je doet anders wel dom.quote:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Zweetteefquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:02 schreef Zweetteef het volgende:
Waar kan ik doodverwensing via DM aankaarten?
Een dm aan zichzelf sturen ja?quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Zweetteef
quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:07 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer snel ingelogd.
nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 04:07 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer snel ingelogd.
Wat een leuken grapjen!quote:
Ja RUN BITCHquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoelde vannacht aan toen wij net op het strand liepenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Arm beest! Was het niet fris op het strand vannacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoelde vannacht aan toen wij net op het strand liepen![]()
jeweet, hosselen enzo bier drinken.quote:
Het was heerlijk. IJskoud wel maar heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Arm beest! Was het niet fris op het strand vannacht?
Beter. Ik ben ook druk bezig met datenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jeweet, hosselen enzo bier drinken.
Kheb al een FOK!STER gehosseldquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Beter. Ik ben ook druk bezig met daten. Net twee achter de rug, heb er al weer 2 geregeld :$:$:$
nee gelukkig nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |