Ja maarja, afkomst bepaalt alles idd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:42 schreef Dalando het volgende:
En het Marokkaanse wat je zo baas maakt.
Meeste mensen associėren Marokkanen toch eerder met problemen en ellende dan met bazigheid.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:42 schreef Dalando het volgende:
En het Marokkaanse wat je zo baas maakt.
Ja maar die mensen weten niet eh mattie tazz fakaquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meeste mensen associėren Marokkanen toch eerder met problemen en ellende dan met bazigheid.
ik haat ze ook gwn hoor tfoe overlast, problemen en asociaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar die mensen weten niet eh mattie tazz faka
Ja en je geslacht. Jij blij dat je marokkaanse kip bent!quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maarja, afkomst bepaalt alles idd.
haha
Marokkanen zijn in de meeste gevallen gewoon niet baas. Marokkaansen wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meeste mensen associėren Marokkanen toch eerder met problemen en ellende dan met bazigheid.
Zoals deze zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Marokkanen zijn in de meeste gevallen gewoon niet baas. Marokkaansen wel.
nee, meestal stem ik nietquote:
En ze bezoeken je huis (zelfs als je zelf niet thuis bent)quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Marokkanen zijn aardigZe vragen altijd of ik problemen heb
2008 belde okequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Marokkanen zijn aardigZe vragen altijd of ik problemen heb
Jij bent ook zo eentje zekerquote:
Rot je toch op danquote:
Latersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |