Trusten en ik zal met heel mijn hart aan je denken als ik 8 uur lekker lig te draaien in mijn warme tweepersoonsbed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:49 schreef BBQSausage het volgende:
Maar ik zal me wel terugtrekken, ik ga slapen.![]()
slukes!quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Trusten en ik zal met heel mijn hart aan je denken als ik 8 uur lekker lig te draaien in mijn warme tweepersoonsbed.![]()
![]()
_
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Bijna net zo lelijk als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Je accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn kat is ook zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
gelukkig! ik wilde net zeggen dat ie wel erg mager is en mijn poes er holle bolle gijs bij is(maar die moet ook echt wat kwijt raken die vreet alles op wat ie tegenkomt
)
wacht maar als ik boos word of snel ga pratenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:53 schreef Plastic_zak het volgende:
MK klinkt helemaal niet als een marokkaan
Haten op brunettes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow je accent
nu nog blond haar en het geloof in dat je niet kan weten of er een god bestaat en je bent echt onweerstaanbaar
misschien kunnen ze een videoconference clubje beginnenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn kat is ook zoin paar weken tijd zwaar aangekomen
Uitstekend kerel, met jou ook?quote:
hoe heet jouw katquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien kunnen ze een videoconference clubje beginnen
ik geef altijd 1 item extra wat me niet zo boeit. dat is om te kunnen onderhandelen. gelukkig koos je het goede itemquote:
Ah oke. Top, echt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik geef altijd 1 item extra wat me niet zo boeit. dat is om te kunnen onderhandelen. gelukkig koos je het goede item![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |