Vandaar die trace code, kunnen ze 'm terugvinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef shadow-star het volgende:
Hey, ik heb dan PostNL mijn trace code gekregen (pakketje was zaterdag binnengekomen).
Alleen bij de trackandtrace site krijg ik zending niet gevonden?
Ja maar ik neem aan dat ik het dan ook moet kunnen zienquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:21 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Vandaar die trace code, kunnen ze 'm terugvinden.
http://www.postnl.nl/voor(...)r=HPCM-QL4TrackTracequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef shadow-star het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat ik het dan ook moet kunnen zien
Oh oke bedankt, en onder inklaring versta ik dus douane controle etc? Want in OP vond ik daar niks over terug.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.postnl.nl/voor(...)r=HPCM-QL4TrackTrace
Daar áls hij trackable is...![]()
Hij ligt nu nog bij de inklaring, mijn pakketje van zaterdag ook.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:35 schreef shadow-star het volgende:
[..]
Oh oke bedankt, en onder inklaring versta ik dus douane controle etc? Want in OP vond ik daar niks over terug.
Hihi, Raymond van de PLEinwand 2 in Wateringenquote:Shipping Address
-------------------------------------------
Pavel Makarov
ul. lyzhnaja, d. 30, kv. 22
Petrozavodsk
Russian Federation
Thomas van ******
Wilgenstraat**
Spijkenisse
Netherlands
Raymond *******
Ple******* 2
Wateringen
Netherlands
Yeoh Kee Hock
160 Haig Road #03-01
SINGAPORE
Singapore
Te laatquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, goh, oudste truc in het boekje. Daarom ook selecteren op 'item + shipping lowest first'...
Thanks.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Kunnen ze het startbod lager zetten. Daarom sorteer ik altijd op price+shipping: lowest first.
I'm new to this!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, goh, oudste truc in het boekje. Daarom ook selecteren op 'item + shipping lowest first'...
Nee, jij kwam gewoon te vroeg.quote:
quote:"For product miss, wrong and damage issue, you can issue a RMA request via our web.
The process is as follows:
Log in "My Account" on www.priceangels.com 'Orders'"More Order Actions" "RMA Request" "My RMA" "Send For Approval" "
Nog geen reactie van Allbuy, denk vanacht aangezien de ticket eerst niet onder mijn account stond daar, dus maar een nieuwe aangemaakt. En verder schiet het met 1 varkentje per order ook niet echt op...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:00 schreef neo2000 het volgende:
Vind het wel lang duren voordat de logo bedrukte varkens besteld worden..
Heb ik ook wel eens met dingen gedacht, bij BIC ook een product wat waarschijnlijk weg is wegens Paypal alsnog kopen via een message ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Uiteraard, waarmee anders?
PriceangelsOmdat alle webshops van paypal de lasers offline moesten halen, mailde ik hen of ze niet ergens in een stoffig hoekje nog een laserpen hadden liggen om een sneaky dealtje te maken. Sturen ze dit terug:
[..]
Raar dit, ik snap dat ze deelzendingen doen maar een item van $2.30 met tracking sturen is niet gewoon...quote:Shipment Date Tracking Number
9/25/2011 11:12:40 PM RT100658***5HK = 17 dollar producten
10/6/2011 10:03:38 PM RT10092***9HK = 2.30 dollar product.
Misschien bestel ik er nog wel 1 of 2, maar pas als ik weet wat ze gaan kosten. Dus dat wacht ik eerst af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
En verder schiet het met 1 varkentje per order ook niet echt op...
De vraag is, kun je het ook daadwerkelijk tracken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Pakketje van DX:
[..]
Raar dit, ik snap dat ze deelzendingen doen maar een item van $2.30 met tracking sturen is niet gewoon...
Dat zullen we over een dag of 5 wel zienquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De vraag is, kun je het ook daadwerkelijk tracken?
Zoals net vermeld verwacht ik dat ik morgen meer weet, reken daar 45 cent bij enquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Misschien bestel ik er nog wel 1 of 2, maar pas als ik weet wat ze gaan kosten. Dus dat wacht ik eerst af.
Ik bestel niet alleen uit Hong Kong vanwege de spanning van gele enveloppen, maar gewoon puur uit gierigheid.![]()
Ik heb 10 ingevoerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:16 schreef RobertNL het volgende:
Shiz waar blijft je varkens order?
Totaal schiet al mooi op, nu al 28 stuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |