Eigenbouw helaasquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Eigenbouw, of kun je iemand anders de schuld geven?
Mja, had ook wel iets uitbundiger verwachtquote:
Nee, van jou niet nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben er allebei geen van mij in ieder geval.
Ja, keilief!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Van die andere wel ja. Lieve note ook toch?
PTA is geen plek voor gekloot en gebagger, daarvoor is KLB en ONZ.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben er allebei geen van mij in ieder geval.
We zetten sowieso maar weinig notes eigenlijk, de PTA-modjens. Af en toe een positieve, maar daar moet je best wel je best voor doen heur.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
PTA is geen plek voor gekloot en gebagger, daarvoor is KLB en ONZ.
Maar ik het niet eens een positieve note van je? Matig.
Deed Houniet dat ook maar eens...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:07 schreef Anne het volgende:
[..]
We zetten sowieso maar weinig notes eigenlijk, de PTA-modjens. Af en toe een positieve, maar daar moet je best wel je best voor doen heur.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:14 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Deed Houniet dat ook maar eens...
Nee, was een paar maanden geleden.quote:
Note nummer 2?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:19 schreef Duvel het volgende:
Ik moest ook erg lachen om een note van een niet al te slimme mod waar ik vervolgens nog een uitgebreide DM-discussie mee heb gevoerd.
Ja weet ik. omdat ik nog steeds ninja-stealth-mod ben op PTA kan ik wel notes inzien e.d. maar ik doe er niets mee. Net als slotjes zetten, dat doe ik maar heel zelden.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja weet ik. omdat ik nog steeds ninja-stealth-mod ben op PTA kan ik wel notes inzien e.d. maar ik doe er niets mee. Net als slotjes zetten, dat doe ik maar heel zelden.
Een note-historie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah okay. Kan de historie daar niet van zien.
Oh? Wat lomp. Ik dacht dat dat altijd bewaard werd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, van die post. Is allemaal verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |