je doet anders wel dom.quote:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Zweetteefquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:02 schreef Zweetteef het volgende:
Waar kan ik doodverwensing via DM aankaarten?
Een dm aan zichzelf sturen ja?quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Zweetteef
quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:07 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer snel ingelogd.
nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:07 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer snel ingelogd.
Wat een leuken grapjen!quote:
Ja RUN BITCHquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoelde vannacht aan toen wij net op het strand liepenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Arm beest! Was het niet fris op het strand vannacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoelde vannacht aan toen wij net op het strand liepen![]()
jeweet, hosselen enzo bier drinken.quote:
Het was heerlijk. IJskoud wel maar heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Arm beest! Was het niet fris op het strand vannacht?
Beter. Ik ben ook druk bezig met datenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jeweet, hosselen enzo bier drinken.
Kheb al een FOK!STER gehosseldquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Beter. Ik ben ook druk bezig met daten. Net twee achter de rug, heb er al weer 2 geregeld :$:$:$
nee gelukkig nietquote:
Haha netjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee gelukkig nietdit keer meer van mijn leeftijd
http://www.megusta.nl/shop/quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:35 schreef Intronic het volgende:
Gisteren in Utrecht kwamen we langs de winkel MEGUSTA. Ik moest lachen
Hehe, jep!quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.megusta.nl/shop/
Deze?
Die was op een hardcorefeestquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:39 schreef Intronic het volgende:
En ik dacht even kijken of Ragboer bij de Beurs aanwezig was, maar nee
kip en haan hè perfecte matchquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:42 schreef coban het volgende:
[..]
omg yes! Jullie passenm zo goed bij elkaar
kun je dat etenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:42 schreef coban het volgende:
ahhahaha ik heb sucuklu yumurta gemaakt kijk jullie allemaal jaloers zijn
ja Ik had een broodje met kaasquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:42 schreef coban het volgende:
ahhahaha ik heb sucuklu yumurta gemaakt kijk jullie allemaal jaloers zijn
nee je gaat er dood aan maar is wel lekker net zoals zoutzuur eten is ook lekker mr je gaat er ook dood aanquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:49 schreef coban het volgende:
eh weenie eigenlijkik faal echt wat betreft eten enzo
dat zal wel sucuk zijn jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
Knoflook worst is best lekker, keer op een markt ergens gehaald bij zo'n turkse kraam
oh.. Bij je date? Tsja ik was die enge vrouw aan het tafeltje naast je die de hele tijd naar je aan het staren wasquote:
AH! dan ben je dus toch een lekker jong breezertjequote:Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef coban het volgende:
[..]
oh.. Bij je date? Tsja ik was die enge vrouw aan het tafeltje naast je die de hele tijd naar je aan het staren was
nee, aan de andere kant bedoel ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
AH! dan ben je dus toch een lekker jong breezertje
ja die ja, sorry. Mja mooi innerlijk is ook belangrijk, toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
hm die lelijke badaap met paars haar? nou laat dan maar![]()
Hihi leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Was leuk, gezellig, en redelijk laat. En bij jou, je ging toch schaatsen?
Uhuquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:56 schreef coban het volgende:
[..]
ja die ja, sorry. Mja mooi innerlijk is ook belangrijk, toch?
Ja maar er zijn kinderen op visite bij de buren, en hun slopen het huis lijkt welquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:05 schreef coban het volgende:
beter ga je slapen zolang het nog kan. Ik werd gedwongen wakker gemaakt
Veel te licht om nog in slaap te komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:05 schreef coban het volgende:
beter ga je slapen zolang het nog kan. Ik werd gedwongen wakker gemaakt
kun je wel maar is veel moeitequote:Op zondag 9 oktober 2011 12:07 schreef coban het volgende:
ik wil met ramzan trouwen
hij heeft net zo'n topic geopend en ik denkdat hij de ware is voor mij. Wat denken jullie?
Ja ik kan geen linken geven met klotemobiel
Romantisch zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:07 schreef coban het volgende:
ik wil met ramzan trouwen
hij heeft net zo'n topic geopend en ik denkdat hij de ware is voor mij. Wat denken jullie?
Ja ik kan geen linken geven met klotemobiel
Heb ik gisteren al op, vandaag weet ik nog niet. Tomatensoep denk ikquote:
flauw.en wrm haat je me tsjobanquote:
Daagquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar weer eens, heb weer een drukke dag voor de boeg
omdat je de waarheid verteltquote:
maar Ik Ben ook lui hoor, Ik wou lekker in bed blijven liggen maar die fokster wou eruitquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:20 schreef coban het volgende:
[..]
omdat je de waarheid vertelt
ik kan er niks aan doen dat ik lui ben
Je hebt een opblaaspop die op fok zit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar Ik Ben ook lui hoor, Ik wou lekker in bed blijven liggen maar die fokster wou eruit
nee een levende vrouwquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt een opblaaspop die op fok zit?
en gewilligerquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OV
[..]
Oh dat andere was toffer geweest.
Merelquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OV
[..]
Oh dat andere was toffer geweest.
namen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar Ik Ben ook lui hoor, Ik wou lekker in bed blijven liggen maar die fokster wou eruit
Korequote:
ewquote:
Je bent gedrogeerd?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:27 schreef 92Merel het volgende:
HELP !
Ik kan mn gezicht niet meer bewegen
door die foto is ze zo geshoqueerd dat ze niet meer kan bewegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |