Uhuh. En dan bellen ze je op om toch even je mail te checken. Want het is zeeeeer urgent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoezo lastigvallen? Ik heb altijd een laptop van het werk gehad, da's ideaal.
Als je niet wilt dat je bereikbaar bent moet je dat ding gewoon uitzetten
Dat denkt iedereen "betaald internetten, woohoo". Ik heb dat 2 jaar lang gedaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed betaald FOK!ken is sowieso wel een voorrecht.
Haha dan zet je je telefoon uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. En dan bellen ze je op om toch even je mail te checken. Want het is zeeeeer urgent.
Neh, ik ken dat. Mij niet gezien.
[..]
Dat denkt iedereen "betaald internetten, woohoo". Ik heb dat 2 jaar lang gedaan.
Dat gaat vervelen hoor.
Vorig jaar was er nog een overschotquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef Anne het volgende:
Misschien moet ik toch maar de ICT in![]()
.
http://tweakers.net/nieuw(...)s-loopt-snel-op.html
Volgens die tabel niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vorig jaar was er nog een overschot
Is dat van alle opleidingen dan? Er wordt al zo lang gesproken over een overschot.quote:
Scheelt dat je al een nerdje bentquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef Anne het volgende:
.
In dit geval wordt ie algemeen gepakt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat van alle opleidingen dan? Er wordt al zo lang gesproken over een overschot.
^^ en dat ook nog eens dus.quote:Op zich niet zo heel moeilijk te verklaren deze tabel: We zoeken een 19 jarige met 4 jaar ervaring op minimaal HBO niveau en voor 1800 bruto. Hij moet ook alles kunnen en overal voor gecertificeerd zijn. En dan hierna de wereld in helpen dat het zo moeilijk is om personeel te vinden.
Ja.. die eisen tegenwoordig.. overal..quote:
of kunt goed uitleggen waarom niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Still, could be worse:
Functie-eis: "Je hebt 200+ Twittervolgers (...)"
Wat is je beste/slechtste eigenschap?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
of kunt goed uitleggen waarom niet.
Ik vind dat een leukere vraag als de "hoe zouden je vrienden je omschrijven?" en de tig andere standaardvragen.
Ik heb een keer een webcam-sollicitatie gedaan bij de overheid en daar kwamen deze 4 vragen (van de 5) voorbij:quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat is je beste/slechtste eigenschap?
Nouja, wat is er op zich verkeerde aan die vraag? Als ik de vacature bekijk is het geen stomme vraag. Er staat niet dat je 200 vrienden moet hebben. Maar als je ze niet hebt, waarom dan niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Achja da's een andere uiterste.
Mooiquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef Anne het volgende:
.
Net zo mooi als het tekort aan goede technici.quote:
Leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
uhuZal nog wel even duren dat ik de naam "goed" mag dragen, maar komt vast goed ooit
Ja binnen hetzelfde bedrijf. Die cursus was daar onderdeel van ja. Dat is het begin zegma. Deze week mag die cursus meteen in praktijk gebracht worden, dus ben benieuwdquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuk. Binnen het bedrijf waar je nu zit dus? Was daar die cursus laatst ook voor (of had ik al gevraagd waarvoor die was.. kweetnie meer
) ?
Absoluut. Is weer helemaal terug van weggeweest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Net zo mooi als het tekort aan goede technici.
Zeer tofquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja binnen hetzelfde bedrijf. Die cursus was daar onderdeel van ja. Dat is het begin zegma. Deze week mag die cursus meteen in praktijk gebracht worden, dus ben benieuwd![]()
Wel grappig dat dit een functie is die ik met mijn huidige papieren bij een andere bedrijf NOOOOIT had kunnen krijgen. Ik had er zelfs niet op gesolliciteerd omdat ik volgens mij maar 1 overeenkomst heb in het functieprofielDus wel tof dat ze me deze kans geven
ik ook geliked. Maar bij de Niva krijgen ze de motorkap niet eens open, ik winquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
Supra afgelopen vrijdag met vlag en wimpel door de APK.
Gast wist niet wat hij zag toen'ie de motorkap open deed
200 volgers op twitter had ik binnen anderhalve maand ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Still, could be worse:
Functie-eis: "Je hebt 200+ Twittervolgers (...)"
Je was ontslagen zei je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
200 volgers op twitter had ik binnen anderhalve maand ?
MTU is Maybach, worden in Friedrichshafn gebouwd, de buurman van ZF en Zeppelin.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:29 schreef densmee het volgende:
hier nog een motor te koop van mercedes met maar 650 pk
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/3728/1831711
en dat voor maar 4000 euro
past die niet in de niva, lekker op diesel rijden voortaan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MTU is Maybach, worden in Friedrichshafn gebouwd, de buurman van ZF en Zeppelin.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:47 schreef densmee het volgende:
[..]
past die niet in de niva, lekker op diesel rijden voortaan?
en het is maar een 30 liter, kun je in een keer de hele brandstoftank in leeg schudden
t is maar voor één gelegenheid. en meteen leuk om aan colegas te laten zien wat voor creatieve dingen je nog meer kunt doen met busdeurrubbersquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:53 schreef Paladijn het volgende:
Bescherming van je bullbar is eigenlijk not-done Lexxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |