Idd. Jag tackar för dit erbjudande.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:01 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, een bajskorv kan ik niemand aanbevelen...
Nee, hoger.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:42 schreef Freezer het volgende:
Zijn deze 24 uren lager dan? Als je dag pas om 9:15 begint kan het toch niet zo lang worden?
Dan heb je er ook meer. Dus duurt de dag langer!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef Freezer het volgende:
+n .... Maar lage uurtjes zijn makkelijker te stapelen
Huh? Waar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ineens ook echt Independer.nl op FOK!
Mogelijk wel intresse als het niet ergens helemaal in het noorden isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Barca, uitnodiging gehad voor komende zondag?
Nog meer mensen interesse in een 4x4 en barrelmeet met licht offroadwerk?Zondag dus ^^
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef Anne het volgende:
Seat Ibiza - Peugeot 206 / 0 - 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Havelte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:40 schreef densmee het volgende:
[..]
Mogelijk wel intresse als het niet ergens helemaal in het noorden is
Was dat maar zo...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]reed de peu achteruit?
Je hebt meteen de veel te hippe web/telefoonapp erbij gepakt voor de verzekering?
Ik had zonet ook bijna een Seat in de voorkant van de Saab... vraag me niet hoe je zo'n oranje waas kunt missen in je spiegel
Kut Peu altijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Was dat maar zo...
En nee, foto's zijn voor mezelf.
Het is zonder de foto's ook wel duidelijk genoeg voor de verzekering, helaas.
.
Godverdomme nouquote:
via facebookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
Geen uitnodiging gezien? Wat bedoel je?
Ik heb zondag al 2 al 2 andere afspraken maar die zijn beide ZEER afhankelijk van het weer dus wie weet...
klopt. heb je er ook een linkje van, Anne?quote:
doordeweekquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
Eerste week november, doordeweek of weekend?
Moet denk ik wel lukken. Ik heb die hele week wel een bezoeker in huis maar even na het werk kan geen kwaad denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |