De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan de helft . Lees het fucking artikel dan ook.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan hoef je `dit land´ niet te verlaten want je woont in België
En dan? Omdat 50% van de Marokkanen paupers zijn moet iedereen weg?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer dan de helft . Lees het fucking artikel dan ook.
Over PVV propagendaquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:19 schreef SpaceMouse het volgende:
Ik snap niet waar dit topic over gaat?
wat lul je je bent 17!quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan hoef je `dit land´ niet te verlaten want je woont in België
Zijn gewoon feiten hoor. Niks met propaganda te maken verder.quote:
Wie de fuck zegt dat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan? Omdat 50% van de Marokkanen paupers zijn moet iedereen weg?
Nee die Kip zegt dat in de TT. Ik zeg dat niet, idioot.quote:
Het onderzoek was zelfs dusdanig representatief dat er Kamervragen over gesteld zijn , alles.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Punt 1, dat artikel wat je linked is ongenuanceerd. Punt 2, je hebt blijkbaar niet eens de moeite genomen om het onderzoek zelf te lezen. Eindregels uit het onderzoek:
Het realiteitsgehalte van het negatieve beeld dat daaruit naar voren komt, is volgens de auteur moeilijk te bepalen, omdat over de etniciteit van ‘overlastgevers’ geen cijfers beschikbaar zijn. Maar het feit dat er maatschappelijk zo verschillend mee wordt omgegaan, is veelzeggend.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee die Kip zegt dat in de TT. Ik zeg dat niet, idioot.
Probeer je me nu af te zetten als de eerste beste racist alleen omdat ik je confronteer met de keiharde cijfers?
Jij zegt hier gewoon dat alle Marokkanen zo zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rot je toch op dan
Laat je broers lekker dealen
je lult je kunt beter naar bed gaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het onderzoek was zelfs dusdanig representatief dat er Kamervragen over gesteld zijn , alles.
Maar natuurlijk probeer jij het met je nonsens allemaal weer kapot te bagatelliseren.
Eerste goede post van jou.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je lult je kunt beter naar bed gaan
Nee vriend, dat is jouw geestelijk ernstig beperkte analyse.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Jij zegt hier gewoon dat alle Marokkanen zo zijn.
Oh, oke.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee vriend, dat is jouw geestelijk ernstig beperkte analyse.
Alstjeblieft doe de wereld een lol en ga zelf lekker slapen, oppervlakkig kleutertje met je dagboektopics en kusjekroel met Yvonnequote:Op zondag 9 oktober 2011 03:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je lult je kunt beter naar bed gaan
Alle Walenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:29 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Alle belgen terug naar Frankrijk
kamervragen. echt. je hebt er het beeld van dat ze enkel serieus zijn? een kamervraag bewijst echt helemaal niets, behalve dat een politici een artikel heeft gelezen en dat artikel wil uitbuiten om zijn eigen standpunten nog eens prominent naar voren te schuiven door dat nieuwsbericht aan te halen in een kamervraag. het onderzoek is wat telt en als daar instaat dat het niet wordt bijgehouden bij overlastgevers, dan is het artikel gebaseerd op het onderzoek dus gewoon klets en ongenuanceerd. niets harde cijfers.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het onderzoek was zelfs dusdanig representatief dat er Kamervragen over gesteld zijn , alles.
Maar natuurlijk probeer jij het met je nonsens allemaal weer kapot te bagatelliseren.
Wie ben jij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:30 schreef SpaceMouse het volgende:
MK, zeg hier eens wat van. Ze doen boos tegen elkaar.![]()
ehm, je had het over haar hele volk ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee vriend, dat is jouw geestelijk ernstig beperkte analyse.
taalnazi /carequote:Op zondag 9 oktober 2011 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Leer eens even heel snel Nederlands, het zijn Marokkanen, geen Marrokanen.
Een partij gaat dus echt geen KV stellen over een artikel dat zich zou beroepen op onwaarheden of onjuiste informatie. Het zijn gewoon cijfers die inmiddels ook na te lezen zijn bij het CBS. Zoek ze zelf maar op als je me niet geloofdquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kamervragen. echt. je hebt er het beeld van dat ze enkel serieus zijn? een kamervraag bewijst echt helemaal niets, behalve dat een politici een artikel heeft gelezen en dat artikel wil uitbuiten om zijn eigen standpunten nog eens prominent naar voren te schuiven door dat nieuwsbericht aan te halen in een kamervraag. het onderzoek is wat telt en als daar instaat dat het niet wordt bijgehouden bij overlastgevers, dan is het artikel gebaseerd op het onderzoek dus gewoon klets en ongenuanceerd. niets harde cijfers.
zeefteef is wel ok. ik zou d'r gevenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haten op Marokkanen als je zelf de Nederlandse taal niet eens beheerst_!
ik haat niet op marrokanen, wat haat jij op mij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haten op Marokkanen als je zelf de Nederlandse taal niet eens beheerst_!
ik heb het onderzoek meer gelezen dan jij en dat onderzoek is zelf heel erg onduidelijk over de harde cijfers. jij moet harde cijfers tonen voor je stelling, niet ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een partij gaat dus echt geen KV stellen over een artikel dat zich zou beroepen op onwaarheden of onjuiste informatie. Het zijn gewoon cijfers die inmiddels ook na te lezen zijn bij het CBS. Zoek ze zelf maar op als je me niet geloofd
je uurtariefquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik haat niet op marrokanen, wat haat jij op mij?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeefteef is wel ok. ik zou d'r geven
kunnen we hier een topic over maken? ik heb nog meer puntenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Ja wat denk je, je blijft die fout maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kunnen we hier een topic over maken? ik heb nog meer punten
dus?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja wat denk je, je blijft die fout maken.
"Laat alle lekkere Marokkaansen zich bij FkTwkGs2012 in bed meldenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pas dan "verlaten" aan naar "binnenkomen".
NEU, LAAT HET ZO.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Laat alle lekkere Marokkaansen zich bij FkTwkGs2012 in bed melden"
Marokkaansen? Waarom faal jij nu ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Laat alle lekkere Marokkaansen zich bij FkTwkGs2012 in bed melden"
Leraar Nederlands?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar hoe later het wordt, hoe meer ik op spelling en grammatica ga letten.
Ik heb dat ook, ik ben 's nachts intelligenter(dan ik al ben), en ik leer 's nachts het best.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar hoe later het wordt, hoe meer ik op spelling en grammatica ga letten.
Vriend ga pittenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een dutje. Moet er om 8:00 weer uit.
naziquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een dutje. Moet er om 8:00 weer uit.
quote:
IK ZAG HET ROOD OM HET WOORDJE EN DACHT TOEN, SHIT IDDquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Marokkaansen? Waarom faal jij nu ook
Niet eens. Ik faal zelf af en toe ook wel, maar ik verbeter mezelf dan gewoon. Ik ben een perfectionist. Nee, geen autist.quote:
Sorry, mag niet van MK.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vreemd is dat hè, misschien hebben onze hersenen het klokje iets anders gezet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, ik ben 's nachts intelligenter(dan ik al ben), en ik leer 's nachts het best.
Zo apart zijn we, zo baas.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vreemd is dat hè, misschien hebben onze hersenen het klokje iets anders gezet.
Wat lief van je!quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
IK ZAG HET ROOD OM HET WOORDJE EN DACHT TOEN, SHIT IDDEN TOEN DACHT IK, IK GA BBQ SAUS EEN GOED MOMENT BEZORGEN
![]()
Zo, jij bent vol van jezelfquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet eens. Ik faal zelf af en toe ook wel, maar ik verbeter mezelf dan gewoon. Ik ben een perfectionist. Nee, geen autist.
Ze moet idd dr bekkie leren dimmen. Kutwijf is het elke keer bijdehand doen.quote:
Nee dan nog niet. Of vind jij hem er echt normaal opstaan?quote:
Vraag het hier maar rond hoor, ik heb gewoon de neiging om perfectionistische trekjes te hebben. Kan er weinig aan doen.quote:
Ik vind het niet zo boeiend.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee dan nog niet. Of vind jij hem er echt normaal opstaan?
ik bijdehand hij doet taalnaziquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze moet idd dr bekkie leren dimmen. Kutwijf is het elke keer bijdehand doen.
quote:De laatste decennia van de mensheid staan in het teken van een strijd in de vierde, vijfde en hogere dimensies tussen de duistere krachten.
De machthebbers, de Greys, Reptielen en Zeta Reticuli, degenen die de Aarde controleren, aan de ene zijde en de Galactische Federatie en de Witte Broederschap aan de andere zijde.
Alhoewel deze strijd zeer grote invloed heeft op de derde dimensie van de Aarde is de overgrote meerderheid van de mensheid zich hier niet bewust van. De slapende massa bestaat uit onvrijwillige slaven van de machthebbers. Zij proberen al vele decennia een New World Order te creëren, zoals één van hun belangrijkste sprekers Henry Kissinger, oud-minister van Buitenlandse Zaken in de VS, onlangs riep op televisie.
Om dit te bereiken hebben ze de laatste decennia het wereldwijde financiële systeem misbruikt door het te veranderen in een ponzifraude die gebaseerd is op de creatie van meer schuld en geld uit het niets. De belangrijkste deelnemers zijn de Federal Reserve, de private Amerikaanse en Angelsaksische banken die deze centrale bank beheren, gevolgd door de ECB en andere centrale banken. Veel van de algemeen directeuren van deze financiële corporaties zijn menselijke klonen die gecreëerd zijn door de Greys.
Wat er voor de eindtijden staat gepland weten dus alleen de duistere machten, beter bekend als de Illuminati, de geheime regering, de machthebbers van de New World Order, de 13 regerende families en de uiterst geheime diensten die voornamelijk ondergronds samenwerken met de huidige machthebbers. Zij hebben vele technologieën ontwikkeld, waaronder ruimteschepen en andere vaartuigen, terwijl ze tegelijkertijd de implementatie van bepaalde patenten en nieuwe technologieën voor een breed publiek hebben tegengehouden.
De technologie om waterstof en zuurstof uit water te halen en daar voertuigen mee aan te drijven is al decennia lang aanwezig maar is opzettelijk onderdrukt door de oliebedrijven die in handen zijn van de duistere machten. Het doel is mensen tot slaaf te maken. Dit is echter niet het plan voor de mensheid omdat de krachten van het licht nu de overhand hebben.
Er zijn ontwaakte mensen die ook weten wat er achter de schermen gebeurt. De meerderheid van de sterrezaden is echter ofwel onwetend of verkiest de ogen gesloten te houden omdat deze feitelijkheden angstwekkend kunnen zijn en angsten komen het Ascentieproces zeker niet ten goede.
Terwijl de duistere machten de status quo willen blijven hanteren bereiden de krachten van het licht de planeet en de meerderheid van de mensheid voor op Ascentie naar de vijfde dimensie. Planeet A ascendeert naar de vijfde dimensie en planeet B blijft in de derde dimensie waarbij afscheiding en beperking ervaren wordt.
De oude garde weet dat zij in de laatste jaren voor Ascentie de controle zal verliezen op de mensheid en de Aarde. Zij wil zoveel mogelijk slapende mensen meenemen naar planeet B. De krachten van het licht doen hun uiterste best zoveel mogelijk geïncarneerde zielen te ontwaken zodat ze hun eigen keuze kunnen maken gebaseerd op vrije wil en kennis.
De alternatieven zijn: ontwaak en ascendeer naar de Aarde in de vijfde dimensie, verlaat de Aarde en ga naar de hogere rijken waar alle zielen vandaan komen of blijf op een planeet die afbrokkelt en ervaar meer van hetzelfde.
Alle hoog ontwikkelde zielen, waaronder sterrezaden, indigo’s, kristallijnen, regenboogkinderen (oude zielen) en de meeste volwassen zielen, zullen ascenderen. Er zijn zo’n 4-8 procent oude zielen op Aarde en zo’n 25-30 procent volwassen zielen.
De volwassen zielen verkennen de laatste 3.000-4.000 jaar hun innerlijke dimensies in verschillende incarnaties op Aarde. Vaak hebben ze ervoor gekozen om het slachtoffer te zijn van jonge zielen. Dit is onderdeel van de evolutie van de ziel. Dit creëert namelijk de vereiste karma die in de volgende incarnaties wordt uitgewerkt om compassie, liefde en begrip te ontwikkelen na pijnlijke ervaringen.
Ogen zijn de spiegel van de ziel. Gedurende deze cyclus ervaart een volwassen ziel zelden momenten van vervulling of blijheid. Ze gaat door vele stressvolle momenten en laat vele tranen. Om deze reden schijnen haar ogen helder.
De ogen van jonge zielen daarentegen zijn donker en stralen niet. Omdat ogen als gezegd de spiegel zijn van de ziel kunnen jonge zielen niet in de ogen kijken van volwassen en oude zielen omdat ze het bestaan van de ziel moeten herinneren en dit inzicht beangstigt ze. De meeste van deze zielen zijn het product van genetische manipulatie door de duistere machten en kunnen worden herkend aan hun levenloze donkere ogen.
De meeste zielen op Aarde zijn jonge zielen (40-45 procent). De meeste van hen staan op het punt een volwassen ziel te worden. Dit gaat gepaard met totale verwarring en een dramatische verschuiving op het gebied van zienswijzen en sociale gewoonten.
De duistere machten in de vierde dimensie vinden we in de esoterische literatuur terug als demonisch, Luciferiaans en satanisch (Rhyee). In de oudheid wisten de Grieken veel van deze duistere machten en hun invloed op de mensheid. De filosoof Plotinus heeft deze demonische krachten in zijn werk uitvoerig beschreven.
Toen kwam het christendom en werd alle literatuur verdraaid, zelfs tot primitieve en verstoorde ideeën dat ‘de duivel’ en ‘het kwaad’ duidelijk te onderscheiden entiteiten zouden zijn. Deze verstoring is in de Middeleeuwen bewust georkestreerd door de Anunnaki en Reptielen van Orion, toen hun heerschappij op Aarde onbeperkt was.
Het concept van kwaad, zoals de ‘as van het kwaad’ van Bush en het ‘rijk van het kwaad’ (Sovet-Unie) van Reagan, werd steeds gebruikt als een excuus om misdaden tegen de mensheid te begaan. Dit patroon keert steeds weer terug in de menselijke geschiedenis.
De overgang van de ene zielecyclus naar de andere wordt geassocieerd met het loslaten van grote aantallen energetische blokkades in de vier lichamen of velden van de geïncarneerde, te weten het fysieke, emotionele, mentale en causale.
Gedurende deze tijd ondergaan de zeven chakra’s van het lichaam een enorme energetische transformatie waarbij het lichtlichaam geboren wordt. Als eerste gaat de hartchakra open, gevolgd door de overige chakra's. Met de opening van de sterrenpoort 10.10.10 zijn de bovenste chakra’s bij de meeste sterrezaden geopend en kunnen ze zich verbinden met hun hogere zelf. Enkel geïncarneerde zielen die dit niveau hebben bereikt in het proces richting het lichtlichaam zijn voorbereid op persoonlijke Ascentie voor de massale Ascentie nadat de sterrenpoort 11.11.11 in de late herfst van dit jaar wordt geopend.
Op 21 december 2012 is onze planeet uitgelijnd met de centrale Zon van ons sterrenstelsel en andere planeten van de Galactische Federatie wanneer een enorme golf fotonen de Aarde bereikt. De jaren daarna splitsen planeet A en B zich op waarbij planeet A een vijfdimensionale planeet wordt en B nog meer dichtheid en afscheiding zal ervaren.
Zij die ascenderen met planeet A leven nog 2.000 jaar in de vijfde dimensie. Elk individu kan zich naar eigen inzicht ontwikkelen. Sterfte is niet langer noodzakelijk, de entiteit kan het lichtlichaam op elk gewenst moment dematerialiseren. Op dezelfde wijze kunnen lichtlichamen even snel opnieuw worden gecreëerd. Het contact met andere zielen of geliefden kan op elk moment plaatsvinden.
Materie is meer vloeibaar en creatie vindt plaats op het moment dat het voorstellingsvermogen wordt geactiveerd. Karma bestaat niet langer. Alle relaties zijn gebaseerd op een hartverbinding en hoger bewustzijn. Overvloed is normaal omdat creatie gelijk plaatsvindt. Het leven in de vijfde dimensie, ook wel bekend als Celestria, is als hemel op Aarde.
De keuze lijkt in eerste instantie niet zo moeilijk, maar toch zullen velen er uiteindelijk voor kiezen op planeet B te blijven.
Door Dr. Georgi Stankov
Bron: Stankovuniverseallaw.com
"Taalnazi" zijn is dus bijdehand gedrag? Misschien moet je ook maar even opzoeken wat bijdehand zijn betekent.quote:
Ok, lekker zelf weten dan.quote:
Trusten en ik zal met heel mijn hart aan je denken als ik 8 uur lekker lig te draaien in mijn warme tweepersoonsbed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:49 schreef BBQSausage het volgende:
Maar ik zal me wel terugtrekken, ik ga slapen.![]()
slukes!quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Trusten en ik zal met heel mijn hart aan je denken als ik 8 uur lekker lig te draaien in mijn warme tweepersoonsbed.![]()
![]()
_
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Bijna net zo lelijk als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Je accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn kat is ook zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
gelukkig! ik wilde net zeggen dat ie wel erg mager is en mijn poes er holle bolle gijs bij is(maar die moet ook echt wat kwijt raken die vreet alles op wat ie tegenkomt
)
wacht maar als ik boos word of snel ga pratenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:53 schreef Plastic_zak het volgende:
MK klinkt helemaal niet als een marokkaan
Haten op brunettes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow je accent
nu nog blond haar en het geloof in dat je niet kan weten of er een god bestaat en je bent echt onweerstaanbaar
misschien kunnen ze een videoconference clubje beginnenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn kat is ook zoin paar weken tijd zwaar aangekomen
Uitstekend kerel, met jou ook?quote:
hoe heet jouw katquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien kunnen ze een videoconference clubje beginnen
ik geef altijd 1 item extra wat me niet zo boeit. dat is om te kunnen onderhandelen. gelukkig koos je het goede itemquote:
Ah oke. Top, echt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik geef altijd 1 item extra wat me niet zo boeit. dat is om te kunnen onderhandelen. gelukkig koos je het goede item![]()
Doorquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik noem d'r poes. maar formeel heet ze door.
Haha oke.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik noem d'r poes. maar formeel heet ze door.
ik heb wel eens dak denk, ow nee niet dat! wat heb ik geschreven! kom terug!! en dan ben ik vaak al te laatquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms typ ik iets op msn tegen iemand, en dan vergeet ik op enter te drukken.
Of lees ik het bericht wel, maar reageer ik niet
Nou je bent wel een goed mens dat je er een uit het asiel hebt gehaald.quote:
ja die van mij waren 1 jaar oud en zaten in afzondering nog in kleine kooitjes. zo zielugquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je bent wel een goed mens dat je er een uit het asiel hebt gehaald.
Beter dan die malloten die koste wat kost eentje van 10 weken willen, terwijl we al met een enorm overschat kampen in Nederland.
Leren om 4 uur snachtsquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, nog ff uurtje doorleren en slapen
kusjes.
doorleren betekent bij jou toch doorfokken hequote:Op zondag 9 oktober 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, nog ff uurtje doorleren en slapen
kusjes.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga naar de club met een mes in mn sok.
Die wordt getrokken voor de eerste die fockt.
Hebben ze je wel teruggeduwd?quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Er spoelde een dode walrus aan op het strand net. Dat is best raar om mee te maken!
het brengt geluk om hem open te snijden en kaarsjes te branden. volle maan enzo!quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Er spoelde een dode walrus aan op het strand net. Dat is best raar om mee te maken!
Ja dat deed ik ook vorige week.quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leren om 4 uur snachts![]()
Maar succes en welterusten.
http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:02 schreef Zweetteef het volgende:
Waar kan ik doodverwensing via DM aankaarten?
je doet anders wel dom.quote:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Zweetteefquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:02 schreef Zweetteef het volgende:
Waar kan ik doodverwensing via DM aankaarten?
Een dm aan zichzelf sturen ja?quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Zweetteef
quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:07 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer snel ingelogd.
nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:07 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer snel ingelogd.
Wat een leuken grapjen!quote:
Ja RUN BITCHquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoelde vannacht aan toen wij net op het strand liepenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Arm beest! Was het niet fris op het strand vannacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoelde vannacht aan toen wij net op het strand liepen![]()
jeweet, hosselen enzo bier drinken.quote:
Het was heerlijk. IJskoud wel maar heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Arm beest! Was het niet fris op het strand vannacht?
Beter. Ik ben ook druk bezig met datenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jeweet, hosselen enzo bier drinken.
Kheb al een FOK!STER gehosseldquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Beter. Ik ben ook druk bezig met daten. Net twee achter de rug, heb er al weer 2 geregeld :$:$:$
nee gelukkig nietquote:
Haha netjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee gelukkig nietdit keer meer van mijn leeftijd
http://www.megusta.nl/shop/quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:35 schreef Intronic het volgende:
Gisteren in Utrecht kwamen we langs de winkel MEGUSTA. Ik moest lachen
Hehe, jep!quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.megusta.nl/shop/
Deze?
Die was op een hardcorefeestquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:39 schreef Intronic het volgende:
En ik dacht even kijken of Ragboer bij de Beurs aanwezig was, maar nee
kip en haan hè perfecte matchquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:42 schreef coban het volgende:
[..]
omg yes! Jullie passenm zo goed bij elkaar
kun je dat etenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:42 schreef coban het volgende:
ahhahaha ik heb sucuklu yumurta gemaakt kijk jullie allemaal jaloers zijn
ja Ik had een broodje met kaasquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:42 schreef coban het volgende:
ahhahaha ik heb sucuklu yumurta gemaakt kijk jullie allemaal jaloers zijn
nee je gaat er dood aan maar is wel lekker net zoals zoutzuur eten is ook lekker mr je gaat er ook dood aanquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:49 schreef coban het volgende:
eh weenie eigenlijkik faal echt wat betreft eten enzo
dat zal wel sucuk zijn jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
Knoflook worst is best lekker, keer op een markt ergens gehaald bij zo'n turkse kraam
oh.. Bij je date? Tsja ik was die enge vrouw aan het tafeltje naast je die de hele tijd naar je aan het staren wasquote:
AH! dan ben je dus toch een lekker jong breezertjequote:Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef coban het volgende:
[..]
oh.. Bij je date? Tsja ik was die enge vrouw aan het tafeltje naast je die de hele tijd naar je aan het staren was
nee, aan de andere kant bedoel ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
AH! dan ben je dus toch een lekker jong breezertje
ja die ja, sorry. Mja mooi innerlijk is ook belangrijk, toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
hm die lelijke badaap met paars haar? nou laat dan maar![]()
Hihi leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Was leuk, gezellig, en redelijk laat. En bij jou, je ging toch schaatsen?
Uhuquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:56 schreef coban het volgende:
[..]
ja die ja, sorry. Mja mooi innerlijk is ook belangrijk, toch?
Ja maar er zijn kinderen op visite bij de buren, en hun slopen het huis lijkt welquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:05 schreef coban het volgende:
beter ga je slapen zolang het nog kan. Ik werd gedwongen wakker gemaakt
Veel te licht om nog in slaap te komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:05 schreef coban het volgende:
beter ga je slapen zolang het nog kan. Ik werd gedwongen wakker gemaakt
kun je wel maar is veel moeitequote:Op zondag 9 oktober 2011 12:07 schreef coban het volgende:
ik wil met ramzan trouwen
hij heeft net zo'n topic geopend en ik denkdat hij de ware is voor mij. Wat denken jullie?
Ja ik kan geen linken geven met klotemobiel
Romantisch zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:07 schreef coban het volgende:
ik wil met ramzan trouwen
hij heeft net zo'n topic geopend en ik denkdat hij de ware is voor mij. Wat denken jullie?
Ja ik kan geen linken geven met klotemobiel
Heb ik gisteren al op, vandaag weet ik nog niet. Tomatensoep denk ikquote:
flauw.en wrm haat je me tsjobanquote:
Daagquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar weer eens, heb weer een drukke dag voor de boeg
omdat je de waarheid verteltquote:
maar Ik Ben ook lui hoor, Ik wou lekker in bed blijven liggen maar die fokster wou eruitquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:20 schreef coban het volgende:
[..]
omdat je de waarheid vertelt
ik kan er niks aan doen dat ik lui ben
Je hebt een opblaaspop die op fok zit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar Ik Ben ook lui hoor, Ik wou lekker in bed blijven liggen maar die fokster wou eruit
nee een levende vrouwquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt een opblaaspop die op fok zit?
en gewilligerquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OV
[..]
Oh dat andere was toffer geweest.
Merelquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OV
[..]
Oh dat andere was toffer geweest.
namen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar Ik Ben ook lui hoor, Ik wou lekker in bed blijven liggen maar die fokster wou eruit
Korequote:
ewquote:
Je bent gedrogeerd?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:27 schreef 92Merel het volgende:
HELP !
Ik kan mn gezicht niet meer bewegen
door die foto is ze zo geshoqueerd dat ze niet meer kan bewegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |