Natuurlijk want:quote:
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek op Google voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
Maar in feite is dit toch geen wapen?quote:
Alles wat (teveel) op een wapen lijkt is verbodenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Maar in feite is dit toch geen wapen?En onder nep producten versta ik nep ipod's en dergelijke..
Oke duidelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alles wat (teveel) op een wapen lijkt is verboden
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik gok neequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
M'n ouders willen een gsm uit China halen, maar de vraag is of deze de app's van de iPhone ondersteunen. Hebben ze een app winkel?
Het is wel legaal als het in een felle kleur is gespoten. Zoals groen of rood. Die kan je namelijk hier in NL gewoon krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alles wat (teveel) op een wapen lijkt is verboden
1. Niet doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
M'n ouders willen een gsm uit China halen, maar de vraag is of deze de app's van de iPhone ondersteunen. Hebben ze een app winkel?
Dat soort dingen zou ik er niet weg halen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
Dat is sindskort ook niet meer legaal. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:59 schreef Repeating het volgende:
[..]
Het is wel legaal als het in een felle kleur is gespoten. Zoals groen of rood. Die kan je namelijk hier in NL gewoon krijgen.
Een replica iPhone is geen iPhone. De apps van de iTunes zullen dus niet werken. Of die telefoon ene eigen App store heeft weten wij ook niet hè.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is sindskort ook niet meer. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.
Serieus?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is sindskort ook niet meer legaal. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Repeating het volgende:
[..]
Serieus?
Paar topics geleden was het nog legaal. Weer wat bijgeleerd..
Bron:quote:Maakt de kleur van het nepvuurwapen wat uit? Nee. Als een nepwapen op een echt vuurwapen lijkt, dan maakt de kleur helemaal niets uit. De kleur is achteraf gemakkelijk aan te passen.
http://www.rijksoverheid.(...)n-verboden/nepwapensquote:Kleur maakt niet uit
Een knalrood neppistool dat qua vorm sprekend lijkt op een echt pistool is verboden. De kleur van een nepwapen telt niet mee om te bepalen of het sprekend lijkt op een echt (vuur)wapen. Het enige dat meetelt zijn de vorm en de afmeting van het nepwapen.
Kans is klein dat ze het pakje controleren maar is het het risico op een strafblad waard?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]Daar had ik nog niet eens aan gedacht,
Maar zoeken ze je daarna op als blijkt dat je een waterpistooltje hebt besteld?
Je bent wel dom als je dat wel vindt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kans is klein dat ze het pakje controleren maar is het het risico op een strafblad waard?
carreraquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.focalprice.com(...)unglasses_Black.html
Is deze nou voor vrouwen of niet?:p zo ja weet er iemand die er op lijkt maar dan voor mannen
"Women's"quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
Is deze nou voor vrouwen of niet?:p zo ja weet er iemand die er op lijkt maar dan voor mannen
Alleen als je hem bij een rondborstig persoon opzet. Ik vind hem niet per se voor vrouwen iig, alleen de kleur van de glazen misschien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |