ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
Vanavond (als ik beschikking heb over een Visa card) dit horloge bestellen bij TinyDeal:
http://www.tinydeal.com/a(...)4-3424a-p-42133.html
Wat moet ik verwachten qua levertijd bij deze site? 2/3 weken?
EDIT: Op de site vind ik nu 7 tot 25 dagen, achja we zien het wel![]()
Wat is het voordeel tov paypal?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaar
mss dat dat iets voor jou is.
Ik heb die voor je met metalen band. Mag je wel van me hebben want draag hem niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
Vanavond (als ik beschikking heb over een Visa card) dit horloge bestellen bij TinyDeal:
Op DX is 't wat goedkoper: Klik En waarschijnlijk dezelfde levertijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
in belgie is er geen ideal dus dan zou ik 3 dagen moeten wachten voor dat geld op paypal sta.quote:
Dat is niet dezelfdequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Op DX is 't wat goedkoper: Klik En waarschijnlijk dezelfde levertijd.
Mijn vader heeft een Visa card en daar kan je toch ook gewoon mee betalen? Daarom moet ik tot vanavond wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaar
mss dat dat iets voor jou is.
Ik wil juist géén stalen band. Op die sites staan echt mooie klokken, maar de meeste met stalen band, en heb geen zin om die weer te verwisselen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik heb die voor je met metalen band. Mag je wel van me hebben want draag hem niet.
Deze:
[ afbeelding ]
Ooh wat een goddelijke dag voor jouquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:13 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag al 5 pakketjes binnen kregen.
Gewoon een andere koers,, enige die van belang is die van paypalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef DarkNoize het volgende:
Op Tinydeals staat trouwens: $22,05 = ¤15,99
Op DealExtreme staat: $21,32 = ¤17,22
?
Dan moet je niet aan china shopping doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef redboyke het volgende:
ik heb zo'n usb wifi antenne gekocht op 22/09 maar is nog altijd niet binnen
ik haat wachten
Ja, en dan zie je zo'n gele envelop in de brievenbus liggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan china shopping doen![]()
Ik vind het leuk om te wachten, je weet immers nooit wanneer het binnen komt.
Meestal komen de enveloppen en pakketjes in 1x tegelijk bij mij
oh nu werkt die tracking wel. werkte precies niet in firefox.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan china shopping doen![]()
Ik vind het leuk om te wachten, je weet immers nooit wanneer het binnen komt.
Meestal komen de enveloppen en pakketjes in 1x tegelijk bij mij
Ik zou maar vast voor de postbus gaan zitten! Je kan 'm over enkele weken wel verwachten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
oh nu werkt die tracking wel. werkte precies niet in firefox.
Destination - Belgium
The item ********** left Hong Kong for its destination on 10-Oct-2011
hoelang duurt dat van hong kong naar hier?
Niet die van mij. Doet het gewoon. Helaas kun je niet focussen, dat is wel minder...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
Vorige week kapotte zaklamp ontvangen. FP sluit de RMA met het bericht "stuur maar terug".
Nu moet ik hun kont gaan trappen, stelletje idioten.
Net een zaklamp ontvangen, helemaal verrot. Nu gaan vechten met een Ebay gast.
Tinydeals, sturen weer een foute aansteker op.
Foute maat nato banden ontvangen uit Singapore, zijn net zo dom als Chinezen en ben nu met mailtje 6 bezig. Foto's zijn waarschijnlijk niet duidelijk genoeg voor die rijst hersenen.
Ik lijk wel vervloekt. De zaklampen shit daar ben ik nu wel van genezen. Snel mijn geld grijpen (hopelijk) en vluchten
Deze is wel in goede staat ontvangenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet die van mij. Doet het gewoon. Helaas kun je niet focussen, dat is wel minder...
Vanavond even wat pics voor de lurkers hier?
Ja. Alleen mogen brandbare gassen en vloeistoffen niet zonder (duur) papierwerk worden opgestuurd. Dus eigenlijk zouden alle aanstekers leeg moeten aankomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:21 schreef Repeating het volgende:
Zo. Net met DX chat met Rian gesproken. Paar van mijn orders zijn omgezet naar Express order recieved. Kijken of dit helpt. Stond namelijk al meer dan 8 dagen op Order Recieved.
Mag je trouwens legaal aanstekers of Elektronische sigaretten importeren?
Manneke pis "Dokter, het brandt zo bij het plassen..."quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze is wel in goede staat ontvangen![]()
Dat deed mijn piemel ook een keertje, maar dat heeft de GGD opgelost![]()
[ afbeelding ]
Maar elektronische sigaretten ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja. Alleen mogen brandbare gassen en vloeistoffen niet zonder (duur) papierwerk worden opgestuurd. Dus eigenlijk zouden alle aanstekers leeg moeten aankomen.
[..]
Manneke pis "Dokter, het brandt zo bij het plassen..."
Daar is wat precies mis mee? Neem aan dat ze die niet in werkende staat opsturen, maar in onderdelen. De ampullen zelf is ook niks mis mee, tenzij je het in kwantiteiten gaat bestellen dat je die officieel moet gaan inklaren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef Repeating het volgende:
[..]
Maar elektronische sigaretten ook?
Ik rook sowieso niet. Gewoon uit nieuwsgierigheid een keer bestellen kan geen kwaad..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Wil je nu serieus die rommel uit china bestellen?
Week niet, maar als je nog meer kanker wil dan dat je al van een sigaret krijgt moet je dat doen denk ik...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik rook sowieso niet. Gewoon uit nieuwsgierigheid een keer bestellen kan geen kwaad..
Oke, want roken lijkt me gezonder dan die troep uit china..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik rook sowieso niet. Gewoon uit nieuwsgierigheid een keer bestellen kan geen kwaad..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:47 schreef Repeating het volgende:
Wat hartverwarmend, die bezorgde Mede FOK!'ers.
Een electronische sigaret is veel minder schadelijk als een normale sigaret. Lees je eens in als je er meer over wilt weten. Verder wordt het in hele schone omgevingen gemaakt en zal echt niet schadelijker zijn dan enige andere e-liquid (zo heet de nicotine olie, de damp hiervan is het enige wat je inademt), hier zo'n fabriek:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oke, want roken lijkt me gezonder dan die troep uit china..
Zijn een hoop leuke gadgets bij, maar met spul wat je eet, drinkt, inademt etc zou ik toch uitkijken..
Als jij dat zegt, ik zou zeggen bestel ze. Ik begin er niet aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Een electronische sigaret is veel minder schadelijk als een normale sigaret. Lees je eens in als je er meer over wilt weten. Verder wordt het in hele schone omgevingen gemaakt en zal echt niet schadelijker zijn dan enige andere e-liquid (zo heet de nicotine olie, de damp hiervan is het enige wat je inademt), hier zo'n fabriek:
Amature! Nu eens anaglyph ontdekken. Wij zitten al jaren aan de 3D-brillen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef Skippy_ball het volgende:
Het werkt!!!!
En dan met deze bril:
http://www.dealextreme.co(...)glasses-2-pack-49076
Best goede kwaliteit ook! Kan over je eigen bril heen mocht je die hebben.
Wij van wc-eend. Enne je hebt kwaliteitsproducten uit Azië en je hebt de cheapassmofo-artikelen natuurlijk...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Een electronische sigaret is veel minder schadelijk als een normale sigaret. Lees je eens in als je er meer over wilt weten. Verder wordt het in hele schone omgevingen gemaakt en zal echt niet schadelijker zijn dan enige andere e-liquid (zo heet de nicotine olie, de damp hiervan is het enige wat je inademt), hier zo'n fabriek:
Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Amature! Nu eens anaglyph ontdekken. Wij zitten al jaren aan de 3D-brillen.
Maar hier, hier heb je echt goede filmpjes voor je bril:
Geen paypal? Dat gaat bij mij altijd goed..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef DarkNoize het volgende:
Uuh heb even jullie hulp nodig want snap er niks van...
Ik probeer bij Tinydeals een horloge te bestellen maar na het betalen met Visa zegt 'ie dat er iets mis is met de kaart of iets.
Bij status van de order staat nu ook Cancelled. Maar krijg net een mailtje met: Thanks for shopping with us today! Your order has been submitted successfully.
??
Moet ik nou opnieuw betalen? En hoe? Helemaal opnieuw beginnen met dat ding in het winkelmandje te stoppen?
NIET met visa betalen,, even een paypal account aanmaken met je Visa. Dan met paypal betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef DarkNoize het volgende:
Uuh heb even jullie hulp nodig want snap er niks van...
Ik probeer bij Tinydeals een horloge te bestellen maar na het betalen met Visa zegt 'ie dat er iets mis is met de kaart of iets.
Bij status van de order staat nu ook Cancelled. Maar krijg net een mailtje met: Thanks for shopping with us today! Your order has been submitted successfully.
??
Moet ik nou opnieuw betalen? En hoe? Helemaal opnieuw beginnen met dat ding in het winkelmandje te stoppen?
Precies, dat bedoel ik ja!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wij van wc-eend. Enne je hebt kwaliteitsproducten uit Azië en je hebt de cheapassmofo-artikelen natuurlijk...
quote:
Wanneer je met creditcard iets koopt is je paypal wel metteen 'verified"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef DarkNoize het volgende:
Maar voordat dat paypal account werkt ben je ook weer een paar dagen verder of niet?
Dit zegt 'ie trouwens:
Sorry! Your order is not successfully checkout!
Your Order Number is: *******************
You may have entered the wrong card number, your card is not authorized yet or not verified by 3D Secure. Please turn to your ordering manager to confirm your order and try again.
Ja zeker heb je dat wel! Maar ja, ik zou het bij dingen die ik inneem niet aan durven. Net als die Oral A tandenborsteltjes.. Zou ik niet durven...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]je hebt ook gewoon kwalitetisproducten uit HK hoor...
Brainwavz, Kanen..
Daar haal je de woorden uit mijn mond...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wanneer je met creditcard iets koopt is je paypal wel metteen 'verified"En kan je dingen kopen wát je maar wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |