SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 10-10-2011 11:03:36 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik kwam dit topic toevallig tegen en heb geen enkele ervaring om bij de winkels in de openingspost te kopen. Zijn ze allemaal betrouwbaar of blijft het altijd een gok?
Waar kan ik het best voor het eerst wat bestellen?
Alvast bedankt.![]()
Allemaal betrouwbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef 22 het volgende:
Ik kwam dit topic toevallig tegen en heb geen enkele ervaring om bij de winkels in de openingspost te kopen. Zijn ze allemaal betrouwbaar of blijft het altijd een gok?
Alvast bedankt.
En ligt eraan wat je wil kopen, vaak BIC.
En lees de OP eens door.![]()
De winkels hierboven zijn allemaal Fok Chinashopping addict aproved!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef 22 het volgende:
Alvast bedankt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik zit nu ook erg te twijfelen of ik wel iets bij DealExtreme zou gaan kopen, ik wou namelijk oortjes kopen, die ik bij andere sites zoals BIC niet kan kopen.
Maar om nou ruim een maand te wachten (wat ik ergens las)
Of zal het alleen bij "grotere" bestellingen/pakketten lang(er) duren
ik weet het ik zal wel verwend zijn geworden door BIC![]()
![]()
ninjaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Allemaal betrouwbaar.
En ligt eraan wat je wil kopen, vaak BIC.
En lees de OP eens door.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Gaat best snel hoor, 2 weekjes. Zoiets... anders moet je lekker naar de kijkshop gaan, kun je het direct meekrijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef snellehenk het volgende:
Ik zit nu ook erg te twijfelen of ik wel iets bij DealExtreme zou gaan kopen, ik wou namelijk oortjes kopen, die ik bij andere sites zoals BIC niet kan kopen.
ik weet het ik zal wel verwend zijn geworden door BICDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
okeoke, zal ik vanavond maar eens bestelling plaatsenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Gaat best snel hoor, 2 weekjes. Zoiets... anders moet je lekker naar de kijkshop gaan, kun je het direct meekrijgen.![]()
![]()
Het is nu dat élke shop langzamer wordt >.< ivm holiday, christmas etc...quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef snellehenk het volgende:
ik weet het ik zal wel verwend zijn geworden door BIC
Maar DX is gewoon überhaupt langzaam.
Wat voor oortjes wil je kopen? Want als je iets kwalitatiefs goeds wil.. MP4Nation!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Als je niet die gift van 0,01 cent bij dx hebt toegevoegd,
en het totaalbedrag zit onder de 5 euro,
kan het toch niet gepakt worden door de douane?Twiddel![]()
Zeker nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:49 schreef summer2bird het volgende:
Als je niet die gift van 0,01 cent bij dx hebt toegevoegd,
en het totaalbedrag zit onder de 5 euro,
kan het toch niet gepakt worden door de douane?Al die pakketjes van dealextreme worden haast doorgelaten tot minimaal 50 euro..
![]()
www.douane.nl
En bovendien, er staat bij dat item zelf dat je die niet meer toe hoeft te voegen, omdat het nu standaard is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Zeker nietAl die pakketjes van dealextreme worden haast doorgelaten tot minimaal 50 euro..
Gelukkig, bedanktquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef shiznuts het volgende:
www.douane.nl
En bovendien, er staat bij dat item zelf dat je die niet meer toe hoeft te voegen, omdat het nu standaard is.
Twiddel![]()
En stel dat het wel door de douane gecontroleerd werd, moest je 20 cent ofzo betalen?quote:
Ik heb wel eens een koptelefoon van een aanschafwaarde gekocht van 80 dollar. De waarde op het pakket was dan 15 dollar ofzoDus als jij iets koopt voor 5 euro, is het op die envelop maar 2 euro waard waarschijnlijk
![]()
![]()
ik heb al op die site gekeken, maar ik kon de oortjes niet vinden bij MP4Nation.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het is nu dat élke shop langzamer wordt >.< ivm holiday, christmas etc...
Maar DX is gewoon überhaupt langzaam.
Wat voor oortjes wil je kopen? Want als je iets kwalitatiefs goeds wil.. MP4Nation!
Over de oortjes die ik heb besteld, zal ik het maar niet over hebben![]()
![]()
- nee, het FOK! logo is beschermd als merk, dit is strafbaar jongens... -
[ Bericht 79% gewijzigd door Danny op 11-10-2011 07:54:22 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Niet bij bic, maar bij Dealextreme (allbuy.com)quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:58 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Waar bij BIC heb je die aanvraag gedaan? Want ik heb ook nog het een en ander waar ik wel een logo op zou willenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://www.dealextreme.co(...)oad-bb-gun-toy-27319
Als ik die bestel en hij wordt gepakt door duane. Wordt ik dan vervolgd?En gaat sowieso alles onder de scanner door en wordt die gegarandeerd gepakt?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Krijg je mooi een bezoekje van de politie 's ochtends vroeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Skippy_ball het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)oad-bb-gun-toy-27319
Als ik die bestel en hij wordt gepakt door duane. Wordt ik dan vervolgd?En gaat sowieso alles onder de scanner door en wordt die gegarandeerd gepakt?
![]()
Ook bij een nep geweertje?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Krijg je mooi een bezoekje van de politie 's ochtends vroeg.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Natuurlijk want:quote:quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek op Google voordat je in dit topic vragen gaat stellen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Maar in feite is dit toch geen wapen?quote:En onder nep producten versta ik nep ipod's en dergelijke..
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Alles wat (teveel) op een wapen lijkt is verbodenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Maar in feite is dit toch geen wapen?En onder nep producten versta ik nep ipod's en dergelijke..
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oke duidelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alles wat (teveel) op een wapen lijkt is verboden
Rustig hier
M'n ouders willen een gsm uit China halen, maar de vraag is of deze de app's van de iPhone ondersteunen. Hebben ze een app winkel?![]()
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik gok neequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
M'n ouders willen een gsm uit China halen, maar de vraag is of deze de app's van de iPhone ondersteunen. Hebben ze een app winkel?![]()
Het is wel legaal als het in een felle kleur is gespoten. Zoals groen of rood. Die kan je namelijk hier in NL gewoon krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alles wat (teveel) op een wapen lijkt is verboden![]()
1. Niet doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
M'n ouders willen een gsm uit China halen, maar de vraag is of deze de app's van de iPhone ondersteunen. Hebben ze een app winkel?Problemen met netwerk/bouwkwaliteit enz etc.
2. Nee natuurlijk heb je geen iOS op iets behalve een iPhone en dat dan goed werkt
3. Neem gewoon een AndroidtoestelThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat soort dingen zou ik er niet weg halen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
M'n ouders willen een gsm uit China halen, maar de vraag is of deze de app's van de iPhone ondersteunen. Hebben ze een app winkel?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Dat is sindskort ook niet meer legaal. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:59 schreef Repeating het volgende:
[..]
Het is wel legaal als het in een felle kleur is gespoten. Zoals groen of rood. Die kan je namelijk hier in NL gewoon krijgen.![]()
Een replica iPhone is geen iPhone. De apps van de iTunes zullen dus niet werken. Of die telefoon ene eigen App store heeft weten wij ook niet hè.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is sindskort ook niet meer. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.Daar had ik nog niet eens aan gedacht,
Maar zoeken ze je daarna op als blijkt dat je een waterpistooltje hebt besteld?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Serieus?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is sindskort ook niet meer legaal. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.
Paar topics geleden was het nog legaal. Weer wat bijgeleerd..![]()
Btw heb wat bestellingen staan bij Geminideal.com. Een webshop die hier nog niet in de OP staat. Ben benieuwd of ik krijg wat heb besteld en wanneer ik het krijg.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Repeating het volgende:
[..]
Serieus?
Paar topics geleden was het nog legaal. Weer wat bijgeleerd..Bron:quote:Maakt de kleur van het nepvuurwapen wat uit? Nee. Als een nepwapen op een echt vuurwapen lijkt, dan maakt de kleur helemaal niets uit. De kleur is achteraf gemakkelijk aan te passen.
http://www.politie.nl/goo(...)kantieenneemtmee.asphttp://www.rijksoverheid.(...)n-verboden/nepwapensquote:Kleur maakt niet uit
Een knalrood neppistool dat qua vorm sprekend lijkt op een echt pistool is verboden. De kleur van een nepwapen telt niet mee om te bepalen of het sprekend lijkt op een echt (vuur)wapen. Het enige dat meetelt zijn de vorm en de afmeting van het nepwapen.![]()
Kans is klein dat ze het pakje controleren maar is het het risico op een strafblad waard?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]Daar had ik nog niet eens aan gedacht,
Maar zoeken ze je daarna op als blijkt dat je een waterpistooltje hebt besteld?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Je bent wel dom als je dat wel vindt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kans is klein dat ze het pakje controleren maar is het het risico op een strafblad waard?![]()
Oke, kans op een strafblad. Dan is het absoluut niet de moeite waard!Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
http://www.focalprice.com(...)unglasses_Black.html
Is deze nou voor vrouwen of niet?:p zo ja weet er iemand die er op lijkt maar dan voor mannen![]()
carreraquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
Is deze nou voor vrouwen of niet?:p zo ja weet er iemand die er op lijkt maar dan voor mannen![]()
"Women's"quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
Alleen als je hem bij een rondborstig persoon opzet. Ik vind hem niet per se voor vrouwen iig, alleen de kleur van de glazen misschien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
haha, die worden uitgelachen als ze daarmee een bank overvallen. Felgroene pistolenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is sindskort ook niet meer legaal. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef witbiertje het volgende:
[..]
haha, die worden uitgelachen als ze daarmee een bank overvallen. Felgroene pistolenDat is zo rechtgezet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Had er ooit een besteld op dx, gewoon binnengekomen, maar sta er nu pas bij stil dat het me mijn lege strafblad had kunnen kosten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kans is klein dat ze het pakje controleren maar is het het risico op een strafblad waard?Wat een kuttopic :')![]()
Koop zo'n balletjespistool oid dan toch gewoon in Duitsland / België.
Loop er geen risico mee, ga naar een wapenwinkel en haal er persoonlijk 1.
Daar mogen ze (tenminste in 2009 nog wel, nu weet ik niet) vrij verkocht worden.
2 jaar terug heb ik ook zo'n ding met gaspatronen gekocht, paar keer gebruikt en ligt nu te verrotten in de kast.![]()
Zo.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
leuk zo'n email van mistertao dat me bestelling verzonden is..
Dear info,
We have purchased order B111007107***** which you make.
Now it is on the way to us from the seller of Taobao.com.
Your order will be send out to you in the first time when it is delivered to us from Taobao.com.
Please kindly wait for some more time.
Thanks for your patience.
Shipping Address
-------------------------------------------
Pavel Makarov
ul. lyzhnaja, d. 30, kv. 22
Petrozavodsk
Russian Federation
Thomas van ******
Wilgenstraat**
Spijkenisse
Netherlands
Raymond *******
Ple******* 2
Wateringen
Netherlands
Yeoh Kee Hock
160 Haig Road #03-01
SINGAPORE
Singapore
Vooral mensen der adres er neerzetten..Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Voor paar dollar een stempel laten maken? Waar?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waar wil je ze eigenlijk laten drukken? lightake?
Anders is het misschien net zo voordelig om voor een paar dollar een stempel op ebay te laten maken met het logo en zelf erop stempelen![]()
Gewoon een herintreder met parkinson een aardappelschilmesje + zak aardappels geven en het uit laten snijden en stempelen maar!quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor paar dollar een stempel laten maken? Waar?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gewoon een herintreder met parkinson een aardappelschilmesje + zak aardappels geven en het uit laten snijden en stempelen maar!
Maar het lijkt me wel handig voor een paar euro.![]()
![]()
Trouwens voor de mensen die geen zin hebben om 0900 0990 te gaan bellen.. het nummer van Post NL voor pakkettracking.. á 10ct per minuut.
Gewoon het alternatieve nummer bellen in de spoilerNet gedaan Bzzbzz "U wordt doorverbonden" bzzz, Hallo PostNL hoe kan ik U van dienst zijn?
Pakketje was helaas nog niet binnen.. maarvolgene keer beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:11 schreef tokko1 het volgende:
Trouwens voor de mensen die geen zin hebben om 0900 0990 te gaan bellen.. het nummer van Post NL voor pakkettracking.. á 10ct per minuut.
Gewoon het alternatieve nummer bellen in de spoilerNet gedaan Bzzbzz "U wordt doorverbonden" bzzz, Hallo PostNL hoe kan ik U van dienst zijn?
Die mag wat mij betreft in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zie "Waarom kan ik mijn pakketje niet tracen"quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:59 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Die mag wat mij betreft in de OP.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Maar dan een Chinees oud vrouwtje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gewoon een herintreder met parkinson een aardappelschilmesje + zak aardappels geven en het uit laten snijden en stempelen maar!
Je kunt ook een kleuterklas aan het werk zetten natuurlijk...
Maar eh, zulke dingen moet je natuurlijk niet 'bestempelen' maar 'beprinten'. Zo'n ding komt aan je sleutelbos/rugtas/whatever te hangen en dan slijt zo'n logo er zo af, moet er dan wel een beetje professioneel op zijn gekwakt.Hey! Wel mee blijven lezen. hè!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waar wil je ze eigenlijk laten drukken? lightake?
[..]quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
VR?
Volume rate?Lijkt me dat je gewoon quote moet doen
en dan gaan we wel kijken wat het kost en hoeveel mensen er willen?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef RobertNL het volgende:
VR heet nu Allbuy, maar is nog steeds van DX, vorige keer heb ik daar sleutelhanger led lampjes besteld. Die waren binnen 2 weken binnen (via DHL)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Chinese inkt vreet nog eerder je broekzak op dan dat het afslijt
En ik had inderdaad niet alles meer teruggelezen
ebay custom stamp, rubber stamp, logo stamp, self inking stamp. Krijg je gewoon zo'n rubberplaatje op maat, de stalen zijn (veel) duurder. Of etsy.comquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel handig voor een paar euro.
[ Bericht 0% gewijzigd door 08gnoT. op 10-10-2011 14:04:09 ]![]()
![]()
Niet doen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee, té ergquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:07 schreef Miniem het volgende:
Dit T-shirt.![]()
5 dollar, doen of niet?![]()
[ afbeelding ]
Twiddel![]()
Nou ja... misschien een goeie poetsdoek voor je auto.quote:
Misschien is het ook wel gewoon dat die kerel met z'n broek á la hoog-water-in-'t-dorp, shirt onder gesp en wollen muts het gewoon extreem gay maakt.Maar probeer daar dan als manly man nog eens iets van te maken...
Ik vind het wel een leuk shirt..quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja... misschien een goeie poetsdoek voor je auto.
Misschien is het ook wel gewoon dat die kerel met z'n broek á la hoog-water-in-'t-dorp, shirt onder gesp en wollen muts het gewoon extreem gay maakt.Maar probeer daar dan als manly man nog eens iets van te maken...
voor vrouwen
Twiddel![]()
quote:Dear ...........,
Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
If this is a partial shipment, you will be able to track what is shipped and unshipped using the Invoice page from order tracking, after 24 hours of receiving this e-mail.
When the order delivers, please keep the original packaging of the entire order for one month. Should you need to request for return or replacement, customer care staffs may ask for a picture of the packaging.
Twiddel![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:11 schreef tokko1 het volgende:
Dat nummer is OP waardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Nu moet ik nog even een adapter hebben voor mijn Ipod. Kabeltje is al onderweg, ik heb alleen nog een adapter nodig.
Iemand een goeie tip?
Twiddel![]()
Jawel hoor: www.chinaprices.us
Oh, ik dacht dat 08gnoT al besteld had voor me.
Hier trouwens nog nooit zo weinig besteld. Ik wacht alleen nog op eh... een telefoonhoesje en een eh USB-stroomstekker (26/9 Ebay) voor m'n HTC Desire Z. De HM3 komt verder pas in november en verder eigenlijk nul komma nul.
Ik ga maar ff klagen weer bij die lui die mij m'n horloge-pintool zouden opsturen en vervolgens nogmaals hebben opgestuurd. Fishy business! Klopt geen zak van natuurlijk!Bij Lightake maar eens kijken hoe het zat met dat LED-varkentje die ik zou krijgen en nooit kreeg (al is dat een paar maanden geleden, but it never hurts to try, I guess, misschien staat 'ie altijd nog in de orderstatus als onverzonden ook).
Trouwens, ik was bang dat ik een Pandawillitem niet zou krijgen, omdat ik zomaar uit het niets een onbestelde grote zwarte Pluche Bird kreeg, die maar 1 getal verschilde met mijn order. Maar alles is gewoon binnen, dus graties maar dan zeker.
Hey, ik heb dan PostNL mijn trace code gekregen (pakketje was zaterdag binnengekomen).
Alleen bij de trackandtrace site krijg ik zending niet gevonden?![]()
Vandaar die trace code, kunnen ze 'm terugvinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef shadow-star het volgende:
Hey, ik heb dan PostNL mijn trace code gekregen (pakketje was zaterdag binnengekomen).
Alleen bij de trackandtrace site krijg ik zending niet gevonden?![]()
![]()
Ja maar ik neem aan dat ik het dan ook moet kunnen zienquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:21 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Vandaar die trace code, kunnen ze 'm terugvinden.![]()
![]()
http://www.postnl.nl/voor(...)r=HPCM-QL4TrackTracequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef shadow-star het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat ik het dan ook moet kunnen zien
Daar áls hij trackable is...![]()
Hij ligt nu nog bij de inklaring, mijn pakketje van zaterdag ook.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Oh oke bedankt, en onder inklaring versta ik dus douane controle etc? Want in OP vond ik daar niks over terug.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.postnl.nl/voor(...)r=HPCM-QL4TrackTrace
Daar áls hij trackable is...![]()
Hij ligt nu nog bij de inklaring, mijn pakketje van zaterdag ook.![]()
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:35 schreef shadow-star het volgende:
[..]
Oh oke bedankt, en onder inklaring versta ik dus douane controle etc? Want in OP vond ik daar niks over terug.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vind het wel lang duren voordat de logo bedrukte varkens besteld worden..
Common sense is my super power. What's yours?
Hihi, Raymond van de PLEinwand 2 in Wateringenquote:Shipping Address
-------------------------------------------
Pavel Makarov
ul. lyzhnaja, d. 30, kv. 22
Petrozavodsk
Russian Federation
Thomas van ******
Wilgenstraat**
Spijkenisse
Netherlands
Raymond *******
Ple******* 2
Wateringen
Netherlands
Yeoh Kee Hock
160 Haig Road #03-01
SINGAPORE
Singapore
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Wat een pleurisbende. Probeer nog een Shark watch te kopen via bieding. Is dit shipping via bidding 34x (!) zo hoog als dat ik hem via Buy now koop.![]()
Ja, goh, oudste truc in het boekje. Daarom ook selecteren op 'item + shipping lowest first'...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Te laatquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, goh, oudste truc in het boekje. Daarom ook selecteren op 'item + shipping lowest first'...![]()
![]()
Thanks.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Kunnen ze het startbod lager zetten. Daarom sorteer ik altijd op price+shipping: lowest first.I'm new to this!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, goh, oudste truc in het boekje. Daarom ook selecteren op 'item + shipping lowest first'...![]()
![]()
Nee, jij kwam gewoon te vroeg.quote:
Met je antwoord dan hè...
Uiteraard, waarmee anders?
PriceangelsOmdat alle webshops van paypal de lasers offline moesten halen, mailde ik hen of ze niet ergens in een stoffig hoekje nog een laserpen hadden liggen om een sneaky dealtje te maken. Sturen ze dit terug:
quote:"For product miss, wrong and damage issue, you can issue a RMA request via our web.
The process is as follows:
Log in "My Account" on www.priceangels.com 'Orders'"More Order Actions" "RMA Request" "My RMA" "Send For Approval" "![]()
Nou ja, we willen dat mensen natuurlijk niet naar eigen gelieven dingen gaan interpreteren... ughm.
Ik was gewoon fashionably aan het doen.
Nee, ik bedoelde daar niet mee user 'fashionably'... zucht...
Nog geen reactie van Allbuy, denk vanacht aangezien de ticket eerst niet onder mijn account stond daar, dus maar een nieuwe aangemaakt. En verder schiet het met 1 varkentje per order ook niet echt op...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:00 schreef neo2000 het volgende:
Vind het wel lang duren voordat de logo bedrukte varkens besteld worden..Heb ik ook wel eens met dingen gedacht, bij BIC ook een product wat waarschijnlijk weg is wegens Paypal alsnog kopen via een message ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Uiteraard, waarmee anders?
PriceangelsOmdat alle webshops van paypal de lasers offline moesten halen, mailde ik hen of ze niet ergens in een stoffig hoekje nog een laserpen hadden liggen om een sneaky dealtje te maken. Sturen ze dit terug:
[..]hun er vanaf en ik blij..
Pakketje van DX:Raar dit, ik snap dat ze deelzendingen doen maar een item van $2.30 met tracking sturen is niet gewoon...quote:Shipment Date Tracking Number
9/25/2011 11:12:40 PM RT100658***5HK = 17 dollar producten
10/6/2011 10:03:38 PM RT10092***9HK = 2.30 dollar product.
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 10-10-2011 18:55:43 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Misschien bestel ik er nog wel 1 of 2, maar pas als ik weet wat ze gaan kosten. Dus dat wacht ik eerst af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
En verder schiet het met 1 varkentje per order ook niet echt op...
Ik bestel niet alleen uit Hong Kong vanwege de spanning van gele enveloppen, maar gewoon puur uit gierigheid.![]()
![]()
De vraag is, kun je het ook daadwerkelijk tracken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Pakketje van DX:
[..]
Raar dit, ik snap dat ze deelzendingen doen maar een item van $2.30 met tracking sturen is niet gewoon...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat zullen we over een dag of 5 wel zienquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De vraag is, kun je het ook daadwerkelijk tracken?
Zoals net vermeld verwacht ik dat ik morgen meer weet, reken daar 45 cent bij enquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Misschien bestel ik er nog wel 1 of 2, maar pas als ik weet wat ze gaan kosten. Dus dat wacht ik eerst af.
Ik bestel niet alleen uit Hong Kong vanwege de spanning van gele enveloppen, maar gewoon puur uit gierigheid.![]()
Ik heb 10 ingevoerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:16 schreef RobertNL het volgende:
Shiz waar blijft je varkens order?
Totaal schiet al mooi op, nu al 28 stuks.![]()
![]()
Ik zal maar geen ideeën vertellenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee, je kan een SUGGESTIE doen voor een ander logo
Alle varkentjes die uitgeleverd gaan worden zijn dus met één en hetzelfde logo. Maar dat logo wordt uiteindelijk met een Poll bepaald(Onder de mee dingende mensen ofcourse)
![]()
![]()
Owja, TNT nogquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat zullen we over een dag of 5 wel zien
[..]
Zoals net vermeld verwacht ik dat ik morgen meer weet, reken daar 45 cent bij enGuldenpostzegels scheelt 30%
![]()
![]()
Kanen KM780 Gaming Headset besteld
Hieronder een review van DownstarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu wel oppassen lui, als het nu echt een FOK!wide merchandisehandel wordt, moet dat eerst langs Danny gaan PR-technisch hè...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]
Hieronder een review van DownstarDaar had ik mijn oog ook op laten vallen inderdaad. Ziet er top uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tof, ook maar eens bestellen.![]()
Gelijk mijn oude te koop gezet
[TK] Trust in ear headset Indy LimeI just don't trust it!
Dat merk danThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja, ik moest toen wat hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Trust.I just don't trust it!
Dat merk danWas het goedkoopste.
Uiteindelijk geen eens gebruikt![]()
![]()
Ja, (web)camera's en muizen van gehad, wat een prut.
Is dat Chinese spul van nog betere kwaliteit haast.
Vroeger gebruikte ik altijd oordopjes als microfoon, het is en blijft een analoog-digitaal-omzetter.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heeft iemand hier toevallig een linkje van die groupbuy van een mini toiletontstopper die een standaard is voor je telefoon?kan hem niet meer terugvinden
![]()
2 topics terug ergens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef Tjado het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een linkje van die groupbuy van een mini toiletontstopper die een standaard is voor je telefoon? :$Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Die schoudertas is toch niet voor jezelf, is het wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Miniem het volgende:
Zo, headset is besteld.
Nog ff de andere headsets bekeken maar deze leek me toch het degelijkste en het beste.
Verder nog onderweg:
http://www.tinydeal.com/c(...)html?sk=1249835587Og
http://www.tinydeal.com/f(...)g-33529-p-27594.html
http://lightake.com/detai(...)e_Shoulder_Bag-34442
http://www.tinydeal.com/m(...)c-22542-p-18605.html
Kom op... zoeken kan je toch wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef Tjado het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een linkje van die groupbuy van een mini toiletontstopper die een standaard is voor je telefoon?kan hem niet meer terugvinden
http://chinaprices.us/?q=toilet+phoneThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Welquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die schoudertas is toch niet voor jezelf, is het wel?
Fotografie![]()
![]()
Haha zoeken gaat idd wel, maar dit was een specifieke shop waar hij schijnbaar richting de $0.01 ging. Heb hem ondertussen gevonden maar die group deal is al voorbij :pquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kom op... zoeken kan je toch wel?
http://chinaprices.us/?q=toilet+phone
Dat was hier dus..nu is hij daar ook gewoon weer $1.25![]()
![]()
Don't feel sorry, hij is nooit 0.01 geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Tjado het volgende:
[..]
Haha zoeken gaat idd wel, maar dit was een specifieke shop waar hij schijnbaar richting de $0.01 ging. Heb hem ondertussen gevonden maar die group deal is al voorbij :p
Dat was hier dus..nu is hij daar ook gewoon weer $1.25![]()
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hihi, Raymond van de PLEinwand 2 in Wateringenmensen die er ook echt een "speurwerk" van maken..
Toch beter zoeken en je had me achternaam ook gevonden
En is me adres toch nietEnkel kantooradres van me bedrijf
![]()
woon zelf op
Borancana 8D
Noord, Aruba
Zoek dat ook maar op
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Het testosteron gehalte is weer hoog in het topic.gaat het es 5 minuten niet over eitjes of fleshlights, krijgen we dat weer.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]
Hieronder een review van Downstarreview heb je niet helemaal overgenomen van de Kanen KM 780SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat hij volledig:
[hoofdtelefoon] Kanen KM-780
Ik heb de headset dus nu een paar maand in bezit, werkt nog prima..
al zijn de oordoppen niet echt verbeterd qua inspelen etc..
Verder vind ik het nog een prima en robuust ding voor die 6 euro!
nog even een fotootje van gemaakt:![]()
![]()
toch een rare business die 18650 batterijen.. dr is geen fatsoenlijke lader voor te krijgen alleen die cheap ass chinese dingen die je er al bij krijgt..
geen lader die laat zien hoe vol/leeg een batterij is ofzo..
gemiste kans? of zijn die dingen echt verzonnen door de chinezen, en bestaan ze officieel niet?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Gewoon goed zoeken op eBay, mogelijk misschien zelfs high - low rangschikken. Zo kom je bijvoorbeeld al snel achter de: http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item415de48852The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kun je het niet met zo'n ding testen? http://www.ebay.com/itm/2(...)437cf1#ht_1539wt_936
Of zo'n universele van BIC. Ik weet het verder ook niet, ik lik altijd aan batterijen om te kijken of ze nog vol zijn![]()
![]()
heb me eigen de klere gezocht pas geleden, van alles ingetikt, minder, meer, alleen 18650 what ever.. honderden laders gezien behalve deze!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:55 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon goed zoeken op eBay, mogelijk misschien zelfs high - low rangschikken. Zo kom je bijvoorbeeld al snel achter de: http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item415de48852
hulde!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Komt morgen ff het AT binnenvallen als jij nog lekker ligt te ronkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef some1_eddy het volgende:
Koop zo'n balletjespistool oid dan toch gewoon in Duitsland / België.
Loop er geen risico mee, ga naar een wapenwinkel en haal er persoonlijk 1.
Daar mogen ze (tenminste in 2009 nog wel, nu weet ik niet) vrij verkocht worden.
2 jaar terug heb ik ook zo'n ding met gaspatronen gekocht, paar keer gebruikt en ligt nu te verrotten in de kast.
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik ben erg skilled in zoeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:02 schreef mickeyD het volgende:
[..]
heb me eigen de klere gezocht pas geleden, van alles ingetikt, minder, meer, alleen 18650 what ever.. honderden laders gezien behalve deze!
hulde!Ditmaal was het '18650 charger -t6 -cree -led -flashlight' en dan sorteren op duur naar goedkoop. Krijg je natuurlijk eerst een boel normale chargers met veel batterijen, kun je misschien nog '-pcs' aan de search toevoegen, maar dit was verder de enige op de eerste pagina's met een statusweergave van de batterijen. Verder zijn er een boel andere onder de noemer 'XTAR' en 'Soshine' bijvoorbeeld (en natuurlijk Ultra- en Trustfire, maar die zijn allemaal niet zo 'geavanceerd'. Da's gewoon met rode led aan/uit of rood->groen led chargeweergave.
ja mijne wordt dus niet groen, die blijft rood helaas.. vandaar dat ik ff aan t zoeken ben naar een andere die t beter doet/laat zien hoe ver die is..
wil die batterijen nou niet echt graag opblazen in mn huis..
*edit: besteld
[ Bericht 6% gewijzigd door mickeyD op 11-10-2011 01:29:00 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
iemand die een webshop weet met zo'n namaak led vuurwerk ding ( geen idee hoe die heet)
daarom nu zoeken, en dan 3 dagem voor de kerst binnen!
Ff inquiren bij Mr.Cool Zhu van de Zhongshan Changmei Lighting Factory.
http://www.made-in-china.(...)work-Table-Lamp.html
Deze is gepatenteerd. Gelukkig luisteren chinezen daar nooit naar
http://www.aliexpress.com(...)GS--wholesalers.html
Niet meer verkrijgbaar![]()
'k Zag 'em hier: http://www.tradekey.com/product_view/id/977866.htm
.. waar de chinese zo goed engels praten!quote:hi ,my friend, this item ,we have no picture without logos ,,,,so sorry ,,
the picture lady was not in our company ,we need ask for a new lady ,heheLachwekkend haha.quote:so sorry sir ,,, some picture was missing ,,, and we have a new picture lady , but she can not find the original picture to move logos ,,![]()
Voor iedereen die dit nog niet gelezen/gezien had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:26 schreef summer2bird het volgende:
Gaan de FOK!ledpigs nou niet door?Dus, Nee dit gaat niet door. En dit is dan ook het laatste wat er over gezegd wordt in dit topic.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:40 schreef RobertNL het volgende:
- nee, het FOK! logo is beschermd als merk, dit is strafbaar jongens... -
(Ook geen comments dus, a.u.b.)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb je er wel sambal bij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef witbiertje het volgende:
Ok, jongens/meisjes, omschakelen maar weer.
Iemand babi pangang?
Twiddel![]()
En gebakken banaan!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:42 schreef witbiertje het volgende:
[..]
hmm.. varken(tje)svlees met sambal..Twiddel![]()
![]()
http://www.tinydeal.com/h(...)a-39949-p-31855.html
Zojuist deze binnengekregen 15$, en EXACT gelijk aan het origineel die 39 euro kost
Gelijk deze ook maar besteld toen, en deze is ook geweldig voor $4.
Evenals dit dock welke ook echt perfect werkt voor $15.
Ben weer extreem tevreden met Tinydeal. Binnen anderhalve week had ik de boel ook in huis![]()
![]()
Ik heb even geelden deze gekocht:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef kikoooooo het volgende:
Nu alleen nog op zoek naar een goede backcover. Iemand ervaring?
http://www.dealextreme.co(...)r-ipad-2-white-71243
..en ben er ook lange tijd vrij tevreden over geweest.. Alleen valt mij nu op dat plastic in de hoekjes af begint te brokkelen. (jawel.. Brokkelen.) Dus ik zou die niet aanschaffen. (alhoewel, als de hoekjes van dat ding afbrokkene houdt dat ook in dat het iig niet bij m'n Ipad 2 zelf gebeurt..)
Mocht je een Ipad 2 hebben, let er wel op dat je back cover, net als bovenstaande, iig smart cover proof is.Common sense is my super power. What's yours?
Hij is terug!
Kleine toiletontstopper als houder voor je telefoon nu richting de $ 0.01 !
http://www.**********.com/GroupDeals.html
http://goo.gl/NK6dv
Kopen die hap
voor degene die 't nog niet begrijpt, gewoon 2 bestellen en in je winkelwagen laten staan. op het moment dat de groupdeal afgelopen is, staat ie nog in je winkelwagen voor de laagst gehaalde prijs. Dan kun je afrekenen.![]()
![]()
Verkopen ze op tinydeal ook toetsenborden voor de Asus EEE Tablets?Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.![]()
Ik zou zeggen, ga naar Tinydeal en zoek zelf eens. Zul je erachter komen dat ze dat niet hebben.
Geen docks i.i.g. voor de Transformer, dat is een officieel gepatenteerd product van Asus.
Je kunt natuurlijk een bluetooth keyboardje nemen (of mogelijk zelfs een USB), die hebben ze overal wel.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb ook eens gezocht naar het importeren van het Eeepad dock, op eBay, Amazon, TaoBao etc etc. Blijkt dat gewoon kopen in Nederland t goedkoopste is.![]()
Iemand ervaring met die electronische sigaretten uit China? Zelf heb ik er 4 en ik vind het echt topdingen. Nicotine olie is ook verkrijgbaar en in verhouding tot echt roken kost het geen drol.wat is dit![]()
Degene die er de meeste ervaring mee had is niet meer...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
Iemand ervaring met die electronische sigaretten uit China? Zelf heb ik er 4 en ik vind het echt topdingen. Nicotine olie is ook verkrijgbaar en in verhouding tot echt roken kost het geen drol.![]()
![]()
ja, tientallen van verkocht, goeie winst (5 euro inkoop, 20 euro verkoop), maar ze gaan te snel kapot, men denkt dat het sterker is dan het uiteindelijk in werkelijkheid is, en draait het kompleet naar de klote..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
Iemand ervaring met die electronische sigaretten uit China? Zelf heb ik er 4 en ik vind het echt topdingen. Nicotine olie is ook verkrijgbaar en in verhouding tot echt roken kost het geen drol.
gedoe allemaal, en men stopt met filters bestellen..
doodlopende weg dus, alleen voor eigen gebruik als je door die ranzige smaak kunt heen komen..
(dat lukt denk ik het best als je bijvoorbeeld al "but-shag" rookt..)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik heb er 5 besteld voor doorverkoop en heel veel navullingen met verschillende smaakjes (redbull, aardbei, chocola/tabak) (redbull vind ik zelfs lekker). Heb jij ze via marktplaats verkocht of gewoon aan mensen die je kent?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, tientallen van verkocht, goeie winst (5 euro inkoop, 20 euro verkoop), maar ze gaan te snel kapot, men denkt dat het sterker is dan het uiteindelijk in werkelijkheid is, en draait het kompleet naar de klote..
doodlopende weg dus, alleen voor eigen gebruik als je door die ranzige smaak kunt heen komen..
(dat lukt denk ik het best als je bijvoorbeeld al "but-shag" rookt..)
voor 45 euro aan investeringen zijn nu 5 e sigaretten, 6 doosjes navullingen en 6 flesjes nicotine olie onderweg... hopelijk wordt het watwat is dit![]()
marktplaats verwijderd meteen je advertentie, speurders doet niet moeilijk, maar dr is geen advertentie rubriek voor..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
wtf?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:29 schreef mickeyD het volgende:
marktplaats verwijderd meteen je advertentie, speurders doet niet moeilijk, maar dr is geen advertentie rubriek voor..![]()
die dingen zijn toch niet illegaal? ik zie er ook een aantal op staan.wat is dit![]()
ligt er aan hoe je het noemt denk ik, je mag geen reclame maken voor sigaretten he
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Vandaag weer een mailtje gestuurd naar DX, en nu staat alles op shipped. 6 oktober besteld, en nu alles shipped, ook de producten die niet in stock waren.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, tientallen van verkocht, goeie winst (5 euro inkoop, 20 euro verkoop), maar ze gaan te snel kapot, men denkt dat het sterker is dan het uiteindelijk in werkelijkheid is, en draait het kompleet naar de klote..
(dat lukt denk ik het best als je bijvoorbeeld al "but-shag" rookt..)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ik heb er 5 besteld voor doorverkoop en heel veel navullingen met verschillende smaakjes (redbull, aardbei, chocola/tabak) (redbull vind ik zelfs lekker). Heb jij ze via marktplaats verkocht of gewoon aan mensen die je kent?
voor 45 euro aan investeringen zijn nu 5 e sigaretten, 6 doosjes navullingen en 6 flesjes nicotine olie onderweg... hopelijk wordt het watquote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
[..]
- Geen handeltjes
[..]Ughm.
Why do I get the feeling you're trolling?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
Is er ook een manier om vanuit deze chinese landen etc vuurwerk te bestellen?Denk je dat explosief/brandbaar materiaal zomaar door een handelaar verscheept kan worden? Dat zijn dangerous goods, daar komt een hoop papierwerk bij kijken om dat te vervoeren. Sowieso is dat dan eerder per containerschip. Geen enkele shop die (dat heeft en) jou dat toestuurt tenzij je een pyrotechneut bent en vuurwerkshows regelt en een groot budget hebt gekregen van de opdrachtgever en direct zakendoet met de fabrikant van het vuurwerk. Nee, wacht tot de laatste dagen van december met het kopen van vuurwerk. De buurlanden willen af en toe wel wat 'sterretjes' verkopen al.
Oh jee! Bel opsporing verzocht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef Ace1 het volgende:
22 september verzonden.. nog steeds niet binnen.. arrghhh!
Faalt.quote:
Shh.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Het was geen troll. Ik was em er even niet van be wsut dat die regels zo streng waren. Bedankt voor je antwoordquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]Ughm.
[..]
Why do I get the feeling you're trolling?Denk je dat explosief/brandbaar materiaal zomaar door een handelaar verscheept kan worden? Dat zijn dangerous goods, daar komt een hoop papierwerk bij kijken om dat te vervoeren. Sowieso is dat dan eerder per containerschip. Geen enkele shop die (dat heeft en) jou dat toestuurt tenzij je een pyrotechneut bent en vuurwerkshows regelt en een groot budget hebt gekregen van de opdrachtgever en direct zakendoet met de fabrikant van het vuurwerk. Nee, wacht tot de laatste dagen van december met het kopen van vuurwerk. De buurlanden willen af en toe wel wat 'sterretjes' verkopen al.
[..]
Oh jee! Bel opsporing verzocht!![]()
![]()
Je kan zelf ook wel nadenken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was geen troll. Ik was em er even niet van be wsut dat die regels zo streng waren. Bedankt voor je antwoord
Vuurwerk / explosieven verzenden is strafbaar.![]()
Vandaag weer een pakketje van Bic binnenzal zo even een kleine review schrijven over de inhoud...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:14 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag weer een pakketje van Bic binnenzal zo even een kleine review schrijven over de inhoud...
wat is dit![]()
Wat heb je gekooocht?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:14 schreef RobertNL het volgende:
![]()
Interrested, mijn pakketjes zouden ook wel bijna binnen zijn.. 28e geshipped
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
''Review' 'Presenter PP-1000
De rare batterijen
Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje
Gekocht bij BuyInCoinsSPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 11-10-2011 17:05:36 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
En terechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef NextTVH het volgende:
Volgens mij is er iemand fan van The Big Bang Theory bij Dealextreme
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef RobertNL het volgende:
Presenter PP-1000
De rare batterijen
Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje
Gekocht bij BuyInCoinsLeuk idee z'n videotjeSPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
De rare batterijen
Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje
Gekocht bij BuyInCoinsLeuk filmpjeSPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel![]()
quote:Thanksquote:
Heb zelf eens Skysong fireworks fabrieken bezocht in Liuyang ( puur omdat ik een freak benquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
Is er ook een manier om vanuit deze chinese landen etc vuurwerk te bestellen?)
Hun verzenden wel naar je.. PER CONTAINER! prijslijst kan je vragen aan hun...
Enkel kan je dit op (bijna) geen enkele manier in NL krijgen, want... JIJ heb de juiste papieren niet!
Dus vrij wel elke haven in Europa zal hier om vragen.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
dit is geen Carrera maar een Ray Ban 4125 Catsquote:
http://www.raybanspecialist.nl/ray-ban-cats.html![]()
De rare batterijen
Inhoud:
1x receiver
1x zender/laser pointer
1x batterij (A23)
1x boekje
1x hoesje
Gekocht bij BuyInCoinsWaar we webh soppen?SPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice though.
Verder niet als muis te gebruiken? Gewoon een voorwaarts/rugwaarts en een laser?Wat hebben we gemist?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef NextTVH het volgende:
Volgens mij is er iemand fan van The Big Bang Theory bij DealextremeThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ah ja typoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waar we webh soppen?Nice though.
Verder niet als muis te gebruiken? Gewoon een voorwaarts/rugwaarts en een laser?.
Alleen voor presentaties goed toepasbaar, het heeft verder geen muis opties.Die 20k shirts bij DX denk ikquote:[..]
Wat hebben we gemist?
Ik word wel 'n beetje simpel van elke week door die 3 pagina's shirts klikken bij new items inderdaad. Bestelt iemand hier dat soort meuk? Ik vind ze niet eens grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef NextTVH het volgende:
Volgens mij is er iemand fan van The Big Bang Theory bij Dealextreme"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Mijn LK colouring horloge is na 2,5 kapot, automaat werkt niet meer. Ondanks dat ik heel veel horloges heb moet er toch een vervanger komen. Iemand een suggestie?![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik word wel 'n beetje simpel van elke week door die 3 pagina's shirts klikken bij new items inderdaad. Bestelt iemand hier dat soort meuk? Ik vind ze niet eens grappig eigenlijk.Bij PW Schrödingers Cat gehaald.
Die hebben ze daar een paar duizend liggen, en ze moeten er toch vanaf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik word wel 'n beetje simpel van elke week door die 3 pagina's shirts klikken bij new items inderdaad. Bestelt iemand hier dat soort meuk? Ik vind ze niet eens grappig eigenlijk.Wat een kuttopic :')![]()
Pics!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef witbiertje het volgende:
Pakje van BIC eindelijk binnen. Morgen op kantoor weer uitdelen geblazen.![]()
![]()
Iedereen klaar voor een centdeal?
http://www.sevenchannel.c(...)2%BC%C2%89_p948.html
Weet iemand waar ze deze verkopen trouwens?
[ Bericht 25% gewijzigd door 08gnoT. op 11-10-2011 20:02:42 ]![]()
Big Bang theory..![]()
Ongrappig.![]()
Ben tijdens het (bijna fatale) rooten van m'n HTC Desire er achter gekomen dat die spycam (808 ding) nog een zeer handige functie heeft: cardreader!![]()
Laptop heeft een cardreader maar die laptop kan ik van 't dak gooien en de vaste pc heeft er geen een. Ik was even bezig met dat ding en ineens...héééé...![]()
Oh, en ik wil m'n ebay pakketjesZou toch wel deze week moeten komen...
![]()
Ik vind het simply briljant.quote:
(verkapte tvp aangezien dit topic door de opruimactie uit mijn AT verdwenen is)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Done, zit in mn winkelwagentjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef witbiertje het volgende:
Hij is terug!
Kleine toiletontstopper als houder voor je telefoon nu richting de $ 0.01 !
http://www.**********.com/GroupDeals.html
http://goo.gl/NK6dv
Kopen die hap
voor degene die 't nog niet begrijpt, gewoon 2 bestellen en in je winkelwagen laten staan. op het moment dat de groupdeal afgelopen is, staat ie nog in je winkelwagen voor de laagst gehaalde prijs. Dan kun je afrekenen.![]()
Beetje promoten hier, gaat de prijs omlaag![]()
![]()
Ik help je ook een beetje meequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef Tjado het volgende:
[..]
Done, zit in mn winkelwagentje
[ afbeelding ]
Beetje promoten hier, gaat de prijs omlaag
Ik heb die ontstoppers ook in m'n wagentje geplaatst, gewoon omdat 't kan."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Oi... nou, ik dacht dat ik nog aardig wat kreeg voor een euro...quote:
Gelukkig hebben we het niet over de dollar koers maar over de prijs van een mini wc-ontstopper telefoon stand![]()
![]()
http://www.dealextreme.co(...)-gas-10-30-12v-52013
Die review:quote:Cons:
The increase in hose power doesnt work for me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Tjado het volgende:
Gelukkig hebben we het niet over de dollar koers maar over de prijs van een mini wc-ontstopper telefoon standIk zou er niet van staan te kijken...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-gas-10-30-12v-52013
Die review:
[..]En ook daar sta ik niet echt van te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mot geen wc-houders en heb geen Nintendo-zooi (zou wel weer eens een ouderwetse SNES willen alleen).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Redelijk, alle bedrijven die in de OP vermeld staan zijn "Fok! approved"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef some1_eddy het volgende:
Is http://www. ever buying .com ook goed betrouwbaar?
Over 16 dagen mn shark watch ongeveer binnen. Jeeuuujjj
[ Bericht 12% gewijzigd door AlphaBravoCharlie op 11-10-2011 23:16:31 ]Wat een kuttopic :')![]()
die live chat bedoel je? is meer een slowchatquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef witbiertje het volgende:
DX zuigt zwaar met die *^#$ chat van ze...wat is dit![]()
Heeft er hier iemand ervaring met de horloge's op DealExtreme?
Sommige zien er wel leuk uit, en voor die 40 euro wil ik er best een paar laten bezorgen.
Maar als ze na 3 dagen kapot zijn is het ook zuur geld, iemand ervaring?![]()
haha jij hebt hem ook gewoon niet gehad?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Een tijd terug was de group deal van neverbuy zo'n creditcardformaatzaklampding voor een cent, heeft iemand die wel eens ontvangen?
dacht dat ik de enige was
wat is dit![]()
Ja, ik wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Een tijd terug was de group deal van neverbuy zo'n creditcardformaatzaklampding voor een cent, heeft iemand die wel eens ontvangen?![]()
Net voor 6,75 euri dit maar besteld.
Ik moet zeggen, veel producten die ik op de sites vind uit de topictitel ik over het algemeen goedkoper terug vind op DHgate. 9 van de 10 bestellingen doe ik dus ook op DHgate. Ze bemiddelen ook nog met je betaling als iets niet goed is btw. Ze geven de betaling pas vrij als jij je producten hebt ontvangen en content bent.
Nadeel is natuurlijk dat er ook oplichters tussen kunnen zitten omdat het een soort ebay is.
Heb er iig nog telefoons die onderweg zijn, mp3 speler waar ik al goede ervaringen mee heb.
Tablets heb ik ook al besteld en waren ook prima. 47 euro was ik op zijn goedkoopst voor de standaard tab.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:11 schreef Dhaha het volgende:
[..]
haha jij hebt hem ook gewoon niet gehad?
dacht dat ik de enige wasIk wilde al gaan mailen maar hij staat niet eens tussen m'n ordersquote:![]()
![]()
wahahahaha die mutsen zijn echt TE hilarisch!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Iedereen klaar voor een centdeal?
http://www.sevenchannel.c(...)2%BC%C2%89_p948.html
Weet iemand waar ze deze verkopen trouwens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
ibood maakt er ook weer es een zooitje van.. zo verkoop je toch geen spullen met zo'n text?
Sony 16,2 Megapixel Digitale Camera met Full-HD film, 3D-opnamen en DSLR-achtige kwaliteit
DSLR-achtige kwaliteit????
heeft een opel Audi achtige kwaliteit?
omdat het duits is?
heeft een pc Imac achtige kwaliteit?
omdat het een scherm heeft?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik quote je comment even hiernaartoe als je het niet erg vindt...
[iBood #109] Soms leuke aanbiedingen,maar altijd kut verzending en ks.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand een idee waar ik deze zou kunnen bestellen:SPOILER: ProductOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zover ik weet hebben alleen Amerikaanse webshops hem, met 50 dollar verzendkosten.
Nooit.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef Façade het volgende:
Iemand een idee waar ik deze zou kunnen bestellen:http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55SPOILER: ProductOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zover ik weet hebben alleen Amerikaanse webshops hem, met 50 dollar verzendkosten.![]()
35 euro incl shipping![]()
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek op Google voordat je in dit topic vragen gaat stellen.![]()
Het is nog vroeg, ik legde de link met een zwaard vermomd als paraplu.quote:
Maar zelf zoeken kan ie best denk ik.![]()
![]()
Het gaat over de laatste regel van de topicpointer, wat mij betreft.quote:
Als mensen zich nou eerst eens inlezen en zelf een kleine beetje moeite zouden doen en initiatief zouden tonen, dan hoefden wij die moeite niet steeds voor hen te doen. Luie mensen help ik eigenlijk niet graag en het is zo simpel als even de OP lezen, erachter komen dat je het best kunt zoeken via chinaprices.us (of desnoods chinacheep.com) en voilá, je gezochte item(s) vinden.
http://chinaprices.us/?q=sword+umbrellaThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hear Hear.. ik was in een vrolijk bui deze woensdagmorgen dus hielp ik deze jongeman. Kan vanavond weer heel anders zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het gaat over de laatste regel van de topicpointer, wat mij betreft.
Als mensen zich nou eerst eens inlezen en zelf een kleine beetje moeite zouden doen en initiatief zouden tonen, dan hoefden wij die moeite niet steeds voor hen te doen. Luie mensen help ik eigenlijk niet graag en het is zo simpel als even de OP lezen, erachter komen dat je het best kunt zoeken via chinaprices.us (of desnoods chinacheep.com) en voilá, je gezochte item(s) vinden.
http://chinaprices.us/?q=sword+umbrella![]()
![]()
Daar is niks op tegen verder hoor.Maar beter toch even laten afleren dan het stimuleren ervan.
quote:Verwachte reactie.
Maar ik ben zo onervaren met dit soort (veelal chaotische) webshops.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:30 schreef shiznuts het volgende:
Daar is niks op tegen verder hoor.Maar beter toch even laten afleren dan het stimuleren ervan.
Veel dank in ieder geval.
Nooit.![]()
![]()
No problemo, maar juist wanneer de buitenwereld zo bar, boos en chaotisch is, neem je natuurlijk de leidraad aan de bijbel (de OP) om je te laten leiden door de wereld die chinashopping heet.
lolwat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Becky
Debbie
JenneyNooit.![]()
WhoejBan weer weg
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:47 schreef Façade het volgende:
Helloo BekySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwat.![]()
I call dibs.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef Façade het volgende:
Iemand een idee waar ik deze zou kunnen bestellen:Danwel geen chinashop maar eentje van eigen bodem.SPOILER: ProductOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zover ik weet hebben alleen Amerikaanse webshops hem, met 50 dollar verzendkosten.
http://www.megagadgets.nl/catalogsearch/result/?q=Paraplu![]()
Of deze: http://www.kidsfavorites.(...)aplu-piraat_726.htmlquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Danwel geen chinashop maar eentje van eigen bodem.
http://www.megagadgets.nl/catalogsearch/result/?q=Paraplu
Ik moet zeggen dat ik die Nederlandse sites wel duur vind (relatief dan).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of deze: http://www.kidsfavorites.(...)aplu-piraat_726.htmlNederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Hier niet, net ingelogd na de laptop gisteren uitgedaan te hebben en ze staan er gewoon in á $1,04 p/s.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef Tjado het volgende:
Hmm, gaat die ever buying shopping cart weg als je je browser sluit?
Te hard geroepen, hij lijkt 't hier ook niet te doen
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Officiële import, boekhouding, sitehosting, opslag, verzenden, winst... alles is duurder wanneer je minder 'direct' koopt. Des te verder van de bron, des te duurder het wordt door de tussenpartijen die er geld aan moeten verdienen (zeker ook omdat het ons niet om 1ct winst te doen is (is de moeite niet waard, vinden we) en in Azië wel). Daarom is dit topic er, om mensen bekend te maken met het fenomeen Chinese webshops en ze op weg helpen daar te bestellen, want het is natuurlijk onzinnig om meer te betalen dan nodig en we zijn en blijven gierige Nederlanders, zeker in zulke tijden als deze.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die Nederlandse sites wel duur vind (relatief dan).
Ja dat is ook zo. Daarom koop ik nu al een paar jaar bij DX. Maar ik zie het nut er dus niet van in om die websites hier te noemen. Tenminste, ik kreeg het idee dat het bedoeld was om ze op te nemen in de 'Chinese webshops rij'.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Officiële import, boekhouding, sitehosting, opslag, verzenden, winst... alles is duurder wanneer je minder 'direct' koopt. Des te verder van de bron, des te duurder het wordt door de tussenpartijen die er geld aan moeten verdienen. Daarom is dit topic er, om mensen bekend te maken met het fenomeen Chinese webshops en ze op weg helpen daar te bestellen, want het is natuurlijk onzinnig om meer te betalen dan nodig en we zijn en blijven gierige Nederlanders, zeker in zulke tijden als deze.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Nou ja, als iemand naar een product zoekt... soms raden we bijvoorbeeld qua HDMI-kabels e.d. ook spul van de Action aan. Soms is het niet echt logisch om producten altijd maar uit China (of Amerika) te halen als je ze hier ook hebt en er dan niet op hoeft te wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:53 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Daarom koop ik nu al een paar jaar bij DX. Maar ik zie het nut er dus niet van in om die websites hier te noemen. Tenminste, ik kreeg het idee dat het bedoeld was om ze op te nemen in de 'Chinese webshops rij'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja goed, zeker koop ik ook niet alles in het Oosten. Vooral als het om kwaliteit gaat. (quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand naar een product zoekt... soms raden we bijvoorbeeld qua HDMI-kabels e.d. ook spul van de Action aan. Soms is het niet echt logisch om producten altijd maar uit China (of Amerika) te halen als je ze hier ook hebt en er dan niet op hoeft te wachten.)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Danwel geen chinashop maar eentje van eigen bodem.
http://www.megagadgets.nl/catalogsearch/result/?q=ParapluDank voor beide links, ik heb hem uiteindelijk voor 24 euro van Ebay gekocht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of deze: http://www.kidsfavorites.(...)aplu-piraat_726.htmlDie Chinese webshop (dinodirect) hanteerde ook een hogere prijs qua verzending.
Nooit.![]()
Focalprice offline.quote:Server Maintenance Notice
Dear Valued Customers,
We are performing important upgrades currently. During the maintenance, the website will not be available,Please try again later. Thank you for your patience & understanding
Focalprice Team![]()
Vanavond (als ik beschikking heb over een Visa card) dit horloge bestellen bij TinyDeal:
http://www.tinydeal.com/a(...)4-3424a-p-42133.html
Wat moet ik verwachten qua levertijd bij deze site? 2/3 weken?
EDIT: Op de site vind ik nu 7 tot 25 dagen, achja we zien het wel![]()
![]()
http://www.tinydeal.com/3(...)7-b1000-p-41884.html
Ik blijf maar naar Chinese telefoons kijken, terwijl ik weet dat het wrs tegen gaat vallen
Las net wel dat de HTC Desire voor 119 te koop is bij de KPN winkel (hint)
![]()
ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
Vanavond (als ik beschikking heb over een Visa card) dit horloge bestellen bij TinyDeal:
mss dat dat iets voor jou is.![]()
Wat is het voordeel tov paypal?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaar
mss dat dat iets voor jou is.![]()
Ik heb die voor je met metalen band. Mag je wel van me hebben want draag hem niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
Deze:![]()
![]()
Op DX is 't wat goedkoper: Klik En waarschijnlijk dezelfde levertijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
EDIT: Op de site vind ik nu 7 tot 25 dagen, achja we zien het wel
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
in belgie is er geen ideal dus dan zou ik 3 dagen moeten wachten voor dat geld op paypal sta.quote:
nu kan ik direct geld op die kaart zetten via online banking.+ dat je met die kaart overal kan betalen in het buitenland.![]()
Godver, alweer mijn alphas stuk, vorige keer omdat ie in mijn rits kwam en nu viel die onderweg in ijn fietswielGelukkig had al betas besteld
![]()
![]()
Dat is niet dezelfdequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Op DX is 't wat goedkoper: Klik En waarschijnlijk dezelfde levertijd.
Dit is 'm wel: http://www.dealextreme.co(...)istwatch-black-41230
Maar op TinyDeal is de 'binnenkant' goud en hier lijkt hij zilver... Ik heb liever Goud.
En voor die ene dollar maakt het natuurlijk ook niet uit.Mijn vader heeft een Visa card en daar kan je toch ook gewoon mee betalen? Daarom moet ik tot vanavond wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaar
mss dat dat iets voor jou is.Ik wil juist géén stalen band. Op die sites staan echt mooie klokken, maar de meeste met stalen band, en heb geen zin om die weer te verwisselen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik heb die voor je met metalen band. Mag je wel van me hebben want draag hem niet.
Deze:
[ afbeelding ]![]()
Ooh wat een goddelijke dag voor jouquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:13 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag al 5 pakketjes binnen kregen.
Gewoon een andere koers,, enige die van belang is die van paypalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef DarkNoize het volgende:
Op Tinydeals staat trouwens: $22,05 = ¤15,99
Op DealExtreme staat: $21,32 = ¤17,22
?
Dan moet je niet aan china shopping doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef redboyke het volgende:
ik heb zo'n usb wifi antenne gekocht op 22/09 maar is nog altijd niet binnen
ik haat wachten![]()
Ik vind het leuk om te wachten, je weet immers nooit wanneer het binnen komt.
Meestal komen de enveloppen en pakketjes in 1x tegelijk bij mij![]()
![]()
Ja, en dan zie je zo'n gele envelop in de brievenbus liggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan china shopping doen![]()
Meestal komen de enveloppen en pakketjes in 1x tegelijk bij mij![]()
![]()
oh nu werkt die tracking wel. werkte precies niet in firefox.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan china shopping doen![]()
Meestal komen de enveloppen en pakketjes in 1x tegelijk bij mij
Destination - Belgium
The item ********** left Hong Kong for its destination on 10-Oct-2011
hoelang duurt dat van hong kong naar hier?![]()
Ik zou maar vast voor de postbus gaan zitten! Je kan 'm over enkele weken wel verwachten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
oh nu werkt die tracking wel. werkte precies niet in firefox.
Destination - Belgium
The item ********** left Hong Kong for its destination on 10-Oct-2011
hoelang duurt dat van hong kong naar hier?
In deze periode 3+ weken....(Maar valt niets écht over te zeggen)
ik ga doodgaan van hartaanval van de stress voor ik dat pakketje heb.
zal de eerste doodkist zijn met een wifi antenne haha![]()
![]()
Vorige week kapotte zaklamp ontvangen. FP sluit de RMA met het bericht "stuur maar terug".
Nu moet ik hun kont gaan trappen, stelletje idioten.
Net een zaklamp ontvangen, helemaal verrot. Nu gaan vechten met een Ebay gast.
Tinydeals, sturen weer een foute aansteker op.
Foute maat nato banden ontvangen uit Singapore, zijn net zo dom als Chinezen en ben nu met mailtje 6 bezig. Foto's zijn waarschijnlijk niet duidelijk genoeg voor die rijst hersenen.
Ik lijk wel vervloekt. De zaklampen shit daar ben ik nu wel van genezen. Snel mijn geld grijpen (hopelijk) en vluchten![]()
![]()
Niet die van mij. Doet het gewoon. Helaas kun je niet focussen, dat is wel minder...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
Vorige week kapotte zaklamp ontvangen. FP sluit de RMA met het bericht "stuur maar terug".
Nu moet ik hun kont gaan trappen, stelletje idioten.
Net een zaklamp ontvangen, helemaal verrot. Nu gaan vechten met een Ebay gast.
Tinydeals, sturen weer een foute aansteker op.
Foute maat nato banden ontvangen uit Singapore, zijn net zo dom als Chinezen en ben nu met mailtje 6 bezig. Foto's zijn waarschijnlijk niet duidelijk genoeg voor die rijst hersenen.
Ik lijk wel vervloekt. De zaklampen shit daar ben ik nu wel van genezen. Snel mijn geld grijpen (hopelijk) en vluchten
Vanavond even wat pics voor de lurkers hier?![]()
![]()
Pakketje van TD binnen.
De aansteker en Toyota sleutelhanger.
Sleutelhanger zit heel netjes in een soort sieradendoosje.
Alleen werkt de aansteker niet, gevuld met gas en met een schroevendraaier de vlamhoogte geregeld maar het mocht niet baten.![]()
Zo. Net met DX chat met Rian gesproken. Paar van mijn orders zijn omgezet naar Express order recieved. Kijken of dit helpt. Stond namelijk al meer dan 8 dagen op Order Recieved.
Mag je trouwens legaal aanstekers of Elektronische sigaretten importeren?![]()
Deze is wel in goede staat ontvangenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet die van mij. Doet het gewoon. Helaas kun je niet focussen, dat is wel minder...
Vanavond even wat pics voor de lurkers hier?![]()
Dat deed mijn piemel ook een keertje, maar dat heeft de GGD opgelost![]()
![]()
![]()
Ja. Alleen mogen brandbare gassen en vloeistoffen niet zonder (duur) papierwerk worden opgestuurd. Dus eigenlijk zouden alle aanstekers leeg moeten aankomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:21 schreef Repeating het volgende:
Zo. Net met DX chat met Rian gesproken. Paar van mijn orders zijn omgezet naar Express order recieved. Kijken of dit helpt. Stond namelijk al meer dan 8 dagen op Order Recieved.
Mag je trouwens legaal aanstekers of Elektronische sigaretten importeren?Manneke pis "Dokter, het brandt zo bij het plassen..."quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze is wel in goede staat ontvangen![]()
Dat deed mijn piemel ook een keertje, maar dat heeft de GGD opgelost![]()
[ afbeelding ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar elektronische sigaretten ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja. Alleen mogen brandbare gassen en vloeistoffen niet zonder (duur) papierwerk worden opgestuurd. Dus eigenlijk zouden alle aanstekers leeg moeten aankomen.
[..]
Manneke pis "Dokter, het brandt zo bij het plassen..."![]()
Daar is wat precies mis mee? Neem aan dat ze die niet in werkende staat opsturen, maar in onderdelen. De ampullen zelf is ook niks mis mee, tenzij je het in kwantiteiten gaat bestellen dat je die officieel moet gaan inklaren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef Repeating het volgende:
[..]
Maar elektronische sigaretten ook?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wil je nu serieus die rommel uit china bestellen?
Week niet, maar als je nog meer kanker wil dan dat je al van een sigaret krijgt moet je dat doen denk ik...Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ik rook sowieso niet. Gewoon uit nieuwsgierigheid een keer bestellen kan geen kwaad..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Wil je nu serieus die rommel uit china bestellen?
Week niet, maar als je nog meer kanker wil dan dat je al van een sigaret krijgt moet je dat doen denk ik...![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik rook sowieso niet. Gewoon uit nieuwsgierigheid een keer bestellen kan geen kwaad..![]()
![]()
Oke, want roken lijkt me gezonder dan die troep uit china..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik rook sowieso niet. Gewoon uit nieuwsgierigheid een keer bestellen kan geen kwaad..
Zijn een hoop leuke gadgets bij, maar met spul wat je eet, drinkt, inademt etc zou ik toch uitkijken..Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:47 schreef Repeating het volgende:
Wat hartverwarmend, die bezorgde Mede FOK!'ers.
Zonet trouwens even gebeld waar mijn pakketje bleef. Want had een later besteld pakketje eerder ontvangen dan die andere. (is het nog te begrijpen?)
TNT gebeld, nog bedankt voor het directe nummer, en zoals ze zeiden komt die morgen of overmorgen.
Andere pakketje bevatte de 3d brillen. Zal straks ze even opzoeken en eventjes leuke beschrijving van maken
Het werkt!!!!
En dan met deze bril:
http://www.dealextreme.co(...)glasses-2-pack-49076
Best goede kwaliteit ook! Kan over je eigen bril heen mocht je die hebben.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Een electronische sigaret is veel minder schadelijk als een normale sigaret. Lees je eens in als je er meer over wilt weten. Verder wordt het in hele schone omgevingen gemaakt en zal echt niet schadelijker zijn dan enige andere e-liquid (zo heet de nicotine olie, de damp hiervan is het enige wat je inademt), hier zo'n fabriek:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oke, want roken lijkt me gezonder dan die troep uit china..
Zijn een hoop leuke gadgets bij, maar met spul wat je eet, drinkt, inademt etc zou ik toch uitkijken..
wat is dit![]()
Als jij dat zegt, ik zou zeggen bestel ze. Ik begin er niet aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Een electronische sigaret is veel minder schadelijk als een normale sigaret. Lees je eens in als je er meer over wilt weten. Verder wordt het in hele schone omgevingen gemaakt en zal echt niet schadelijker zijn dan enige andere e-liquid (zo heet de nicotine olie, de damp hiervan is het enige wat je inademt), hier zo'n fabriek:Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Amature! Nu eens anaglyph ontdekken. Wij zitten al jaren aan de 3D-brillen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef Skippy_ball het volgende:
Het werkt!!!!
En dan met deze bril:
http://www.dealextreme.co(...)glasses-2-pack-49076
Best goede kwaliteit ook! Kan over je eigen bril heen mocht je die hebben.
Maar hier, hier heb je echt goede filmpjes voor je bril:
Wij van wc-eend. Enne je hebt kwaliteitsproducten uit Azië en je hebt de cheapassmofo-artikelen natuurlijk...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Een electronische sigaret is veel minder schadelijk als een normale sigaret. Lees je eens in als je er meer over wilt weten. Verder wordt het in hele schone omgevingen gemaakt en zal echt niet schadelijker zijn dan enige andere e-liquid (zo heet de nicotine olie, de damp hiervan is het enige wat je inademt), hier zo'n fabriek:
Uuh heb even jullie hulp nodig want snap er niks van...
Ik probeer bij Tinydeals een horloge te bestellen maar na het betalen met Visa zegt 'ie dat er iets mis is met de kaart of iets.
Bij status van de order staat nu ook Cancelled. Maar krijg net een mailtje met: Thanks for shopping with us today! Your order has been submitted successfully.
??
Moet ik nou opnieuw betalen? En hoe? Helemaal opnieuw beginnen met dat ding in het winkelmandje te stoppen?![]()
Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Amature! Nu eens anaglyph ontdekken. Wij zitten al jaren aan de 3D-brillen.
Maar hier, hier heb je echt goede filmpjes voor je bril:
Geniaal zo'n brilletje
Geen paypal? Dat gaat bij mij altijd goed..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef DarkNoize het volgende:
Ik probeer bij Tinydeals een horloge te bestellen maar na het betalen met Visa zegt 'ie dat er iets mis is met de kaart of iets.
Bij status van de order staat nu ook Cancelled. Maar krijg net een mailtje met: Thanks for shopping with us today! Your order has been submitted successfully.
??
Moet ik nou opnieuw betalen? En hoe? Helemaal opnieuw beginnen met dat ding in het winkelmandje te stoppen?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
NIET met visa betalen,, even een paypal account aanmaken met je Visa. Dan met paypal betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef DarkNoize het volgende:
??
Moet ik nou opnieuw betalen? En hoe? Helemaal opnieuw beginnen met dat ding in het winkelmandje te stoppen?
Precies, dat bedoel ik ja!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wij van wc-eend. Enne je hebt kwaliteitsproducten uit Azië en je hebt de cheapassmofo-artikelen natuurlijk...Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
quote:je hebt ook gewoon kwalitetisproducten uit HK hoor...
Brainwavz, Kanen..
Maar voordat dat paypal account werkt ben je ook weer een paar dagen verder of niet?
Dit zegt 'ie trouwens:
Sorry! Your order is not successfully checkout!
Your Order Number is: *******************
You may have entered the wrong card number, your card is not authorized yet or not verified by 3D Secure. Please turn to your ordering manager to confirm your order and try again.![]()
Wanneer je met creditcard iets koopt is je paypal wel metteen 'verified"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef DarkNoize het volgende:
Maar voordat dat paypal account werkt ben je ook weer een paar dagen verder of niet?
Dit zegt 'ie trouwens:
Sorry! Your order is not successfully checkout!
Your Order Number is: *******************
You may have entered the wrong card number, your card is not authorized yet or not verified by 3D Secure. Please turn to your ordering manager to confirm your order and try again.En kan je dingen kopen wát je maar wilt
Ja zeker heb je dat wel! Maar ja, ik zou het bij dingen die ik inneem niet aan durven. Net als die Oral A tandenborsteltjes.. Zou ik niet durven...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]je hebt ook gewoon kwalitetisproducten uit HK hoor...
Brainwavz, Kanen..Daar haal je de woorden uit mijn mond...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wanneer je met creditcard iets koopt is je paypal wel metteen 'verified"En kan je dingen kopen wát je maar wilt
Nieuw deel gaat naar tokko1 zodat die wat aanpassingen kan doen.
En om deze post niet hunterig over te laten komen:
Heb weer pakketje onderweg
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: