niet. Gewoon uit nieuwsgierigheid een keer bestellen kan geen kwaad..
_O-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:46:31 #282
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102999858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Repeating het volgende:

[..]

Oke, want roken lijkt me gezonder dan die troep uit china..

Zijn een hoop leuke gadgets bij, maar met spul wat je eet, drinkt, inademt etc zou ik toch uitkijken..
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:47:42 #283
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102999905
Wat hartverwarmend, die bezorgde Mede FOK!'ers.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:47:55 #284
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102999914
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:47 schreef Repeating het volgende:
Wat hartverwarmend, die bezorgde Mede FOK!'ers.
:*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:49:27 #285
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102999971
Zonet trouwens even gebeld waar mijn pakketje bleef. Want had een later besteld pakketje eerder ontvangen dan die andere. (is het nog te begrijpen?) :P

TNT gebeld, nog bedankt voor het directe nummer, en zoals ze zeiden komt die morgen of overmorgen. :D

Andere pakketje bevatte de 3d brillen. Zal straks ze even opzoeken en eventjes leuke beschrijving van maken :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:56:17 #286
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103000225
Het werkt!!!! :P

En dan met deze bril:
http://www.dealextreme.co(...)glasses-2-pack-49076

Best goede kwaliteit ook! Kan over je eigen bril heen mocht je die hebben.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:17:30 #287
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_103001051
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Oke, want roken lijkt me gezonder dan die troep uit china..

Zijn een hoop leuke gadgets bij, maar met spul wat je eet, drinkt, inademt etc zou ik toch uitkijken..
Een electronische sigaret is veel minder schadelijk als een normale sigaret. Lees je eens in als je er meer over wilt weten. Verder wordt het in hele schone omgevingen gemaakt en zal echt niet schadelijker zijn dan enige andere e-liquid (zo heet de nicotine olie, de damp hiervan is het enige wat je inademt), hier zo'n fabriek:
wat is dit
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:29:19 #288
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103001528
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Een electronische sigaret is veel minder schadelijk als een normale sigaret. Lees je eens in als je er meer over wilt weten. Verder wordt het in hele schone omgevingen gemaakt en zal echt niet schadelijker zijn dan enige andere e-liquid (zo heet de nicotine olie, de damp hiervan is het enige wat je inademt), hier zo'n fabriek:
Als jij dat zegt, ik zou zeggen bestel ze. Ik begin er niet aan.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:32:21 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103001653
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef Skippy_ball het volgende:
Het werkt!!!! :P

En dan met deze bril:
http://www.dealextreme.co(...)glasses-2-pack-49076

Best goede kwaliteit ook! Kan over je eigen bril heen mocht je die hebben.
Amature! Nu eens anaglyph ontdekken. Wij zitten al jaren aan de 3D-brillen. :7
Maar hier, hier heb je echt goede filmpjes voor je bril:
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:34:20 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103001737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Wij van wc-eend. Enne je hebt kwaliteitsproducten uit Azië en je hebt de cheapassmofo-artikelen natuurlijk... :X
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVattenfall cadeauF1 Store - Voor al je F1 Gear
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:36:17 #291
342070 DarkNoize
pi_103001832
Uuh heb even jullie hulp nodig want snap er niks van...
Ik probeer bij Tinydeals een horloge te bestellen maar na het betalen met Visa zegt 'ie dat er iets mis is met de kaart of iets.
Bij status van de order staat nu ook Cancelled. Maar krijg net een mailtje met: Thanks for shopping with us today! Your order has been submitted successfully.

??
Moet ik nou opnieuw betalen? En hoe? Helemaal opnieuw beginnen met dat ding in het winkelmandje te stoppen?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:36:38 #292
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103001849
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Amature! Nu eens anaglyph ontdekken. Wij zitten al jaren aan de 3D-brillen. :7
Maar hier, hier heb je echt goede filmpjes voor je bril:

Geniaal zo'n brilletje :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:38:30 #293
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103001930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef DarkNoize het volgende:
Ik probeer bij Tinydeals een horloge te bestellen maar na het betalen met Visa zegt 'ie dat er iets mis is met de kaart of iets.
Bij status van de order staat nu ook Cancelled. Maar krijg net een mailtje met: Thanks for shopping with us today! Your order has been submitted successfully.

??
Moet ik nou opnieuw betalen? En hoe? Helemaal opnieuw beginnen met dat ding in het winkelmandje te stoppen?
Geen paypal? Dat gaat bij mij altijd goed..
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:38:49 #294
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103001942
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef DarkNoize het volgende:

??
NIET met visa betalen,, even een paypal account aanmaken met je Visa. Dan met paypal betalen :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:38:50 #295
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103001944
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wij van wc-eend. Enne je hebt kwaliteitsproducten uit Azië en je hebt de cheapassmofo-artikelen natuurlijk... :X
Precies, dat bedoel ik ja!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:40:40 #296
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103002029
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik ja!
:D je hebt ook gewoon kwalitetisproducten uit HK hoor...

Brainwavz, Kanen.. :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:40:52 #297
342070 DarkNoize
pi_103002038
Maar voordat dat paypal account werkt ben je ook weer een paar dagen verder of niet?

Dit zegt 'ie trouwens:
Sorry! Your order is not successfully checkout!
Your Order Number is: *******************

You may have entered the wrong card number, your card is not authorized yet or not verified by 3D Secure. Please turn to your ordering manager to confirm your order and try again.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:41:38 #298
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103002076
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef DarkNoize het volgende:
Maar voordat dat paypal account werkt ben je ook weer een paar dagen verder of niet?

Dit zegt 'ie trouwens:
Sorry! Your order is not successfully checkout!
Your Order Number is: *******************

You may have entered the wrong card number, your card is not authorized yet or not verified by 3D Secure. Please turn to your ordering manager to confirm your order and try again.
Wanneer je met creditcard iets koopt is je paypal wel metteen 'verified" ;) En kan je dingen kopen wát je maar wilt :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:42:05 #299
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103002095
quote:
16s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef tokko1 het volgende:

[..]

:D je hebt ook gewoon kwalitetisproducten uit HK hoor...

Brainwavz, Kanen.. :)
Ja zeker heb je dat wel! Maar ja, ik zou het bij dingen die ik inneem niet aan durven. Net als die Oral A tandenborsteltjes.. Zou ik niet durven...

quote:
16s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wanneer je met creditcard iets koopt is je paypal wel metteen 'verified" ;) En kan je dingen kopen wát je maar wilt :D
Daar haal je de woorden uit mijn mond...
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:46:08 #300
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103002258
Nieuw deel gaat naar tokko1 zodat die wat aanpassingen kan doen.

En om deze post niet hunterig over te laten komen:

Heb weer pakketje onderweg :D
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingF1 Store - Voor al je F1 Gear
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:46:16 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103002266
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')