heb me eigen de klere gezocht pas geleden, van alles ingetikt, minder, meer, alleen 18650 what ever.. honderden laders gezien behalve deze!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:55 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon goed zoeken op eBay, mogelijk misschien zelfs high - low rangschikken. Zo kom je bijvoorbeeld al snel achter de: http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item415de48852
Komt morgen ff het AT binnenvallen als jij nog lekker ligt te ronkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef some1_eddy het volgende:
Koop zo'n balletjespistool oid dan toch gewoon in Duitsland / België.
Loop er geen risico mee, ga naar een wapenwinkel en haal er persoonlijk 1.
Daar mogen ze (tenminste in 2009 nog wel, nu weet ik niet) vrij verkocht worden.
2 jaar terug heb ik ook zo'n ding met gaspatronen gekocht, paar keer gebruikt en ligt nu te verrotten in de kast.
Ik ben erg skilled in zoeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:02 schreef mickeyD het volgende:
[..]
heb me eigen de klere gezocht pas geleden, van alles ingetikt, minder, meer, alleen 18650 what ever.. honderden laders gezien behalve deze!
hulde!
quote:hi ,my friend, this item ,we have no picture without logos ,,,,so sorry ,,
the picture lady was not in our company ,we need ask for a new lady ,hehe
Lachwekkend haha.quote:so sorry sir ,,, some picture was missing ,,, and we have a new picture lady , but she can not find the original picture to move logos ,,
Voor iedereen die dit nog niet gelezen/gezien had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:26 schreef summer2bird het volgende:
Gaan de FOK!ledpigs nou niet door?
Dus, Nee dit gaat niet door. En dit is dan ook het laatste wat er over gezegd wordt in dit topic.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:40 schreef RobertNL het volgende:
- nee, het FOK! logo is beschermd als merk, dit is strafbaar jongens... -
Heb je er wel sambal bij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef witbiertje het volgende:
Ok, jongens/meisjes, omschakelen maar weer.
Iemand babi pangang?
En gebakken banaan!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:42 schreef witbiertje het volgende:
[..]
hmm.. varken(tje)svlees met sambal..
Ik heb even geelden deze gekocht:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef kikoooooo het volgende:
Nu alleen nog op zoek naar een goede backcover. Iemand ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |