Wrm niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou wel met je willen dealen maar dat mag zeker niet van je?
Ah jij bent zo eentje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rot je toch op dan
Laat je broers lekker dealen
Ja PVV schatje nou goed?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja PVV schatje nou goed?
50% van je volk is crimineel, ik doe niet aan vooroodelen maar 50% of meer mag je er van uit gaan.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rot je toch op dan
Laat je broers lekker dealen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ben jij een klein racistje
lieffffffffff * aai aai *ik vind racistjes altijd skattig

nee het is meer zoals ik mongooltjes ook skattig vind. niet zo slim maar zeker wel lief zo nu en dan!quote:
daarom hielden je ouders ook zoveel van je.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee het is meer zoals ik mongooltjes ook skattig vind. niet zo slim maar zeker wel lief zo nu en dan!
Wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja PVV schatje nou goed?
50% van je volk is crimineel, ik doe niet aan vooroodelen maar 50% of meer mag je er van uit gaan.
IS HET WAAR OF NIET? STAAT ER EEN LEUGEN? ZEG HET MEquote:
mijn iq was 132 de laatste keer dat ie getest is. technisch dus niet mogelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
daarom hielden je ouders ook zoveel van je.
het is jouw stelling. dus dien jij hem te bewijzen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
IS HET WAAR OF NIET? STAAT ER EEN LEUGEN? ZEG HET ME
Je bent gehersenspoeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
IS HET WAAR OF NIET? STAAT ER EEN LEUGEN? ZEG HET ME
Het zijn de statistieken van het CBS die dat aangeven ja!quote:
linkje naar de exacte cijfers die aangeven dat meer dan 50% van de marokkanen crimineel is dan svpquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn de statistieken van het CBS die dat aangeven ja!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn de statistieken van het CBS die dat aangeven ja!
Ik heb het over de Marokkaanse jongen ja?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
linkje naar de exacte cijfers die aangeven dat meer dan 50% van de marokkanen crimineel is dan svp
je had het over het hele volk. maar ok vooruit, we vergeven je de goedkoopheid, ik geloof ook niet dat jij kan aantonen dat 50% van de marokkaanse jongeren (jongens?) crimineel is. be my guestquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja PVV schatje nou goed?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nadat we hier met hem klaar zijn mag je hem ook sukkel noemen![]()
http://nos.nl/artikel/167(...)ing-met-politie.htmlquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je had het over het hele volk. maar ok vooruit, we vergeven je de goedkoopheid, ik geloof ook niet dat jij kan aantonen dat 50% van de marokkaanse jongeren (jongens?) crimineel is. be my guestcijfers en bronnen aub.
Slijmbal ben jij ook hequote:
50% is dus niet crimineel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/167(...)ing-met-politie.html
En nou niet meer lullen sukkeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |