"Laat alle lekkere Marokkaansen zich bij FkTwkGs2012 in bed meldenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pas dan "verlaten" aan naar "binnenkomen".
NEU, LAAT HET ZO.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Laat alle lekkere Marokkaansen zich bij FkTwkGs2012 in bed melden"
Marokkaansen? Waarom faal jij nu ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Laat alle lekkere Marokkaansen zich bij FkTwkGs2012 in bed melden"
Leraar Nederlands?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar hoe later het wordt, hoe meer ik op spelling en grammatica ga letten.
Ik heb dat ook, ik ben 's nachts intelligenter(dan ik al ben), en ik leer 's nachts het best.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar hoe later het wordt, hoe meer ik op spelling en grammatica ga letten.
Vriend ga pittenquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een dutje. Moet er om 8:00 weer uit.
naziquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een dutje. Moet er om 8:00 weer uit.
quote:
IK ZAG HET ROOD OM HET WOORDJE EN DACHT TOEN, SHIT IDDquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Marokkaansen? Waarom faal jij nu ook
Niet eens. Ik faal zelf af en toe ook wel, maar ik verbeter mezelf dan gewoon. Ik ben een perfectionist. Nee, geen autist.quote:
Sorry, mag niet van MK.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vreemd is dat hè, misschien hebben onze hersenen het klokje iets anders gezet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, ik ben 's nachts intelligenter(dan ik al ben), en ik leer 's nachts het best.
Zo apart zijn we, zo baas.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vreemd is dat hè, misschien hebben onze hersenen het klokje iets anders gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |