quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
Goede OPFantastische auto
Als ik ooit de loterij win koop ik zoiets
quote:
quote:
nee dat was een metsubsidiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Was er niet zo'n sjaak in PTA die zijn accent versjonniet had met witte spoilers? Of was dat een Excel
quote:
Anne met de alp door de muur gereden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
gipsplaat wanden
Dat moeten ze serieus verbieden
Neh, probeer maar eens om een kapstok op te hangen aan een (brak) stenen muur met een gipsplaat voorzetwandjequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef densmee het volgende:
[..]
Anne met de alp door de muur gereden.
Of zelf met je koleschuppe een gat in de muur gemaakt
juiste pluggen nemen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, probeer maar eens om een kapstok op te hangen aan een (brak) stenen muur met een gipsplaat voorzetwandje![]()
samen met het hele arsenaal aan scheldwoordenquote:Magoed, ondanks dat mijn halve arsenaal aan klusshit nog in Nwk staat, is het natuurlijk wel gelukt, maar het ging niet bepaald vanzelf
Ik kon met die Fisher turnins niet weg, maar ik heb er gewoon doorheen in de muur eronder geboord en toen met hele lange 5 mm schroefjes en oldskool pluggen de boel erin gerost.. de pest is, dat de stenen van de muur ook van die brosse rommel zijn, dus je hebt nergens niks om serieus kracht op te zetten, en ik moet maar gokken waar ik in boorquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef lipje het volgende:
[..]
juiste pluggen nemen...
[..]
samen met het hele arsenaal aan scheldwoorden
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kon met die Fisher turnins niet weg, maar ik heb er gewoon doorheen in de muur eronder geboord en toen met hele lange 5 mm schroefjes en oldskool pluggen de boel erin gerost.. de pest is, dat de stenen van de muur ook van die brosse rommel zijn, dus je hebt nergens niks om serieus kracht op te zetten, en ik moet maar gokken waar ik in boor![]()
Al met al hebben we nu een mooie kapstok van 2 meter breed, en als ik binnenkort effe tijd heb zal ik er nog een mooie schoenenplank onder maken
Lastig hè mikken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:37 schreef Alfisti het volgende:
Burito's in Alfisti's mond - Burito's in vuilnisbak: 0 - 1
Dat was ook nog een optie idd, eigenlijk had ik hardhouten timmerpanelen gehaald om er zelf eentje te maken, maar we waren gisteren bij de Ikeaquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:09 schreef lipje het volgende:
[..]![]()
ik had met mijn kapstok ook zo'n akefietje, alleen geen gipsplaat, maar een of ander luchtig betonsoortje. Het probleem was dat de schroefjes erg dicht op elkaar komen en de pluggen niet genoeg kracht konden overbrengen. De oplossing was een dikke plank ervoor schroeven en daarop de kapstok hangen. Iedereen dacht dat die plank bij de kapstok hoorde
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:37 schreef Alfisti het volgende:
Eigenbouw, of kun je iemand anders de schuld geven?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb ze prima in de vuilnisbak gemiktHet was niet te vreten
niet opvallend genoegquote:
Mijn idee.quote:
Mjah, een zuiger is op zich wel grappig, maar ik heb liever iets unieks, die remschijfasbak uit dat linkje lijkt me ook wel grappig, alleen kan ik nergens vinden hoe groot dat ding is in de praktijk, en daarbij vind ik iets van 29¤ om je peuk in uit te drukken ook weer een beetje overdrevenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een aloude zuiger, maar is nog ongebruikt want niemand rookt hier
Fristi's kookkunsten - Knorr Wereldgerechten: 0 - 1quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:37 schreef Alfisti het volgende:
Probleempje. De bon. Ik ga nog even hard nadenken over waar ik die gelaten zou kunnen hebben...quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was ook nog een optie idd, eigenlijk had ik hardhouten timmerpanelen gehaald om er zelf eentje te maken, maar we waren gisteren bij de Ikeaen daar hing mijn ideetje voor 90%, en voor een prijs waarvoor ik het zelf niet kan maken, dus daar hebben we er 2 van meegenomen, en de panelen worden nu dus de schoenenplank; ben ik lekker snel klaar, en ik hoef hier niet te gaan staan frezen enzo. De haken breng ik wel weer terug naar de bouwmarkt, daar heb ik nog zat andere zooi nodig
En hij is niet gesloten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, een zuiger is op zich wel grappig, maar ik heb liever iets unieks, die remschijfasbak uit dat linkje lijkt me ook wel grappig, alleen kan ik nergens vinden hoe groot dat ding is in de praktijk, en daarbij vind ik iets van 29¤ om je peuk in uit te drukken ook weer een beetje overdreven![]()
Vind hem op zich wel kewl, alleen moeten die boutjes er wel uit..
pak gewoon de asbak van de Assie en zet die op tafelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zoek nog een toffe PTA gerelateerde asbak, en eigenlijk niet de aloude doorgezaagde zuiger. Iemand een tof idee?
Ik heb deze al gevonden, maar misschien heeft er iemand nog een toffer idee
De Assie is een asbak, maar groter als de 3-zits en past dus niet door de gangquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef lipje het volgende:
[..]
pak gewoon de asbak van de Assie en zet die op tafel
Dat is een Monster blikkie ook nietquote:
Ik mag hopen dat dat tijdelijk isquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is een Monster blikkie ook niet
maar het gedeelte waar je je stinkstokje uitdrukt (niet aansteken is een betere optiequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is een Monster blikkie ook niet
Ik had eigenlijk sowieso een mooie paint op het wit verwacht, niet dat de hele auto in dat flauwe groen gespoten zou gaan wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit is fase 1word waarschijnlijk nog uitgebreid
work in progress fotootje
[ afbeelding ]
Hehe, had ik vroegah ook, maar ik moet een asbak hebben die ik op tafel kan zetten, niet iets wat ik tegen de muur moet schroevenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een oude asbak uit een trein op het balkon hangen, maar die is sporadisch in gebruik, dus sorry.
Alleen als ik er een stuk dash bij uitzaagquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef lipje het volgende:
[..]
maar het gedeelte waar je je stinkstokje uitdrukt (niet aansteken is een betere optie) is wel dicht
Whehe, grappig, maar niet praktisch ben ik bangquote:
wel dat stuk met de bekerhouder voor je Monster blikkiequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, had ik vroegah ook, maar ik moet een asbak hebben die ik op tafel kan zetten, niet iets wat ik tegen de muur moet schroeven
[..]
Alleen als ik er een stuk dash bij uitzaag
Hoezo niet? zit zelfs een afzuiger met filter in om de rook mee weg te trekkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, grappig, maar niet praktisch ben ik bang
http://link.marktplaats.nl/490039145quote:
Die zijn wel leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Anne het volgende:
Ik vind dit wel grappig:
http://www.ebay.com/itm/2(...)5ae99b6#ht_500wt_949
buiten roken.... heb je ook geen asbak nodig voor binnen (Kan je gewoon in Assie gaan zittenquote:
Astra's hebben geen bekerhouderquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
wel dat stuk met de bekerhouder voor je Monster blikkie
quote:
Die's wel tof, maar niet om te gebruiken; die is antiek volgens mijquote:
Die is vet, maar idd wel een beetje prijzigquote:
Apart, maar niet PTA gerelateerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Anne het volgende:
Ik vind dit wel grappig:
http://www.ebay.com/itm/2(...)5ae99b6#ht_500wt_949
Buiten roken deed ik, maar da's hier wat lastigerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:46 schreef lipje het volgende:
[..]
buiten roken.... heb je ook geen asbak nodig voor binnen (Kan je gewoon in Assie gaan zitten)
Die werkt goed in de kroeg; nooit meer last van mensen die je peuk snaaienquote:
goedenachtquote:
Sterkte.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:10 schreef Anne het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit nog maar het begin is.
Afijn, ik ga maar eens richting werk. Kijken wie er nog ziek is van de 5 mensen.
Eigenbouw helaasquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Eigenbouw, of kun je iemand anders de schuld geven?
Mja, had ook wel iets uitbundiger verwachtquote:
Nee, van jou niet nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben er allebei geen van mij in ieder geval.
Ja, keilief!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Van die andere wel ja. Lieve note ook toch?
PTA is geen plek voor gekloot en gebagger, daarvoor is KLB en ONZ.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben er allebei geen van mij in ieder geval.
We zetten sowieso maar weinig notes eigenlijk, de PTA-modjens. Af en toe een positieve, maar daar moet je best wel je best voor doen heur.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
PTA is geen plek voor gekloot en gebagger, daarvoor is KLB en ONZ.
Maar ik het niet eens een positieve note van je? Matig.
Deed Houniet dat ook maar eens...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:07 schreef Anne het volgende:
[..]
We zetten sowieso maar weinig notes eigenlijk, de PTA-modjens. Af en toe een positieve, maar daar moet je best wel je best voor doen heur.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:14 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Deed Houniet dat ook maar eens...
Nee, was een paar maanden geleden.quote:
Note nummer 2?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:19 schreef Duvel het volgende:
Ik moest ook erg lachen om een note van een niet al te slimme mod waar ik vervolgens nog een uitgebreide DM-discussie mee heb gevoerd.
Ja weet ik. omdat ik nog steeds ninja-stealth-mod ben op PTA kan ik wel notes inzien e.d. maar ik doe er niets mee. Net als slotjes zetten, dat doe ik maar heel zelden.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja weet ik. omdat ik nog steeds ninja-stealth-mod ben op PTA kan ik wel notes inzien e.d. maar ik doe er niets mee. Net als slotjes zetten, dat doe ik maar heel zelden.
Een note-historie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah okay. Kan de historie daar niet van zien.
Oh? Wat lomp. Ik dacht dat dat altijd bewaard werd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, van die post. Is allemaal verwijderd.
Ik ben blijkbaar geen regular.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een soort shared secret was en alle regulars dat wel wisten ?
Voor de (F)A's wel. Voor mij niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh? Wat lomp. Ik dacht dat dat altijd bewaard werd.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu wel dus. Aangezien je het nu wel weet.
Gefeliciteerd. Nu hoor je er echt bij!
Jammer zeg, want het was heel vermakelijk allemaal, en van ongeëvenaard niveau.quote:
Er is vast een reden dat het weggehaald is.quote:
Ja, ik ben geen knoeier, wat denk je wel niet.quote:
Er stond bil trouwens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er is vast een reden dat het weggehaald is.
Waarom ga je dan niet naar huis.quote:
kun je niet de plantjes leren die ik moet kennen, en dan morgen ook het tentamen doenquote:
Omdat er per se iemand aanwezig moet zijn tot half 6. En vandaag ben ik de sjaak.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar huis.
Kom maar op.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef densmee het volgende:
[..]
kun je niet de plantjes leren die ik moet kennen, en dan morgen ook het tentamen doen
Klote is dat zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat er per se iemand aanwezig moet zijn tot half 6. En vandaag ben ik de sjaak.
En elke dag moet ik standaard om half 5 nog 1 dingetje doen.
Best wel. Ik kan eigenlijk nooit een keertje eerder naar huisquote:
Ja ook echt. Waarom moet je als enige aanwezig zijn dan? Kan iemand anders dat niet doen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Best wel. Ik kan eigenlijk nooit een keertje eerder naar huis. Wel later beginnen, maar daar heb ik geen flikker aan, want dan slaap ik gewoon langer.
quote:
je moet ze overigens ook herkennenquote:Nederlands Latijn
1. echte kamille matricaria recutita
2. herik sinapis arvensis
3. korenbloem centaurea cyanus
4. zachte ooievaarsbeek geranium molle
5. geknikte vossenstaart alopecurus geniculatus
6. penningkruid lysimachia nummularia
7. ruw beemdgras poa trivialis
8. krabbenscheer stratiotes aloides
9. gewone brunel prunella vulgaris
10. gewone hoornbloem cerastium fontanu
11. gewoon reukgras anthoxanthum odoratum
12. kleine klaver trifolium dubium
13. kruipend zenegroen ajuga reptans
14. pastinaak pastinaca sativa
15. rietorchis dactylorhiza majalis
16. roodzwenkgras festuca rubra
17. veldlathyrus lathyrus pratensis
18. gele waterkers rorippa amphibia
19. scherpe zegge carex acuta
20. zwanenbloem butomus umbellatus
21. cipreswolfsmelk euphorbia cyparissias
22. grote centaurie centaurea scabiosa
23. kattendoorn ononis repens
24. sikkelklaver medicago falcata
25. grasklokje campunula rotundifolia
26. jacobskruid jacobea vulgaris
27. muizenoor hieracium pillosella
28. muurpeper sedum acre
29. schapenzuring rumex acetosella
30. blauwe zegge carex panicea
31. egelboterbloem ranunculus flammula
32. pilzegge carex pilulfera
33. struikhei calluna vulgaris
34. tormentil potentilla erecta
35. wateraardbei comarum palustris
36. bosaardbei fragaria vesca
37. framboos rubus idaeus
38. gewone wolfsmelk ornithogalum umbellatum
39. kruisbladwalstro cruciata laevipes
40. daslook allium ursinum
41. eenbloemig parelgras melica uniflora
42. gele dovenetel lamiastrum galeobdolon
43. gevlekte aronskelk arum maculatum
44. grote muur stellaria holostea
45. ijle zegge carex remota
46. knopig helmkruid scrophularia nodosa
47. witte klaverzuring oxalis acetosella
48. fijnspar picea abies
49. hengel melampyrum pratense
Nee. Er is 1 iemand die het ook kan, maar die werkt parttime van 6 tot half 12. Af en toe kan ik haar wel vragen of ze het vanuit huis wil doen, maar dan moet ik dat wel even van tevoren aangeven en niet op de dag zelf (want dan moet ze een half uur eerder naar huis gaan, anders is het overwerken en dat mag dan ook weer niet zomaar).quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ook echt. Waarom moet je als enige aanwezig zijn dan? Kan iemand anders dat niet doen?
Kun jij het niet vanuit huis?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Er is 1 iemand die het ook kan, maar die werkt parttime van 6 tot half 12. Af en toe kan ik haar wel vragen of ze het vanuit huis wil doen, maar dan moet ik dat wel even van tevoren aangeven en niet op de dag zelf (want dan moet ze een half uur eerder naar huis gaan, anders is het overwerken en dat mag dan ook weer niet zomaar).
Dus tja.
Frambozenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:43 schreef densmee het volgende:
[..]
[..]
je moet ze overigens ook herkennen
ja dat is ook een van de weinige soorten die ik echt kenquote:
Nee, ik heb geen laptop van het werk en dat wil ik ook niet, want dan gaan ze je als je vrij bent, of thuis bent, of weet ik veel wanneer waarschijnlijk ook lastig vallen. Geen zin an.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kun jij het niet vanuit huis?
Kijk. Als je de plaatjes kreeg en de namen, dan was het zo moeilijk nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:45 schreef densmee het volgende:
[..]
ja dat is ook een van de weinige soorten die ik echt ken
Uhuh. En dan bellen ze je op om toch even je mail te checken. Want het is zeeeeer urgent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoezo lastigvallen? Ik heb altijd een laptop van het werk gehad, da's ideaal.
Als je niet wilt dat je bereikbaar bent moet je dat ding gewoon uitzetten
Dat denkt iedereen "betaald internetten, woohoo". Ik heb dat 2 jaar lang gedaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed betaald FOK!ken is sowieso wel een voorrecht.
Haha dan zet je je telefoon uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. En dan bellen ze je op om toch even je mail te checken. Want het is zeeeeer urgent.
Neh, ik ken dat. Mij niet gezien.
[..]
Dat denkt iedereen "betaald internetten, woohoo". Ik heb dat 2 jaar lang gedaan.
Dat gaat vervelen hoor.
Vorig jaar was er nog een overschotquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef Anne het volgende:
Misschien moet ik toch maar de ICT in![]()
.
http://tweakers.net/nieuw(...)s-loopt-snel-op.html
Volgens die tabel niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vorig jaar was er nog een overschot
Is dat van alle opleidingen dan? Er wordt al zo lang gesproken over een overschot.quote:
Scheelt dat je al een nerdje bentquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef Anne het volgende:
.
In dit geval wordt ie algemeen gepakt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat van alle opleidingen dan? Er wordt al zo lang gesproken over een overschot.
^^ en dat ook nog eens dus.quote:Op zich niet zo heel moeilijk te verklaren deze tabel: We zoeken een 19 jarige met 4 jaar ervaring op minimaal HBO niveau en voor 1800 bruto. Hij moet ook alles kunnen en overal voor gecertificeerd zijn. En dan hierna de wereld in helpen dat het zo moeilijk is om personeel te vinden.
Ja.. die eisen tegenwoordig.. overal..quote:
of kunt goed uitleggen waarom niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Still, could be worse:
Functie-eis: "Je hebt 200+ Twittervolgers (...)"
Wat is je beste/slechtste eigenschap?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
of kunt goed uitleggen waarom niet.
Ik vind dat een leukere vraag als de "hoe zouden je vrienden je omschrijven?" en de tig andere standaardvragen.
Ik heb een keer een webcam-sollicitatie gedaan bij de overheid en daar kwamen deze 4 vragen (van de 5) voorbij:quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat is je beste/slechtste eigenschap?
Nouja, wat is er op zich verkeerde aan die vraag? Als ik de vacature bekijk is het geen stomme vraag. Er staat niet dat je 200 vrienden moet hebben. Maar als je ze niet hebt, waarom dan niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Achja da's een andere uiterste.
Mooiquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef Anne het volgende:
.
Net zo mooi als het tekort aan goede technici.quote:
Leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
uhuZal nog wel even duren dat ik de naam "goed" mag dragen, maar komt vast goed ooit
Ja binnen hetzelfde bedrijf. Die cursus was daar onderdeel van ja. Dat is het begin zegma. Deze week mag die cursus meteen in praktijk gebracht worden, dus ben benieuwdquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuk. Binnen het bedrijf waar je nu zit dus? Was daar die cursus laatst ook voor (of had ik al gevraagd waarvoor die was.. kweetnie meer
) ?
Absoluut. Is weer helemaal terug van weggeweest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Net zo mooi als het tekort aan goede technici.
Zeer tofquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja binnen hetzelfde bedrijf. Die cursus was daar onderdeel van ja. Dat is het begin zegma. Deze week mag die cursus meteen in praktijk gebracht worden, dus ben benieuwd![]()
Wel grappig dat dit een functie is die ik met mijn huidige papieren bij een andere bedrijf NOOOOIT had kunnen krijgen. Ik had er zelfs niet op gesolliciteerd omdat ik volgens mij maar 1 overeenkomst heb in het functieprofielDus wel tof dat ze me deze kans geven
ik ook geliked. Maar bij de Niva krijgen ze de motorkap niet eens open, ik winquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
Supra afgelopen vrijdag met vlag en wimpel door de APK.
Gast wist niet wat hij zag toen'ie de motorkap open deed
200 volgers op twitter had ik binnen anderhalve maand ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Still, could be worse:
Functie-eis: "Je hebt 200+ Twittervolgers (...)"
Je was ontslagen zei je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
200 volgers op twitter had ik binnen anderhalve maand ?
MTU is Maybach, worden in Friedrichshafn gebouwd, de buurman van ZF en Zeppelin.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:29 schreef densmee het volgende:
hier nog een motor te koop van mercedes met maar 650 pk
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/3728/1831711
en dat voor maar 4000 euro
past die niet in de niva, lekker op diesel rijden voortaan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MTU is Maybach, worden in Friedrichshafn gebouwd, de buurman van ZF en Zeppelin.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:47 schreef densmee het volgende:
[..]
past die niet in de niva, lekker op diesel rijden voortaan?
en het is maar een 30 liter, kun je in een keer de hele brandstoftank in leeg schudden
t is maar voor één gelegenheid. en meteen leuk om aan colegas te laten zien wat voor creatieve dingen je nog meer kunt doen met busdeurrubbersquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:53 schreef Paladijn het volgende:
Bescherming van je bullbar is eigenlijk not-done Lexxx
Ratlookquote:
dan kan het wel ratlook heten maar rot plaatmateriaal zien ze niet graag bij de apkquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
RatlookVoor mensen die geen idee hebben hoe ze aan een auto moeten werken en dus maar doen alsof ze afgetrapt mooi vinden.
netjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb ze thuis liggen. 4x zo goed als nieuw en 1x kan direct de afvalbak in. Mooie aankoop dus voor dat geld. Nu nog even een set wielen zoeken.
Ik ga ze denk ik eerst als winterbanden gebruiken. Daar zijn ze meer dan geschikt voor. Velgen vinden met 5x5 steek blijkt trouwens ook nog lastigquote:
dan maar de pagan hippie scum lookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
RatlookVoor mensen die geen idee hebben hoe ze aan een auto moeten werken en dus maar doen alsof ze afgetrapt mooi vinden.
Dat bepaal ik zelf welquote:
word nog aangepast. en er komt een green man op de motorkapquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Dingest het volgende:
Je ZX is op zich best wel tof geworden, maar inderdaad niet zo extravagant als ik verwacht hadVoor die wieldoppen had ik wel iets anders bedacht dan bruin.
Ik heb geen bier in huisquote:
niks bijzonders hoor, toen ik nog bij een hovenier werkte en wij verschillende tuinen in achel neerpelt en overpelt hadden was het ook naar de friettent voor een bickyburger met een blikje cola. maar die belgen vroegen dan al of we geen juupke hoefdequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
Is zeker waar, maar om nu op maandagavond bij de frituur een blik jupiler te gaan halen is ook zoiets
quote:
'goedenavunt, een zjuupske graag'quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
Is zeker waar, maar om nu op maandagavond bij de frituur een blik jupiler te gaan halen is ook zoiets
zjuupilèrquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
'goedenavunt, een zjuupske graag'
Heuj, hedde gij een pintje voor menquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
'goedenavunt, een zjuupske graag'
die hollender mot biehierquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
Heuj, hedde gij een pintje voor men
Dat is al meer in lijn met mijn verwachtingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
word nog aangepast. en er komt een green man op de motorkap
Mede is een alcoholische drank die gemaakt wordt door honing te laten vergisten, het wordt ook wel Mee of honingwijn genoemd. Het is een eeuwenoude drank die al minstens 8000 jaar gedronken wordt.quote:
erg zoet zeker, en sterk spul?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mede is een alcoholische drank die gemaakt wordt door honing te laten vergisten, het wordt ook wel Mee of honingwijn genoemd. Het is een eeuwenoude drank die al minstens 8000 jaar gedronken wordt.
Mede is een der oudste bekende dranken. In de Griekse mythologie was Mede (Ambrozijn) de godendrank. In Egyptische piramides heeft men amforen met Mede gevonden. Ambrosia Mede wordt gemaakt door vergisting van een mengsel honing en sappen. Daarna rijpt de Mede gedurende 18 maanden op eikenhouten fust alvorens te worden gebotteld. Een drankje met een uniek karakter en specifieke smaak.
In de Noorse mythologie is Mede de godendrank die bij Odin kennis en wijsheid doet opborrelen. In de middeleeuwen bestond bij ons het ambacht van de Medeblanders, teken dat het een belangrijk artikel was. In de ons omringende landen is Mede enorm geliefd en ook in Nederland word het steeds populairder.
Ambrosia Mede is van uitstekende kwaliteit waar de smaak van honing volledig tot zijn recht komt.
bron: http://ma-an.nl/shopping/Mede.htm
heul veul mensne die ik ken hebben mede als enige alcoholische drank die ze drinkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:35 schreef Dingest het volgende:
Dit klinkt zowaar als iets alcoholisch wat ik wel eens wil proberen
je kunt idd altijd een mailtje sturenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Dingest het volgende:
Dat snap ik, maar ik neem aan dat je niet op elk willekeurig moment van elke dag aan kan bellen voor een flesjeEn ik ga niet nog eens 160 km extra rijden om het eens te proberen.
quote:
Deze man spreekt wijze woorden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bleeh, zoete alcoholdrankjes.
Sowieso sterke drank, doe mij maar een lekker biertje.
Idd. Jag tackar för dit erbjudande.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:01 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, een bajskorv kan ik niemand aanbevelen...
Nee, hoger.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:42 schreef Freezer het volgende:
Zijn deze 24 uren lager dan? Als je dag pas om 9:15 begint kan het toch niet zo lang worden?
Dan heb je er ook meer. Dus duurt de dag langer!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef Freezer het volgende:
+n .... Maar lage uurtjes zijn makkelijker te stapelen
Huh? Waar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ineens ook echt Independer.nl op FOK!
Mogelijk wel intresse als het niet ergens helemaal in het noorden isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Barca, uitnodiging gehad voor komende zondag?
Nog meer mensen interesse in een 4x4 en barrelmeet met licht offroadwerk?Zondag dus ^^
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef Anne het volgende:
Seat Ibiza - Peugeot 206 / 0 - 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Havelte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:40 schreef densmee het volgende:
[..]
Mogelijk wel intresse als het niet ergens helemaal in het noorden is
Was dat maar zo...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]reed de peu achteruit?
Je hebt meteen de veel te hippe web/telefoonapp erbij gepakt voor de verzekering?
Ik had zonet ook bijna een Seat in de voorkant van de Saab... vraag me niet hoe je zo'n oranje waas kunt missen in je spiegel
Kut Peu altijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Was dat maar zo...
En nee, foto's zijn voor mezelf.
Het is zonder de foto's ook wel duidelijk genoeg voor de verzekering, helaas.
.
Godverdomme nouquote:
via facebookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
Geen uitnodiging gezien? Wat bedoel je?
Ik heb zondag al 2 al 2 andere afspraken maar die zijn beide ZEER afhankelijk van het weer dus wie weet...
klopt. heb je er ook een linkje van, Anne?quote:
doordeweekquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
Eerste week november, doordeweek of weekend?
Moet denk ik wel lukken. Ik heb die hele week wel een bezoeker in huis maar even na het werk kan geen kwaad denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |