Doorquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik noem d'r poes. maar formeel heet ze door.
Haha oke.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik noem d'r poes. maar formeel heet ze door.
ik heb wel eens dak denk, ow nee niet dat! wat heb ik geschreven! kom terug!! en dan ben ik vaak al te laatquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms typ ik iets op msn tegen iemand, en dan vergeet ik op enter te drukken.
Of lees ik het bericht wel, maar reageer ik niet
Nou je bent wel een goed mens dat je er een uit het asiel hebt gehaald.quote:
ja die van mij waren 1 jaar oud en zaten in afzondering nog in kleine kooitjes. zo zielugquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je bent wel een goed mens dat je er een uit het asiel hebt gehaald.
Beter dan die malloten die koste wat kost eentje van 10 weken willen, terwijl we al met een enorm overschat kampen in Nederland.
Leren om 4 uur snachtsquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, nog ff uurtje doorleren en slapen
kusjes.
doorleren betekent bij jou toch doorfokken hequote:Op zondag 9 oktober 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, nog ff uurtje doorleren en slapen
kusjes.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga naar de club met een mes in mn sok.
Die wordt getrokken voor de eerste die fockt.
Hebben ze je wel teruggeduwd?quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Er spoelde een dode walrus aan op het strand net. Dat is best raar om mee te maken!
het brengt geluk om hem open te snijden en kaarsjes te branden. volle maan enzo!quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Er spoelde een dode walrus aan op het strand net. Dat is best raar om mee te maken!
Ja dat deed ik ook vorige week.quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leren om 4 uur snachts![]()
Maar succes en welterusten.
http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:02 schreef Zweetteef het volgende:
Waar kan ik doodverwensing via DM aankaarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |